Prohledat tento blog

čtvrtek 14. února 2013

Únorový Ladybox, jak to vidím já...

Ladybox mi už podruhé dorazil odpoledne. Takže můj oblíbený post "míttonablogujakoprvní" byl nerealizovatelný. Teď už všichni víte, co krabička obsahuje. Musím říct jedno, i já to vím:-D...Jsem moc ráda za to, že vůbec nějaké balíčky krásy máme, nechci zbytečně nic hanit, ačkoli tobolky Smoklin mne nechávají chladnou, jelikož nekouřím a úspěšně se vyhýbám i zakouřeným prostorám. Nicméně v rodině pár kuřáků máme, tak snad někoho z nich potěším. 

Krabička je božííííí:




Ožehavé téma je i značka Fleur de Santé. Hodně lidí ji z různých důvodů nemá rádo. Musím se ji zastat. Myslím si, že složením i účinky je lepší než takový Oriflame, který má ale mnohem krásnější katalog a prezentaci. Fleur de Santé má katalog ani ne z poloviny tak koukatelný jako právě Oriflame, obaly taky nejsou zrovna parádně luxusní, ALE všechny výrobky, co jsem měla možnost vyzkoušet, byly velmi dobré. Nejinak na tom je i tekutá rtěnka, která nevysušuje, má vynikající pigmentaci a pokud bych nevěděla co je to za značku, tipla bych si nějakou pořádně drahou. 


Micelární voda Lirene mne mile překvapila. Dochází mi litrovka od Biodermy, takže bych si stejně nějaký ten odličovač musela koupit. Jsem opravdu zvědavá, zda bude alespoň z poloviny tak účinná, jako ta od Biodermy. Plné balení 200 ml. V obchodě seženete za 89,- korun.

Hydratační krém značky Sans Soucis, 30 ml. Paráda, došlo mi sérum od Biodermy a já ráda vyzkouším jiný hydratační výrobek. Běžně v obchodě chtějí za tento krém 767,- korun za 50  ml. Obsahuje termální vodu z Baden-Badenu, beta-glukan, extrakt ze zelených mořských řas, olej z mučenky a Fucogel(to netuším co je). Po sprše jsem se s ním namazala, velmi příjemně voní a velmi rychle se vstřebal. Uvidíme co dál...Odkaz na eshop ZDE.

Balzám na rty Lavera Basic Sensitiv nemám prvně. Jsem za celé balení ráda, patří mezi to lepší v péči o rty. Plné balení 4,5 g v obchodě koupíte za 89,- korun.

3x1ml Denní omlazující krém Lavera, já mám tyto pytlíčkové vzorečky ráda, takže se těším až výrobek odzkouším. Lavera je fajn značka a až na ten jejich nepovedený korektor mně sedlo naprosto vše.

Biosilk tekuté hedvábí 15 ml. Perfektní výrobek, který jsem kdysi dostala k testování společně s šamponem a kondicionérem se mi hodí, zrovna mi jedno to malé balení došlo. Jsem ráda za druhý kousek. Na mne má celá řada Biosilk, resp. na mé vlasy, vynikající účinky.

Fleur de Santé tekutá rtěnka s leskem plné balení 3,5 ml(cena v katalogu je 229,- korun). Tento výrobek mi udělal největší radost. Na rtech vypadá překrásně, dobře hydratuje(fakt nahradí balzám na rty), dlouho na rtech vydrží a barevně mi díky vyplněnému osobnímu dotazníku sedl. Přesně takové barvy na rty používám(odstín pearly rose)...připojím i obrázek jak vypadá na rtech(samozřejmě že podrobná recenze teprve bude po pořádném odzkoušení, tohle jsou jen prvotní dojmy).


Posledním výrobkem je balzám Nobilis Tilia Čokoládová fantazie, 50 ml cestovní balení. Balzám je po rozetření olejový, dobře pleť vyživí a voní po kakau. Samotná parfemace není můj šálek čaje. Mám v plánu ho otestovat i na obličej...

Shrnuto podtrženo, jsem mile potěšena z výrobků a až na tobolky a čaj Smoklin vše využiji a především mám možnost otestovat zase něco jiného, nového...A o to přeci jde, pokud je kosmetika jedním z vašich koníčků. 


Objednávat můžete na stránkách Ladyboxu www.ladybox.cz

A co vy říkáte na únorový Ladybox?

24 komentářů:

  1. Už se nemůžu dočkat toho svého, ale jelikož je pán z IN TIME tak neochotný se na čemkoli domluvit tak musí celý den sedět doma a čekat ... Pro mě jako pro kuřáka budou tablety příjemným překvapením a nemůžu se dočkat micelární vody, kterou jsem chtěla už dlouho zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta služba IN TIME leze taky pěkně krkem...borec co mi to vozí je jak zpomalená želva...minule dojel o čtvrt na devět večer...ale ne, chyba není v něm ale asi někde jinde...

