Prohledat tento blog

čtvrtek 28. března 2013

Rimmel Apocalips odstín 102 Nova

Netřeba dlouze představovat, pokud se v blogerských vodách pohybujete nebo možná jen stojíte, tato vysoce pigmentovaná barva na rty vám dozajista neunikla. Jo, Rimmel mě opět nezklamal. Mám tuto značku ráda. Už od svých středoškolských let, kdy jsem si vydělávala brigádně o prázdninách jako doplňovačka zboží v supermarketech s vidinou toho, jak to zase v drogérii roztočím. V té době jsem vždy sáhla po Rimmelu. Laky na nehty, rtěnky, řasenky, se vším jsem na internátě slavila úspěch a kamarádky se inspirovaly, v té době se Rimmelu musely zvednout tržby;-)...





Pravda, odstín 102 Nova bych si sama nekoupila. Nic proti růžové, ale této barvě se vyhýbám obloukem. Jsem blondýna a bárbínovská růžová mi prostě nesluší. Vypadám s ní vulgárně a prostě růžová, to nejsem já. Ovšem v regálu si ráda hrábnu pro jiný odstín. Jinak se jedná o sytě růžovou barvu bez třpytu, která se bude hodit na léto, je skutečně neonová, na fotkách vypadá více tlumeně než ve skutečnosti. 



Shrnuto:
  • Vysoká pigmentace v jednom nátěru, skutečně se jedná o "lak na rty"
  • Nevysušuje rty
  • Výdrž na rtech několik hodin
  • Krásné odstíny od přirozených po dramatické
  • Konzistence je tak akorát, nelepí, na rtech ho absolutně necítím
Jedná se, z mého pohledu, o revoluční výrobek na rty co se drogérií týče. Doporučuji s klidným svědomím všem ženám.

5,5 ml za 139 Kč. Osm odstínů v nabídce. Novinka již brzy v prodeji i v eshopu Rimmel (tam je to většinou i s nějakou slevou plus poštovné nad 400 Kč zdarma).

*Děkuji Rimmelu za poskytnutí produktu k recenzi. Předpokládám, že na začátku dubna se Apocalips v drogériích dočkáte:-)...

27 komentářů:

  1. Mám v plánu si tuhle Rimmelku pořídit :) akorát nějaký světlejší odstín :)

    OdpovědětVymazat
  2. čím viac článkov o tomto laku, tým viac som nedočkavá :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle laky na rty mě nesmírně zaujaly:) i když já budu muset sáhnout po jednom se světlých a neutrálních odstínů, ale určitě alespon jeden bude můj! :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. těším se na ně jak malá, barvičky už mám vybrané od loňského roku a příjemně mě překvapila i cena. juhů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš, ta barva je dokonalá! Když jsem viděla to foto rtů zblízka, málem jsem začala vřískat nadšením. Škoda, že nejsem moc "lesková", rtěnky mám mnohem radši. Ale pro tenhle lesk možná udělám výjimku.
    A Rimmel je fajn. Zrovna včera na blogu jsem opěvovala jeho tužky na oči. Z drogerií mám nejraději Maybelline a Rimmel, ale Rimmel přece jen trochu vede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valerie, tohle není lesk na rty, ale barva na rty, je to taková tekutá rtěnka, skoro se to neleskne, tak se nemusíš bát. Pokud jsi rtěnková, tak o to víc ti tento produkt doporučuji. Na ty tužky se mrknu, slyšela jsem na ně samou chválu.:-)

      Vymazat
    2. To víš, jakmile to má štěteček a tekutou konzistenci, hned to zatracuju :-D
      Ale dám tomu šanci, ta barva je přesně něco pro mě.

      Vymazat
  6. Super, moje peněženka zapláče... musím si na léto najít brigádu, jinak budu muset vyhlásit osobní bankrot :)
    Na tý poslední fotce ti to děěěěsně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, díky za kompliment, na blog své fotky dávám s malou dušičkou a spíš očekávám kritiku, takže kompliment potěší obzvlášť:-)

      Vymazat
    2. Myslím, že by si je mohla dávat i častěji :)

      Vymazat
  7. Mě se hrozně líbí LUNA, ale tenhle je taky moc krásný a podle mě ti i sluší ;) :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá úplně super, určitě si nějaký odstín pořídím, to je jasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása:) Určitě se po něm podívám. Ty máš tak nádherné rty. Každé rtěnce, lesku či barvě na rty uděláš hravě exkluzivní promo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, stejně teď nejvíc používám rtěnku od Guerlain, kde ji vytáhnu, tam sklízí úspěch...a to díky doporučení na tvém blogu, si jdu pročíst co o nic teď píšeš...:-)

      Vymazat
  10. Já si myslím, že ti sluší i taková výrazná růžová :) asii je to jen o zvyku...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za milé komentáře všem:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle odstín je tak krásný :)!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to mě překvapilo, že se bráníš takovým odstínům, jsem stejný typ jako ty a po tomhle jdu jak slípka po... :D Prostě jak je to růžové, nemůžu se udržet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D...Prostě se jako bloncka v barbínovské růžové necítím, nemám ráda růžovou barvu, dělají se mi zní osypky:-D

      Vymazat
    2. z ní...bože můj, ta má impulzivní povaha:-(

      Vymazat
  14. Asi jsem slepá, ale na jejich e-shopu to nemůžu nikde najít. Zkusila bych, ale chtěla jsem se podívat na jiné odstíny a nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Během dubna bude k mání, je to otázkou pár dnů...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...