Prohledat tento blog

pondělí 11. února 2013

Essence lipstick č.53 All About Cupcake

Chřipka dorazila i k nám domů a tak se stala pauza. Každopádně jsem zpět. Rtěnky od Essence asi znáte, pro ty co ne, věřte, není to tak špatné jak by se mohlo zdát...Dodává spíš jemné zbarvení a dala by se lehce zaměnit s balzámem na rty. Rtěnku jsem si koupila hlavně kvůli porovnání s Dior Rouge Nude, kterou nepokrytě miluji a tajně jsem doufala, že Essence by mohla být levná náhrada...No nemohla, no...ale i tak to není vůbec špatná rtěnka...

















Odstín číslo 53 je žvýkačkově růžový, bez třpytek, s jemným leskem. Je to přirozená barva, která se bude hodit valné většině žen. Vzhledem k nízké pigmentaci nekryje až tak dobře. Hydratace je poměrně slušná, nicméně když to srovnám s Diorem, tak je to nic moc. Po půl hodině mám pocit pnutí a vysušení. Naopak s Diorem mám pocit hydratace rtů po celou dobu stejný. 

Rtěnka má žvýkačkovou vůni, která mi moc nesedí, ale ani nijak nepohoršuje. Konzistence je krémová. Výdrž je necelá hodina.

Kdybych měla shrnout mé dojmy: přirozená barva, příjemná konzistence a hydratace jen tak naoko, další kousek si určitě nepořídím....Když máte hluboko do kapsy, proč ne...Mně víc učarovala dlouhotrvající rtěnka od Essence z kolekce Home sweet Home.


24 komentářů:

  1. Já ji mám hrozně ráda právě proto, že není tak pigmentovaná a výrazná, prostě taková na den :)
    Jiank, máš moc krásné rty Levandule!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani...kdybych neznala Dior nude,asi bych byla nadšenější:-)

      Vymazat
  2. Tak ta má fakt nádhernou barvu:) Zrovna nedávno jsem tenhle odstín viděla u jedné slečny na youtube a říkala jsem si, že ho musím omrknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k tomuto odstínu dostala náhodou, blbě jsem se podívala do stojanu a myslela si, že je to zlevněný odstín:-)...nakonec jsem u pokladny zjistila, že ne...ale ani tak nelituji peněz:-)

      Vymazat
  3. já rtěnky od essence zbožnuji :) mám světle růžovou a tmavě růžovou :) a určitě si ještě koupim nějaké :) mají krásně barvičky a mě vyhovují :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tuhle "rtěnku" strašně ráda, už mám druhé balení. Na obyčejné dny, kdy se mi nechce nic vymýšlet je skvělá a mě se moc líbí i ta vůně:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím ji věčně v kabelce a ubývá mi celkem rychle, není špatná když chci něco neutrálního:-)

      Vymazat
  5. Taky ji vlastním a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je moj najobľúbenejší rúž :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tyhle rtěnky připomínají spíš balzámy, takže je moc ráda nemám. Spíš jen na dny, kdy se mi nechce pořád kontrolovat, jestli mi výrazná rtěnka neslézá.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle odstín mám taky a vzala jsem si ho do práce, právě kvůli té nízké pigmentaci, že nepotřebuju zrcátko, v rychlosti přešmrdlám pusu, než zase pokračuju dál a na tohle mi to stačí:-).

    nevím, kdy jsi kupovala ty, já už ji mám docela dlouho, tak možná změnili recepturu...? ale u té mojí se o žvýkačkové vůni teda mluvit nedá, snad bych ani neřekla, že jakkoli voní....


    Color Beam

    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakticky voní jak pedro, mám ji od Vánoc...:-)

      Vymazat
  9. tak to je hustý. Já mám ten samej odstín a je něco mezi nude a přirozenou oranžovou :d do růžova vůbec není

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by jiná várka...? No možné je všechno:-)

      Vymazat
  10. Odstín je sice krsáný, ale osobně nemám s rtěnkami Essence doboru zkušenost. Nevím, čím to je, ale vždy mě po nich nepříjemně pálily rty a měla jsem i pocit pnutí a vysušení, o kterém píšeš. Proto se rtěnkám od této značky vyhýbám velikým obloukem.

    OdpovědětVymazat
  11. Já ji mám doma, občas ji použiju, ale žádná velká láska to není. Nevím, kde všichni berete srovnání s balzámem, mně teda rty nehydratuje ani náhodou... :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já ji taky mám a na mých rtech mi teda přijde mnohem víc růžovější, ale asi to mám zkreslené :D Za ty prachy dobrý :))

    OdpovědětVymazat
  13. Kupovala jsem jí jen díky přirozeně růžové krémové barvě bez shimmeru a třpytek. Osobně je na mne přeparfémovaná a rty jsou sice mastné, ale pod tím vysušené - prostě nehydratuje. Takže jedině balzám, a pak rtěnka. Barva krásná, cena ok, ale parfemace a hydratace nic moc. Kdyby se v drogérce dala sehnat podobná barva a více hydratační jdu do ní :) Na Dior bohužel nemám finance :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, jako bych toto psala já, naprosto souhlasím:-)

      Vymazat
  14. Také mám tento odstín, na běžné denní nošení je dobrá, ale opravdu během dne musíte často přetírat a s tím vysoušením po delší době taky souhlasím, ale řeším to balzámem, který dám pod ní, jinak krásná přirozená barvička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jančo, ta barva je moc pěkná, taky jsem samotnou rtěnku nezatratila a řeším to naprosto stejně jako ty, používám ji s balzámem na rty:-)

      Vymazat
    2. Jančo, ta barva je moc pěkná, taky jsem samotnou rtěnku nezatratila a řeším to naprosto stejně jako ty, používám ji s balzámem na rty:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...