Prohledat tento blog

úterý 19. února 2013

Payot nebo Regina, jsme jedna velká rodina (masky na pleť)

Dá se porovnávat zdánlivě neporovnatelné? Je to vůbec fér? A ke komu je to fér víc? No jak kdy. Tentokrát to bude trošičku zajímavější.




Payot intensive radiance mask, tudíž intenzivně projasňující maska na obličej. Když jsem za ni ty čtyři stovky dávala, fakt netuším co mi běželo hlavou. Něco jako "ty jo! Payot JENOM za čtyři stovky, ber to, ber to, ber to!" Je to dost pravděpodobná verze, ale už je to dávno. Omáčka o ní je v angličtině, takže jenom hrubý překlad toho, co jsem se dočetla:
  • Obsahuje extrakt ze superovoce (goja a acai)
  • Neobsahuje parabeny
  • Osvěžující
  • Zbaví vás nedokonalostí pleti
  • Pro všechny typy pleti
Co bych k ní řekla já? Klasická gelová maska. První dvě aplikace proběhly v pohodě. Pleť jsem měla trošku projasněnou, svěží. Parfemace mi byla krapet nepříjemná, velmi umělá, ale ne moc intenzivní. Žádný zázrak se všeho všudy nekonal, ale stále jsem si říkala něco o trpělivosti a pravidelnost, však to znáte...Inu, trpělivě jsem nanášela týden co týden a stalo se něco jako alergická reakce. Celý obličej jsem měla po odstranění masky flekatý. Masku jsem si nanášela před jednou akcí, tudíž velmi nepříjemná situace.


Má se aplikovat na 15 minut a nevstřebané zbytky odsát kapesníčkem a dočistit pleťovou vodou, nebo vodou s vodovodu. Pleť byla sice svěžejší, ale tím to hasne. Žádné vypnutí, žádné extra projasnění a alergická reakce jako třešnička na dortu.

Můj verdikt je jasný, nedoporučuji. Jedná se o průměrný produkt, který za čtyři stovky nestojí ani omylem. Možná skalní fanynky firmy Payot ocení něco co v ní já nejsem schopná vidět. 50 ml za čtyři stovky.

Regina pleťová maska čistící je podobný výrobek slibující stejný výsledek:
  • Svěžest a mladiství vzhled
  • Zpomaluje proces stránutí
  • Obsah meduňky, karité, panthenolu a vitamínu E
  • Obsahuje jemná zrnka
  • Pro všechny typy pleti

Ano, je fakt, že tato maska je vlastně i takovým čistícím přípravkem a peelingem v jednom. Ale slibované účinky jsou obdobné, použití také. Tady si dle doporučení máte masku nanést, minutu jemně masírovat obličej a pak nechat 15 minut působit a zbytky odstranit a omýt. Konzistence je spíše gelová, ale na obrázku vypadá jako krém. Zrníčka v ní jsou jemná a není jich v masce příliš.

Parfemace je...jak to jen napsat...DĚSNĚ umělá a intenzivní. Vitacit říznutý citrónovým čističem WC. To fakt nevychytali a celkově mi to trošku kazí dojem z masky. Ale nejsem přeci povrchní nána s trénovaným nosem, prostě jsem to překousla a začala masku používat. 

Dosáhla jsem výborného projasnění pleti, slušné hydratace a velmi dobrého dočištění obličeje. Nebýt té parfemace, dala bych jí plný počet bodů. 90 ml za 38 Kč. Nevím jak vy, ale já jsem výherce vybrala. Je jím maska firmy Regina, která účinky porazila masku Payot. 

Ano, Payot a Regina jsou skutečně jedna rodina, kde černou ovcí je v tomto případě Payot.

Tak a co vy? Používáte pleťové masky? Máte nějaké osvědčené, které si kupujete pravidelně?

18 komentářů:

  1. Super, já mam sice svojí oblíbenou do Lancomu, ale ta je cenově samozřejmě uplně jinde, takže tu od Reginy bych mohla zkusit...jinak já jsem zrovna psala o jejich stínech, kdyby ses chtěla mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Reginu vídavam v DMke tušim... a majú toho viacej, vždy na to pozerám, že by som z tej značky niečo prihodila do košíka, ale potom si poviem, čo keď to bude šunt.. mne by bolo ľúto aj tých 2 € :D ale možno sa len mýlim....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Džejno, prodávají je i v Hypernově(Albert), je fakt, že jsem ji koupila ve slevě, nevím zda bych za ni tehdy byla ochotná dát víc. Teď už klidně(ale ta parfemace, grrrrr!!!)

      Vymazat
  3. o značce Regina jsem v životě neslyšela, až se najednou na blozích začala nenápadně objevovat a už jsem četla kladné recenze na jejich tvářenky i oční stíny ... no a pak jsem zašla do Tety, že je okouknu zblízka a ten stojan byl totálně vybrakovaný! :D na masku jsem ještě nenatrefila, ale určitě se po ní příště podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch jejich minerálních očních stínech jsem četla, prej jsou velmi kvalitní. Tuto masku jsem koupila ve slevě u nás v Albertu, vlastně jsem od ní nic nečekala...a tak to potom dopadá:-)

      Vymazat
  4. Musím zjistit, kde se Regina prodává v Brně :D Podle recenzí je to skvělá kosmetika, od které bych si měla pořídit stíny, tvářenku a teď tuhle masku, která vypadá úchvatně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, téda, na tu se musím podívat.akorát mi teď nak uniká, kde reignu seženu?? :)

    OdpovědětVymazat
  6. mmm masku možno vyskúšam lebo tú čo mám teraz od essence to je hrôza páli to jak ho**do :D

    je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska od Essence? To zní strašidelně ;-)

      Vymazat
  7. Zajímavé, od Reginy jsem ještě nic neměla :-) Osobně upřednostňuju masky čisticí, ale třeba Rival de Loop s jílem, který má být právě na nedokonalosti, je spíš na projasnění (aspoň v mém případě) a je na to fakt skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky od Rival znám, jsou fakt fajn, až na tu jednu slupovací. Na čištění je skvělá Mint Juleps od Queen Helene.

      Vymazat
    2. Tak slupovací jsem naštěstí nezkoušela :-D O Mint Juleps jsem slyšela, tu druhou ani neznám, tak to očekuju, když bude příležitost :-)

      Vymazat
  8. Takže Payot nic moc.. to zklamal celkem....Ale nevím jestli maska zavánící čističem do WC by mi udělala radost :DD

    Každopádně je ale zase za hezčí peníze.

    OdpovědětVymazat
  9. Kdo by to byl řekl, že Regina porazí Payot :). Já od Payotu mám jedno sérum a nic moc, čekala jsem větší zázraky.

    OdpovědětVymazat
  10. Hm.. Další věc, kterou musím vyzkoušet. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...