Prohledat tento blog

pondělí 18. března 2013

Greatbox březen 2013 poprvé a naposled

Neubráním se citově zabarvenému nadpisu. Zcela upřímně, první dojmy byly a jsou jasné, propadák. Tohle snad ani nemyslí vážně?! Fajn, beru, dva no name krémy po 10 ml značky Iven  Cosmetics kdy plné balení údajně stojí přes tisícovku. Hm... Chybí mi polovina vzorků vůní co jsou avizovány, které jsou mi stejně k prdu, neboť se jedná o prachsprostou drogérku (všechny už znám) a k tomu ještě vzorky vůní oděvní značky New Yorker?! Uf! Takto po příchodu domů se rozčílit...



Tak tady to ještě vypadalo nadějně...


Tramtadadá...


Hm, tak vám soudruzi pěkně děkuji...



Takže abych to shrnula:

  1. Šampon na suché vlasy, plné balení Fleur de Santé
  2. 4 vzorky vůní, dvakrát New Yorker pro ni a pro něj, Avril Lavigne a Christina Aguilera...proboha na co?!
  3. Kabuki štětec Fleur de santé, tak tady už chytám hysterický smích...Píchá a je malej, na můj elfí nemá ani náhodou
  4. Vzorky Swiss Nature šampon a kondicionér...opět nechápu proč...?
  5. Coffee slim...aneb po kávě se hubne, prej že krásně voní...ty jo...
  6. Super drahé vzorky Collagen speciál plus krém s výtažkem z hadího jedu...tak na tyto dva přípravky jsem zvědavá, zároveň nadšením neskáču
Takže, milé dámy, mé dojmy jsou negativní, je to tak, nebudu lhát. Nicméně možná vy to vidíte jinak...? V konkurenci jiných krabiček krásy je to pro mě naprostý propadák, omlouvám se, nechci nikomu uškodit, ale tak to vnímám já.

88 komentářů:

  1. Ještě že sem ho neobjednala, oni nalákaly minulým boxem lidi a tento zase stojí za prd.. vzorky vůní si můžu nechat odstřiknout v parfumerii a nemusím obědnávat box za 300Kč.. je smutny jak jsou tvůrci greatboxu vyčůraní protože reálná cena bude max.150Kč ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, právě proto jsem si ho koupila, na základě minulého boxu, který byl opravdu nadprůměrný...tento je opravdu podprůměrný. Já to tak trošku cítím jako podraz na ostatní, kteří se stejně jako já dali nalákat tím předešlým.

      Vymazat
  2. Lev, to se ti nedivím... já ani nevěděla, že New Yorker dělá kosmetiku, H&M jo, ale tohle??!
    Mně osobně tyhle krabice vzorků a kosmetiky z drogérií nenadchly. Raději si koupím něco, co opravdu využiji, než aby mi přišel tmavý makeup a vzorek zubní pasty...

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je hodně velká síla. Vždyť tam nic není. Stydím se za všechnu kritiku, co jsem kdy psala na Ladybox a Senzabox, protože tohle je tak o deset tříd níž. Pořád nechápu, o co se snaží. Přijdou na trh jako poslední a dělají o dost horší práci než konkurenti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tohle jsem si taky říkala po otevření...Smutný pohled do dáli a myšlenka že asi ještě něco zapomněli přibalit:-D...Tímto se omlouvám za kritiku oranžového makeupu Dermacol ze Senzaboxu.

      Vymazat
  4. Ty jo, minulej box byl tak hezkej a tenhle teda... No nic moc, slušně řečeno. Spíš nic než moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o to víc mě to štve, že minule byl parádní, jsem tloukla hlavou o zeď že jsem si ho neobjednala...

