Prohledat tento blog

úterý 15. ledna 2013

LADYBOX LEDEN 2013

A je to tady, pravidelné okénko na téma "co zas v tom balíčku bude"...Na balíček Ladybox jsem se těšila jako malá holka, vůbec tento balíčkový trend je pro někoho tak zvědavého jako já to pravé ořechové...Nebudu vás napínat(podrobná recenze bude až výrobky odzkouším)...Jo a mimochodem, balíček mi došel teď, o čtvrt na devět večer:-D



Opět budu nadšená, balíček obsahuje věci, které jsem si chtěla stejně pořídit. A to konkrétně bronzer ve světlém odstínu číslo 001 od firmy Cosm'etika, který je mírně třpytivý a velmi přirozený(já uvažovala o tom od Alverde)a řasenku(o této Lumene jsem slyšela samou chválu), těch není nikdy dost...Dokonce i barva laku na nehty od L'Ambre číslo 7  mi bodla, protože sama bych si tuto barvu nekoupila a teď na zimu je dokonalá. 

 Vzorek hydrofilního odličovače Saloos(dokonce levandulového, což je super, na levanduli já ujíždím)ráda vyzkouším, teď v zimě preferuji olejové konzistence. Vzorky očního krému a krému na obličej od Mary Cohr je další věcí, kterou ráda vyzkouším. Tato kosmetika je velmi drahá a já se ráda nechám vzorkem ukecat o koupi plného balení:-P...

Onou pomyslnou třešničkou na dortu je lesk na rty od Yves Rocher v parfemaci Vanilka, voní téměř stejně jako má nová vůně Fancy od Jessicy Simpson, což je fakt náhoda, velmi milá náhoda...

Takže souhrnem, nejsem ničím zklamaná, naopak, vším jsem velmi potěšená a už se těším, až vše řádně odzkouším:-)

Co vy říkáte na obsah lednového Ladyboxu?

28 komentářů:

  1. Mě balíček vesměs také potěšil, místo bronzeru mám korektor pod oči, jsem zvědavá jak bude krýt. Lesk s příchutí vanilky mne dostal:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak ten korektor může být taky fajn...ještě jsem četla že přišel balzám na rty...tak jsem ráda, že ně mě vyšel ten bronzer(ale i za korektor bych byla vděčná, MAC mi dochází a Lavera mě zklamala...a nemám teď co pod oči dávat)

      Vymazat
  2. Mary Cohr je skvela kosmetika, mela jsem taky moznost vyzkouset 10ml kremu a parada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu, tak to jsme mě navnadila ještě víc:-)

      Vymazat
  3. Celkově mi přijde obsah fajn. Jen jsem zklamaná že já místo bronzeru nebo tvářenky měla make-up. Ale jen vzorek :// Takže jsem měla v podstatě o jedno plné balení méně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup??? A jen vzorek? Jani a máš to někde na blogu nebo nafocené?

      Vymazat
  4. nuž, vanilkový lesk není bohužel můj vkus, nesnáším vanilkovou vůni, korektor je tmavší než jsem a to o dost, tak ten neužiju, lak má úžasnou abrvu, kterou ráda nosím, ale docela pomalu schne, se mi zdá... lumene miluju, takže řasenka super, vzorečky bych i oželela, odličovák vítám, saloos mám ráda....no, i bych tento box oželela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňko, takže ty máš taky korektor? Ale naštěstí má ladybox službu na výměnu výrobků co se ti nehodí, takže pak ji využij:-) Lak vyzkouším během tohoto týdne...

      Vymazat
  5. Bronzer a řasenka jsou mi asi nejvíce sympatické. Ale i ten hydrofilní odličovač vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydrofilní odličovače jsou fajn, já léta používala z Atoku růžové dřevo a ylang-ylang...ale nevím jak je na tom Saloos se složením, na to budu muset mrknout...a především vyzkoušet...

      Vymazat
  6. já měla stíny, krémové.. uvidíme, jak se s nima poperu.. a ten lak se mi teda vůbec nelíbí, přijde mi to "babkovská" barva.. řasenek mám teď docela zásobu a já radši vždycky jen jednu, protože mi pak všechny brzo vyschnou :)) a lesk asi moc nevyužiju, maximálně tak přes rtěnku, na to bude ten bezbarvej fajn.. ty oleje od Saloosu miluju, takže super a na krémy se těším, až vyzkouším.. takže pro mě je to doposud nejhorší edice.. ale co, ne vždy se zadaří :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémové stíny??? Jůůů, tak to by se mi taky líbilo, no uvidím v eshopu ladyboxu, možná si něco málo pořídím...Barb, ona ta barva fakt babkovsky vypadá, ale jen v lahvičce...zkus si ji dát na nehty...vypadá šukézně:-D

      Vymazat
    2. Až tak joo?? No dám tomu šanci, i když já vážně nejsem fanda třpytek a perletě.. Nevíš, byl jen tento odstín??

      Vymazat
    3. vypadá to, že je jen jeden odstín...ale ještě jsem neprojela všechny blogy:-)

      Vymazat
  7. Já box nechala být, tak jen okukuju, co kdo má... Vesměs to zatím nevypadá tak zle... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An. no a já samozřejmě objednaný i Senzabox...jsem nepoučitelná...:-D Ale tento balíček mi udělal radost:-)

      Vymazat
  8. Já z něj nejsem moc nadšená, článek si můžeš přečíst tady: www.passionforbeauty.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odkaz, mně lesk teda strašně voní...to je další důkaz, jak parfemace, hlavně silnější, je risk...

      Vymazat
  9. Ja jsem spokojena moc.. primo nadsena. Pro me je to zatim asi nejlepsi edice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě výrobky potěšily, zajímavé jak holkám nevoní ten vanilkový lesk na rty...furt k němu musím čuchat jak mi voní:-)

      Vymazat
  10. Mám stejný obsah, kromě oleje, ten mám Lemon Tea tree. Jsem z balíčku nadšená stejně jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem už i ten krém Mary Cohr a mám z něj ještě lepší pocit než z L'Occitane(slaměnková řada):-)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Dnes jsem ho zkoušela, přirozenější kousek ve své sbírce bronzerů nemám:-)

      Vymazat
  12. Ten bronzer sa mi páči najviac :-) Teším sa na recenziu ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě ten obsah taky docela potěšil, hlavně ten saloos a krém od mary cohr, ten mi strašně příjemně voní:)

    OdpovědětVymazat
  14. ten lak se mi moc líbil, ale za 2 dny se mi loupaly špičky, takže to můj favorit rozhodně nebude, škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S lakem mám stejnou zkušenost, bohužel:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...