Prohledat tento blog

úterý 19. března 2013

Dermacol Eye&Lip Intensive Lifting Cream

Další oční krém, co to má za sebou. Dermacol mám celkem ráda, i když se jedná o střední třídu (v podstatě jinou nepoužívám, nechci budit dojem že se doma mažu většinou Chanelem, to skutečně nee) a té taky odpovídá. Dekorativní část je ale přece jen malinko lepší než pleťová. Tedy, to je můj dojem. Oční krém jsem dostala na Vánoce společně s pleťovým krémem Botocell, který jsem nestihla načat, dala jsem přednost jinému krému. 



Opět to shrnu do přehledných odrážek:

  • Vrásky neubyly
  • Konzistence hutnější, krémová, celkem dobře se roztírá
  • Rychle se vsákne
  • Hydratace nic moc, ale zároveň nevysušuje
  • Bez parfemace (nejsem si jistá, ale já žádnou vůni nezaznamenala)
  • Bez SPF (což je pro mě velké mínus, ale teď v zimě jsem to nehrotila)


Co bych k němu dál dodala? Příště si ho nekoupím. Co se týče očních krémů, mám na ně vysoké nároky. Je mi 28 let a čekám výsledky. Minimálně vynikající hydrataci. Tady jsem se nedočkala ničeho. Jako bych si pod oči mazala placebo. To už bych se raději vrátila k očnímu krému Rival de Loop, který hydratoval parádně po celý den. Začínám šetřit na oční krém Mary Cohr.

Vzhledem k tomu, že nemám v zásobě další oční krém a jeho nákup teprve proběhne, ocením vaše případné tipy.

21 komentářů:

  1. Nikdy jsem žádný takový krém nezkoušela, zaprvé to nepotřebuji (aspoň myslím :D) a zadruhé tomu ani moc nevěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, při pravidelném používání to určitě má něco do sebe. Mně lidi tipují v průměru o pět let méně, myslím si, že v tom hraje roli pleť, o kterou se fakt hodně starám. Jen ty oční vrásky mám docela hodně...Nevím po kom, u nás v rodině vypadají všechny ženský mladě.

      Vymazat
  2. Oční krémy nepoužívám, myslím, že na ně mám ještě čas :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě oční krémy fungují (nebo by měly fungovat) jako prevence. Až se objeví vrásky, tak bude dost pozdě je začít používat. Já jsem s krémem od Rival de Loop taky spokojená, je to zatím nejlepší oční krém, který jsem vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, určitě to s tou prevencí vidíme stejně, nečekám zázraky v podobě vyhlazení již stávajících vrásek, ale problém vidím tehdy, kdy se mi tvoří nové a nové vrásky při pravidelném používání očního krému. Rival je fajn, ale ten už znám, možná vyzkouším oční krém z Lidlu:-)

      Vymazat
  4. Jsem stejně stará, takže když už oční krém, tak chci vidět výsledky. Já už toho vyzkoušela spoustu, ale k čemu se vracím je Clinique. Teď používám oční gel od Yes to a docela spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clinique holky zmiňují docela často, takže na něm přece jen něco bude. Oční gel od YES mi vůbec nic neříká, budu muset prohledat internet, díky ti za zajímavý tip:-)

      Vymazat
  5. Jůů, Levandule, ty si zobrazila můj blog v postranním sloupci :) Děkuji <3
    Jinak k tomu krému Rival de Loop, nevím, jestli máme stejný, mám ze řady Q10 a mám ho ráda. Pěkně hydratuje, nepálí, vrásky sice nezmizely, ale za 50-60 Kč je to poklad. Mívala jsem i jeden z Oriflame (v katalogu uváděn jak Vidět znamená věřit) a ten pěkně hydratoval, nepálil a po pár týdnech používání zmírňoval tmavé kruhy okolo očí. Jenže Oriflame už neobjednávám, tak jsem zakotvila u Rivalu, ale brala bych něco účinnější na vrásky nebo kruhy. Takže taky hledám tip :) Ségra si vychvaluje Clinique, ale na ten momentálně asi nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač;-)...Myslím že zrovna ten oční krém Rival jsem už měla, opravdu kvalitní a za super cenu. Oriflame ten gelový "vidět znamená věřit" jsem kdysi měla, ne že by byl špatný, ale na vrásky nic moc. Clinique bych brala taky, ale jak říkáš, momentálně na něj taky nemám.

