Prohledat tento blog

pondělí 25. února 2013

Lavera 4krát jinak

Doma se mi nakupily výrobky Lavera. Pokud by někoho zajímalo, jaký na mě udělaly dojem, můžete číst dál. Začala bych od mého neoblíbeného korektoru, který byl součástí jednoho ze Senzaboxů.





Korektor Natural Concealer je v odstínu light a označení korektor si rozhodně nezaslouží. Absolutně nic nezakryje, divně oxiduje do oranžové barvy. Jeho vůně je taková ta klasická bylinná, tak jak voní asi většina přírodní kosmetiky. Je mi příjemná. Sem tam ho použiji pod oči. Vzhledem k tomu, že netrpím na kruhy pod očima, stačí mi jen ten pocit, že jsem něco použila. Konzistence je krémová. Tento výrobek byl pro mě velkým zklamáním a nedoporučila bych ho nikomu. 




Krém na ruce Basis sensitiv v malém provedení nosím neustále v kabelce. Je velmi příjemný, silně vyživující, krásně voní po přírodní kosmetice. Po natření mám dlouhou dobu pocit nakrémovaných rukou...zní to divně, ale asi znáte ten pocit, kdy se nakrémujete a za chvilku o tom nevíte. Určitě si po vypotřebování koupím plné balení.




Balzám na rty Basis sensitiv u mě není žádnou novinkou. Používám ho často a ráda. Rty zvlhčí na dlouhou dobu. Zacelí prasklinky a je téměř bez vůně. Konzistence je tak akorát, ani tvrdá ani příliš rozblemcaná. Tento balzám patří mezi to lepší, co si můžete v drogerii vybrat. Doporučuji všem. Balzám je součástí únorového LB.



Denní krém My age  je naprosto dokonalá záležitost. Super tekutá konzistence velmi dobře hydratuje a vyživuje i suchou pleť, vypíná a vyhladí. Po třech vzorečcích jsem měla pleť jako miminko, sama bych si tipla tak dvacet:-P...Takže verdikt je jasný, ten krém si kupuju. Už jsem ho vyčíhla v DMku a stojí kolem pětistovky(což je docela hodně, ale opravdu za to stojí). A ta vůně...nepopsatelně příjemná. Vzorečky jsou součástí únorového LB, vypotřebované jsem je vyhodila, takže jen abyste věděly o co se jedná:


zdroj Google.com

Až na ten korektor jsem se všemi výrobky velmi spokojená. Lavera mne mile překvapila a začala jsem si ji všímat. Dřív jsem ji ve svém zorném poli neměla.


A co vaše zkušenosti s touto značkou?

34 komentářů:

  1. Já ten krém na ruce taky úplně miluju, stala se z něj moje stálice. Balzám celkem ujde, ale na můj vkus je trochu tvrdý. A krém mi vyhovoval, příjemný. Korektor jsem naštěstí neměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektor je na mrsknutí do koše...ale krásně voní...to je pak dilema...:-)Alverde má ty balzámy takové měkčí než Lavera...vyzkoušej(pokud neznáš...)

      Vymazat
  2. Korektor nemám, ale vše ostatní ano a jsem z toho stejně nadšená jak ty - tedy až na ten balzám, ten mi přijde takový obyč, znám i lepší, ale celkově je mi lavera dost sympatická - jen co se tedy pečující kosmetiky týká, s dekorativkou zkušenosti nemám a ani po nich moc netoužím, když jsem si přečetla o tom koretkoru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, zrovna ty balzámy na rty jsou dost individuální...hodně lidí nemá rádo modré labello a mně funguje...asi to je podobné s tou Laverou. Ten korektor je děsný a ještě k tomu stojí přes dvě stovky:-(

      Vymazat
    2. Já ten balzámek použila zatím jen párkrát, tak třeba až ho začnu používat, tak si na něj zvyknu a bude mi vyhovovat :) Nejraději mám na rty stejně ten malinký jelenní lůj od Astrid za 12Kč :D
      A co se ceny korektoru týká - nemám slov :D To přehnali..

      Vymazat
  3. Úplně zbožňuju Laveří balzámy na rty :) nejlepší je jahodovej :) a ten korektor mě mrzí, docela ráda bych našla nějakou dost krycí přírodní alternativu, ale to je zatím zdá se pro přírodní kosmetické firmy nerozlousknutelný oříšek :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jahodový neznám, jak to? Musím se po něm podívat...

      Vymazat
  4. korektor som chcela vyskúšať..škoda, škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě žádná škoda, vyhni se mu obloukem:-D

      Vymazat
  5. Jejich balzámy jsou vynikající - nejraději mám Repair :)

    OdpovědětVymazat
  6. Br, ten krém na ruce mně teda moc nevyhovoval. Ale tak, každý jsme nějaký... Nicméně ten pleťový zní dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš to...klasika, každému sedne něco jinýho;-)

      Vymazat
  7. Fiha, na ten krem My Age sa teda pozriem. Moj najoblubenejsi produkt od Lavery je jeden krem na tvar so samoopalovacim efektom, je skvely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lučiak, díky ti za tip na ten samoopalovací krém, hned se po něm podívám...