      Vymazat
  5. Hmm, z tohohle vydani bych byla hodne zklamana...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej...
      jak tak na to koukám, zase mě to utvrzuje v tom, že jsem o nic nepřišla....
      chjo:/

      Vymazat
  6. Ty vole, tak to je mazec! Já bych byla naštvaná, pak smutná a pak znovu naštvaná. A asi bych to poslala zpět a reklamovala to!!! Připadne mi to už jako drzost, tohle posílat za tolik peněz!!!
    Já teda objednala ten minulý, a to na základě recenze u Rendy a jsem ráda, že teď už jsem se na žádný box nalákat nenechala... Moc mě to mrzí, Levandule :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to šlo, tak to zpět pošlu, vyhozený prachy:-(

      Vymazat
  7. Téda, to byly teda štědří :D. Zlatý Senzabox..

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tuhle krabičku krásy snad balil nějaký člověk, co nemá o kosmetice ani páru :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo člověk, co chce vydělat ušlý zisk za předešlou krabku...ale to samozřejmě spekuluji.

      Vymazat
  9. No já všechny tyhle boxy už dávno zavrhla a tohle mě přesvědčilo, že i kdyby lákali sebevíc, ode mě se objednávky nedočkají. A na kosmetiku Fleur de Santé už mám alergii, je ve všech boxech. Už jen kvůli tomu jak se vnucuje těm zákazníkům přes boxy ji nemám ráda, ale třeba je kvalitní. Takže šampon a pichlavej štětec za 300? Děkuji nechci. (Vzorečky nepočítám, ty se dají sehnat zadarmo) Achjo, je mi líto všech těch, co za tuhle hrůzu vyplácli peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdyby alespoň vzorky parfémů, a to jsme hodně benevolentní, byly značek typu Guerlain, Chanel, Dior...ale tohle se fasuje zdarma snad úplně všude.

      Vymazat
  10. tento box proste nemá chybu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto nějak měla znít má recenze:-P

      Vymazat
  11. Přidám se taky k názoru že zlatý! Ladybox a Senzabox..tohle je fakt hodně chudý a celkově vůbec se mi to nelíbí. Od greatboxu se mi líbilo jen jedno vydání myslím to lednové kde byl Clinique..Tohle je bude asi ještě hodně mrzet, že to vypustili do světa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A potom tam dali nějaký super zázračný balzám na vlasy v plném balení...právě proto jsem si ho objednala i nyní...:-D

      Vymazat
  12. Boxy mě nechávají docela chladnou, ale nemohla jsem si nevzpomenout na článek na blogu Jarmark Marnosti, kde byl názor, že pokud to člověk nevyužije, tak jsou to vyhozené peníze, strhán. Osobně to vidím jako loterii, každý by do toho měl jít s tím vědomím, že to bude překvapení... pozitivně, či negativně. Osobně zastávám názor, že za ty tři stovky si radši koupím něco, co fakt chci, převapení, nebo spíš nejistotu s ní spojenou, moc nemusím. Abych se vyjádřila i k obsahu, nikdy mě žádnej vyloženě neposadil na zadek, ale tohle je fakt síla. Asi by mi to bylo líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haru, jsem typ člověka, co rád riskuje a rád se nechá překvapit, tudíž boxy pro mě jsou atraktivní, na jistotu moc nehraji. ALE očekávám, že se mi peníze minimálně vrátí. Tady se mi nevrátili. Nemám apriori nic proti Fleur de Santé, ale ten šampon s vypelichaným štětcem mě opravdu nepotěšil. Je mi jasné, že nejspíš další box bude zase O.K., v rámci zachování dobrého jména(je to logický předpoklad obchodníka), ale tímto boxem si mě ztratili, mě, milovníka překvapení, fňuk...:-/

      Vymazat
    2. přesně, jde o to, že ten box tu hodnotu vůbec nemá :-(

      Zatím jsem byla s boxíkama spokojená, ale tohle je děs. GreatBox už objednávat nebudu

      Vymazat
  13. Uf teda, byla jsem pevně rozhodnutá (na základě zhlédnutí obsahu únorového Greatboxu), že ten březnový si objednám, ale nakonec jsem to neudělala. A vůbec mi to není líto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš šestý smysl, toho si važ:-D

      Vymazat
    2. měla jsem to stejně jako Ilka, vyloženě jsem koupi zvažovala - a to je teda u mě co říct, protože já teda riskovací typ nejsem;-), no nicméně teda jsem nakonec nepořídila a ...nelituji....

