Prohledat tento blog

neděle 10. března 2013

Juicy Tubes Lancome

Ikonický lesk na rty známý po celém světě, vlastněn milióny dívek a žen. Otázkou je proč. Je to lesk na rty za docela dost peněz. Jsou jeho vlastnosti o něco lepší než u ostatních lesků? Pár základních údajů:
  • Strašně moc lepí
  • Krásně voní
  • Co kousek to jiná příchuť
  • Dlouhá výdrž
  • Nevysušuje
  • Je transparentní s jemným barevným nádechem
  • Některý kousek obsahuje třpytky, jiný ne

Vlastním ho hned třikrát. Musela jsem ho mít v tomto počtu, žádný logický důvod v tom není. Znáte to, jeden kousek v kabelce, druhý kousek v šuplíku a třetí v kosmetické taštičce doma. Asi jeho největší předností je výdrž. Nemám ráda, především u dekorativní kosmetiky, když nic nevydrží. O tom jsem na blogu psala již několikrát. Ovšem něco za něco, výdrž fajn, ale lepí jako prase. Mně to vadí, i když jsem zvyklá si rty stále něčím matlat.



Myslím si, že za cenu, za jakou se prodává v parfumerii, nestojí. Zcela jistě se dá za Juicy Tubes najít adekvátní náhrada za mnohem méně peněz. Například lesky od Elf, konkrétně ZDE, jsou mi paradoxně příjemnější. Ale nevydrží tak dlouho na rtech jako Juicy tubes.

Tak už je to se vším, někomu sedne, někomu ne. Já jeho skalní fanynkou přece jen nebudu a raději sáhnu po lesku Dermacol či skvělém a levném lesku od elf. Službu mi udělají podobnou. Pokud hrajete na značku a jde vám o výdrž, Lancome pravděpodobně bude vítězem v této kategorii.

*cena na internetu kolem 350 Kč a cena v parfumerii až kolem 600 Kč

20 komentářů:

  1. absolútny súhlas, je ako lepidlo, drží a drží ako kliešt, dokonca mám niekedy problém ho zmazať, pre mňa žiadne must have...

    OdpovědětVymazat
  2. Teda odstín Fraboise je nádherný, ten by se mi líbil :) I když si umím představit, jak by mě ta lepivost štvala, že bych ho stejně moc nepoužívala. Nikdy jsem neměla tyhle lesky v tubičce moc ráda, ale poslední dobou jim naopak přicházím na chuť a mám je raději než ty s aplikátorem... noo, tkaže třeba zrovna tenhle odstínek vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, pokud nemáš ráda lepivost, tak je záhodno tomuto lesku odolat;-)

      Vymazat
  3. Já radši rtěnky nebo barvící balzámy, lepící lesky moc nemusím. Ale ty odstíny se mi líbí snad všechny :).

    OdpovědětVymazat
  4. S týmto leskom má celkom bohaté skúsenosti (pracovala som v parfumérii, kde sme za domácu úlohu mali vyskúšať všetky výrobky) a pamätám si, že to bolo asi najviac lepkavé niečo, čo som kedy mala na perách. :D Séce niektoré odtiene sú krásne, nikdy by som za tento lesk nedala toľko peňazí, za koľko predávajú trebárs vo FAnnke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avo, ty jsi pracovala v parfumérii? Ty jo, to musí být super práce (ale dělat tam jako prodavačka ne, třeba jako manažerka, hahaha, ta povinnost vše zkusit, to je pro mne synonymum ráje na zemi)...ty peníze co za to chtějí běžně v parfumeriích je jako u ostatního zboží, tam můžou nakupovat jen lidi po lobotomii...

      Vymazat
  5. Já ho mám ráda... u mně na blogu jsem ho srovnávala se Sephoráckým leskem :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám radši, když jsou lesky příjemné na rtech :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Odstíny jsou pěkné, ale já upřednostňuju rtěnky :o) A i kdyby ne, tak 600 Kč bych za JEDEN lesk nikdy nedala. Nejsem škrt, jsem schopná dát třeba pětikilo za šampon, když je fakt peckovej... :-D Ale toto mě neláká.

    OdpovědětVymazat
  8. to já skalní fanynka jsem, líbí se mi odstín i výdrž ;) i když teď ho často podvádím s Chubkama

    OdpovědětVymazat
  9. Barvy jsou krásné, ale ta cena ..!:D

    OdpovědětVymazat
  10. Já ten hype kolem nich vážně nechápu. Levně vypadající balení, lepí to jako cukrová vata a odstíny taky nic moc. Jeden jsem dostala darem a už nikdy víc! Nechci ho ani zadarmo! :-) Na to, jak mám Lancome ráda, je podle mě s Juicy tubes úplně mimo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase Lancome moc nemusím, mám od něj pudr a ten je fakt otřesný, matuje tak na půl hodiny. To pudr od NYC je o 100% lepší.

      Vymazat
  11. mě to taky připadá jako škoda peněz, i když na rtech vypadají hezky ;)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem si ho zkoušela u kamarádky, a přesně souhlasím - vydrží sice dlouho,ale je jako lepidlo! Připomíná mi klovatinu, se kterou jsme na základce lepili listy :D

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní7:45:00

    Tento lesk mám v odstínu Lychee, je to jemně růžová barva s malinkýma třpytkama. Mam ho už snad 3 roky, byl to dárek, sama bych si ho nekoupila, jelikož mám radši rtěnky. Ale líbí se mi, nosím ho jen v létě, kupodivu se zatím nezkazil.

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Levandule, to lepení by mě asi odradilo, ale jinak se mi na tom elsku líbí vše, od designu po odstíny. Dovoluji si Tě pozvat ke mně na giveaway ;-).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/jarni-obdarovavani-aneb-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...