Prohledat tento blog

neděle 17. března 2013

CHI Keratin Mist plus malá soutěž

Sprej používám pravidelně necelý měsíc a díky němu se nemusím bát své oslabené vlasy tepelně upravovat, v mém případě vyfénovat. Není totiž nic horšího, než když máte jemné vlasy, které necháte volně uschnout. Mám je pak zplihlé a zároveň rozlétané. A pokud stejně jako já máte ofinu a vlní se vám vlasy, žehličce nebo fénu se nevyhnete. Takže tato hydratační posilující vlasová kúra byla pro mě jakýmsi darem z nebes.


Použití je jednoduché. Na umyté, vlhké vlasy přípravek nastříkám po celé jejich délce a následně je rozčešu a vyfénuji. Vlasy mám pak silné a vypadají, jako by mi je vyfoukala má kadeřnice. Znáte to, odcházíte s novým účesem a hlodavým pocitem v hlavě, že tak pěkně si to doma nikdy neuděláte. Kupte si CHI keratin mist a hlodavý pocit ve vaší hlavě zmizí:-).



Sprej obsahuje keramické částice, keratin a přírodní hedvábí. Je to profesionální kadeřnický přípravek a jeho parfemace je mi velmi příjemná. Podobně vonělo kadeřnictví do kterého mě brala mamka když jsem byla malá a vonělo to tam laky na vlasy, tužidly apod...

Vlasy mám silnější, zdravější, lesklejší a vůbec celkově ozdravené. V kombinaci s regenerační výživou CHI (o kterou můžete zasoutěžit) mám vlasy jako z reklamy.



Ačkoli má silně vyživující a hydratační vlastnosti, vlasy vůbec nezatěžuje. Výrobek můžete koupit nyní dokonce za akční cenu 191 Kč za 355 ml v eshopu biosilku.

Chcete se zúčastnit soutěže o malé balení regenerační výživy vlasů CHI Silk Infusion? Stačí následující:

  • Být můj pravidelný čtenář přes GFC
  • Napsat do komentáře váš email
  • A případnou zkušenost, názor na výrobky CHI nebo Biosilk:-)


Vylosuji jednoho výherce a to příští týden v sobotu, to jest 23.3.2013. Držím vám palce:-).

*Děkuji www.biosilk.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

68 komentářů:

  1. 1. ano
    2. evelinsbook@gmail.com
    3. nemám a proto bych jej ráda vyhrála ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podmínky splněny.
    chiarlottes@gmail.com
    Zkušenosti mám, používala jsem ho na konečky a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já právě žádný tento výrobek nezkoušela, ačkoli by to mé vlasy asi nutně potřebovaly... :(
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. S biosilkem zkusenost nemam al rada bych ho konecne vyzkousela:)!
    super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Zkušenost nemám, ale ráda vyzkouším.:)
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zkušenost nemám žádnou.Chtěla jsem si koupit malé balení na vyzkoušení,ale v Olomouci to není k sehnání.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ervulenka@seznam.cz
    s temito vyroky zadnou zkusenost nemam

    OdpovědětVymazat
  8. Skúsenosť mám s olejčekom CHI a som s ním veľmi spokojná, na moje suché končeky je to fakt zázrak :)

    Sledujem, simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem docela nahlodaná ke koupi s CHI mám zkušenost dobrou, moc ráda ho používám, ale už dochází:(

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. skusenosti nemam a blog sledujem :) Monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. vermilion@atlas.cz

    Mám zkušenost s olejíčkem Biosilk a moc mi vyhovuje,tak bych chtěla vyzkoušet tento pro porovnání :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ač vesměs pozitivní recenze a kolikrát mě svrběla ruka ne e-shopu - tak žádnou zkušenost nemám - tož proto soutěžím :D :D

