Prohledat tento blog

středa 13. února 2013

BB CREAM Missha Perfect Cover

BB krémů jsme vyzkoušela nepřeberné množství. Asijskými počínaje a evropskými konče. Naprosto neskromně si myslím, že jsem vhodný adept na testování bb krémů:-)...Díky eshopu www.bbcreamshop.sk jsem měla možnost vyzkoušet další značku BB krému značky Missha, za což jsem ráda. Vybrala jsem si variantu číslo 13-mléčná béžová, což je nejsvětlejší nabízený odstín ze tří variant.




Co byste měly vědět:

  • Tento BB krém vám velmi obstojně nahradí makeup i podkladový krém. S mou suchou pokožkou jsem neměla žádný pocit pnutí.
  • Krytí BB krému je střední, dá se vrstvit a tím krytí zvýšit. Nedělá mapy a do pleti se jakoby vsaje.
  • Odstín číslo 13 je vhodný pro velmi světlý typ pleti, nemá šedavý ani růžový podtón.
  • Parfemace je jemná, neznatelná.
  • Neobsahuje žádné třpytky, je matný a má i matné zakončení na pleti, přepudrováním zvýšíte jeho výdž. Ráno nanesu a večer je stále co odličovat.
  • Nezalézá do vrásek, nezalézá do pórů, vytvoří krásnou, mladší pleť. Velmi lehká krémová konzistence.
  • Spf 42
  • Zlepšil mi celkově stav pleti i během nemoci(!)
Po nanesení je na pleti stěží postřehnutelný, ale skvěle zakryje červené skvrnky či jiné nedostatky:

PŘED
MISSHA PERFECT COVER NO.13

Po odlíčení je pleť krásnější a krásnější. Poslední dobou se mi ze všech těch silikonových makeupů začaly tvořit pupínky a tento BB krém mi od nich pomohl. Skvělá volba pokud chcete krásnou, zdravou pleť a slušné krytí. 


Ze všech BB krémů co jsem měla možnost vyzkoušet řadím Misshu Perfect Cover mezi to nejlepší. 


Pokud chcete kvalitní a skutečný BB krém, sáhněte po nějaké asijské značce, v drogériích adekvátní náhradu prostě neseženete. Zkuste třeba zabrousit do spolehlivého obchodu www.bbcreamshop.sk :-)...

Máte svůj oblíbený BB krém? Který?


43 komentářů:

  1. mám doma 5 ml balenie tohto istého a som absolútne spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfect cover patří mezi moje top 3 bb krémy společně se Signature Real a Liole Beyond the solutions. Normální make-upy mi teď už skoro půlroku leží ladem a nemají šanci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, Signature Real je skutečně skvělý, měla jsem jen vzoreček, ale stále nad ním dumám...Liole mě láká, psala o něm Talka moc pěkně na svém blogu...

      Vymazat
    2. Musím říct, že všechny jsou super. Liole kryje asi nejvíc, takže teď v zimě ho s Perfect Cover střidám. A SR si šetřím spíš na jaro a léto, přijde mi takový lehčí :)

      Vymazat
  3. Já mám Cho Bo Yang a jsem s ním spokojená. Všeobecně mi Missha sedí třeba líp než Skin 79, aspoň podle vzorků, které jsem měla možnost vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cho Bo Yang neznám, kryje dobře? Líbí se mi ten název:-D...

      Vymazat
  4. Odstínově mě tohle BB sedí perfektně, ovšem... čekala jsem od něj trochu víc. Mám mastnější pleť a ačkoliv BB důkladně zafixuji, stejně se po poměrně krátké době lesknu. Mezi pravým a levým obočím (tedy na kořeni nosu) mi tvoří nepěkné šupinky (za to je mínus), jinak ale na pleti není znát, za což má u mě rozhodně plus. Kryje poměrně dobře, pleti evidentně svědčí, ale bez častého přepudrovávání je pro mne nepoužitelný. O dalším nákupu bych musela hodně dlouho přemýšlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš pleť mastnější tak věřím že ta výdrž nebude tak dobrá. Na mé suché pleti vydrží fakt dlouho a k těm šupinkám...já vím, nedá se svítit, někdy prostě vylezou, ale dá se jim vhodnou péčí předejít...:-)

      Vymazat
    2. Jenže kdyby mi to dělaly i jiné make-upy/bb, neřeknu ani popel. Ale většina z nich mi šupinky netvoří. Proto mě to tak mrzí. Když se pleť leskne, mohu ji přepudrovat, ovšem se šupinkami nic neudělám :/

      Vymazat
    3. Aha, a zkoušela si pořádný hydratační krém, mně to na šupinky pomohlo:-) Je fakt, že některé makeupy zvýrazní i to co normálně "neexistuje", u tohoto BBčka mě to ale překvapuje:-)

      Vymazat
    4. normálně používám krém od biodermy. zkusila jsem pod tenhle bb dát i opravdu silně hydratační krém od clinique a stejně to nepomhlo :/ co se dá dělat, i sebelepší věc nemusí sednout každému :)

      Vymazat
    5. To je fakt...ale na ty šupinky něco zabrat musí, sakryš:-)...Mně nejvíc pomáhá Hydrabio sérum od Biodermy a taky není marný olejíček NUXE...chce to zkoušet:-)

      Vymazat
  5. Mě zatím ta bb mánie nějak obešla :) ale uvažuju o tom čím dal tím víc :)

    http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já nestačím zírat!!! :-O Tenhle bb krém je fakt super a používala bych ho furt, prostě po všech stránkách pracuje tak, jak potřebuju. ALE právě kvůli těm silikonům obsaženým v něm jsem s ním musela přestat. To bylo něco strašnýho, jak mi zkazil pleť. A ty ho naopak vychvaluješ, jak ti zlepšil pleť po přemíře jiných, silikonových make-upů. No řekni - můžou být dvě různé pleti rozdílnější než ty naše dvě? :-DDD
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě zkazil pleť? Mně ji zlepšil, a to výrazně, mám ji mnohem víc čistou...Nevím jak si ho Verčo používala ty, ale já ho ráno nanesu na vyčištěnou pleť, žádný krém, nic, jen bbčko. Ale každá pleť je originál.:-)

      Vymazat
    2. Ja vim, jak pouzivat BBcko. A nic lepsiho jsem za puvodce mych problemu nevymyslela, je to proste tak. Ale nedivim se, kdyz jsem si pak dohledala slozeni, tak me malem omyvali...

