Prohledat tento blog

neděle 3. března 2013

Giveaway Auroville plus co je u mě nového

Slunečnou a pohodovou neděli vám všem. Dnes se budeme bavit, jak jinak, o kosmetice. Nebojte, tohle není vykecávací článek, ale sem tam se asi neubráním a malý koment přidám. Recenze budu přidávat postupně a Moora mi snad promine okopčený nápad...Každopádně pokud nevyhrajete u ní, třeba se vám to poštěstí u mě.

Definitivně jsme se zbláznila, protože tolik šampónů a zábalů asi nikdy nevypotřebuju...A taky to stojí peníze...A na co mám doma čtyři tělové a vlasové oleje? Nevím...ale bez nich bych to už nebyla já:-)...Každý večer díky nim voním jako omamná kytka, bábovka, čokoláda, ořechy v karamelu...a do toho se mísí vůně mentolu z mého mazadla na celulitidu, jde to se mnou z kopce...

EXISTUJE ODVYKAČKA PRO KOSMETICKÉ MANIAKY?

Mám to dál komentovat? Raději ne, ale musím podotknout, že jsou to všechno účinné věci, díky kterým mám teď krásné, zdravé vlásky...teda až na YR, tam si tak jistá zatím nejsem, ale šampon voní jako louka plná kopretin, tak mu ty slabší účinky odpouštím... A díky blogu evelinsbook jsem objevila vynikající šampon Balea, který vám vymyje mozek, ne...pardon...nečistoty z vlasů, a to tak že dokonale.

Další kousky, které nejsou až tak nové, ale ještě jsem o nich nic nenapsala. Musím víc pohnout s obsahem:



Make-up Bourjois, multifunkční olejíček Nuxe (po něm voním jako již zmiňovaná omamná kytka), laky na nehty Dermacol, NYC a Essence (jak vidíte, žádná divočina), oční krém Botocell a má láska Essence Eau de Musc od Narcisa Rodrigueze. Voní jako světle růžový obláček plující modrou oblohou, vy na něm sedíte v lehkých vzdušných šatech a cítíte se vyrovnaně a spokojeně...vím, asi vám nedojde jak voní (jemně), ale recenze bude co nevidět...

Na vyzkoušení mýdel se opravdu moc těším:




Díky eshopu Auroville s indickou přírodní kosmetikou můžu vyzkoušet tyto krásně balená mýdla s ještě krásnějším složením. K recenzi jsem dostala také Bio kokosový olej, který se dá využít na mnoho způsobů. Jako vlasový zábal se mi osvědčil nejvíc, ale taky je vhodný na ošetření pokožky celého těla. Pokud vám doma dojde olej, neváhejte a usmažte si něco na kokosovém oleji:-). Chcete Bio kokosový olej získat? Stačí následující:

  • Sledovat můj blog přes GFC (na pravé straně nahoře ty ikonky s obrázky a fotkami)
  • Napsat do komentáře svůj mail
  • Odpovědět na otázku: na co se teď nejvíc těšíte?

Uzávěrka soutěže bude 16.března.



Prej že se nebudu vykecávat...:-D
Děkuji Auroville za poskytnutí produktů k recenzi


79 komentářů:

  1. Momentálně se nejvíce těším na vyřízení stavebního povolení:)

    Sleduji:)

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. ervulenka@seznam.cz
    na jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se těším na léto
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujal mne ten multifunkční olejíček Nuxe, poslední dobou jsem na všemožných olejíčkách a olejích doslova závislá:)

    Nocturnal.light@seznam.cz
    Nejvíc se těším do Londýna a na to, kolik si tam nakoupím nové kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně se nejvíc těším až mi dorazí balíček od dermacolu, kde jsem využila akci, při které novým zákazníku věnují 200 kč na nákup. Celkově se těším na léto, až budu mít za sebou státnice a budu (doufám :D) bakalář. Ale zase se netěším na ty starosti a přijímačky a i to léto pro mě bude náročné. Nastane hodně změn. Buďto budu pokračovat ve studiu, ale otázka je kde. Nebo se nikam nedostanu a budu muset hledat práci nebo možná odjet do zahraničí naučit se jazyk. Docela z toho mám strach. Nebude to lehké období.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se teď těším na výročí s mužem a na teploučko, až konečně vytáhnu kolečkové brusle :-)

    evelinsbookgmail.com

    A děkuju za zmínku ;-) Jsem ráda, že ti šampon vyhovuje!

