Prohledat tento blog

sobota 5. ledna 2013

Jessica Simpson Fancy - Celebritní vůně, která stojí za pozornost

Mé milé čtenářky, vítám vás zde i v roce 2013. Rozhodla jsem se začít nový rok s vůní, kterou teď momentálně seženete na internetu. Vůně Fancy od Jessicy Simpson je totiž věčně vyprodaná a hůře se shání, proto o ní píšu už teď, abyste případně nemusely slintat a mohly si ji klidně objednat. Druhým důvodem je období, v létě ji asi nevyužijete tak, jak teď v zimě. Jako bonus dostanete i překrásný flakónek.





Pokud nemáte rády sladké vůně, tak se vůbec neobtěžujte číst dál. Fancy je totiž sladká, vévodí v ní vanilka s karamelem a vše je jemně dokreslené mandlí a gardénií. Dojezd je ve znamení santálového dřeva a především se celou vůní táhne ona vanilková nit. Vůně je suchá, nikterak přeslazeně sirupová. Přivoňte si do dózy s cukrem a vanilkovým luskem a k tomu cucejte kvalitní karamelu, tak nějak voní Fancy. 

Má velmi dobrou výdrž, voní konstantně téměř po celou dobu a ačkoli je sladká, tak díky své suchosti a vyváženosti není přeslazená a protivná. Za sebe mohu říct, že se jedná o jednu z nejlepších celebritních vůní, co jsem měla možnost vyzkoušet. Je kvalitní a nečpí laciností.Prostě taková tulivka na doma, ale neutrhnete si ostudu ani na veřejnosti:-)...A je překrásně ženská.

Balení 100ml jsem sehnala za 600,- Kč, stačí zadat název do vyhledávače a vyjedou vám eshopy, kde se dá vůně pořídit.

Třeba zrovna vám kápne do noty. Do komentářů mi klidně můžete napsat vaše tipy na kvalitní, levnější parfém, budu ráda:-)

34 komentářů:

  1. Miluji sladké vůně, ale Jessicu Simpson znám ledatak z videoklipů, o téhle vůni jsem zatím neslyšela. Každopádně díky za tip!

    Já používám playboy, avon simply because, victoria beckham, nike woman.. nedávno jsem o těhle voňavkách psala článek, můžeš se mrknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu...vyzkoušej Fancy, tak je fakt o pár tříd výš než avon a playboy (vůně od Victorie se mi líbí)...

      Vymazat
  2. má to parádny flakón tak si niekde na ňu ňuchnem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný flakonek, sladké vůně mám ráda, ale bohužel - vanilka :( škoda, že této vůni vévodí, jinak bych ji šla ihned očuchávat :))

    OdpovědětVymazat
  4. pokud v ní vévodí vanilka a karamel, tak to není nic pro mě. Ale flakónek má krásný :)

    OdpovědětVymazat
  5. *plác plác plác* nebudeš si kupovat žádnou vůni v plným balení naslepo, tohle už přece neděláš

    ale jo, ten popis mě nalákal, mám ráda sladký vůně
    připodobnila bys to k něčemu známějšímu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi...no já ji už znala...napiš mi adresu do mailu, pošlu ti vzora:-)

      Vymazat
  6. noo, istý čas som používala napodobeninu diora- hypnotic poison, strašne sladká vanilkovo-mandľová bomba, teraz už na tieto vône ale neletím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, tohle není ale napodobenina, je to regulérní vůně:-)...Hypnotic poison mi nesedí, napodobenina musí být taky něco:-D

      Vymazat
  7. Anonymní8:46:00

    V poslední době z levných vůní jsem si oblíbila Playboy Play it sexy, od Avonu pudrovou vůni Far away Dreams a Tomorrow.Dost mě zaujala Heidi Klum Shine, všechno to jsou sladší vůně s dobrou výdrží :) ale jinak v současnosti moje závislost je EDP Jimmy Choo, což už je ale v jiný cenový kategorii.
    Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, děkuji za tipy, Far away dreams neznám, takže ji vyzkouším při nejbližší příležitosti a na playboy se taky podívám v drogérii, kdysi jsem je zkoušela a přišli mi celkem fajn. Jimmy Choo edp jsem měla odstřik, vůně moc pěkná, ale nesedla mi. Mám pro Tebe tip, pokud tu vůni miluješ, tak vosk Yankee Candle Snow In Winter voní totožně jako Jimmy:-)

      Vymazat
  8. Vypadá dost zajímavě, ale já jsem momentálně sladšími vůněmi zásobena. Z levných vůní je mým absolutním favoritem "so pink" od GAP, ale nevím, nakolik je u nás sehnatelná. V USA stojí pár dolarů a je to skvělá, nádherně nevinná, letní, citrusovo-květinová vůně s překvapivě dobrou výdrží. Určitě o ní bude článek.