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. o těchto vlasových přípravcích už dlouho uvažuju, ale zatím jsem neměla možnost je vyzkoušet :)
    kíkinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zkušenost mám pouze s olejíčkem BioSilk, který mi vyhovuje.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Zkušenosti nemám, ale moc moc ráda bych je měla :D
    kockatoulava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. tak, a teď si to budu muset koupit :D taky mám jemný vlasy

    mám pidi balení Biosilku z Ladyboxu a není špatný

    OdpovědětVymazat
  17. Zkušenost mám jen s biosilkem a jsem s ním naprosto spokojená, olejíček používám pravidelně po každém mytí už asi rok a nemůžu si ho vynachválit.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Achjo, nezkoušela jsem ho a láká mě, ten pocit, který popisuješ dobře znám - zplihlé a rozlétané vlasy zároveň, hrůza. Pořídila jsem si sprej, který používá moje kadeřnice, ale stejně to není ono a doma tak perfektní vlasy vyčarovat nedokážu.
    jera.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. pouzivam biosilk hedvabi a spokojenost.
    katulsed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. jane.beautiful@seznam.cz
    Bisoilk miluju, nic lepšího jsem nenašla :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jeste nemam zadnou zkusenost ani s Chi, ani s Biosilkem. Supr prilezitost, jak je vyzkouset, snad se postesti :) ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Slysim na nej samou chvalu, a tak bych byla moc rada, kdybych ho mohla taky vyzkouset:)
    kaaacza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Zkušenost s Biosilkem ani s Chi nemám, ale mám v plánu pořídit si hedvábí, ještě nevím, ale které. Takže bych ráda vyzkoušela, pomohlo by mi to v rozhodování :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nemám zkušenosti ani s jedním, ale docela jsi mě navnadila a asi zainvestuji! =D
    mywaybyemily@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. cosmetic-styl@seznam.cz

    mám zkušenost s hedvábím od Biosilku a jsem spokojená, tak bych ráda porovnala :)

    OdpovědětVymazat
  26. Zatím o nich jen čtu, ale neplánuji koupit :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. zuzlik.zuzla@seznam.cz
    Moje zkušenost byla pouze vyzkoušení, kdy jsem přespávala u kamarádky a ona hedvábí 'napatlala' na vlasy s tím, ať se nechám překvapit. A ano, byla jsem překvapená. Tak krásně jemné vlasy, mmmm. I kdybych nevyhrála, tak si ho pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  28. aranell.ix@gmail.com
    O Biosilku čtu téměř všude, ale bohužel jsem zatím neměla možnost ho vyzkoušet. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Po CHI jsem už pokukovala,ale prozatím jsem ještě nic nekoupila.Ale až dojdou zásoby,určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  30. spagatova@gmail.com
    Zkušenosti nemám, ale teď jsem si zrovna objednala ten Chi keratin Mist a už se na něj těším, dle popisu je to přesně to co už delší dobu hledám.

    OdpovědětVymazat
  31. Ráda bych vyzkoušela, ale bohužel jsem ještě neměla tu možnost :-) Ale v nejbližší době se na to chystám, tak třeba se mi poštěstí i u tebe na blogu ;-)

    tereza.konvalinkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Sledujem ako vik ppop
    e-mail: vik.ppop@gmail.com
    Skúsenosť nemám, ale rada by som vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  33. Biosilk miluju, ale CHI jsem zatím nevyzkoušela. Chtěla jsem, koupila jsem si kvůli němu dokonce Greatbox a byla jsem mega naštvaná, když jsem tam místo CHI měla nějakou masku! :-(

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Žádné zkušenosti s těmito přípravy nemám, vlasy mám extrémě jemné a hodně husté, před třemi lety jsem si je přestala barvit, tak je to ještě horší, ale moje barva se mi líbí, tak na sebe nechci zbytečně dávat další chemii.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mám zkušenost s Biosilkem, ale s mými vlasy nic moc neudělal, tak by mě zajímalo, jesli je Chi lepší.. :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ještě jsem jí neměla možnost vyzkoušet
    a.duzi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji. Doma mám jen Biosilk a je fakt dobrý do délek, ale CHI jsem nezkoušela.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. zkušenost s těmito výrobky zatím žádnou nemám.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Blog sleduji.
    cervena.ana@gmail.com
    Zkušenosti nemám zatím žádné, ale ráda bych nějaký výrobek vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  40. Nemám zatím žádnou zkušenost s těmito výrobky a právě proto bych ráda vyhrála :o) lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Nemám žádnou zkušenost, ale chtěla bych to co nejdříve napravit :). Jen nevím, jestli je lepší Biosilk nebo CHI :).

    blogbychockie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sledujem ta ako aelin
    monikabullova@gmail.com
    Skúsenosti nemam ale uz veľmi dlho túžim po tom vyskúšat verím,že sa poštastí

