Prohledat tento blog

čtvrtek 7. března 2013

Blemish Recover Balm BRTC - nejvíc krycí bbčko co jsem kdy zkusila

Tento vzoreček jsem dostala přibalený k bbčku Misha Perfect Cover od www.bbcreamshop.sk. Vzorečky, to je moje. Vím že nic opravdu pořádně nevyzkouším, ale navnadí mě velmi často k další koupi. Nebo vyzkouším něco, co já osobně nepotřebuji, ale kámoška zrovna jo...však to znáte. Klidně bych mohla žít jen ze vzorečků. Každý druhý den načít nový vzoreček, žádná nuda a šeď v podobě celého balení. Jasně, je to blbost, jen s pravidelností a plným balením (rozhodně ne jedním) uvidíte výsledky v podobě lepší pleti atd., ale každý den ta samá parfemace, ta samá konzistence...dobře už končím, asi jste pochopily, co jsem tím chtěla sdělit.





Tento bb krém není určen pro mě, ale pro všechny holky, ženy, paní, slečny, které mají problémovou pleť a potřebují silné krytí. Pravděpodobně jste se bb krémům vyhýbaly, protože pro vás nebyly příliš krycí. Tento vás možná přesvědčí o opaku. Myslím si, že úplně nejlepší bude pro mastnou nebo smíšenou pleť se sklonem k akné:

  • krytí vyšší střední
  • už při prvním použití cítíte silnou vůni tea tree
  • ačkoli je určen na mastnou pleť, tak mou suchou nijak extrémně nestahoval
  • má podtón dorůžova a není mrtvolně bílý, ale taky nebude pro mulatky, prostě zdravá prasečí barvička:-P
  • SPF 28
  • velmi dobře k pleti přilne a po jemném zapudrování má i slušnou výdrž
















Doporučuji k vyzkoušení všem z vás, které chcete vyšší krytí a zároveň optimální řešení problémů s akné nebo nějakým tím pupínkem navíc.

Znáte značku BRTC?

*Cena cca 580 Kč za 40 ml

39 komentářů:

  1. tuhle značku znám, ale zkušenosti s ní nemám bohužel ZATÍM žádné. Podle fotky, tedy kryje hodně obstojně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z toho krytí byla mírně v šoku, toto jsem od bbčka opravdu nečekala...

      Vymazat
  2. zdrava praseci barvicka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm, tak po tom se teda podívám, nikdy jsem o něm neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ikdyž... když na to teď tak koukám, tak mi nepřijde, že by kryl nějak vyjímečně hodně, třeba Lioele nebo Etude House precious mineral (bo tak ňak)mi přijde, že kryjou i víc..no, to je jedno, i tak ho vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, Etude House precious mineral mám zrecenzován a ještě jsem teď měla vzora navíc. Ne, rozhodně nekryje tak dobře, jako tento. Liole neznám, tam je to možné;-)

      Vymazat
    2. Fakt jo? No tak to mě ta fotka asi jen mate :)) Já teď zrovna koukám k Lili a ta zase vychvaluje Cho bo yang, takže zase rozhodování :D

      Vymazat
    3. Cho bo yang taky neznám(zkus si vyptat vzorky v eshopu na vlastní vyzkoušení, to je nejlepší...)

      Vymazat
  5. Já jsem si na základě Tvé kladné recenze objednala Missha Perfect cover, tak jsem zvědavá, jaký bude. Ale zatím se mi neozvali, tak už netrpělivě čekám (vybrala jsem si variantu osobního vyzvednutí v Brně). Ale tento vypadá taky dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak snad ti sedne, dej pak echo :-)

      Vymazat
  6. Rozhodovala jsem se mezi ním a SKIN79. Kvůli ceně jsem vzala ten SKIN79 a nelituju. Tenhle zkusím příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skin79, konkrétně ten zlatý VIP patří k mým nejpoužívanějším bbčkům vůbec a taky dobře kryje...(BRTC přece jen o trošičku víc a hlavně má hojivé účinky)

      Vymazat
  7. Ten vypadá moc dobře :) Kolik asi stojí?

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle ještě nemám, a to jich mám tunu. Vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  9. Hmmm, tak to zní jako správný BB pro mě! Já teď nedávno ale objevila další BB od Skin79, který kryje prakticky na 100%. Mám jich tolik, že to nestihnu spotřebovat ani za dva roky. U tohoto mě každopádně zaujal ten tea tree, tak snad se mi dostane do ruky aspoň vzoreček.

