Prohledat tento blog

neděle 17. února 2013

Alverde Limitovaná Edice - Pudrovo/krémová tvářenka a rtěnka

V DMku mají nově limitovanou edici Alverde, která mne zaujala více než je zdrávo. Obsahuje tekuté a třpytivé oční stíny, rtěnky, tvářenky, řasenky, korektor očního makeupu...Bez tvářenky jsem odejít nemohla, mají tak překrásné barvy, že jsem nevěděla kterou vybrat dřív. Zcela jistě u růžové neskončím a v pondělí odpoledne si poběžím ještě pro jeden odstín do oranžova. Taky jsme neodolala rtěnce, protože barevně je to přesně to, co jsem dlouho hledala.



























Pokud si potrpíte na tvářenky, které vypadají přirozeně a mají příjemnou konzistenci, neváhejte a rozeběhněte se do DM, dokud ještě ve stojanu jsou(separátně na stojánku s limitovanými edicemi). Mají je ve dvouch odstínech a já, jako obvykle, sáhla po růžovém odstínu, který odstínu mé pleti svědčí nejvíc. 


Jedná se o krémovou tvářenku, která se při kontaktu s pletí mění v pudrovou konzistenci. Na líčkách vypadá velmi přirozeně. Necuckovatí, nedělá mapy a ani po delší době nezalézá do pórů. Výdrž několik hodin. Pigmentace velmi slušná, když to s ní přeženete, tak po zapudrování se intenzita sníží. Dalo by se říct, že pro "tvářenkářky"je to naprostá nezbytnost. Odstín číslo 20 Winter Rose je růžová barva bez třpytek, matná. Dělá takové pěkně prokrvené tvářičky. Stála mě něco málo přes stovku.


Rtěnka už taková bomba není. Je dost tvrdá, středně pigmentovaná a její hydratační vlastnosti jsou tristní. Po chvíli jsem měla pocit vysušení. Tohle se dá celkem dobře regulovat balzámem na rty. Vybrala jsem si barvu číslo 20 Magic Kiss, což je barva lesního ovoce, dělá efekt prolíbané hodiny...Líbí se mi na ní fakt, že je bez třpytek a s balzámem na rty vypadá přirozeně. Zbavovat se ji nebudu a za 89,- korun je to určitě výhodný nákup.


Mé dojmy jsou veskrze pozitivní. Celá kolekce se mi líbí a cenově je velmi atraktivní. Možná si pořídím i tekuté oční stíny, jen ty se mi moc barevně nezamlouvaly(bílý, šedý a černý). 

Máte už z této kolekce nějaký výrobek doma? Pořídíte si něco?

30 komentářů:

  1. Mna ta kolekcia v DM hned zaujala, najviac farba Magic Kiss, ktory som takmer odniesla k pokladni, ALE... presne ako pises, ruze od Alverde su zufalo suche, mam s nimi zle skusenosti, takze len kvoli tomu som odolala. Inak ten odtien je nazivo nadherny. Skoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vědět, že alverdí rtěnky vysušují, tak tuhle si nekoupím. Ale neva, tento odstín využiji i přes tu konzistenci.

      Vymazat
  2. Ale ne, Levandule, co jsi to provedla :D ráno jsem si byla přesně pro tuhletu tvářenku, a měla jsem v plánu zítra skočit ještě pro další, ale díky tvé recenzi už tam zítra žádná beztak nebude :D to jsis to nemohla nechat pro sebe?:D :D :D
    A teď konec srandy, a zcela vážný názor :)) tvářenka je vážně skvělá, od rána ji testuju, a nemůžu na ní najít jediný negativum :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jsem ráda, že i ty jsi těm tvářenkám podlehla:-)...Určitě něco zbude...doufám...v pondělí chystám nájezd, a to beru i kámošce:-D

      Vymazat
  3. ten rúž je úplne dokonalý! :) ♥

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já od Alverde zkoušela pouze tělové máslo.
    Líbí se mi ta krémová tvářenka, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tu tvářenku vyzkoušej pokud budeš v dmku minimálně z testeru na ruku, stojí za úvahu ke koupi:-)