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na zbytek roku 2013, protože začátek byl dosud snad horší než celý předcházející rok, takže doufám, že s nadcházejícím jarem se mi snad konečně začne trochu dařit :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. na jaro :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. stepi.masatova@gmail.com

    právě teď? až pojedu na oběd k babičce, protože tam na mě čeká pečená husa :D

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na příští tejden, kdy mám konečně po všech tejdnech jarní prázdniny:)!!!!

    stettinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, moc se těším na nějakou tvou review na ten make-up od Bourjois ;) A neumím se dočkat jara, tepla a hlavně sluníčka :)). Na co se těšíš ty? :)

    barborapokludova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ty si ale štedra :))))
    izurka357@azet.sk :)
    Na prazdniny :)))

    pozývam na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/ +GIVEAWAY pozývam ťa :))))))))

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji :)
    Nejvíc se těším, že dopíšu bakalářku, udělám státnice, přijímačky na magistra a začnu od začátku :)

    Lil (odjogurtukelimek@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem ako vik ppop
    e-mail: vik.ppop@gmail.com
    a najviac sa teším, ako príde moja sestra tento týždeň domov :), lebo je na VŠ v inom meste a odkedy nie je doma "stal sa zo mňa ako keby jedináčik" a vôbec sa mi to nepáči a chýba mi :((

    OdpovědětVymazat
  15. Momentálně se asi nejvíc těším až sbalím kufry a odjedu někam daleko, kde nejsou žádné starosti :).

    kockatoulava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se těším až se trochu oteplí a pojedeme s přítelem na chatu :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Na léto, sluníčko, prázdniny, opálenou pokožku:)♥
    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíc se těším, až se mi podaří dopsat diplomku a koonečně ze mě spadne všechen ten stres :)
    hani.krat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc se těším na tvoje recenze! Hlavně na masku Macadamia, šampon Balea a makeup Bourjois:))
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Teď zrovna... 11:15... nejvíc se těším na oběd :D

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji:)
    rozanska.d@seznam.cz
    Těším se až bude teploučko a budu moct jít ven jen v jarní bundičce a v nových teniskách, které čekají na první vycházku ven:))

    OdpovědětVymazat
  23. Šampon Balea jsem si koupila také, umyla jsem si hlavu sice jen jednou ale nepřijde mi nějak výjimečný :(.. třeba po dalším používání změním názor :).
    A jinak teď se těším na odpolední procházku s přítelem, na zítřejší masáž a na jaro!!!!! :))
    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. :-)
    Nejvíc se těším na následující týden, kterej bude naprosto proválenej, protože mám konečně prázdniny:D
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. nejvíce se těším na léto! :)))
    (a taky na to až večer přijedou rodiče z chalupy s uvařeným jídlem, protože já tu padám hlady :D)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Na jaro, kdy už bude všechno konečně zelené, sluníčko a teplo :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Také se nejvíc těším na jaro, až konečně vytáhnu věci a boty, které musí přes zimu odpočívat ve skříni.
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Já se nejvíc těším na jaro :-) Už pomalinku klepe na dveře... Včera celý den svítilo sluníčko a vše bylo o mnoho veselejší... A až k tomu začne všechno kvést a zelenat se, tak to mě teprve bude hřát na srdíčku :-)

    hatko @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Momentálne sa teším na koniec mája, kedy budem mať konečne po maturite a vyrážame s priateľom do Anglicka :))
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Lili.en :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz
    Já se nejvíce těším na červenec, protože se ze mě stane tetička :)..

    OdpovědětVymazat
  31. Moc hezky blog :)))
    mrkni take ke mě: www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já se už dlouho těším na jaro - letos snad jako nikdy :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ja mam momentalne doma sialene vela samponov, jednak to, co som si nakupila sama a do toho dorazil balicek an testovanie Ultra Doux, co je teda paradna nadielka. Tak by som sa docasne potrebovala premenit na nejakeho trojhlaveho draka...

