Prohledat tento blog

pátek 18. ledna 2013

GIVEAWAY O PARFÉM JESSICA SIMPSON FANCY NIGHTS

Pojďte i vy soutěžit o dárkovou kazetu s parfémem fancy nights. Malé přiblížení vůně, protože zcela jistě nesedne svěženkářkám co ujíždí na vůních Bright Crystal......Fancy nights je něco mezi klasickou Pradou a Shalimarem edp. Neuvěřitelná siláž, na ruce mi parfém voněl tři dny(pro pochybovače: ano, sprchovala jsem se denně)...Kořeněná pecka, luxusní záležitost, chce to odvážnou kočku!


Parfému je 100 ml plus tělové mléko a sprchový gel:-)...

Podmínky:
-být pravidelným čtenářem přes GFC
-mít ráda silnější vůně, nejlépe rovnu klasickou Pradu...
-do komentáře dát svůj mail

Konec Giveaway bude 1.února, výherce určím já, a to jakým způsobem bude čistě o tom, jak se toho dne vyspím(jestli budu losovat z klobouku nebo někdo napíše něco, co mě chytne za srdce)...Takže hurá do toho!

93 komentářů:

  1. aww!! miluju tuhle vůni!!
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zkusit se má všechno :D!

    ivkatenorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, 2.2. mám narozky, to by byl krásnej dáreček O:)

    OdpovědětVymazat
  4. zdendasosnova@gmail.com
    Balení tedy vypadá naprosto božsky! Tak tedy také zkusím štěstí... :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jako na zavolanou :D
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. aurora.modnidenik@gmail.com

    Zkusit se má všechno, tak proč ne ;-) :-D

    Aurora, www.modnidenik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Darkovym sadam se nikdy neda odolat :-)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. :) milujem silne vône ! :) a dnes ma potesila jedna veta ked mi jeden kamarat pochvalil ze tak krasne silno voniam :) ^^ tak verim ze tato by bola rovnako krasna :)

    monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. prada hovoríš? a stačí aj infusion d'iris? :D
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektní vůně
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. tento parfém sice vůbec neznám ,ale podle obalu vypadá "slibně" :)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak s Pradou zkušenosti nemám, ale evidentně by bylo na čase jí poznat, takže i když Jessicu nevyhraju, jdu si objednat nový parfém :)

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Už když jsi psala o Fancy článek, tak mě maximálně zaujala, takže by bylo krásné mít ji doma :) Přecejen Shalimar je má podzimně/zimní stálice, takže tohle by rozhodně nebyl krok vedle.
    Pěkný den,
    Veronika

    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. S Pradou zatím bohužel žádné zkušenosti nemám, ale co není, může být! :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Nemám tušení jak voní, ale jsem si jistá, že smrdět určitě nebude ;D
    styleinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle silné vůně jsem nikdy nemusela...a pak jsem do Euphorii od CK a strašně jsem si je zamilovala, jak vydrží a jsou intenzivní...
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. odvazna kocka, hmm, to jsem cela ja... no moc ne, ve skutecnosti, ale miluju sladky vune, na zimu idealni a tahle me hrozne zaujala uz tenkrat :)

    a to GFC me jednou zabije, sleduju hlavne pres Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Mám ráda intenzivní vůně, večer se v nich cítím sexy a přes den zkrátka svá. Nejradši mám Christinu Aguileru a Burberry body, jsou spíš dosladka, ale v poslední době mě hodně zaujala Bottega Veneta, Valentina a Gucci Guilty. Jessicu neznám, takže by to byl risk, ale zrovna zmíněný Bright Crystal skoro nesnáším, tak by to možná mohlo klapnout. :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. 26nikolka26@seznam.cz :)
    tvůj blog sleduji moc ráda a když jsem poprvé uviděla tvůj název blogu, hned jsem věděla, že se mi bude líbit :)

    moc si přeji tuto vůni, takže si držím všechny palce :) měj se krásně :* ♥

    OdpovědětVymazat
  25. mam nejvyssi cas se dobre vdat a na tuhle vuni bych teda rada nekoho sbalila :) marcel18ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Miluji silné těžší vůně :)
    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mám ráda silné vůně, tak třeba je ta pravá pro mě :)
    SAM.15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Samozřejmě , tyhle vůně jsou ideální pro fajn večery a společnost ;)
    vexuska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. ok, tak zkouším štěstí :)
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Svěžím vůním už dávno nefandím, čím větší držák tím lépe :-) Zase se to ale nesmí přehnat, nechci působit na své okolí jako chodící chemická zbraň! Miluji silné, sladké, orientální a kořeněné vůně- stačí jednou přestříknout a vůně se se mnou nese celý den jako druhá kůže. Měla jsem i Pradu, ale jinak již léta nosím Dior Addict. Fancy Nights jsem ještě nikde neviděla a určitě bych ji ráda zkusila!
    veryblackgirl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Zkusím štěstí :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Tak zkusím štěstí a zapojím se. Proč se nezapojit, když jde o tak krásnou výhru? Miluji silnější vůně, ale spíš miluji vůně všeobecně a do giveaway se zapojuji ráda.