    OdpovědětVymazat
  43. navstevnice@centrum.cz
    K Biosilku se stále vracím, je to jeden z nejlepších přípravků na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji jako Lili.en
    obsidian-butterfly@seznam.cz
    Zkušenosti zatím nemám, ale moc ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  45. Znám Biosilk i Chi a jejich výrobky pro konečnou péči o vlasy jsou nepřekonatelné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. S vlasy mám podobný problém-jsou jemné, rozlítané a ani rovné ani vlnité:D Někdy jsem z nich vážně na mašlu...:) S Chi nemám zkušenost, ale chtěla bych ho vyzkoušet.
    prasatkopepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. 1. splňuji
    2. runa.ars@gmail.com
    3. tyto olejíčky jsem ještě nezkoušela, ale moc bych si to přála... :)

    OdpovědětVymazat
  48. 1. splňuji
    2. runa.ars@gmail.com
    3. tyto olejíčky jsem ještě nezkoušela, ale moc bych si to přála... :)

    OdpovědětVymazat
  49. julkabartova@gmail.com
    ešte som ich neskúšala ale rada by som :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já právě s těmito výrobky žádnou zkušenost nemám, ale jelikož o nich neustále někde čtu tak mě hodně lákají a doufám že se mi v soutěži zadaří:))

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. sleduji :)
    vera.p@centrum.cz
    měla jsem biosilk a byla jsem v celku spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  52. linzinka@gmail.com

    zkušenost zatím žádnou nemám, ale určitě se chystám vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  53. zkušenost s těmito výrobky nemám, ale někdy bych je ráda zkusila :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduji;)
    safrova.m@gmail.com
    Měla jsem tento olejíček a byla jsem s ním spokojená:).

    OdpovědětVymazat
  55. ifka01@gmail.com
    zkušenost mám jak s biosilkem olejíčkem tak chi olejíčkem. Chi je podle mě hutnější a víc vyživí vlasy jak biosilk, ovšem ten je zas lepší pro jemnější vlasy. Vůbec je nezatěžuje

    OdpovědětVymazat
  56. Mam zatim zkusenost s olejickem Biosilk, koupila jsem si to minibaleni v Douglasu :) Tak bych rada vyzkousela i Chi :)

    cosmodivka (at) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji přes gfc snad od úplného zacatku:-)
    Mejlik je:
    Color.beam(šnek)centrum.cz
    Z těchto olejicku bohužel nemám zkušenost zatím s žádným, ale hrozne rada bych vyzkusila:-)

    OdpovědětVymazat
  58. Zkušenosti nemám ani s jedním, ale věřím, že s mými vlasy by se rychle skamarádily :D :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Skúsenosti s nimi nemám zatiaľ žiadne
    knazeova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Skusenosti nemám no čítala som veľa recenzíí, ktoré tento výrobok len chválili.
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Jsem :)
    valentine.chicken@seznam.cz
    Žádné zkušenosti nemám, ale už strašně dlouho bych nějaké ráda nasbírala. Bohužel v našem miniměstě se takovéhle věci sehnat nedají a do velkoměst daleko. Tak snad se mi díky Tobě konečně poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  62. Mám zkušenost s Biosilkem. Upřímně, čekala jsem od něj trošku víc, aspoň podle toho, co se psalo na blozích. Mám trošku obavu, jestli to není jen plné silikonů... Ale používám ho alespoň na konečny po vyfoukání.
    Proto bych ráda vyzkoušela i CHI, jestli mi nedokáže dát víc.
    To, co píšeš o tom spreji je super. Taky mám jemné vlasy, které potřebují velkou úpravu, aby byly nositelné. Jsou to takové sušinky. Pokud by jim něco dodalo tak potřebný lesk, tak hurá do toho :)Budu si na to muset udělat v rozpočtu nějaké místečko, ale rozhodně ne už tento měsíc, protože pak už by nebylo ani na ten chleba :D

    OdpovědětVymazat
  63. Zkoušela jsem Biosilk a nijak zvlášť mě neoslnil..proto bych moc ráda zkusila CHI :)
    olsarova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Zkouším vzork Biosilku a zda se fajn :)
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Nemam s nim zadne zkusenosti, ale chystam se si ho poridit:)
    kaaacza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. ani jedno som nikdy nemala možnosť vyskúšať, no kamarátka mala malú fľaštičku chi a chválila si ho
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...