    OdpovědětVymazat
  34. Najviac sa teším, ako vyskúšam tento kokosový olej, ktorý proste musím vyhrať! :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Momentálně se nejvíc těším na to, až budu mít konečně na brigádě padla - je tady neskutečná nuda a bez internetu v mobilu bych nejspíš nepřežila! :D
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. na jaro, léto a nákupy v Praze :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Na to, až ráno nebude tma když vstáváme. Na teplo,abych dvojčata nemusela každé ráno půl hodiny oblíkat než jdeme "zase pozdě" do školky :)))
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. burgetova@gmail.com
    Těším se, až mě opustí depka. Snad to bude brzo.

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji
    dayelegant(at)gmail.com
    ja se na nic netesim uz nekolik let :)

    OdpovědětVymazat
  40. Já se teď momentálně moc těším na jaro, protože jsem si koupila dvoje krásné balerínky a světlé džíny, takže už se moc těšim, až je provětrám :)))
    jane.beautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Těším se na zítřek, protože mi oficiálně začnou jarní prázdniny, ale nevím, jestli je doopravdy využiju tak jak bych chtěla, takže se vlastně nejvíc těším na samotné jaro :). Jo a nesmím zapomenout na středu - jedu nakupovat :D.
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. vermilion@atlas.cz

    Nejvíc se těším na sluníčko a opalovačky u vody! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Nejvíc se těším na jaro, samozřejmě. :)

    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Těším se na lepší časy... A recenzi na parfém od Narcisa:) Přeju pěkný den.
    navstevnice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. na svoje narodeniny! :)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. na prázdninovou cestu do skotska :)

    alahlavonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Hele, na blogerku toho máš ještě málo;-)

    Nejvíc se těším na Vánoce, protože ty poslední strašně utekly a vůbec je to nejhezčí část roku:-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Já se nejvíc těším na to, až se přestěhuji :-) a budu mít po dlouhé době klídek...kokosový olej miluji, snad budu mít štěstí :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. ted se nejvíc těším až si dám po náročném dnu dlouhou teplou sprchu :D a potom horkou čokoládu :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Na leto, prázdniny a nové zážitky :)
    knazeova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. sleduji jako Luci
    já se už dost dlouhou dobu těším na jednu věc, tedy né věc, ale na konec června, tedy období, kdy už bude "po všem".. po maturitě a přijímačkách..:) snad obojí zdárně udělané..
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Jéé, olej NUXE! Ta vůně je úplně dokonalá, že? Na někoho je to moc, ale já jsem z ní úplně odvařená. Jinak zrovna testuju ten krém na celulitidu, cos doporučovala, tak jsem zvědavá :). in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Já se těším po lyžování akorát tak do postele. Poslední dobou se učím těšit z toho, co je teď a ne moc do buduoucna, protože se stane, že je pak ta budoucnost taková, jakou si plánujeme...

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Uz ted se tesim na pristi vikend:)
    kaaacza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Tesim se na recenzi Bourjois make-upu. A Nuxe olej mam pouze v mini baleni, takze pouzivam spis lokalne nez plosne=)

    zlatosfera@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji:-)
    A těším se na květen, kdy si vezmu přítele za muže:-)

    jaroslavavovesna@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  57. teším sa na priateľa s ktorým budem po dlhšom čase a na leto :)
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. já se těším na to, až budu mít za sebou diplomku i státnice ... ale z druhé strany se netěším, páč si budu muset najít práci a skončí mi rozmarný život studenta :/

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Těším se na pátek kdy se konečně uvidím s přítelem a budem celý víkend lenošit :)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Už jsi ten kokosový olej chutnala? Dost mě láká, ale chtěla bych vědět, jestli stojí za to. Dokážu si představit s ním potřít třeba palačinky. :-) Ale určitě bych na něm nesmažila, bojím se rychlého přepalování.