      Vymazat
  8. tak nějak:)
    ale na dekorativku by se měli vyprdnout (týká se i make-upů)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže se vyhnout i makeupům , díky za postřeh:-)

      Vymazat
  9. S touto značkou mám zkušenost právě díky boxíkům. Z tebou zmiňovaného nemám korektor. Jsem ráda, že jsem si tuhle značku mohla vyzkoušet a nikdy více. Nevoní mi. Kdyby někdo chtěl balzám na rty od Lavery (samozřejmě nepoužitý), tak ho ráda třeba za něco vyměním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda, že jsi ten korektor neschytala v boxu jako já...

      Vymazat
  10. Já zatím zkoušela korektor a tělové mléko a bylo to hrozné, ale vzorečky krémů, které jsem někde dostala, byly celkem fajn! Můj názor na Laveru je tedy takový neutrální, ale v podstatě je mi sympatická :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná že ty krémy na obličej budou všechny celkem dobré...já ještě zkušela jeden krém s růží a ten byl taky velmi dobrý, na suchou pleť.

      Vymazat
    2. Ten jsem právě taky měla a ještě jeden jakýsi denní, tuším měsíčkový? Možná ta pleťová kosmetika jim jde prostě líp :-)

      Vymazat
    3. Ale ten měsíčkový je spíš pro smíšenou pleť. Taky jsem měla vzora a byl velmi příjemný.

      Vymazat
  11. Balzám mám vyzkoušený a moc mně vyhovuje, ale hodně podobný má i Alterra z Rosmanna a to o víc jak půlku levnější :) Krém na ruce vypadá taky dobře. Já mám ještě od Lavery tónovací karotkový krém a ten je taky supr, pěkně sjednotí barvu pleti a dodá zdravý vzhled (sice je teda oranžovej až běda, ale narozdíl od BB se to fakt vsákne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evino, zrovna Alterru mám moc ráda, jejich balzám vůbec neznám, určitě si ho koupím, pokud je tak dobrý. Já mám od Alterry balzám na vlasy a ten je opravdu vynikající. Složení jako z pohádky a krásně vlasy ozdraví. A to jsem za něj dala v akci 30 korun:-) O tónovacím krému s karotkou jsem toho četla hodně pozitivního, mám ho v merku:-)

      Vymazat
    2. Ten balzám stojí taky do 30 Kč, takže za vyzkoušení určitě stojí, akorát ho myslím nemají v tom Alterra stojanu, ale u ostatních balzámů. Dokonce vyhrál i nějaký test. Na balzámy na vlasy mrknu :) Jo a ještě jsem měla od Lavery šampón na barvené vlasy s mangem, taky výbornej a navíc krásně voněl, budu se po něm muset zase podívat :)

      Vymazat
  12. Od Lavery jsem nikdy nic nezkoušela, protože je to celkem drahá značka co si budeme povídat. Za krém na ruce a balzám na rty bych se nezlobila, to jsou dva produkty, které opravdu používám hodně často a jsem na ně náročná. A ten denní krém je opět dost drahý, ale pokud ti opravdu vyhovuje, tak proč ne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém je hodně drahý, ale to co mi udělal s pletí...víš co, jak ti táhne na třicet, je potřeba investic:-)

      Vymazat
  13. Anonymní10:44:00

    Já mám zkušenost od Lavery zatím jen s hydratačním krémem s Q10 s řady Basis sensitive a musím říct, že je naprosto skvělý. Za prvé málokterá značka vyrobí čistě přírodní krém na obličej s Q10, což je koenzym jestli se nepletu proti vráskám, za další je příjemné lehké konzistence a opravdu hydratační a má takovou příjemnou lehce nasládlou vůni, výborně se vstřebává, takže pod make-up ideální a zrovna tak ho dost používám i na noc.Myslím, že jsem ho kupovala něco kolem 280-300kč 50ml, což dle mého není tolik za kvalitní pleť.krém.:-)
    Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, díky za typ na dobrý hydratační krém, to se vždy hodí. Z řady basis jsem kdysi měla šampon na vlasy a taky nebyl vůbec špatný. Celá ta řada hrozně pěkně voní:-)

      Vymazat
    2. za tip...dřív píšu než myslím, klasika...

      Vymazat
  14. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten My Age uz mam doma...ty mi vzdycky davas=) Pouzila jsem ho zatim 2x a zatim jsem dost spokojena. Prijde mi, ze plet jakoby stahne a vytvori na ni takovy povlak...docela nezvyk. Ale musim rict, ze je skvely i jako primer, make-up mi na nem drzel i vypadal perfektne. Diky za tip! Jinak az budes v DM kupovat, dej si pozor na expiraci. Vepredu jsou naskladane starsi kousky, takze jsem malem odesla s jednim, ktery mel expiraci 5/2013. Takze hrabnout dozadu=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, díky za upozornění, na to si fakt dám bacha (vím že je to OT, ale pravidelně takto kupuju prošlé jogurty apod...nedívám se na expiraci)...A jsem ráda, že prvotní dojmy jsou kladné, běžím si pro něj po výplatě:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...