      ...nedala by se ta opelichanina použít jako štětka na holení....? i když kdo se asi dneska holí se štětkou že.....

      Vymazat
    3. Co se týče té štětky :-D, mám milion tvářenek, takže upotřebení najde, nebaví mě furt mít ty dva štětečky co na tvářenky používám, tož tak.

      Vymazat
  14. Před chvílí jsem rozbalovala (před kamerou) a zítra snad bude video.. :D jsem na tom dost podobně.. Jediné z čeho mám radost je štětec, mě se zdá že nepíchá a jediný ho využiju.. jinak? trága a teď je mi skutečně líto peněz. Jako vzorek pánského parfému, krém na vrásky a kafé? Hm! Jako bonus rozpadlá krabička :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to čekám video pěkně od podlahy s nervním tikem v oku:-D...Ten štětec možná není až tak špatný, ale mám štětec od E.L.F. Kabuki Brush, a ten je mnohem měkčí a mnohem větší a stál mě kolem stovky. Za tento u FLeur de Santé chtějí, a teď se podrž, 349 Kč!!

      Vymazat
    2. Jojo koukala jsem na tu cenu, to se mi zdá taky přemrštěný :D možná tam na to je ve videu i reakce.. ale jako fakt je to jediná věc, co mi udělala radost, i když existují o mnoho lepší štětce.. protože jinak je pro mě prostě nepoužitelné absolutně nic!

      Vymazat
  15. Já bych byla nadšená jen z vůně od Avril, ale to by tam museli dát aspoň plné (malé) balení! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ekvivalentně minimálně třicítečku...

      Vymazat
  16. no v Greatboxu vědí, proč chtějí pouze platbu dopředu na účet... tohle vidět před zaplacením tak se na to vyseru, pardon muselo to ven. Ke mně box dorazí zítra :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další bez šestého smyslu...Třeba tě ten štětec nebude tolik píchat:-D:-P

      Vymazat
  17. Tak tohle by mě taky vyloženě nasralo a to moc často takhle silná slova nepoužívám. Já jsem si teď dala od všech boxů poauzu s tím, že si možná zase časem nějaký pro ten pocit překvapení objednám, ale "Great"box to teda rozhodně nebude. Tohle bych jim normálně reklamovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to reklamovat šlo, jdu do toho! Jenže nejde, koupila jsem si pěkný překvápko...:-(

      Vymazat
    2. Anonymní11:25:00

      Pokud jsi s ním opravdu takhle nespokojená, volila bych odstoupení od smlouvy, na které máš nárok při internetovém prodeji do 14 dní od převzetí zboží. Oni by ti pak měli vrátit peníze.

      Vymazat
    3. Já bych to zkusila, jako proč ne. Pokud jsi nic z toho nepoužila, nebo jinak neznehodnotila. Minimálně se alespoň uvidí, jak se k tomu staví, což by mě zajímalo

      Vymazat
    4. Jo, to máte pravdu, mohla bych to zkusit, jenže mě láká ten hadí jed s kolagenem, nemůžu si pomoct ale musím to vyzkoušet:-(

      Vymazat
  18. Tak to je hustý. Normálně tohle slovo nepoužívám...ale tohle je vážně hustý. Za tohle chtěj platit? To si sna dělají...srandu. Chtěla jsem si ho objednat, jelikož mne zatím ani Ladybox a ani Senzabox nijak zvláště nenadchly - říkala jsem si, že dám šanci Greatboxu, když byly minulé ohlasy tak dobré... jsem ráda, že jsem to nakonec neudělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději dva předchozí...Možná se zpraví, co já můžu vědět, ale za toto vydání jen budu nesnášet po zbytek jejich života.

