Prohledat tento blog

neděle 24. března 2013

Lioele Dollish Veil Vita BB

Pokud je na vás L'Oréal BB Cream Magique Nude málo krycí a příliš tmavý i ve světlé verzi, vyzkoušejte Lioele. Opět to bude jen taková dojmová recenze, neboť jsem měla k dispozici pouze vzoreček, ale napsat vám o něm prostě musím, kor když jsem nedávno recenzovala BBčko od L'Oréal, cítím to jako povinnost. 

Opět stručný souhrn:

  • Vhodný zejména na mastnou, normální a smíšenou pleť
  • Má světlý odstín šmrncnutý dorůžova
  • Spf 25
  • Střední krytí, ačkoli je určen i jako báze pod klasický makeup
  • Voní po gardénii(pro bílokvětinářky nutnost)
  • Obsahuje 6 vitamínů
  • Po celý den se má pleť cítila hydratovaná a vyživená, krásně sjednocená, ani jsem nemusela použít makeup, vzoreček mi vyšel na čtyři použití
  • Vůbec jsem se po něm neleskla, nezalézal do pórů, do vrásek, žádné fleky ani oxidace
  • Pro větší krytí (dle mého soudu má krytí více než dobré) doporučují po jeho nanesení použít klasické bbčko či makeup




















Jak můžete vidět na fotce, dá se normálně použít jako makeup, nepoužila jsem žádný korektor, jen pudr. Určitě kryje líp než hydratační makeup od Gabriella Salvete.

A před a po:



Jedno z nejlepších BBček, co jsem měla možnost vyzkoušet a že jsem toho už zkusila. Dobře kryje, je světlý, ale ne mrtvolně bílý, dlouho vydrží a slušně kryje. Na www.bbcreamshop.sk ho mají vyprodaný, ale běžně ho seženete na zahraničních webech. Cena za 30 ml kolem čtyř stovek.

Máte nějaké zkušenosti se značkou Lioele?


11 komentářů:

  1. já jsem ho zkoušela nedávno a mám tak extrémně opačný názor, že jsme nemohli zkoušet stejné BB. :-D i přes moji porcelánovou pleť je tohle ještě tak o odstín světlejší než bych potřebovala, nekryje to vůbec a celý den jsem se neskutečně leskla a nepomohlo ani to, když jsem to co hodinu pudrovala. asi nám tam nalili každé trochu něco jiného, jinak si to nedokážu vysvětlit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož co už, co člověk, to názor:-P

      Vymazat
  2. na pleti vypadá přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  3. celkom pekne vyzerá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. na pleti vypadá moc pěkně! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá skvěle. Lioele miluju. Mám Triple the Solution BB a je moje úplně nejoblíběnější mezi všemi BB i makeupy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, zrovna ten jsem ještě nevyzkoušela, tak snad v budoucnu se poštěstí:-)

      Vymazat
  6. ja ho mam v plnom baleni. zo vzorky som bola nadsena, krasna akoby vyretusovana plet, dobre krytie, ruzovy podton, pekna vona. fakt ako babika, parada
    ale postupom casu som zistila, ze je v podstate velmi suchy. mastny a suchy. takze mi zvykne zvyraznit supinky a na cele sa beznadejne lesknem. cize pre mna je urcite nedostatocne hydratacny a zbytocne mastny
    zvyknem ho pouzivat v kombinacii s niecim inym, davam si ho len na miesta s rozsirenymi pormi, lebo tie maskuje naozaj dobre.
    nie je zly, ale mojmu typu pleti (dehydrovana s mastnou T-zonou) by viac vyhovovalo nieco ine

    inak existuje este jeden odtien, ma sa menit zo zelenej nabezovu, ale ja mam skusenost len s tymto fialovym

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak on je primárně určený jako báze pod krycí vrstvu a je fakt, že je opravdu vhodný spíše na mastnou pleť. Kupodivu mou suchou nestahoval, ale jak říkám, byl to vzoreček, nemám za sebou vypotřebované plné balení, takže ti děkuji za tvé dojmy a tím i cenné doplnění mé recenze.:-)

      Vymazat
  7. barvička je moc přirozená a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je na Tvojí pelti moc hezký, sluší Ti. Kdyby Tě zajímaly mé dojmy z Missha BB perfect cover, tak článek už je hotový :):


    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/missha-bb-perfect-cover-odstin-21.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...