    OdpovědětVymazat
  61. Aktuálně se těším, až si po namáhavém dni lehnu do postele :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Momentálně na horkou vanu a olejovou koupel :-)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Nejvíc se těším, až budu mít zejtra za sebou asi kolem 12. hodiny zubaře!!
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Těším se až budu mít za sebou výměnu oleje a kotoučů na autě :) Je to několikatisícová položka na kterou už mě nebaví myslet :)
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. sleduji, vera.p@centrum.cz
    Asi se budu shodovat s mnohými, když řeknu, že nejvíc se teď těším na jaro a TEPLO :)

    OdpovědětVymazat
  66. Nejvíc se těším na okamžik, kdy bude konec letního zkouškového a budu moct všechny učebnice odnést pěkně zpátky do knihovny...ale to si ještě počkám :/
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Mydlá vyzerajú skvelo a olej tiež :) Na čo sa teším? Ťažká otázka..Teším sa na 14.marca,deň po monitore :))
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  68. Hmm nejvíc se těším na sobotu, kdy mám jít na koncert Charlie Straight a ještě víc na to, až budu mít po maturitě a konečně skončí ten hrozný stres :/
    FairyChain Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Nejvíc se těším na konec března. Právě se mi podařilo sehnat pro mého poslední dobou trochu problémového 1,5 letého psíka tip na skvělý výcvikový prodloužený víkend do Heroltic u Tišnova. To místo je navíc bonus - jezdila jsem tam celé dětství do tábora =) Ještě k tomu se jedná o seminř speciálně určený pro psy, kteří jsou agresivní vůči jiným psů (hajzlík, nevím, proč si musí poslední dobou vyskakovat i na čivavy-a to jsou ženské!!!), vůči lidem (ach, ti běžci, on prostě musí běžet s nimi a štěkat jim do rytmu) a pak pro ty rozmazlenečky, kteří si vynucují vše štěkáním (fkt z toho brní hlava) a občas neposlechnou (má ze mě zkrátka dobrý den). Zdá se, že mám neovladatelnou obludu,ale fakt jsem s ním od dvou měsíců chodila na cvičák, prostě puberta je puberta =/ ale moje byla horší =D
    přeju hezké jarní dny
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Protože už dneska svítilo sluníčko a bylo pěkně, těším se, až bude ještě tepleji a budeme moct chodit zase jen v triku a riflích. Těším se na letní prázdniny a moc se těším na červen do Anglie :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  71. já se těším, až mi skončí 5-ti týdenní praxe na základní škole, kde učím :)

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Nejvíc se těším na hotové pokusy na bakalářku, tenhle šílený přešílený semestr z kterého mám nervy pod dnem což je ještě horší než na dně. Těším se na léto, až přijedou přítelovi rodiče z Francie, až se podívám na mrňouse své kamarádky a budu chodit na procházky po slunečné teplé Praze, což já hrozně ráda. Nějak přežít 2 měsíce semestru a 1 měsíc zkouškovýho a další nervy až za rok u státnic.
    Na mýdla jsem koukala už u Sonidla na olej přímo na eshopu. Docela by mě zajímalo, jestli je lepší než od Saloosu. Takže jestli máš s ním zkušenosti, malým porovnáním bych nepohrdla :)
    nikolamusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Celým tělem, srdcem i duší se nejvíce těším na to, až budu mít po státnicích .. I když jsem nikdy neměla se studiem problém, bakalářka mě ničí .. tedy ani ne tak ona sama, jako moje neskutečná lenost, ale já to zvládnu, musím :-)
    W.i.n.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Jeanne.j@seznam.cz

    Na cestu do Amsterdamu na promoci (ne moji, já už mám odpromováno)

    OdpovědětVymazat
  75. teplooo :)

    a.duzi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Sleduji :)
    Nejvíc se asi těším až už bude svítit sluníčko a budu moct odhodit kabát a chodit jen tak v mikině třeba :)
    Nabíjí mě to energií :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Nejvíc se těším na to, až se konečně s přítelem tento týden odstěhujeme od našich a nastěhujeme se do našeho nového domečku s 6-týdenním štěňátkem :-)
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Sledujem ako schnegy, mail: schnegy@gmail.com

    Najviac sa tesim na velkonocne prazdniny, slniecko a volno. Ked sa otepli a budem moct odlozit cizmy, kabaty a vytiahnut sukne a balerinky :)

    OdpovědětVymazat
  79. ja sa teším na to ako sa konečne cez víkend pekne vyspím..nuda,..ale spánok je to najlepšie čo môže byť :D a ešte sa teším, keď začnem vyrábať vlastnú fotoknihu, nepáčia sa mi tie robené rôznymi foto štúdiami, prídu mi neosobné a ja to chcem urobiť také svojské a od srdca
    takýto všestranný zázrak by so rada skúsila
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...