      Vymazat
  19. teda, tak jak se minulý měsíc vyšvihli, tak tento zase spadl na úroveň toho prvního vydání.. hrozná škoda. i já jsem uvažovala nad tím, že poruším své předsevzetí a objednám si ho.. teď jsem ale ráda, že jsem to neudělala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tohle bych je vyoutovala...a už končím s tím být hnusná... tohle bych pochopila na začátku, ale po těch dvou předešlých?!

      Vymazat
  20. fuuha,teraz mi to príde celkom vtipné,ale keby som bola na mieste vás,ktoré si ho kúpili...neviem neviem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, mně to přijde taky vtipné, skrblík nejsem, jen doufám, že zbytek osazenstva se dle obsahu zařídí sám;-)

      Vymazat
  21. No potěš :D ještě že jsem si ho neobjednávala

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to bych asi mlátila hlavou do zdi v rychlém rytmu ještě několik hodin, tohle je hrůza box, vůbec ne great. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám pocit, že se původní koncept těchto českých "krabiček krásy" někam vytratil. V každém je značka Feur de santé, kterou jsem znala kdysi z nějakého zásilkového obchodu. Je to hnus, nečekala jsem v těch krabičkách sice Dior apod., ale myslím, že i kdyby tam dali něco od Maybelline (třeba) a občas by se snažili dát tam něco od dražší značky, udělali by mnohem lépe. Sama mám doma jeden Ladybox, a dva Senzaboxy, z doby kdy s tím začínali. To se ještě dalo, teď to stojí za prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nevím proč je všude Fleur de Santé. Jejich tekutou barvu na rty používám denně, je skvělá, ale raději bych vyzkoušela něco jiného, přesně jak píšeš, třeba něco od Maybelline, Rimmel, Regina...

      Vymazat
  24. No tak to je bída, nejvíce by mě snad potěšil šampón Fleur de Santé, tu značku mám celkem ráda.

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní10:55:00

    Tak to je krutý!
    Mě se strašně líbily ty 2 předchozí, byly tam samí plný balení a luxusní značky, ale tohle???
    Vždyť tam je 1 produkt, kt. se využije - šampon.
    Každá holka má štětec na pudr nebo kabuki nebo oba - já mám třeba normální kabuki, zkosenej kabuki, velkej štětec na pudr a vějířovitej štětec na pudr. Většina holek, kt. si boxy objednávaj, jsou kosmetický maniačky, takže štětců maj 3 prdele!!!

    A ty vzorky??? Si řeknu v parfumérce a mám je zadarmo!!
    Hrůůza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby ten štětec byl dobrej, ale není.

      Vymazat
  26. Byla bych na tom asi stejně jako ty - pěkně naštvaná... Nedá se to ještě reklamovat?

    OdpovědětVymazat
  27. Normálně bych jim to poslal zpátky :D
    To nemůžou ani myslet vážně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem nahlodaná, podívám se na možnosti, třeba to půjde...

      Vymazat
    2. Dle zákona máš právo odstoupit od jakékoliv smlouvy. Podívala bych se u nich jen do podmínek, jaké časové omezení tam mají.
      Tohle je opravdu příšerné

      Vymazat
    3. No, jenže já už na sebe mázla to sérum s krémem, prostě nešlo odolat, vím...jsem hrozná!:-(

      Vymazat
    4. a jak se ti zdá....?

      Vymazat
    5. Nooo, příjemné, zatím to vypadá nadějně. Máš se natřít kolagenem, dvě minutky počkat a dát krém s hadím jedem. Pleť si chrochtá, uvidíme co bude po delším užívání;-)...

      Vymazat
  28. Já tak moc moc nenavidím, když do těch krabiček dají šampon...ale tak hrozně :D na vlasech děsně nerada experimentuju a nacpat mi tam šampon typu avon a ještě plné balení, tak je plesknu... masky na vlasy ještě přežiju, ale stejně. Jinak ty vůně děs, dle mého tím chtěli prostě jen ušetřit... zvlášť Aguilera a Lavigne tapetujou drogérie už několik let, to musí mít očuchané i ten, co tam chodí jen pro toaleťák...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno mimo mísu, úplně všechno. Třeba ty vzorky krémů budou stát za to, ačkoli tomu vůbec nevěřím.