      Vymazat
  5. Anonymní8:15:00

    nemám. nepořídím.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rtěnka vypadá pěkně. Kolekci chci jít zítra omrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chiarlotte, dej vědět pokud si něco koupíš:-)

      Vymazat
  7. mně se ta kolekce líbí strašně. líbí se mi obaly i odstíny... fakt jakože moc mě potěšilo, když jsem na stojan narazila. odešla jsem s tvářenkou, rtěnkou a řasenkou. odešla jsem s odstíny 10, tak nějak jsem odolala růžovým i červeným. ale asi se tam budu muset vrátit! navíc ty stíny na oči se mi taky strašně líbily, sice odstínově nic moc... ale ta šedivá vypadá na ruce jak tekuté stříbro... aaaach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tu stříbrnou jsem na ruce měla taky a je to zrovna TA, pro kterou se zítra chystám:-)...Já tušila že tě tato limitka nenechá chladnou:-)

      Vymazat
  8. Super, asi se stavím do DMka :))

    OdpovědětVymazat
  9. zrovna dneska jsem u limitky stála a zkoušela. nakonec jsem nic neodnesla, nějak mě to nezaujalo. ale docela slibně se jevily ty stíny v tubě. sice to děsně páchlo, ale nemohla jsem je potom z ruky sundat, takže to vypadá na pěkný držák. Tou tvářenkou jsi mě teda dost nahlodala. Já obecně krémové nemusím, takže jsem o nich ani neuvažovala, ale teď mě to docela láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si si neodnesla, no neblázní:-D...Ono hodně těch výrobků od Alverde smrdí...bohužel. Jinak ta tvářenka je sice krémová, ale na pleti je pudrová:-)

      Vymazat
  10. Tak ta tvářenka vypadá fakt moc pěkně! Krémové mám ráda, tak se po ní podívám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už třetí den bez ní nedám ránu, to je co říct(ostatních patnáct kousků zahálí)...

      Vymazat
  11. Pěkně děkuju, zrovna dnes jsem zavítala do dmka, a nebýt tvé recenze, tak mě ani nenapadne zkoušet limitku tvářenky (jedna klasická pudrová od Alverde mě totiž dost zklamala). Pořídila jsem stejný odstín - winter rose, a jsem z něj nadšená, opravdu krásně drží a hlavně se mi moc líbí, že dělá jen takový zmrzlý nádech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Len, to je to, co jsem chtěla napsat a zapomněla jsem. Má opravdu zmrzlý nádech, takže díky za připomenutí:-)

      Vymazat
  12. přesně tyhle dva odstíny mám na seznamu, ještě jsem si napsala tvářenku Bright shine, ale uvidím jak bude vypadat v reálu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bright Shine? To je prosím tě co zač(jen tak informačně, ne že bych si ji chtěla koupit, aniž bych věděla o co jde, hahaha)...?

      Vymazat
  13. Anonymní10:47:00

    ahoj levanduluš, neplánuješ udělat článek questions and answers? nebo si zřídit formspring nebo ask fm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám to v plánu...

      Vymazat
    2. Hned jak budu mít víc času...takže možná už o víkendu.

      Vymazat
  14. Já jsem tuhle kolekci zrovna dneska okukovala :). Moc se mi líbilo to, jak se tvářenka z krémové mění na pudrovou, zprvu mě to na swatchi na ruce překvapilo. Ještě ale nevím, zda ji pořídím, protože v ten okamžik se mi povedlo chytit ve výprodeji jinou krásnou růžovou od Alverde za 35 Kč :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 35 Kč, tak to se ti nedivím, že si se na tu krémovou vybodla:-)

      Vymazat
  15. Ta tvářenka vypadá nádherně! Miluju krémové, miluju růžové. Asi si ji budu muset koupit, ach jo. :-D

    ATG blog

    OdpovědětVymazat
  16. Och ta tvářenka je ale pěkná.. na tu novou kolekci čtu samé dobré ohlasy, asi jí fakt dojdu okouknout! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem se na limitki koukala dneska, ale pod tím pitomým světlem mi přišly všechny odstíny stejné :/ Tvoje tvářenka je TAK nádherná!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...