    P. S. Nedá mi to. Oprav si prosím to "aby jste" (abyste) a "o ni" (o ní, jakože o té vůni.) Jinak je článek bez chyby! :-))

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se stalo, díky:-)...Gap jsem na internetu neviděla a na svěženky taky moc nejsem, ale pokud bude možnost, vyzkouším:-)

      Vymazat
  9. Anonymní12:20:00

    Musim vyzkouset, sladky vune, to je moje! Dostala jsem ted Katy Perry Purr a docela me prekvapila. Muze byt! :-)Jinak teda kupodivu moje nejlevnejsi vune byla od Guerlain AA Foliflora, 7 dolaru. Neni to uplne muj favorit, spis na letni den, ale za tu cenu jsem ji v Marshalls nemohla nechat. :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  10. Katy je dobrá? Já od ní nikdy nic nezkoušela, ale hrozně se mi líbí její flakóny, takže to budu muset napravit. Kupodivu celá řada AA od Guerlain mě nechává chladnou NICMÉNĚ Winter Délice, Jasminora a Mentafollia jsou v mém tužebníku. Jasminora je fakt krásný jasmínový čaj který si koupím na jaře a zbytek se již nevyrábí a pokud je seženu, budu velmi velmi šťastná:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní22:17:00

    Ja jsem taky prave odvazana hlavne z toho kociciho flakonu a cekal jsem hruzu, jenze neni to spatna vune.. Nevim, zda mame stejny "vonavy" vkus, ted jsou moji oblibenci hlavne NU-YSL, Bond 9-West Side a Mugler-Innocent. A za Winter Delice bych se taky nezlobila, to je fakt! Jasminoru ani Mentafolliu neznam, pokusim se napravit.

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní22:18:00

    Chybi muj podpis L. nebo vlastne Lucie :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nalákala jsi mě natolik, že mám sto chutí si ji objednat naslepo. Což teď není moudrý tah! Miluju vůně s vanilkovým základem a v podstatě všecky, které mám, jej mají. Kenzo Amour a Guerlain Shalimar už léta letoucí nebo aktuálně dalšího guelrainka La petite robe noir. Dá se to k něčemu takovému připodobnit nebo je to někde jinde? Jinak jako levnější alternativa je tu Hugo Boss - Orange sunset (ten ale spíš na léto) nebo opět Boss a Deep red. Oba jsou docela sladké, nijak extra nápadité, ale jsou dny, kdy přesně na to mám náladu a maximálně mi vyhovují.
    Omlouvám se litanii :)

    Zdraví,
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, pokud mi napíšeš do mailu adresu, pošlu ti vzorek. LPRN jsem měla taky, jedničku, ta se nedá mám ten dojem sehnat běžně, ale musela jsem ji prodat, něco mi v ní nesedlo....díky za tipy:-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za nabídku, ale nebudu tě otravovat a zaběhnu si do parfumerky očichat a pak se uvidí :)
      Krásný den!

      Veronika

      Vymazat
  14. Jessicu Simpson mám ráda, parfémy od ní neznám, vesměs moc nemám v oblibě parfémy celebrit :) ale mám výjimku od Britney Spears Believe, velmi pěkná vůně, ty ostatní od ní se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Believe mám taky moc ráda, furt se chystám pořídit si ji...tak snad se někdy rozhoupu, než nám ji přestanou vyrábět, je to taková lipová oddechovka, trošku jako vitacit voní:-)

      Vymazat

  15. Celebrití vůně mě taky celkem odrazují, vyjma Covet od Sarah Jessica Parker.
    Ale karamel a mandle? Musím si k ní někde čuchnout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Covet jsem kdysi měla, hrozně se mi líbí a možná si ji někdy zopáknu..

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Peťo, pokud máš ráda sladké vůně, neváhej:-)

      Vymazat
  17. Jak tak čtu složení, nejraději bych tu vůni spíš snědla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je to fakt taková jedlá vůně:-)

      Vymazat
  18. Tak jsem neodolala a objednala na slepo. A naštěstí to byla trefa do černého, jinak bych si musela ale opravdu pořádně nalískat :)) něco mi ta vůně hrozně připomíná, možná vanilku z CK4U co jsem měla kdysi dávno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to jsem ráda že sedla, uf! Já se vždy děsím, že mně někdo vynadá, do čeho jsme ho navezla...CK znám...no možná trošičku podobná díky vanilce...ale spíš mi připomíná vanilkový soliflor od Yves Rocher...akorát ten je fakt echt vanilkovej.

      Vymazat
    2. Za to ti přece nikdo rozumnej vynadat nemůže, a ty nerozumný nemá cenu řesit :)) jinak po dvoudenním nošení této vůně musím říct, že se mi líbí ještě víc než po prvním přičuchnutí, jsem vážně nadšená :) Takže veliké díky za skvělý tip :)

      Vymazat
    3. Já mám takovou radost, že jsem se trefila do vkusu:-))Já teď netočím nic jiného...:-)

      Vymazat
  19. Achjo, vypadá to na další vůni, kterou musim mít, protože vanilka a karamel! :) Moje nejoblíbenější vanilková vůně je Guess Seductive a svíčku mam nejradši tu zmrzlinovou z Ikey :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tak tahle by se ti mohla líbit, zrovna v Ikey jsem v úterý byla a ta svíčka je fakt slaďárna:-D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...