Prohledat tento blog

středa 30. ledna 2013

Ladybox Leden 2013 kompletní recenze výrobků

Zdravím všechny mé čtenářky i náhodné kolemjdoucí. Konečně jsem pořádně otestovala výrobky z Ladyboxu. Naprosto mě dostal oční krém od Mary Cohr, ale můj rozpočet ho prostě neakceptuje, což mě děsně štve, protože jsem kápla na krém krémů, oční krém který jsme hledala a nenacházela...

Začnu popořadě. Jako první jsem otestovala lak na nehty od značky L'Ambre, kterou jsem doposud neznala. Moc se mi líbil komentář(už nevím od koho), který tvrdil něco o babkovské barvě(odstín číslo 7), což je fakt, ona ta barva je tak usedlá, že dát si ji na nehty prateta ze vsi, asi to usedle vyzní:-)...Jenže když se s ní nalakuje nějaká mladá pěkná kočka, třeba jako já:-D a vy ostatní:-D, tak v ní tak blbě vypadat nebudete, právě naopak...bude to vypadat, a teď napíšu to hnusné a odpudivé slovo, sexy.


Plné krytí ve dvou vrstvách, krásná barva, jen se mi oprýskal poměrně rychle. Cena 79,- korun.

Lesk na rty od Yver Rocher Vanille z řady Les Plaisirs Nature je krásný lesk, který mé rty nevysušil, ani nijak zvlášť nelepil. Jeho vůně vanilkového pudinku mi učarovala natolik, že ho používám denně. Voní opravdu jako vanilkový lusk co mám v dóze s cukrem. Bez chuti. Lesk je intenzivní a šťavnatý, jako byste dojedly mastnou flákotu a neutřeli si pusu, takže zvětšující účinky zaručeny:-)...









Hydrofilní odličovače mám moc ráda a mám v nich letitou zkušenost, přes dva roky jsem k odličování nic jiného nepoužívala. Nevím proč, ale značku Saloos jsem vždy míjela a hydrofilní odličovač Saloos jsem poprvé otestovala až díky Ladyboxu. Konkrétně Levanduli, což je příznačné nejen k názvu mého blogu, ale i k mé vysušené pokožce(která díky hydrabiu už vysušená není, ale o tom až jindy...). Odličovací olejíček je příjemný, voňavý po levanduli, po jeho použití jsem měla pleť krásně vyživenou a vůbec nepnula, naopak byla krásně promaštěná. Holky s mastnou pletí by měly vyzkoušet spíše verzi pro mastnou pleť. Tento olejíček si určitě koupím v plném balení, mile mne překvapil. Jen chci dodat, že ho používám pro dodatečné dočištění pleti po použití micelární vody a používám ho na vlhkou pleť. Vytvořím mléčnou emulzi a šup do sprchy. 50 ml za 59,- korun.


Teď přichází jeden z mých velkých favoritů, resp. nejpřirozenější bronzer v mé sbírce a tím je Terra Cotta zapečený bronzer značky Cosm'etika, což je přesmyčka, jak vám jistě došlo. Kosmetika a etika(teď si připadám fakt jako blbá blondýna), tákžé...Značka netestuje na zvířatech, podporuje bio produkci a ekologicky šetrnou výrobu, výrobky neobsahují produkty z mrtvých zvířat...Značka je na trhu 2 roky. Více na stránkách Ladyboxu .

Na tváři vydrží celý den, krásně splyne se světlou pletí(č.001), ideální na konturování obličeje, jemný třpyt, který je téměř neznatelný. Já ho používám i místo očních stínů. Nepráší, střední pigmentace a vynikající výdrž. Cena 279,- korun je více než slušná.




Další skvělou věcí v balíčku byla řasenka Lumene Blueberry Volume Mascara. Neuvěřitelný objem i prodloužení. Řasy vůbec nezatíží, jsou lehounké jako peříčko, intenzivní černý odstín a výdrž celý den bez opadávání. Nežmolkuje. Cena 299,- korun.





 Poslední věcí jsou vzorky pleťového krému a očního krému značky Mary Cohr. Jedná se o luxusní značku z Francie, více o ní ZDE. Vzorek pleťového krému jsem spotřebovala a vyhodila obal. Byl pro mou suchou pleť vyhovující, krásně voněl, rychle se vsákl. Nicméně na další soudy by bylo příliš brzy. 

Oční krém New Youth Eye Contour je podle mého názoru naprostý Must have pro všechny fanynky očních krémů. Mé oční okolí se za dva týdny znatelně zpevnilo, ubyly vrásky a především díky projasňujícím účinkům vypadalo skvěle i bez korektoru. Má příjemnou parfemaci a je to sice krém, ale je perleťově bílý, takže zároveň funguje jako rozjasňovač...Až budu mít hodně peněz, určitě si krém za těch čtrnáct stovek koupím. K dostání ZDE.














To je vše. Já jsem s obsahem lednového Ladyboxu více než spokojená. Pokud chcete vyměnit jakýkoli produkt ze svého balíčku za jiný, zkuste se mrknout Exchange, neboli výměnu produktů na stránkách Ladyboxu. Tato služba je skvělá, nemusí vám vše sednout a tak stačí jen kliknout na stránky a vyměnit třeba zrovna lak na nehty za peeling od Dermalogica:-)

A co říkáte na produkty Ladyboxu vy?

13 komentářů:

  1. ten oční krém fakt taková bomba? teda ale to nutně potřebuji. barva laku skvělá, takovou mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Violets, opravdu ten oční krém je to nejlepší co jsem kdy na oční okolí vyzkoušela.

      Vymazat
    2. Mě po něm občas pálí kůže :-(

      Vymazat
    3. Pro citlivky je tohle dobré info:-)

      Vymazat
  2. lak sa mi veľmi páči ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, ale ani nijak nebiju hlavou do zdi, že jsem ho neobjednala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem tento měsíc naprosto spokojená, lesk je super, řasenka slušná a tvářenka vypadá na tvářích fakt úžasně a drží jak přibitá :) super recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, výdrž jsem nečekala až tak dobrou a nakonec drží obdobně jako bronzer od MAC, paráda:-)

      Vymazat
  5. uzasny lak!

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem z toho bronzeru taky naprosto nadšená!!

    OdpovědětVymazat
  7. A já na té babkovské trvám :)) Pokud budeš chtít do zásoby, je tvůj ;) A kvůli tobě jsem začla používat ten oční krém, tak jsem moc zvědavá, ale zatím se zdá moc fajn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barb, chápu:-)...Jsem zvědavá co ty na ten oční krém, mně pomohl teď strašně, za dva dny jsem naspala celkem tři hodiny a oči vypadaly odpočatě i tak(o zbytku se to říct nedá):-)

      Vymazat
  8. Já budu spát recenzi na tento LadyBox zítra, tak se můžeš podívat jak jsem byla spokojená já ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...