      Vymazat
    2. Jj na vrásky moc nebyl, ale na kruhy byl fajn :) No od Clinique bych toho brala víc :)

      Vymazat
  6. Anonymní11:17:00

    Ahoj, ja jsem o nejaky ten patek starsi, ocni kremy pouzivam asi od dvaceti a diky tomu vrasky drzim v norme. Musim rict, ze ocni kremy od Dermacolu patri k jednem z nejlepsich. Roky jsem pouzivala Pearl Elixier (pokud se jeste vyrabi, ten by ti mohl vyhovovat, super hydratuje) a vyzkousela jsem i Botocell. Me docela sedne (narodzil od denniho kremu, po tom jsem se docela obsypala, ale pouzivam ho na dekolt, a tam dela zazraky), mimochodem, jeste lepsi nez na oci je na rty, krasne vyhladi..Pokud chces tvrdsi kalibr, tak od Estee Lauder Verite, nebo od Louis Widmer (svycarska kosmetika, nevim, jestli ji v lekarne v CZ vedou) ocni fluid, ten je take skvely...Jinak super blog, zdravim L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L., díky za tipy, po Pearl Elixíru se mrknu v obchodě, Luis Widmer mi taky něco říká, E.L. je na mě momentálně hodně drahý, ale časem si chci nějaký drahý koupit. Jinak krém botocell budu používat na dekolt, to jsem zvědavá co to s ním udělá:-D Děkuji ti za koment:-)

      Vymazat
  7. Ten Mary Cohr je vážně fajn :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Měla jsem tak krásně projasněné a zpevněné oční okolí a to jsem vypotřebovala snad jen 3 ml.

      Vymazat
  8. Anonymní19:18:00

    Dekuju za recenzi, mela jsem ho v merku a nekoupim. Je mi lehce pres 30 let a opravdu chci videt vysledky, radsi si priplatim. Dodelavam ted od Lancome Genifique yeux, jsem moc spokojena, ale taky nema spf.. Dalsi na rade bude darek od tchyne Repairwear od Clinique.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L.,tchyni ti závidím, takové dárky bych si taky nechala líbit. Lancome si zapisuji, jen škoda že je tak drahý:-(

      Vymazat
    2. Anonymní1:09:00

      Je mi o 20 let víc a s očními krémy zápasím léta."Naštěstí" mám mastnou pleť,to oceňuji teprve posledních pár let,dlouho jsem s ní byla nespokojená,ale teď oceňuji,že díky tomu nemám i ve svém věku vrásky.Takže v okolí očí řeším dehydrataci.Vyzkoušela jsem kvanta krémů,od levných až po značkové,ze kterých jsem byla téměř vždy nejvíce zklamaná.Proto se vždy,po nějaké úžasné koupi,s pokorou vracím,k obyčejné kalciové masti,používám ji pouze na noc,po ní mám ráno oční okolí opravdu hydratované.Den pak řeším,dá se říct, jakymkoli klasickým očním krémem.

      Vymazat
    3. Mastná pleť je určitě velká výhoda, vrásky se tolik netvoří. Tak kalciovka je skvělý tip, zítra si ji v lékárně vezmu, díky:-)

      Vymazat
  9. Tobě je 28? :-O Přiznám se, že jsem překvapená, tipovala jsem tě tak na tolik, kolik je mně (23). Wow :). Jinak tenhle krém mám ve vzorku, musím se na něj konečně vrhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, už jsem stará vražda:-D...ale díky za kompliment, potěšil mě:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...