Prohledat tento blog

sobota 23. února 2013

Recenze na BB Cream Nude Magique L'Oréal

V únoru bývám většinou bílá jako smrtka. Pokud mne zámožný milenec právě nevezme do Dubaje, to je pak jiná. Dělám si srandu. No a asi nejsem dostatečně bílá, protože zmiňovaná údajná oranžáda v podobě odstínu Light se u mě nekonala.



 Každé ráno v 6:30, kdy je ještě šero, se nalíčím tímto BB krémem. Když odcházím z domu je 7:30 a já se zkontroluji na denním světle. Vypadám přirozeně, skoro nenamalovaně, žádné fleky, šmouhy a ani jiný odstín na krku. Je fakt, že nemám problémovou pleť. Mám jemně pihovatou pleť, bez nedokonalostí. Takže pokud sjednotím tón pleti, stačí mi to. Jak použít bb krém a vhodně ho zkombinovat s jinými produkty naleznete na těchto stránkách.


PŘED

PO




Tento BB krém jsem hledala v drogériích už někdy koncem září minulého roku, protože mi hodná Spiced Chocolate poslala vzoreček tohoto BB krému v odstínu medium. Tehdy mi tento odstín sedl dokonale( btw. to se fakt tak dobře opaluji nebo co?) a já ho toužila vlastnit co nejdříve. Jenže v drogériích ještě nebyl. Byla jsem proto ráda, když mi ho L'Oréal nabídl k recenzi.






S krémem dosáhnete efektu "je to má pleť, ale krásnější". Krytí bych zhodnotila jako slabší střední, určitě bych netvrdila, že nekryje vůbec. Na pleti je absolutně neznatelný. Při pohledu na vás nikdo netipne, že máte na sobě nějaké líčidlo. Pleť bude sametově vyhlazená, póry budou méně znatelné a budete mít zdravější odstín pleti.Vydrží mi na pleti po jemném zapudrování až do večera. Spf 12. Jak můžete vidět na obrázku, krém se po rozetření změní v make-up.




Tento výrobek je vhodný pro ženy bez větších nedokonalostí na pleti. Pokud máte pleť se silným akné, vyrážkou, jizvami, tak tento výrobek vám službu neudělá. Je vhodný pro ženy, které mají samy o sobě pleť normální, bez větších problémů, maximálně sem tam pupínek, který se dá doladit korektorem. Já osobně jsem si tento krém zamilovala. Líbí se mi že nejde vidět, je lehoučký, dobře se roztírá a já se cítím přirozeně krásná. Nemám moc ráda vyumělkovaný makeup, kdy si připadnu až nepřirozeně dokonalá.
 Já, se svou suchou pletí, ho používám až po nakrémování. Nevysušuje mou pleť a jsem přesvědčená, že se hodí pro každý typ pleti.


Tento produkt seženete téměř v každé drogérii za doporučenou cenu 299 korun. Já bych za něj své peníze dala a i se tak stane, protože tato tuba(30 ml)mi do léta nevydrží.


A co vy a vaše zkušenosti s BB krémem L'Oréal? Máte v plánu si ho pořídit? 

29 komentářů:

  1. Jee a Ty mas pihy i v zime? Ja jen v lete a vubec mi nepripadas bila, prave jsem si rikala, ze asi chodis do solarka, ze mas tak faj barvicku i ted :) Takovou akorat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jsem to minulé léto s opalováním docela přeháněla, skoro denně jsem byla vyvalená u vody a ještě teď jsem jemně opálená. Do solárka nechodím, mám strach z rakoviny:-P

      Vymazat
    2. tu můžeš dostat i z nadměrného opalování, takže si nevybereš :D :D :D

      Vymazat
    3. No to jo, ale když se chráníš vysokým SPF...tak je to furt lepší než to solárko.

      Vymazat
  2. už bych asi nějaký BB zkusit měla, tak uvidíme jestli to bude tenhle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud sháníš krycí, tak zkus asijské...pokud chceš něco přirozeného co dlouho vydrží, vyzkoušej tento...třeba...ale nejdřív vyzkoušej, co bude dělat na tvé pleti...

      Vymazat
  3. Vypadá to opravdu přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju, můj je oranžový a nepřirozený. :/ Mimochodem, odstín fair právě není oranžový, ale náš evropský light ve většině případů ano. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, máš pravdu, light, jsem se upsala. Nevím, na mé pleti se přizpůsobí a vypadá dobře, přirozeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, asi fakt záleží na pleti. :)
      Však já Ti to docela závidím, nebýt toho odstínu, jsem s ním docela spokojená... :)

      Vymazat
  6. mam ho a kedze mam nedokonalu plet tak mi velmi nevyhovoval a ani odtien mi nesadol... ale kamaratke sadol perfektne.. naozaj zalezi na pleti a co od BB-cka ocakavte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorot, přesně jak píšeš, nechci si hrát na chemika, ale možná že i záleží na PH pokožky...?

      Vymazat
  7. Devce, bila jako smrtka vypada jinak :) Uzasne ti sedne, jako prdelka na hrnec :) Taky ho mam, strasne se mi libi jeho efekt a jak je po nem plet hebka, ale pro mne je moc tmavy. A bojim se, ze na mne bude moc tmavy i v cervenci :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už vím, bílá většinou bývám...asi čím starší, tím tmavší:-D

      Vymazat
  8. Sedí ti opravdu skvěle! Mně bohužel nikoliv. Mám pleť opravdu světlou, takže je to na mě zkrátka moc tmavé (respektive oranžové). Je to škoda, jinak vlastnostmi mi přijde dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já mám taky světlou pleť a sedí mi. Tohle je fakt záhada blair witch...

      Vymazat
  9. Ja ho ted taky používám každy den, rozhodne na pleti vypada přirozenější než makeup a pokud člověk nepotrebuje krytí, ale jen sjednotit, tak super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, tak to jsem ráda, že to máš obdobně:-)

      Vymazat
  10. na ruce vypadá taky oranžově, ale na tváři ne, nechápu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Asi to bude klasický Dermacol případ - první nejsvětlejší je tmavší a druhý nejsvětlejší je provedením pro duchy.

    Taky mě zaujal ten oranžový nádech na ruce. Tak ti tak mám teď Perfect Cover BB od Misshy a jsem spokojená, takže nemám proč kupovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná mám přirozený oranžový nádech na ksichtu, já už fakt nevím...a to mrkev nepapám...:-)

      Vymazat
  12. Taky mi vyhovuje. Sice nemám dokonalou pleť, ale i tak je fajn. Používám ho hlavně když si nechci dát make-up ale bez taky chodit nemůžu. A na léto bude super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, přesně jak píšeš tak ho taky používám a vnímám. Na léto ideální a ten pocit jako bych na sobě nic neměla...ten miluji.

      Vymazat
  13. Závidím ti jak ti krásně sedl. Tolik jsem se na něj těšila a nakonec jsem byla zvláštně oranžová .. Navíc mi hrozně mastí pleť takže pro mě bohužel .. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastil pleť? Téda...škoda že ti nesedl:-(

      Vymazat
  14. I ja se radim mezi ty,na nichz tohle bb vypada jako mrkev:-\ skoda,na tobe vypada fakt paradne,az se mi tomu ani nechce verit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř tomu, na léto si kupuju médium ;-)

      Vymazat
  15. Na tobě vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...