      Vymazat
    2. Zlata posta, fakt ze jo. Nejen ze budou otravovat x smskami, ale navic si ze me asi delaji legraci, protoze v den, kdy sms slibovaly neprijeli, dovolat se na cislo kuryra nedalo, mel hlasovou schranku a kdyz mi smsky dosly druhy den, tak sice uz kuryr dojel, ale take az vecer. Vazne nemam cas otravovat sousedy, aby mi muj balicek prevzali, kdyz nebudu doma, protoze netusim, v kolik ze ten slavny kuryr vlaste dorazi :(

      Vymazat
  2. trošku si mě dostala tím krémem sans soucis. to je na celé tělo? já myslela, že jen na obličej, tak teď jsem trochu zmatená. :-D jinak pro mě docela zklamání, pořád se opakující značky, o tabletkách radši nemluvě. Pro mě je jedinou která mi udělala radost, právě ten krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stannah, já ho použila na obličej, ale formulace byla poněkud zavádějící, uznávám:-)...no na suchou pleť zrovna asi moc není, ráno jsem měla mírné pnutí...

      Vymazat
    2. tak to jsem si oddechla. už jsem se bála, že jsem si na obličej dala něco, co tam nepatří. :-D já mám zase pleť smíšenou a docela dlouho trvalo, než se vstřebal, ale potom ta pleť tedy stála za to. uvidím ještě časem, jestli nezačne zanášet póry.

      Vymazat
    3. :-D...ale voní úžasně, tak čistě...taky jsem zvědavá jak to bude s póry, někde bych mohla zjistit složení...

      Vymazat
  3. já mám podobně pozitivní dojmy jako ty :) ovšem včera jsem za to byla skoro ukamenována, jak můžu být spokojená s něčím tak průměrným a obyčejným :) hanba mě i tobě :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není člověk ten, co zavděčí se všem, znáš to...a především u Tebe, protože máš tak čtený blog, se úspěch neodpouští a rýpání budu furt...hlavně když něco dostaneš, to některé slečny skřípou zuby...:-P

      Vymazat
  4. milifousek2:16:00

    Mě by spíš zajímalo, co čekáme, vždyť přehled firem se kterými momentálně ladybox (a ostatně i ostatní boxy) spolupracují je na jejich stránkách uveden, takže pokud někdo očekává něco luxusnějšího, ať se na ně zatím vykašle :) Z toho, jaké firmy jsou zatím do projektu zapojeny si myslím, že se únorový box docela povedl. Navíc jsem jedna z těch, která si to objednává hlavně kvůli překvapení :) Přišel mi včera i Greatbox a z porovnání bych dala přednost Ladyboxu. Myslím, že i jeho hodnota je nakonec vyšší + lepší balení. No ale asi tu raději nemám říkat, co tam bylo. Takže konec. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že se box povedl, jak vždy, ještě nikdy mne nezklamal, což je co říct:-) A přesně jak píšeš, jde i mně především o moment překvapení z rozbalování...já ten pocit miluju, mohla bych mít balíčky denně...:-)Greatbox mě minul, možná si ho ale někdy zakoupím.

      Vymazat
  5. Ta tekutá rtěnka se mi líbí moc, ale já osobně jsem po jedné nevydařené zkušenosti se Senzaboxem s boxy prozatím skončila. A Levandule, vyživí, ne vyživý (balzám Nobilis Tilia :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. papayo, díky za korekci, jsi zlatá a já se jako vždy mírně stydím:-D...

      Vymazat
  6. já z něho tentokrát moc "odvařená" nejsem, neurazil, ale ani nenadchnul.. tak nemusím smutnit, že jsem neobjednávala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky názor a díky za něj Luci:-)...

      Vymazat
  7. ja jsem taky spokojena a libi se mi vlastne vsechno. Neco beru jako test novinky /pro me/, neco jako zpestreni staleho repertoaru...

    kazda jsme jina, kazde sedi neco jineho, ale fakt nemam rada, kdyz pokud pochvalim LB, dostanu kritiku, pokud neco nepochvalim, tak je kritika...

    Me se proste libi.

    OdpovědětVymazat
  8. krabička je fajn ale obsah nie...

    OdpovědětVymazat
  9. Únorový ladybox jsem si neobjednala a nelituji toho. Žádný z výrobků mě nijak zvláště nezaujal, v balíčkách dávám přednost spíše dekorativce. S pečující kosmetitkou nerada experimentuji, mám poměrně citlivou pleť a z množství výrobků, které jsem vyzkoušela, mi jich sedělo opravdu velmi málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, tak to je jasnačka, jak máš citlivou pleť, to není radno zkoušet nové věci, raději ty osvědčené:-)

      Vymazat
  10. Anonymní10:31:00

    Teda tohle je první krabička, jejíž obsah bych fakt využila. Micerálku už doma mám a i když teda zcela dokonale neodlíčí, tak aspoň nádherně voní :) Balzám na rty je též můj oblíbený a Biosilk i čokoládový krém bych ráda vyzkoušela, takže mně by tento balíček určitě radost udělal :) Evina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa, takže micelárka neodličuje dobře...no...vyzkouším a uvidím...díky za koment, Evino:-)

      Vymazat
  11. Já zatím měla kosmetický box jen jednou, SenzaBox v prosinci, ale jak tak průběžně sleduju recenze, tak by pro mě mnohem víc stál za hřích LadyBox...kdyby nebylo té přepravní služby, celkem ráda si v klídečku zajdu pro balík na poštu, bez nějakýho domlouvání s neochotným chlapem :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...