Prohledat tento blog

neděle 31. března 2013

Lak na nehty Illamasqua odstín Throb plus balzám na rty Ladybox

Milé dámy, i mně dorazil balíček Ladybox a já tajně doufala, že mi bude dle vyplněného dotazníku přidělen červený lak Illamasqua. Taky se tak stalo. Červené není nikdy dost a co teprve červená, která se neolupuje a drží pár dnů. Totiž, pokud čtete můj blog pravidelně, možná vám neunikla má obsese z olupujícího se laku. Nesnesu to, cítím se nesvá a hned jak je možnost (to znamená dojdu domů, odlakovač v kabelce nenosím:-)) lak odlakuji. A s tmavými odstíny tato obsese stoupá úměrnou řadou, čím tmavší, tím větší paranoia z odloupnutí. 

Název Throb je velmi výstižný, v překladu tepající, pulzující...prostě vášnivá červená, jak má být.











Díky bohu se tento lak neodlupuje, jen se časem jakoby stahuje z konců nehtů, což není taková hrůza. A ta barva! Ta barva je ta nejkrásnější červená, jakou jsem kdy na nehtech měla. Můžu vám říct jedno, v ženském kolektivu sklidila nevídaný úspěch, téměř všechny ženské se vyptávaly, co to mám za lak. Když jsem jim řekla Illamasqua odstín Throb, nevěděly která bije. Ale nebojte, osvětu jsem zahájila důrazně:-D...

















na fotce mám jen jednu vrstvu bez nadlaku.


  • Perfektně kryje v první vrstvě
  • Vysoký lesk i bez nadlaku
  • Odstín Throb bez třpytek, krémová konzistence
  • Barva je klasicky, slušivě červená, dle mého soudu jeden z nejkrásnějších červených odstínů vůbec
  • Štěteček je tak akorát, ani ne moc tlustý a ani ne moc tenký, lakuje se mi s ním dobře
  • Sklidíte úspěch, takového laku si hned každý všimne
  • 15 ml za 349 Kč


...a to měla být rychlá recenze...nějak mi to nejde...


Další věcí, která se v březnovém balíčku LB ukrývala je balzám na rty Líbej mě! z produkce samotného LB:

  • Voní po jahodách, škoda že i tak nechutná, je bez chuti
  • Dobře rty promastí a nejen rty, můžete ho použít i na kůžičku kolem nehtů
  • Balení v kovové dózičce je super
  • Hlavní složení je kokosový olej, včelí vosk, extra panenský olivový olej, kakaové máslo, kamejník barvířský, vitamín E a jahodové aroma, takže čtete správně ŽÁDNÉ ROPNÉ LÁTKY, SLOŽENÍ JE LUXUSNÍ a cena 89 Kč za 10 g je výhodná
  • Rty mi zvláční a zjemní a já ho použila i na suché konečky vlasů, kde mi službu taky udělal


Produkty koupíte v eshopu Ladyboxu kde mají další tři odstíny laku (neodolám a objednám)...

Tak co, už máte tento lak doma? Jaké jsou vaše dojmy, popřípadě bych byla vděčná za tip na fungující zpevňovač nehtů...

30 komentářů:

  1. O bože ten je krásný! ale ta cena je za lak pro mě prostě veliká...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak je pravda, že odstín je to parádní, ale nevím, jesti by se mi za něj chtělo dávat tolik penězí... i balzám na rty vypadá zajímavě, složení je taky dle mého gusta, ale taky to tak nějak není něco z čeho bych se posadila na pozadí :D Nemrzí mě, že jsem neobjednávala, ale kdybych objednala, asi bych zklamaná nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lak mám v odstínu Swinger a je opravdu nádherný. Je to taková unikátní barvička, skvěle rychle schne a je to první lak, který mi vydrží v neporušeném stavu déle než dva dny, což je skvělé :)) a balzám? Od té doby, co ho mám nepoužívám téměř vůbec jiný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Swinger říkáš...tak ten bude můj:-P...Ten balzám mě překvapil, nečekala jsem od něj vůbec nic a nakonec mi sedl, což je fajn, balzámů na rty není nikdy dost.

      Vymazat
  4. Nádherný odtieň :) Až mi je tuším ľúto, že som si LB neobjednala :D

    OdpovědětVymazat
  5. teda Levandule, máš krásný tvar nehtů. Tenhle odstín jsem dostala v boxu též, ale já nevím...nějak laky nedávám...krátká výdrž - gel to jistí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale nehty se mi teď nějak hrozně lámou, nevím čím to...Ale na tak výrazné barvy se kratší nehty hodí. Takže tobě dlouho nevydrží? To je škoda, vím že na gelovkách drží vše jak přibité, ale já se umělým nehtům vyhýbám jako čert kříži, nicméně známá je má udělané strašně pěkně a právě na nich nosí rudou barvu a to je fakt, že ji trošku závidím, že ji ten lak na umělých nehtech vydrží snad dva týdny jako nový...