    P.S.: Pokud už má člověk s BB krémy nějaké zkušenosti, tak se posuzovat z jednoho vzorečku určitě dá, máš to hezky sepsané, a nemít doma BB krémů tunu, tak jdu hned do plného balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, máme to podobně, mám toho taky hodně, takže nic nového neplánuji, ačkoli je toho hotně, co mě láká k vyzkoušení...

      Vymazat
  10. Anonymní14:59:00

    Tak nevím, podle fotky mi přijde, že zvýrazňuje póry. V nejbližší době bb neplánuju, spíš až na léto a to bych ho pak možná zkusila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to blbě nasvícený, póry nezvýrazňuje. A ještě jsem to fotila hned po nanesení, krém si pak na pleť jakoby sedne a zaschne...

      Vymazat
  11. Vypadá dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem dodeška ještě žádný BB nevyzkoušela, ale tenhle vypadá opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní1:43:00

    Hodně mne to zaujalo, možná ho také vyzkouším. Ale nezalézá do vrásek, jizviček?Tohle u makeupů nesnáším.. Díky, Janina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janino, ani ne, tohle bbčka moc často nedělají...co se týče jizviček, tak tam si tak jistá nejsem, neboť žádné nemám...Nejlépe si vyptat vzoreček.

      Vymazat
  14. Hm.. Krytí vypadá vážně skvělě, možná mi připadá trošku světlá barva, ale na to už by si člověk měl asi zvyknout :D Já jsem si teď zamilovala Perfect Cover od Misshy, který kryje taky velmi slušně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda dovolím si podotknout, že Perfect Cover rozhodně nekryje tak dobře jako BRTC;-)

      Vymazat
    2. To jsem ani netvrdila ;-) Obzvlášť protože nemůžu porovnávat. Jen jsem psala, že kryje velmi slušně, za čím si jako človk s pletí permanentně v pubertě, stojím :D

      Vymazat
    3. Však já se nepřu, perfect cover má opravdu slušné krytí, souhla:-)

      Vymazat
  15. Tý jo, tak tohle BBíčko vypadá dost zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to dobře, ale nic moc pro mě - barvou a krytím. Nemáš na sáčku vypsané složení? Jestli náhodou to není bez silikonů (sice by mohlo, když je na aknózní pleť, ale u BB to neplatí)? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení nemám, v těch čínských znacích nic nevyluštím:-(

      Vymazat
  17. mně se hodně líbí ten odstín, akorát cena se mi asi líbit nebude ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní12:40:00

    ja ho pouzivam a je skvely...Jane pre tvoju problematicku pokozku bude super.Je to moj oblubeny kusok ale nie na leto vtedy je na mna priliz bledy....eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky bych ho na léto nemohla mít, on už i teď je na mě docela světlý, mně spíš vyhovuje barva BB krému od L'Oreálu.

      Vymazat
  19. škoda, že sú tieto BBčka, také super drahé, ale zase viem, že za to stoja, pretože ten výsledok je neporovnateľný ... tak ma to láka ... skúšala som už pár vzoriek, ale plne balenie je plné balenie :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat
  20. Souhlasím s tím, že tenhle BB je nejvíc krycí co jsem kdy měla (mám vyzkoušeno asi 7 plných balení BB a pak nějaký vzorečky :) Jsem blázen do korejský kosmetiky :D. Navíc jsem zjistila, že mi balení vydrží strašně dlouho (takže se fakt vyplatíú a mám ho 2x, takže bych ten druhý (úplně nový) klidně prodala, kdybyste ho některá chtěla zkusit :) (můj email: KaMi.saMi@email.cz) :)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní1:14:00

    Od BRTC mám Jasmine Water a lepší BB krém jsem neměla! Naprosto úžasně hydratuje a krásně zakrývá pupínky.
    Tenhle jsem taky chtěla vyzkoušet, ale má pleť není mastná a akné se mi dělá už jen zřítka, tak asi ne... Podle mě se řadí BRTC mezi nejkvalitnější kosmetiku. Pro velmi mladé dívky s problematickou pletí určitě doporučiji, třebaže jsem ho neměla možnost vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Jasmin Water jsem slyšela hodně a láká mě čím dál tím víc...Souhlasím s Tebou, pro problematickou pleť není asi lepší značka bb krémů...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...