      Vymazat
  7. Na pleti vypadá super:) Já jsem si teď pořídila BB od Bobbi Brown a ten je výborný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BBčko od Bobbi Brown?! Sakra, to jsem neměla číst...:-D

      Vymazat
  8. Vyzera velmi prirodzene.. super, aj ked ja pouzivam silne krytie.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. U mě na blogu se můžeš podívat, kolik BBček zrovna mám. :-) Vyzkoušela jsem jich spoustu a tento patří mezi ty lepší.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam jedinej BB krem od Misshy, Vita. A spokojenost velka. Ale chci casem otestovat i jine a treba i Skin79 :). Evropskym se vyhybam jak cert krizi, i kdyz jdu kolem nich jen v drogerii :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, od skin79 znám čtyři bbčka a sedly mi všechny, nejvíc ten třpytivý, na léto si ho chci pořídit...

      Vymazat
  11. Od Mishy mám otestovaný Signature Real a ten mi vyhovuje hodně, určitě se po něm podívám, ještě zkontroluju ten sk eshop, ale dá se slušně sehnat rovnou s Asie a bez pošty. Takže odněkud určitě poputuje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ta má lenost, už abych měla svůj paypall...

      Vymazat
  12. Kouzelný krém? Ten jednou bude můj... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za tip :)
    Zrovna sháním všemožné informace, aby můj první opravdoví BB stál zato :)
    Mám docela spadeno na VIP od SKIN79 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evčo, není vůbec zač, VIP jsem taky kdysi recenzovala, byl velmi dobrý a taky dost podobný tady tomuto od Misshy.

      Vymazat
  14. Anonymní8:55:00

    Prosím tě uvědom si, že recenze bez uvedení alespoň přibližné ceny je naprosto k prdu!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz na eshop...netřeba se rozčilovat. Pokud se ti nechce rozkliknout tak pro Tebe sólo necelé dvě stovky za 20 ml:-)

      Vymazat
  15. Taky ho mám doma, ale v odstínu 21 a mám už na cestě i Signature Real, na který se moc těším :) Jen mi teda dost zvýrazňuje šupinky na pleti,i když pod něj dám krém..jsem fakt přesušená :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď v tomto období je to normální, hydrabio od Biodermy mi došlo a tak se mi taky sem tam objevily suchá místa...:-(

      Vymazat
  16. Já jsem vyzkoušela pár BB, ale s žádný jsem nebyla spokojená. Tenhle vypadá nadějně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nejlepší si vyptat tunu vzorků a pak se rozhodnout, v eshopu jsou velmi ochotní:-)

      Vymazat
  17. milifousek2:25:00

    Teď jsem zkoušela L'Oreal - Magique BB Cream, byla bych možná spokojená, kdybych neměla na vyzkoušení moc tmavý odstín. Tím, že efekt není vidět hned, jak se krém nanáší, tak je pak po chvíli člověk docela překvapený, jak to má třeba špatně rozetřený. To bylo spíš způsobené špatným odstínem (příliš tmavý). Ale je lehoučký a na pleti mi byl příjemný. Ale raději jsem si objednala přes ebay od skin79.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loreal bb magique zkouším taky, pro světlou pleť. Mně barevně sedl, a to jsem celkem světlá...Hrozně se mi líbí pro jeho přirozenost. Někdy v září jsem ze vzorečku od Spiced Chocolate zkoušela tu tmavou verzi a ta mi no letní opálení sedla taky...Brzy bude recenze právě na tento BB krém a asi jsem v menšině, ale mně fakt sedí a dělá mi krásnou pleť bez nánosů.

      Vymazat
  18. milifousek3:42:00

    Souhlasím s tebou, já mám teď pleť hodně světlou (zima :) a právě jsem měla ten tmavší odstín a bylo to znát, to ale není chyba bb creamu. Také to bylo jediné negativum. Ale pleť po něm je opravdu pěkná, hladká, je takový lehoučký a má i dobré krytí. Takže se těším na recenzi. :) Třeba pak vyzkouším ještě tu světlou verzi. Ještě zmíním, že se mi líbilo, že je to opravdu spíš jako lehký krém, takže se mi dobře nanášel. Ale teď vyzkouším ten od skin79 a uvidím. Četla jsem na něj samou chválu, tak snad nezklame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, velmi dobře se nanáší a to krytí není taky špatné, já právě četla recenze jako že nekryje vůbec, ale jak to nafotím tak to snad půjde vidět, mně zakryje všechny nedostatky(je fakt, že žádné zásadní nemám, jako třeba akné apod.).

      Vymazat
  19. Tak to jsem ráda, že jsem si přečetla takovou pochvalnou recenzi, protože jsem plně rozhodnutá, si ho objednat. Tak doufám, že budu spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím tak pak mi dej vědět do komentu nebo na mail, zda jsi spokojená:-) Díky.

      Vymazat
  20. Já ho mám v odstínu 21 a spokojenost veliká, mám novou závislost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...