      Vymazat
    2. taky nosím krátké nehty, pouze si je potahuju gelem - neprodlužuju, je to praktičtější :-)

      Vymazat
    3. Aha, prosí tě a kde se dá takový gel sehnat? To slyším prvně...

      Vymazat
    4. Duhovko, myslím že Illamasqua laky by ti skvěle držely i na přírodních nehtech - věř mi, vím o čem mluvím ;) A nakonec, proč by sis nemohla dát lak na ten gelový potah?
      Levandulko, aplikace je stejná jako u umělých nehtů, takže ideálně zajít do nějakého nehtového studia a nechat si to udělat tam. Jednu dobu jsem to měla taky, ale moje nehty ten gel absolutně nepřijaly, po dvou dnech se začal ten gel všude odchlipovat a šlo to dolů... na mě prostě žádné umělotiny nejdou :D
      Verunka

      Vymazat
    5. Ahááá, já právě myslela, že se jedná o nějaký speciální podlak, tak nic, v umělotinách taky nejedu;-)

      Vymazat
  6. Furt nejsem rozhodnutá, zda se mi zrovna tenhle odstín líbí nebo ne. Občas nad nějakou fotkou vzdychnu, jako že je krásný, a občas mi přijde strašně fádní a obyčejný... Což nic nemění na tom, že tvým nehtům setsakra sluší! A ano, ten tvar nehtů bych brala taky <3
    Trošku doufám, že po takovýchto osvětách by se časem Illamasqua mohla oficiálně odvážit i do naší zemičky. Jsem naivní? :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, on je obyčejný, ale ta barva je opravdu neobyčejně krásně červená, ne moc světlá a ani ne moc tmavá a hlavně ta výdrž...Illamasqu bych brala v čr všemi deseti, myslím si, že je to jen otázka času, stejně jako u Mac, Bobbi Brown, Nars, Korres...:-)

      Vymazat
  7. Vím, že v boxíku měly být 4 odstíny, ale všude vidím jenom ten červený. :( Ale vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mi dojde jiný odstín, hodím to na blog...ale u někoho jsem viděla takový ten hnědý...akorát už nevím co to byl za blog...

      Vymazat
  8. Ten lak je krásnej!.)

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec nejsem na laky, ale tenhle je teda nádherný. Ta barva! A že je bez třpytek, to je úplně ideální. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem v boxu našla lak v odstínu Swinger a hrůza - sice krásně kryl v jedné vrstvě, ale neschnul, rýpance jsem do něj udělala hodinu po nalakování a navíc mi slezl dřív, než jsem se nadála, do půl dne byly celé špičky oprýskané :(


    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to zasychání ti můžu poradit po chvilce nalakování nehty potřít olejíčkem, pak lak zaschne rychleji;-) A díky ti za komentář, tohle jsou dobré postřehy:-)

      Vymazat
    2. Jaký olejíček konkrétně máš na mysli?

      Vymazat
    3. Normální klasický dětský olejíček, buďto Hipp nebo Johnson's...Jde o ten olej, pomáhá schnutí laku.

      Vymazat
  11. Zrovna teď mám oloupaný rudý lak, potřebovala bych to opravit, ale vůbec se mi do toho nechce :D. Tenhle vypadá skvěle! :))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento pocit znám...nenávidím odlakovače a celý ten proces, ale ještě víc nenávidím oprýskaný lak, tak mě to vždycky dokope:-)

      Vymazat
    2. Levandulko u tebe jako jediné se ukazují moje nové články, neukazují se mi ani na bloggeru, ani na bloglovinu, ani u jiných bloggerek, které mě mají stejně jako ty v oblíbených. Zkrátka a dobře, jen u tebe! Nechápu to, ale jsem ráda alespoň za to :D.

      Vymazat
    3. To je divný...nějaká chyby v matrixu...??

      Vymazat
  12. Neverím, neverím... Chcem, chcem!!! :D Akurát mi prišiel mail, kde sľubujú doobjednávky ladyboxu, takže sa na to ihneď vrhnem :D

    OdpovědětVymazat
  13. Super recenze,ten lak je úžasný taky ho mám.Mohla bych ještě poprosit,mám nový blog a nějací čtenáři by se hodili díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://makeup-paradise.blogspot.cz/

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...