    indomito.diabolus@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. :D ten anonymní nade mnou :D smeju se
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. já se silnějších vůní nebojím, takže sem s ní :D

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. silne korenene vone mam rada, hlavne v zime
    zuzana.velcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. super giveaway

    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tuhle vůni neznám, ale mohla by být hezká. Je určitě fajn, že vydržela tak dlouho :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Vybrala jsi krásnou cenu. O Jessice Simpson si sice myslím své, ale takovou Britney Spears taky nemusím a její vůně zbožňuju, včetně těch přeplácaných flakonků.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Na zimu super :)

    marquitta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. wow!

    sacrament@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. marketa.vorosova@seznam.cz

    Tak a všechny body splněny:)

    OdpovědětVymazat
  43. Jessicu mám moc ráda a tak by se mi mohla líbit i její vůně. :) Ne, určitě bych jí milovala ! :)

    the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já ji neznám, ale ještě jsem nenašla ideální vůni na zimu, tak třeba je to osud... :D

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. vůbec nevím, jak voní, ale doma mám samé svěží letní vůně. Tahle by se mi možná hodila :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Svěženkářka teda určitě nejsem, tuhle vůni bych moc ráda vyzkoušela. :)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Někde jsem četla, že by se nemělo takhle "vyplácávat" štěstí na soutěžích (zvlášť teď ve zkouškovým :D ), ale risknu to... :D

    Mám ráda těžší vůně, tak trochu mi dodávají sebevědomí, takový ten pocit ženskosti (taky bylo načase v pětadvaceti). Dřív jsem měla ráda spíš vůně ve stylu zelený čaj, ale ty obvykle moc nevydrží.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Zkusím štěstí :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. tak tuto vonu absolutne milujem je dokonala
    monikabullova(at)gmail.com
    mozno sa konecne stastie aj na mna usmeje

    OdpovědětVymazat
  50. tuto vůni neznám, ale silné vůně miluji :-)
    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. oooch a ááách! :) musí být perfektní <3
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. sleduji :)

    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ach, parfémky a "voňátka"... Kosmetická nezbytnost, kterých mám asi nejvíc ze všeho (i když podle mě stále velmi málo). :) Nejraději mám sladké, kořenité, dřevité a orientální vůně, páč už na to začínám mít věk. Když jsem si přečetla, jaké složení vůně má, dostalo mě to do kolen. No a stejně tak bych ráda dostala do kolen já svého přítele (v dobrém slova smyslu). :)

    Krásný den

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. A to já zrovna tyhle silnější vůně mám moc ráda, Prada Candy je moje milovaná =)takže zkusím štěstí i já.

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Silne vone fakt mozem :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  57. Moje nová Fancy by určitě uvítala sestřičku, takhle je jí na poličče trochu smutno, tak ji přece nenecháme trápit, no ne? :-D

    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Krásná kazetka a ta vůnička mě hned velice zaujala, moc ráda bych se s ní seznámila blíže, určitě je to přesně to "pravé ženské" pro mě... :) mail: hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sice teď nedám dopustit na Lutense Cedre, ale i ta Jessica Simpson vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  60. michaela.mackova11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Kdyz tam vidim i ten Shalimar tak sem ten email napsat musim:-)
    p.dudkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. super výhra:)
    Vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Hmmmm :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  64. greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Miluji vůně všeho druhu :)
    Jessica Simpson je inspirativní žena :)
    evikd3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Muj pritel si zapamatoval jeden vyrok meho oblibeneho basnika, Frantiska Halase, ktery kdysi napsal: "Slečno, řekněte mi, jak to děláte, že se hodiny nezastaví, když se svlékáte..." - a ted mi to muj drahy septa, kdyz mam na sobe jen svuj oblibeny parfem :) snad by se k nemu tento parfem pridal ;)

    literarnizahradka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Sleduju. Těžší vůně taky můžu :-)

    b.marincova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. VerKotlarova@gmail.com
    Mám raději jemnější, lehčí, květinové vůně, ale občas změna je život. :-)

    OdpovědětVymazat
  69. ta by mi imo šla :D

    (email na blogu)

