Prohledat tento blog

úterý 5. února 2013

Eveline Slim Extreme 3D Thermo vs Spa

Jaro se blíží a to je dobrá motivace k vylepšení svého těla. Pokud jste si o Vánocích dopřávaly a máte chuť se sebou něco udělat, můžete začít dobrým krémem, který podpoří výsledný zeštíhlující efekt na maximum. Těmito krémy se mažu od začátku podzimu. Začala jsem zahřívacím(červeným)termoaktivním zeštíhlujícím krémem a skončila u zeštíhlujícího a zpevňujícího séra. Je čas se podělit o dojmy...





Červená tuba obsahuje krém silně vonící po grapefruitu. Tento krém vás oblaží hřejivým pocitem a to nejen na duši. Pro mě je tento zahřívací efekt až nepříjemně agresivní. Po třetím balení jsem raději sáhla po chladícím séru. Konzistence je krémová, celkem dobře se roztírá, ale zdaleka ne tak dobře jako sérum s chladivým efektem. Po jeho použití mi pokožka zčervenala a začala až nepříjemně pálit. Efekt trval zhruba půl hodiny. Výsledky se dostavily v podobě hladké pokožky a snad i nějakého toho zeštíhlení na stehnech. Celulitida nezmizela, ačkoli to jsem ani nečekala.

Bílá tuba je můj vítěz. Chladivý efekt je osvěžující a příjemný, nikoli nepříjemný. Konzistence se dá nazvat sérem, velmi dobře klouže po pokožce a tak ho nespotřebujete tolik jako teplého bratra. Voní mentolově a v létě bez klimatizace to bude nezbytnost koupelnové výbavy. Výsledky jsou vynikající už po prvním použití. Hladká, zpevněná pokožka, výrazně(!)redukovaná celulitida. Doporučuji k vyzkoušení, trumfne i mnohem dražší výrobky zaměřené na pomerančovou kůži!

kliknutím se zvětším
kliknutím se zvětším

Všechny už přeci dávno víme, že bez pohybu, pitného režimu a především vhodné stravy se celulitidy(pokud nějakou máme)nezbavíme, ale krémy mohou být velmi dobrým pomocníkem v boji o krásnější pokožku. Tyto krémy nejsou drahé, ale výsledky se pochlubit mohou. Cena 119,- korun, ovšem závisí na tom kde na ně narazíte. Já je kupuji pravidelně v drogérii Teta. Balení 250 ml.

A co vy? Používáte krémy na zpevnění či celulitidu? Jaký na ně máte názor?



14 komentářů:

  1. myslím, že eveline tyto zeštíhlují a zpevňující krémy umí úplně super... já si je kupovala kdysi a taky jsem účinky viděla po pár dnech používání.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem od Nivey My silhouette! a ten byl super (parchanti ho už nevyrábí...), pěkně zpevnil kůži, vyhladil celušku, nějak extra nelepil a docela se rychle vstřebal a pěkně voněl. Pak jsem zkusila extra hřejivou koňskou mast, jaký je to prý zázrak a br.... nejen, že to hrozně pálilo, kůži jsem měla rudou jak indián, ale hrozně to lepilo, smrdělo a vůbec nic nedělalo. Tak jsem rezignovala, protože tu Niveu jim neodpustím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám rozehřívací skořicový gel od Topvet a spokojenost, i když teda trošičku štípe, teď mám ještě nově na testování chladivý od Ziaji, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla pár krémů na celulitidu, ale žádný mi nijak výrazně nepomohl. Ten chadící kámoš ale vypadá dobře! mě bohužel celulitida trápí dost, mám ji na stehnech skoro až po kolena, fuj :(

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to jsem opravdu překvapená, že zabírá a nadšená, že už můžu jít na jistotu. Díky za tip, hned zítra se po nich podívám.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní6:06:00

    Proč nepíšeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13:57:00

      Bylo by slušné odpovědět, když se někdo o tebe zajímá :(

      Vymazat
    2. Nechce se mi polemizovat o tom, co je a není slušné...jako třeba se podepsat...že...vysvětlení je v dnešním postu, měla jsem chřipku.

      Vymazat
  7. Anonymní4:56:00

    dnes zkusím a uvidím...ségře jsem ho koupila k vánocům a říkala že super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten chladivý nemůžu vynachválit:-)

      Vymazat
  8. Tak jsem si ho taky koupila a chladil jen asi při prvních třech aplikacích (a fakt hoodně), a pak už vůbec..zvláštní. Tobě chladí při každé aplikaci? Nebo záleží na míře promasírování :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, chladí mě při každém použití, mám za sebou několik balení a ještě se mi nestalo, že by mě po použití nechladil. Možná to závisí na míře citlivosti pleti, fakt nevím...?

      Vymazat
    2. Tak to je vážně zajímavý :-O..měla jsem to tak i s tim zahřívacím, že hřál jen na začátku používání :). Já chci taky chlazení pořád :D, mám pak pocit, že to nefunguje :D!

      Vymazat
  9. Ahoj, zajímalo by mě, jestli si myslíš, že kromě redukce celulitidy (kterou ale mám také) by mohl pomoci i při hubnutí?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...