Prohledat tento blog

pátek 15. února 2013

Chanel Contraste Duo Eyeshadow 40 MISTY - SOFT

Chanel. Je třeba něco dodávat? Bohužel už i já jsem podlehla volání luxusu a zřejmě budu potřebovat další a další věci ze stojanu s kosmetikou Chanel. Balení je úžasně minimalistické a bytelné, krásné barvy a příjemné textury  nenechají dlouho chladnou žádnou ženu. Utrácím, a to si zadek ve Volvu ještě nevozím(mou teorii o uživatelkách značky Chanel jsem psala v recenzi na skvělý lesk od téže značky).



Tyto oční stíny mám už přes pár měsíců a je pravdou, že je moc nepoužívám. Barevně mi až tak nesedly, spíš bych je viděla na hnědých očích. Těmto stínům sluší večerní akce kvůli jejich intenzitě...Co se mi na stínech líbí je jednoznačně jejich výdrž. Jak je nanesete, tak je taky odmalujete, žádné vybledlé cosi, ale nátěr jako na začátku.















Barva 40 Misty - Soft je kombinací dvou odstínů - velmi elegantní tlumené fialové a světlé fialovo-růžové třpytivé. Tmavší odstín je v barvě vyšisované švestky(blbej příměr), obsahuje sem tam třpytku, ale ve finále působí na očích matně. Je velmi dobře pigmentovaný, nepráší a maluje se s ním jedna báseň. Taky je vhodný pro vytvoření linek. Světlý odstín je světle růžová s příměsí fialkové barvy. Je velmi třpytivý, konzistence jako másílko. Také velmi dobře pigmentovaný odstín který téměř nepráší. Jen se mi nelíbí, že třpytky trošku opadávají pod oči. Večer mi to nevadí, ale přes den to nemám ráda, působí to trošku ušmudlaně.



Aplikátory v balení přiložené nejsou špatné. Jeden pěnový aplikátor a jeden štěteček, se kterým se maluje velmi dobře. Avšak já raději používám štětce realTechniques, se kterými se mi pracuje přece jen o pár levelů lépe. Se stíny vykouzlíte různé varianty líčení, velmi lehce docílíte profesionálně působícího výsledku. 

Za sebe mohu stíny doporučit, určitě za tu investici stojí, jen si pořádně rozmyslete, jakou barevnou kombinaci zvolíte, já bych si příště vybrala spíše hnědé.

Stíny seženete například ve Fannu, cena je kolem 800,- korun, já je kupovala na Elniňu za necelou pětistovku.


23 komentářů:

  1. akurát tieto odtiene zháňam teraz ale tak od chanelu hneď :DD drahé ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě seženeš i levnější v tomto barevném provedení, viděla jsem podobné stíny v drogérii od Maybelline, akorát nevím, jak na tom budou co se kvality týče, nemám zkušenost....

      Vymazat
  2. Jsou parádní, ale souhlasím s tím, že k hnědým očím by tato barevná kombinace sedla líp :-) Jinak jsem čekala, že budou dražší teda :-D Necelá pětistovka jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem tu cenu a začala odklikávat jako smyslů zbavená:-D

      Vymazat
  3. A ja myslim, ze sednou i zelenym ocim. Jsou to teple barvicky a tobe slusi. Nevim, jestli fotografie zkresluje, ale ani se mi nezdaji prilis vyrazne na denni noseni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astraio, fotka hodně zkresluje, ve skutečnosti jsou mnohem tmavší, na obrázku vypadají neškodně...

      Vymazat
  4. krásne farby presne podľa môjho gusta! ale za dve petistovky si kúpim radšej UD :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si strašně přeju make-up Vitalumiére Aqua, akorát ještě nevím, za jak dlouho budu schopná si na něj našetřit :-D začínám mít pocit, že na hlášce "nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci" něco bude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup VA si přeji taky, chtěla bych vyzkoušet všechny makeupy značky Chanel:-)...Tak hláška sedí:-P

      Vymazat
  6. mám ráda stíny Chanel, mám několik hnědých, i tyhle tvoje se mi líbí a nemyslím si, že by nesedly světlým očím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti jsou mnohem tmavší než na obrázku, ale není to taková katastrofa, abych je sem tam neprovětrala:-)

      Vymazat
  7. Vypadají skvěle!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Za 500,- bych do toho klidně i šla :-)Ovšem pouze v případě, že bych měla podobných barve nedostatek (což nemám).

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou to naprosto krásné, syté barvy :). Akorat nevím, jestli by mi nebylo líto utratit (na mě) tolik peněz za duo očních stínů.. Ale někdy bych si zase chtěla „osahat“ paletku od UD no :D Tak třeba si jednou aspoň pořídím tu podobnou na UD, MUA :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka od UD, taky bych si ji jednou chtěla osahat:-)...Vůbec mám velikou mezeru v paletkách, nemám doma ani jednu krom MUFE a Clinique...Teď jsem hodně utrácela za vlasovou kosmetiku, bylo to nevyhnutelné...

      Vymazat
  10. krasne stiny :))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  11. uzasneee farby, kvalitne uz len na pohlad :O) super!
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti slusi! Taky jsem si na ne delala zalusk, ale pro nekoho, kdo ma UD Naked, TF Naked a TF Neutral a stejne si oci nikdy nemaluje je to neospravedlnitelny nakup=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu že se nelíčíš s tak pěknýma výraznýma očima:-)

      Vymazat
    2. Jeee, dekuji za pochvalu! Ale ver tomu, ze po kompletnim odliceni to zas takova slava neni=)

      Vymazat
  13. Moc hezke:-)
    A teda přijde mi, ze ti na očích sluší:-)
    Ale ja mám slabost pro tyhle barvy, nejradši bych tím malovala porad:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mně se ty barvy taky líbí, jen jsou moc tmavé na denní nošení, vypadám s něma už moc namalovaně a nejsem to už já...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...