Prohledat tento blog

středa 20. února 2013

L'ORÉAL Color Riche - Made For Me rtěnka pro blondýny odstín číslo 253 Blush Nude

Nevím zda jste to věděly, ale L'Oréal má kolekci rtěnek pro blondýny, brunety a ještě to mají pěkně rozdělené, zda jste více či méně hnědovlasé a zda máte tmavší blond či rovnou platinovou. Dneska nemám zrovna náladu na zdlouhavé vypisování, takže zkratkovitě:
  • Nevysušuje, naopak rty po nanesení velmi dobře zvlhčí na dlouhou dobu
  • Odstín snad přirozenější být nemůže, odpovídá na 99% odstínu mých rtů
  • Obsahuje perleť, kterou obvykle moc nevyhledávám, ale tady mi z neznámých důvodů nevadí
  • Vůně je klasická rtěnková, velmi příjemná
  • Dá se díky svému povedenému odstínu dobře použít i jako tvářenka, což jsem také testla a výsledek byl krásný, ledabyle přirozený a v kombinaci se stejně barevnými rty i vyvážený












Odstín Blush in Nude bych popsala jako pudrově starorůžovou barvu se zlatým perleťovým leskem. Konzistence je krémová, dobře se nanáší. Pigmentace je víc jak střední, pro plné krytí musím rtěnkou po rtech několikrát přejet. Jak už jsem se zmínila, nevysušuje.


zdroj google.com


Rtěnku řadím do sekce "kabelka", což je označení pro multifunkční výrobky v přirozených barvách, které mohu použít dle uvážení třeba i bez zrcátka venku, když není čas(který není skoro nikdy). Věčně ji lovím a přendávám z kabelky do kabelky...

Cena kolem dvou stovek.

Pokud pořád hledáte vhodný nude odstín, vyzkoušejte, třeba ho objevíte zrovna v této řadě Made for me.

Máte zkušenosti s rtěnkou L'Oréal?


25 komentářů:

  1. Krasny odtien. Ja mam z tejto kolekcie 236ku, ale bude pre mna dobra az na leto, teraz je este prilis nude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tento odstín bude s opálením lepší...Už aby bylo léto, fňuk...

      Vymazat
  2. Hmmm nejen pro blondýny, i mě by se líbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná barva, sluší Ti!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná. :) Asi se budu muset po nějaké pěkné rtěnce z této řady, tedy po nějaké pro víc hnědovlasé, taky podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už ji mám od loňska a pořád je skvělá. Sestra je brunetka a má ji taky :) ...a sluší ji . Takže určitě není jen pro nás blondýnky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, to jsou takové přirozené odstíny, které sluší všem, to členění není až tak podstatné, si myslím:-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Som nevedela, že L'oréal má takéto rúže, ale ten odtieň vyzerá skvelo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé, nepostřehla jsem kolekci pro blondýny/brunety, budu to muset jít okouknout :) a ta barva je fakt dobrá... hm, hm......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono tak kolekce je na trhu už delší dobu...a je faktem, že v Dmku jsem ji už neviděla:-(

      Vymazat
  8. Mám doma takovou sytější růžovou a jsem s ní docela spokojená :)
    howtobedivine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. To je zajímavé, když všichni profesionálové říkají, že se nemáme líčit podle barvy vlasů :) Firmy už neví, jak by z nás tahaly peníze (samozřejmě odstíny můžou být skvělé, jen mě baví zrovna dost pitomé dělení blondýny/brunety :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Při psaní nadpisu jsem měla takový dost nepříjemný pocit. Rtěnka pro blondýny...to zní skoro jako nadávka...:-D

      Vymazat
  10. Ja uz kolem tech rtenek chodim dost dlouho, ale nejak se nemuzu odhodlat. Navic me odrazovala ta perlet, ale na tvych rtech neni vubec videt...jinak ja mam z US Color Riche v ikonickem odstinu Fairest Nude a Pink Gild a obe jsou moje oblibene. Jeste mi vadi, ze jednotlive odstiny maji ruzne konzistence...neco je sussi, neco kremovejsi. Zrovna ty Blush mi prisly dost suche..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám z klasické kolekce růžovou a ta je konzistencí sušší než tato, možná záleží na odstínu nebo na várce...Jo a díky za zmínku o těch ikonických odstínech, píšu si:-)(mimochodem, už mám díky tvému blogu od Rimmelu rtěku Asia a lesk v odstínu Snog, všechno jsou to fakt dost dobré odstíny).

      Vymazat
  11. Já mám od L'Orealu rtěnku Color Riche Serum a jsem s ní spokojená (s nimi, mám 4 odstíny:) ). Tuto jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po této se poohlédnu, díky ti za tip ;-)

      Vymazat
  12. KRásný odstín, vypadá na rtech opravdu pěkně. Nějak jsem si těhle rtěnek ještě nevšimla, tak na ně schválně mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Blush in Nude mám doma už druhý kus - určitě by se líbila každému :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný článek, tohle jsem vůbec netušila a určitě se na ně půjdu mrknout ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný odstín, moc Ti sluší. Hm, že by nastal čas na novou rtěnku? Podle popisu se mi líbí moc. A taky jsem blondýnka, tak to je asi osud :-). P. S. Ledabyle, ne ledabile, Levandule :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...