Prohledat tento blog

úterý 26. března 2013

Kosmetické výrobky ve stylu "jsem to já, jen o trošku lepší"

Dnes vám ukážu pár kousků, které se skvěle hodí pro přirozené líčení a jemné navonění. Tyto produkty si můžete vzít všude, nikde nebudou vypadat rušivě či nepatřičně. Vhodné do kanceláře, do školy, na jednání, vhodné kdekoli a kdykoli.


Takže:
  • Makeupy - doporučila bych všem bbčka (L'Oréal a Missha). Vypadají přirozeněji než klasický makeup a pleti prospívají. Z klasických makeupů bych vybrala ten hydratační od Gabrielly Salvete, protože je lehounký a na pleti téměř neviditelný. Na všechny zmíněné jsem psala recenze, tak pokud budete mít zájem, vyhledejte si je:-)
  • Tvářenku jsem vybrala tu od Alverde. Je to krémovo-pudrová tvářenka v odstínu Winter Rose. Je přirozená a ve své recenzi jsem ji popsala myslím dostatečně.Recenze se nachází ZDE. Další věcí na líčka je Eclat Miracle projasňující báze od Lancome. Je to taková perleťová tekutina, která pleť omladí a nejde skoro vidět, zároveň udělá velkou službu. Recenze bude.
  • Jako korektor jsem vybrala Touche Eclat od Yves Saint Laurent. Ačkoli moc nekryje, tak je tato tyčinka schopná prozářit tmavší místa na pleti, tím pádem opticky omladit pohled a nejen ho, umí i dočasně vyzmizíkovat mimické vrásky.
  • Oční makeup v co nejpřirozenějším vyznění vám zajistí paletka od MUA, já ji mám v odstínu Heaven and Earth, kterou jsem koupila u Ineerbeautylive, moc díky, paletka už došla:-D. Na samotné stíny bude recenze velmi brzy protože jsem z nich nadšená, jak z jejího barevného provedení tak z výdrže. Dále pak oční kajalová tužka  Alverde v naprosto nenápadné světle hnědé barvě 03 Braun. Pro světlovlásky přímo stvořená. Řasenka Wonder lash od Oriflame v odstínu Prune. Není klasicky černá, jedná se o fialovo-šedou barvu. Řasy bezvadně zvýrazní a drží celý den jak má. Ještě je na obrázku můj vůbec nejpoužívanější výrobek na oči a tím je Color Tattoo 24 HR krémovo-gelový oční stín v tom nejlepším odstínu na světě (možná ne na světě ale v mém kosmetickém kufříku jednoznačně) 35-On and on Bronze.
  • Na nehty není pro mě nic lepšího než lak od Astor v odstínu 302 Creme Brulée. Sluší tmavé i extrémně světlé pleti a je naprosto nenápadný. Vydrží nalakovaný několik dnů. 
  •  Na rty můžu doporučit rtěnku od L'Oréal  číslo 253 Blush in Nude, od Essence odstín 53 All about Cupcace a Rimmel lasting finish v odstínu 077 Asia. Z lesků na rty jsem vybrala můj asi nejoblíbenější lesk vůbec a tím je Dermacol lesk na rty v odstínu 01.
  • Parfémy, momentálně i mnou nejpoužívanější, jsou ty muskové. Jsou to jemné, mírně nasládlé vůně s trouchou hoblinek bílého mýdla navrch. Jedny ze zástupců jsou White Musk od The Body Shop a Essence eau de Musc edt od Narcisa Rodrigueze.
  • Posledním výrobkem je výrobek na vlasy, resp. jeho zpevnění, výživu a jemné zvlnění. Dělá mi takový ten plážový, ledabyle vlnitý účes. Vlasy jsou po něm vzdušné, voňavé a přirozeně zpevněné. Potion 9 Lite Lightweight  wearable-treatment styler od Professional Sebastian.
Máte nějaké další tipy?

37 komentářů:

  1. Tys byla u mě v koupelně v šupleti? :D Ne vážně, hezky jsi to vybrala, používám téměř totéž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No se nedivím, tohle jsou asi hodně profláknuté výrobky, máš dobrý vkus;-)

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že paletka došla v pořádku :-)
    Jinak osobně pro přirozené líčení sahám po Color Tattoo. A tedy ten lak se mi moc líbí, musím se po něm kouknout. Jinak co se týče Nude rtěnek nedám dopustit na Creme Brule od Revlonu a také Precious Beige od Maybelline.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, došla a hlavně je úplně božíííí, nechápu proč si se ji zbavila:-P Díky za tipy na rtěnky, názvy si píši a na Maybelline si hned zítra skočím.

      Vymazat
    2. :-) mám jí 2x,jinak bych jí neopustila ani náhodou!

      Vymazat
  3. Mooc hezké :) Tak z tohohle mám doma "jen" BB LOreal a rtěnku LOreal. Já mám ráda na takové přirozené líčení třeba lak od Essence Cafe olé (snad jsem ten název moc nezhatila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, díky za tip na rtěnku, zítra určitě Essence omrknu v DMku.:-)

      Vymazat
  4. taky lobbuju za ten hydratační make-up od GS:) A trošku mě pobavil překlep kajaková tužka:D neber to jako hnidopišství, obvykle to neřeším, ale tohle mi vyloudilo úsměv na rtech:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak to je dobrý, jak člověk píše všemi deseti, tak se to stane...si pamatuji, jak jsem začínala někdy na střední s kajak kajak kajak...:-D Díky za opravu, tohle rozhodně beru jak velmi příjemnou připomínku k chybě;-)

