Prohledat tento blog

úterý 5. března 2013

Biosilk, Fleur de Santé a Lirene aneb co jsem ještě nezrecenzovala z Ladyboxu

Úplně na začátek vás chci odkázat na mnoho a mnoho recenzí na micelární vodu Lirene (zadejte si do vyhledávače). Rozporuplné názory jsou jasným důkazem toho, že někomu sedne a někomu ne. Já patřím do té první skupinky, jsem s ní spokojená a tvrdím, že mi řasenku odmaluje lépe než Bioderma. Dokonce se mi po ní nestahuje pleť tolik jako po Biodermě. Jen aby nedošlo k mýlce, mám velmi ráda micelárku od Biodermy a porovnávám ABCDerm micelární vodu určenou pro mimina, ne tu klasickou růžovou či zelenou (teď už i modrou) variantu.




(vlevo Bioderma, vpravo Lirene - složení, pro zvětšení klikněte na obrázek)

Jak už jsem psala, značka Lirene pro mě byla milým překvapením. Nemám po použití pocit ulepenosti, jak mnohé blogerky píší. Skvěle odličuje, příjemně voní, nedráždí mou pleť, v podstatě se ztotožňuji s popisem The life of Ceady.




Dostáváme se k mému oblíbenci, tekuté rtěnce Glossy liquid stick Fleur de Santé v odstínu Pearly rose. Tuto barvu na rty doslova zbožňuji. Líbí se mi, že se chová jako balzám na rty, zároveň je vysoce pigmentovaná a na rtech celkem dlouho vydrží. Oblíbenec je právě díky svým hydratačním vlastnostem, které jsou skutečně velmi vysoké. K samotnému odstínu bych vytkla tak trošku oldschoolovou barvu, která mi ovšem sluší, takže to neřeším...Na rtech je velmi příjemná.




No a do třetice všeho dobrého, další věc bez které už dlouhou dobu nedám ránu, tekuté hedvábí Biosilk, které pro mě nebylo žádnou neznámou. Skvěle vlasy změkčí, sušší konce (nikoli roztřepené, na to platí leda nůžky!!) účinně uhladí a vlasy pak vypadají o pár tříd lépe. Psala jsem o něm například ZDE.
Mám doma dvě lahvičky, jednu nosím v kabelce (pokud mě čtete pravidelně, asi tušíte, že nosím OBŘÍ kabelky:-D) a občas použiju i během dne, hlavně když mám udělaný culík, tak si ten ohon pěkně kapkou hedvábí uhladím...

Zbytek recenzí na Lavera balzám na rty Basis sensitiv a denní krém My age naleznete ZDE.
Na krém Sans Soucis a čokoládový balzám Nobilis Tilia naleznete ZDE.

Celkově jsem s výrobky velmi spokojená a těším se na balíček pro březen. Tento únorový balíček si stále můžete objednat na stránkách LB.


A nezapomeňte se zúčastnit Giveaway o bio kokosový olej ZDE.

Jak jste s obsahem únorového Ladyboxu spokojené vy? Jaké jsou vaše postřehy?

19 komentářů:

  1. To je sranda, mně nesedí ani jeden z těch výrobků. :-D Opravdu jsme každý jiný a sedí nám jiné věci chci se zeptat, ty ten lesk nemáš hořký? já to na svých rtech nesnesu,protože ta pachuť je příšerná. a přitom mám stejný odstín jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsem žádnou hořkost nezaznamenala a pálení už vůbec ne...? To je divné, já právě u Tebe o tom pálení četla, tak jsem se na to i extra soustředila, zda nepálí alespoň trošku...ale nepálí mě:-(

      Vymazat
    2. obávám se, že ten můj lesk asi nebyl úplně v pořádku, když mi přišel celý upatlaný a dělá věci, které jiným ne. takže už je v odpadkovém koši.

      Vymazat
    3. Právě jak si psala o tom že jsi měla podezření, že ti došel načatej...měla si ho vyreklamovat, určitě by nebyl problém. Vím, stálo by to nějaký čas navíc, ale takto je to škoda ho jen tak vyhodit, protože opravdu není špatný(ale nesmí být prošlý, že ano...proto asi byl hořký a pálil)...chjo:-(

      Vymazat
  2. tá barvička je super! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tu micelárku musím vyzkoušt... přece jen kdyby mi sedla... tak je to o dost levnější varianta biodermy :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem z únorového Ladyboxu nadšená. Jediné, co mi nesedlo byl Lavera balzám na rty, který mi nevoní. Jinak bych řekla, že to je asi nejlepší boxík ever.

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárka mi vyhovuje taky, sice na oči pro mě není tak perfektní jako dvousložkové odličovače, na které nedám dopustit, ale je mi příjemná.
    Rtěnko-lesk FdS je pro mě děs, fakt mi vůbec nevyhovuje:(
    A na biosilk se těším, až vyzkouším. Ale nechávám to raději na víkend, podle mě mým jemným vlasům vyhovovat nebude, ale uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12:28:00

    Prosím mohla bys ukázat, jak ti tekutá rtěnka sluší na rtech? Na ruce to není ono :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jasně že můžu. Jak dojdu domů, hodím to tu.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě strašně překvapil ten Biosilk, vlasy jsou po něm fakt strašně krásně hebké:) Do budoucna si asi pořídím plné balení:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že ti ta micelárka sedne, protože po ní pokukuju už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ráda za vzoreček Biosilku, protože jsem chtěla kupovat celé balení a teď vím, že to nemá cenu :( S vlasy mi nic nedělá ... asi budu patřit do druhého tábora, který vychvaluje CHI (ten jsem ale ještě nevyzkoušela)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, CHI mám taky ráda, řekla bych, že mi dělá ještě hezčí vlasy, obsahuje výtažky z obilí, takže je výživnější.

      Vymazat
    2. já používám Londu, kterou mi doporučila kadeřnice (http://www.hair-cosmetics.cz/londa-londastyle-260831.html) a jsem s ní naprosto spokojená ... proto jsem byla zvědavá, jestli ji překonají tolik vychvalovaní Biosilk a CHI ;) Biosilk nepřekonal, na CHI se chystám (už mám taky doma vzoreček)

      Vymazat
    3. Londu vůbec nezná, takže díky za typ, jsem zvědavá, zda ti CHI bude vyhovovat. Mám takový sprej na vlasy s keratinem CHI(pro tepelnou úpravu vlasů) a ten je perfektní, hlavně když si foukám vlasy, mám je takové zdravější:-)

      Vymazat
  11. Náhoda: tu Lirene jsem si koupila minulý týden a jsem s ní velmi spokojená! Pravda, žádnou jinou jsem nikdy nezkoušela.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak vidíš Natálko, pokud jsi spokojená, tak Bioderma tě neomráčí a zbytečně bys za ní dala tolik peněz...:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...