Prohledat tento blog

pátek 1. února 2013

Výhercem Giveaway se stává...

Přeji příjemný páteční večer, je načase odhalit vítěze parfémového balíčku Fancy Nights. Ještě před tím bych  chtěla poděkovat všem zúčastněným. Dlouho jsem váhala, jak mám výherce vylosovat. No a jelikož jsem přímo v Giveaway uvedla, že možná vyberu někoho, kdo mě chytne za srdce, bylo na místě i pořádné pročtení toho, co kdo napsal. Vyhrává brutální nick:-D Cocot Flanel za jeho výtvor, který jistě nespíchl za deset vteřin. Katce blahopřeji, vůni si užij, snad ti bude vonět:-)


Levandule, Levandule,
je to vážně Tvoje vůle?
Flakon jako od Lutense,
jakou vůni tedy nese..
V základu má pačuli,
copak Tobě nevoní?
Srdcem vládne jasmín, růže,
a ta přeci leccos zmůže!
Páchne Ti snad papyrus?
Víc než hnůj či ptačí trus?
Tak či tak – jak vůle Tvoje,
krásné gesto ovšem to je.
Každý by si parfém nechal,
doma zamknul, k němu spěchal,
ale Ty jsi štědrá, hodná,
k darování směle svolná!
Obdivuji tyhle ženy,
nesobecké, čisté geny.
Skládám tímto poklonu
větší než-li flakonu.
Ta vůně mě však zaujala,
dojala, za srdce vzala.
Budu tedy doufat, hrát,
a Tobě v psaní štěstí přát!

Ještě jednou mnohé díky za možnost zapojit se do soutěže o tak krásnou vůni. Mnoho levandulových úspěchů! :)
katka.bulova@centrum.cz

4 komentáře:

  1. Haham gratuluju, Katka si to rozhodně zaslouží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. super, gratulujem ;) orígoš

    OdpovědětVymazat
  3. to je krása :D tlieskam katke

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...