    OdpovědětVymazat
  70. yvettamikulova@gmail.com
    som tu nova takze dufam ze mam aspon aku taku sancu :)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj. Tak tento parfém vidím úplně poprvé, nikde jsem ho neviděla, takže ani nevím jak voní... Ale zkusím štěstí, a uvidíme.
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ja som sa ešte nezapojila? Tak to musím napraviť! :) Moja obľúbená vôňa sa mi míňa a tak by sa mi nejaká hodila :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Kdybys tu giveaway nepripomnela, uplne bych na ni zapomnela :) Pradu samozrejme doma nemam, nicmene silnejsi vune vlastnim a zatim i z tech kupovanych naslepo mi nesedla jen jedna, tak bych vyhrala rada :)

    bygoldie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. ja mam oblubeny parfem od Huga Bossa Deep red.. je to tazsia vona a asi aj nie kazdemu vonia, ale ja si ju setrim a striekam len na vynimocnejsie prilezitosti.. rada by som privonala aj k tejto herecko-spevackej voni :) Mam od Fergi obe linie Outspoken a pacia sa mi.. :)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. zatiaľ som neobjavila žiadny parfém,ktorý by bol absolútnou jednotkou, ale mám rada od Oriflame Miss O :)

    kikushkah@post.sk

    OdpovědětVymazat
  76. Wauu, tak toto vidím jako ideální vůni stvořenou přímo pro mě ! Brr, zní to sice sobecky, ale uplně vidím, jak si obleču nějaký pořádný party outfit a doladím tímto silným parfémem ! :)) Přesně takové miluju! :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Tak to vypadá skvěle:) Vůně většinou dostávám, takže pak voním těm co mi ji dali což je přece nej:) Nejsem moc vybíravá a hlavně miluju parfémy co vydrží dlouho!!!
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Tak tu bych ráda vyzkoušela :-) Svěží a lehké vůně v oblibě nemám a Bright crystal přímo nesnáším. Na kamarádce mi hodně voněl, tak jsem si objednala přes internet rovnou dárkovou kazetu i s mlékem a miniaturkou a tak nehorázně na mně smrděl, že jsem ho musela darovat ségře. Ta je s vůní naopak velice spokojená :-) Mé nejoblíbenější parfémy jsou od značky Lancome - těžší, sladké a dlouhodržící vůně. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Prada mi kupodivu voní...:-) Takže proč ne?
    zanet.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ta lahvička parfému je jako z Tisíce a jedné noci :-))) A věřím, že stejně tak i pohádkově voní..

    Mám ráda těžší, osobitější vůně.. navíc stále zkouším nové, třeba se tedy usměje štěstí na mne :)

    tereza.konvalinkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. christina-a@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  82. mně prakticky nevadí žádná vůně, ale zálězí na tom jak se vyspím a na jakou mám zrovna náladu:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Miluju těžký vůně, hlavně teď v zimě :)

    WenzelovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Takže, hned na začátek- jsem na svěženky:-) A nejlepší kamarádka Kunkuli se mi svěřila, jak po této vůni touží, takže by Fancy určitě poputovala k ní. A pak taky- nikdy jsem nic nevyhrála. Takže výhra v této soutěži by způsobila radost minimálně dvojnásobnou:)

    navstevnice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Vůni bych moc ráda vyzkoušela :) proto si teď až do párku budu držet palce :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Levandule, Levandule,
    je to vážně Tvoje vůle?
    Flakon jako od Lutense,
    jakou vůni tedy nese..
    V základu má pačuli,
    copak Tobě nevoní?
    Srdcem vládne jasmín, růže,
    a ta přeci leccos zmůže!
    Páchne Ti snad papyrus?
    Víc než hnůj či ptačí trus?
    Tak či tak – jak vůle Tvoje,
    krásné gesto ovšem to je.
    Každý by si parfém nechal,
    doma zamknul, k němu spěchal,
    ale Ty jsi štědrá, hodná,
    k darování směle svolná!
    Obdivuji tyhle ženy,
    nesobecké, čisté geny.
    Skládám tímto poklonu
    větší než-li flakonu.
    Ta vůně mě však zaujala,
    dojala, za srdce vzala.
    Budu tedy doufat, hrát,
    a Tobě v psaní štěstí přát!

    Ještě jednou mnohé díky za možnost zapojit se do soutěže o tak krásnou vůni. Mnoho levandulových úspěchů! :)
    katka.bulova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahojky, tož to ještě zkusím a zapojím se do soutěže. Mám ráda těžké, silné vůně... nejraději pořádně bolehlavy, ale zatím jsem nenašla svůj ideál. Takže třeba tahle...?

    Lil (odjogurtukelimek@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...