Prohledat tento blog

pátek 1. března 2013

Nobilis Tilia a Sans Soucis z Ladyboxu

Oba výrobky byly v únorovém Ladyboxu a já už se těšila na nové zkoušení. Asi úplně nejvíc mě dostal čokoládový balzám od Nobilis Tilia, tahle značka si získala mé sympatie. Po nadšení z jejich obličejového peelingu je to další příjemný výrobek.




Balzám je multifunkční. Zkoušela jsem ho použít na celé tělo, ale párkrát jsem si s ním večer natřela i obličej. Podotýkám, že mám suchou pleť. Obličej jsem ráno měla sametově jemný, jako v bavlnce. Na zbytek je taky dobrý, na tělová mazadla jsem úchylná, to co někdo spotřebuje za rok já vypotřebuju za měsíc. Opravdu ho řadím po NeVo tělovém máslu k tomu nej, co jsem vyzkoušela.



Parfemace mě původně nepotěšila. Voní po hořké čokoládě. Nějak jsem si ale zvykla a dokonce jsem i dostala pochvalu že voním jako čerstvě upečená bábovka (předpokládám, že to byl kompliment)...


Konzistence, tak té jsem se obávala nejvíc, ale je parádní a hrozně moc mě baví. Naberu tuhou hmotu a ta se okamžitě změní v olejíček, protože taje při teplotě těla. Zkoušela jsem ho i ochutnat, neboť je jedlý. Je bez chuti a na rohlík si ho nenamažu:-). Docela rychle se vsákne. Je to také výrobek hodící se k masážím, takže když je chuť, čas se vždy najde...;-)


Hydratační krém Sans Soucis s termální vodou z Baden-Badenu a ovocnými oleji pro normální typ pleti. Zaprvé, božsky voní. Krémově a podvědomě, připomíná mi něco z dětství. Zadruhé, velmi dobře hydratuje i sušší pleť. Jeho konzistence je lehká, trošku vodnatá, vynikající pod makeup. Teď ho používám denně i jako noční krém a má pleť je naprosto spokojená, žádné pnutí, žádné šupinky.  Okamžitě se do pleti vsákne a dělá co má. Na další soudy je příliš brzy, ty přijdou až spotřebuji celé balení. Jen mám takový paranoidní pocit, že mi na něm nedrží makeup nebo BBčko tak dlouho. Možná se jen moc často sleduju v zrcátku, co já vím...




Shrnuto podtrženo, za tři stovky by mi stály tyto dva výrobky určitě (a to pominu fakt, že tam toho bylo víc, mnohem víc). Ladybox doporučuju všem parádivým ženským, jak já jsem jenom ráda, že je na trhu:-)...






Znáte tyto dvě značky, co na ně říkáte? Taky dnes nebo o víkendu jdete plesat? A co na to Jan Tleskač?

12 komentářů:

  1. http://eeverywomen.blogspot.sk/ prebieha giveaway ak by si chcela tak by si mohla prisť kuknut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejrychlejší komentář v historii blogu:-)...díky za odkaz...

      Vymazat
  2. Tén krém bude fajn, koukala jsem, že je v plném balení dost drahý, tak to asi žádná "srágora" nebude :D
    A jsem ráda, že jsi ten čokoládový balzám vyzkoušela na všechno možné, já na to zatím neměla odvahu, sice se mi to líbí, ale nějak jsem nevěděla, co s tím :D Tak to aspoň zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ničeho se neboj, na obličeji je ještě příjemnější, furt ho ňufám pod nosem, to kakao se mi líbí čím dál tím víc...:-)

      Vymazat
  3. čokoládu v kosmetice vážně nemusím :-/ moje škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky moc ne...ale tohle je spíš kakaové než čokoládové...třeba maska od Atoku byla echtovně čokoládová.

      Vymazat
  4. Malý čokoládový zázrak ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Čokoládový balzám miluju!

    OdpovědětVymazat
  6. ja som skusala vsetky ich balzamy a su naozaj uzasne!

    Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ten balzám je super, hlavně mi strašně příjemně voní :) Nová Rihanna se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní11:23:00

    nobilis znám, to druhé ne. nezkoušela jsem ani jedno.
    ne, nejdu plesat.
    co je na rihanně nového?
    když ráda machruješ, co vyjadřuje poslední otázka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, konečně pořádnej anonym! ¨
      Nejdeš plesat? Škoda...i když..
      Novej videoklip...
      Zelenýho Raula?:-D
      :-P

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...