      Vymazat
  5. Super článek :)) No doporučila bych ještě hnědošedý stín Barry M Mushroom (i když má trochu shimmeru) a trio stíny od Yves Rocher Taupe fume (ty jsou absolutně matné a skvělé). Z tvářenek jednoznačně Dermacol krajkovou v č. 1 :)
    A s Essence rtěnkou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, díky za tipy, Houbový stín vyzkouším už jen kvůli názvu, zní to tak zvráceně:-D...YR stíny si objednám v eshopu...zase budu na rohlících:-(

      Vymazat
    2. :D Prý zvráceně... :D Taky se mi ten název líbí, připomíná mi smaženici :D
      Jéj, na rohlíkách bych asi nevydržela (nějak je nemusím), to už radši suchý chleba a vodu :D

      Vymazat
    3. Smaženice, mňam:-) Trošku jsme to s těma rohlíky nadnesla, samozřejmě celozrnný a se šunkou:-P

      Vymazat
    4. :D rajčetem by sis to taky mohla obložit :P

      Vymazat
    5. Hmm...zeleninka...měla bych v její konzumaci přitvrdit, máš recht:-D

      Vymazat
  6. Hezké :)) chtěla bych tu paletkuuuu MUA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí pár korun, neváhej a klikej:-D

      Vymazat
  7. Hezký článek. Řasenka Oriflame je jedna z nejlepších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, jak je v akci, tak beru pět kousků do zásoby:-)

      Vymazat
  8. Tak zase lákadla pro mne :-)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkně jsi to shrnula, už mě nic jiného nenapadá :D snad jen vosk na obočí, bez toho ted nedám ránu já :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty stíny od Maybelline taky používám, když mám zrovna hektické ráno a potřebuju se nalíčit co nejrychleji. A neustále mě překvapuje, kolikrát mi ty stíny někdo pochválí. Když se líčím hodinu a dokonale zkombinuju 4 odstíny, je to všem jedno, a když na sebe prstem napatlám tohle, všichni si z toho sednou na zadek. Záhada!

    PS: Chtěla bych tě pozvat na svůj blog, který se právě snažím rozjet a do kterého vkládám hodně sil a nadějí. Budu ráda, když se na něj podíváš a možná ho dokonce začneš sledovat: valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valerie, přesně i z těchto důvodů používám Maybelinne i já, v šest ráno naneseš a drží až do večera. Díky za pozvání, mrknu se k tobě:-)

      Vymazat
  11. Těším se na recenzi té rozjasňující báze od Lancome. Ale pak ji asi budu nutně potřebovat :). Jinak se mi líbí všechny výrobky v článku zmíněné.. achjo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo...tento pocit znám...peněženka se začíná cukat:-D

      Vymazat
  12. Báze od lancome? CHCI!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt dobrá, nejlepší báze, co jsem kdy vyzkoušela. A ještě k tomu multifunkční, bo ji můžeš použít i jako rozjasňovač:-)...

      Vymazat
  13. Díky za tip na lak od Astoru, podívám se po něm. Vypadá dobře. A paletka MUA? Na každodenní přirozené líčení je fakt skvělá, i když já raději využívám tu v bílém obalu (byť mám obě). A tu tvářenku od Alverde si fakt už musím pořídit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...lak je super, neváhej, teď v Tetě mají akci a lak stojí polovinu ceny...Tvářenku si kup taky, dokud ji mají:-)

      Vymazat
  14. V hodně věcích se shodneme a díky za tipy na rtěnky, na tu od Essence se chci podívat hrozně dlouho už :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ale bacha, vysušuje jako prase...

      Vymazat
  15. To jsou teda pěkné kousky. Bíbí od Misshy mám také a jsem spokojená :). Jinak ty rtěnky mají opravdu krásné odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě ty tři rtěnky furt tahám v kabelce, akorát Asia bude přirozenější až se v létě víc osmahnu:-)

      Vymazat
  16. Moc pěkný přehled! :-) Tyhle M_BB (my *doplň si* but better) souhrny si čtu ráda, to se vždycky hodí. Posvítím si na tu tužku na oči a ještě se mi líbí, jak jsi popsala ten přípravek na vlasy - tedy spíš ten efekt, to bych na svých přesně chtěla já, jenže ty máš od přírody lehce vlnité vlasy, ne? A ne striktně rovné...
    Jo, a Rodriguez... ten pacholek je můj parfémový rest. Něco od něj už celkem nutně potřebuju, jen si pořád nejsem jistá co. Ty muskové bych unosila stopro - ty jsou krásné asi všechny, ale mám spíš pocit anebo potřebu čehosi z těch jeho chyprovek, akorát že skoro každá mě přebíjí - až na tu novou L'Eau For Her (růžový flakon, průhledné víčko - krucipísek, už by taky mohl změnit pojmenovávání, kdo se v tom má vyznat), ta vypadá dost nadějně...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vlasy mám přírodně vlnité, ale když si ji postříkám tímto přípravkem, tak je mám takové jakože hodně vlnité (podobný efekt dosáhnu s tužidlem, ale tužidlo mi ve finále vlasy vysuší)...Nového Rodrugueze neznám, já ty parfémy teď nějak flákám, takže musím vyzkoušet při nejbližší příležitosti, díky za tip. Souhlas s těmi názvy, mám v tom guláš podobně jako u Gucciho(resp. když někomu vysvětluji, která mi voní a která ne...hnědá kostka, hnědá kostka s jiným názvem...atd...:-D)

      Jo a ta Alverdí tužka má jednu blbou vlastnost, moc dlouho mi na spodní vnitřní lince nevydrží, to je lepší Essence, ale ta je více hnědá.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...