Prohledat tento blog

čtvrtek 28. února 2013

Alterra Hydratační Vlasová Kúra Granátové Jablko s Aloe Vera

Značka Alterra je něco jako Alverde v DMku. Je to značka přírodní kosmetiky drogérie Rossmann. Nevím proč je tolik opomíjená. Měla jsem několik krémů a taky několik přípravků na vlasy. Se vším jsem byla spokojená. Nevím čím to, v běžném životě nejsem velká optimistka, ale v mém kosmetickém kousku života je to jinak. Tato hydratační kúra na vlasy se řadí mezi to nejlepší od Alterry, co jsem měla možnost vyzkoušet.




Už jenom při čtení složení se budete usmívat blahem. Já teda ne, mám ráda silikony a parafíny mě taky neurážejí, ale i tak jsem byla ráda. Konečně vyzkouším něco echt přírodního na vlasy. Taky jsem si tak trošku myslela, že se mi potvrdí má teorie o tom, že na skutečně poškozené vlasy je příroda krátká. Složení je bez parafínů a jiných ropných produktů, bez parfému, silikonu a konzervačních látek.




Nebudu vás napínat, teorie se mi nepotvrdila. Balzám sám o sobě vlasy nezachrání, ale jako doplněk v péči o ně se bude rvát do posledního dechu. Doporučené dávkování je jedenkrát týdně.



Konzistence je taková zvláštní, lepidlová, pokud znáte konzistenci lepidla Herkules, tak jste doma.Voní krásně. Jemně nasládle a po senu, nádhera. Po nanesení nechám na vlasech pár minut a smyju. Vlasy jsou pak v mnohem lepší kondici. Jsou zacelené, vzdušné, ozdravené a neuvěřitelně lesklé. Efekt trvá do dalšího umytí. Nevím jak na tom bude z dlouhodobého hlediska, ale takto na okamžité povzbuzení je účinná. Možná v kombinaci s ostatními produkty dosáhnete trvalejšího výsledku.

Cena cca 40 korun a seženete ji v drogériích Rossmann včetně šamponu, kondicionéru apod.

Máte nějaké zkušenosti s přírodní kosmetikou Alterra?

P.S.: Díky Evino za tip, ten balzám na rty od Alterry je taky super.:-)

24 komentářů:

  1. Tak kosmetiky Alterra jsem si v rossmanu nikdy nevšimla... ale po Tvé recenzi se na ni asi podívám :) jsem zvědavá jestli je to tak super poměr kvalita/cena :) Díky za typ :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, doufám že budeš taky tak spokojená...

      Vymazat
  2. Škoda,že v mé blízkosti Rossman není.

    OdpovědětVymazat
  3. V týdnu jsem si ji koupila a je skvělá. Používám i kondicionér ze stejné řady a ten mám taky velmi ráda. Za ty peníze jsou to skvělé výrobky, které krásně vlasy zhydratuje.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže taky dobrá zkušenost, to je super:-)

      Vymazat
  4. Moje vlasy jsou nenarocne, vetsinou nepouzivam kondicionery ani masky a ke stesti mi staci nejaky dobry "prirodni" sampon...a od Alterry zatim nic nemam, nejak nemam odvahu bez doporuceni nic zkouset. Zaujalo me ale, ze pokud zakaznikum nevyhovuje jakykoliv produkt jejich domovskych znacek (alterra, rival atd) tak i pouzite produkty lze v klidu vratit, coz ocenuji, protoze se mi pak doma hromadi veci, ktere nevyhovuji a po jednom pouziti je odkladam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak tohle jsem vůbec nevěděla, díky za cennou informaci!:-)

      Vymazat
  5. Přesně tento přípravek jsem si koupila asi před měsícem a taky pomalu chystám recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem tada zvědavá, jak dopadl u Tebe.

      Vymazat
  6. Díky za typ, ještě jsem o tom neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééžiš, už jen to granátové jablko a aloe vera.. to musí být počucháníčko :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je fantastická, kdyby tak byl nějaký parfém s touto vůní...hrozbě mě uklidňuje.

      Vymazat
  8. Ja som si prednedavnom kupila dva produkty od Alterry a v konecnom dosledku ma ani jeden nenadchol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, něco jako pár propadáků od Alverde, všude se najde něco no...:-(

      Vymazat
  9. To nemá silikony? Tak to musím zkusit :D Zatím kupuju vlasový produkty od Baley, protože nemají silikony a moc mi vyhovují, ale masky na vlasy bych klidně zkusila i od jiné firmy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemá to silikony. A i tak jdou vlasy celkem dobře rozčesat. Pokud se silikonům vyhýbáš, vyzkoušej.

      Vymazat
  10. Já jsem měla od Alterry nějakou kosmetiku na pleť, ae byl to hrozný fičák, celkem nepříjemná silná mentoová vůně...no nevím! Ale tenhle kondicionér vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla oční krém s růží a ten byl fajn. Pak nějaký pleťový olejíček a ten taky nebyl marný. Samozřejmě, všude najdeš něco co ti nevyhovuje:-)

      Vymazat
  11. Teda to jsi mě docela nalákala, teď se dívám, že bude v akci za 36,90 :) A to jsem si zrovna říkala, že už na balzámy na vlasy kašlu, protože po dvou použitích mám ty vlasy většinou horší jak předtím :) Od Alterry jsem kromě toho balzámu měla ještě nějaký tónovací krém (hledala jsem levnější náhradu karotkového od Lavery) a nic extra to nebylo. Viděla bych to tak na úroveň Alverde v DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky kupovala v akci, v plánu nebyl:-)...Jednou za týden je fajn, denně by asi dost zatěžovala. Já ty tónováky moc nemusím od nikoho, maximálně od BB nebo Nars:-P

      Vymazat
  12. Až teď jsem si všimla toho P.S. :) To jsem ráda, že ti sedí :)

    OdpovědětVymazat
  13. já si zrovna před dvěma týdny koupila od Alterry první věc, šampon - a zatím spokojenost ;)

    btw. budu trochu hnidopišit s tím, že je to obdoba alverde :D ale je to tak, že Alterra nemá žádný certifikát, kdežto Alverde má skoro u všeho BDIH, takže z toho jakože bio hlediska je kapánek vychytanější

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, ta mi nedošlo, nejsem moc v přírodní kosmetice kovaná, takže nějaké ty certifikáty mě nechávají chladnou, každopádně díky za zmínku, dost podstatná informace:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...