      Vymazat
  29. Na to nemám moc slov, snad jen notyvole?!?!?

    OdpovědětVymazat
  30. Lednový i únorový GB se mi docela zamlouval, ale přesto mě zatím nepřesvědčil o tom, objednat si ho naslepo, vlastně objednat si ho za jakýchkoliv okolností...

    OdpovědětVymazat
  31. Docela slabé teda.. Vůbec by mě to nepotěšilo.. ;)

    OdpovědětVymazat
  32. V tomto prípade si moc názov Greatbox ani nezaslúži, že... ja som týmto krabičkám krásy nepodľahla a úspešne sa im vyhýbam... Keďže na začiatku každého mesiaca čítam len o ladyboxoxh a senzaboxoch... už by toho bolo veľa a peniaze využijem tak, aby som si kúpila fakt, čo chcem alebo potrebujem :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Když jsem viděla první vydání Greatboxu, říkala jsem si, že to snad nemůžou myslet vážně a že si ho nikdy neobjednám. Pak jsem viděla u Rendy ten tuším že lednový, který byl super, chtěla jsem zkusit ten peeling Clinique a olejíček CHI, tak jsem ho objednala, ale spokojená jsem stejně nebyla, protože místo CHI jsem tam měla nějakou masku! A tohle je opět jeden velký průšvih, Greatbox by to už měl vzdát, protože s tím, co předvádí, pro LB a SB nikdy konkurencí nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, mohla bych se pod to podepsat.

      Vymazat
  34. Mám upřímnou radost z toho, že jsem si Greatbox ani jednou neobjednala, oproti konkurence nemá co nabídnout :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. milifousek14:43:00

    No tak ty vůně jsou opravdu mimo mísu, navíc ty od new yorkeru mi opravdu smrdí. Jen tam mám místo Aguilery Naomi, jinak stejný "výběr". Já dostala předplatné všech tří krabiček na 3 měsíce jako dárek. Pro mě byl obsah Greatboxu teď i minule nejslabší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ten vzoreček NY vyzkoušela, ještě že před sprchou, fakt mi nevoní.

      Vymazat
  36. Já si objednala jenom lednové vydání, to bylo super! Ale tohle by mě teda pekelně zklamalo.. Co to má proboha být?! Člověk se těší na překvapení a pak mu dojde tohle..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I zklamání je překvapení:-/...nejde o život, člověk to tak musí brát;-)

      Vymazat
  37. Přitom první balení vypadalo tak hezky :(.

    OdpovědětVymazat
  38. omg :D
    ale mě tenhle box nikdy nějak nelákal, přijde mi bez konceptu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako mě taky nelákal, ale pak jsem viděla minulý obsah, tak mě to dost nahlodalo.

      Vymazat
  39. Anonymní12:48:00

    Víte, co mě štve nejvíc? Kdy si objednáte již odhalený únorový super greatboxík a oni Vám místo toho pošlou březnové "toto" - nechci být sprostá. Jen nechápu, co čekali za reakce, když to pouštěli ven :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině jim to poslat zpět. Jako já už načala ty malý balení krémů, takže nic...nehledě na to, je pro mě je to další zbytečný štrachání na poštu, už tak nevím co dřív a ještě reklamovat box...

      Vymazat
  40. Podle mě je supr! Zužitkovala bych všechno! :)

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  41. Objednala jsem ho jen jednou, a to ještě tu jejich akci "Můj první Greatbox". Obsah jsem znala samozřejmě dopředu a za 99 Kč, no neberte to. Ovšem nejvíc jsem se těšila na tělový krém od Fleur de Santé, který přišel otevřený a bůh ví, jestli ne navíc už použitý.
    No, poprvé a naposled.
    Mimochodem - už to zabalili. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to se teda nedivím, že už nejsou, konkurence je převálcovala:-)

      Vymazat
    2. Jo a ten šampon co mi poslali byl zkaženej:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...