Prohledat tento blog

čtvrtek 21. března 2013

Senzabox březen

...aneb ten si koupím i příště...Jsem nadšená, zrovna jsem si chtěla kupovat oční krém a dostala jsem v boxu plné balení plus další zajímavé věci. Nedá se to srovnat s Greatboxem. Jen podotýkám, že Senzabox jsem si skutečně koupila, nedostala jsem ho.


Obsahově mi sedl. Dvě plná balení? Tak o tom se mi ani nezdálo. A konečně vyzkouším voděodolnou tužku od MUFE. 


Jak můžete vidět na obrázku, v mém boxu byly tyto výrobky:


  1. Malé balení masky Goldwell 50 ml
  2. Malé balení tužky na oči MAKE UP FOR EVER v černé barvě
  3. Tělové mléko Weleda Citrus 20 ml
  4. Plné balení očního gelu od anatomicals 15 ml
  5. Plné balení micelární vody Elixir Dermacol
  6. Pytlíček čistící masky od Anatomicals 15 ml (jsem ráda že jsem nedostala balzám na rty, těch mám dost...)
  7. Magnet Senzabox, edit. není to magnet, je to jen kus kovu...to netuším na co...edit. už vím co, je to zrcátko!! Zabte mě...
  8. Vzoreček nějakých omlazujících kapek od The Body Shop
  9. Vzorečky Dermacol (2x makeup a 1x novinka zmatňující krém)
  10. Vzoreček kávy Colombia značky Strarbuck

Jsem spokojená a příště objednám zase:-)

26 komentářů:

  1. oprav nadpis ;)
    ochutnala by som to strabucks :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seš hodná žes to tak rychle napsala...to víš, jak člověk spěchá:-D

      Vymazat
  2. SenzaBox mám dostat k recenzi, tak jsem se přemlouvala, abych tenhle článek neotevřela, ale zvědavost byla silnější než pevná vůle. Docela narvaná krabička, koukám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to znám...já to zase nevydržela u LB, už vím co v něm je a dojít má zítra:-)

      Vymazat
  3. Tak popravdě se mi tento měsíc víc líbil ladybox. Zatím pořád váhám, který je lepší - asi je to individuální, každému se šikne něco jiného :-)
    Příští měsíc ještě objednám oba, ze zvědavosti a pak se uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ještě LB nedošel...Na Illamasqu se hrozně těším...:-)

      Vymazat
  4. Já netrpělivě očekávám Ladybox, má dneska dorazit, ale zatím nic.
    Jinak mi dorazila výhra z Tvé soutěže, takže moc děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad biokokosák využiješ;-)...jsem si teď trošku pročetla net...tak nevím zda bude značka anatomicals to, co dobrovolně namažu pod oči:-(

      Vymazat
    2. Kokosák je skvělý!!!

      Vymazat
  5. Senzabox sice doma nemam, ale neni ten "magnet" nahodou zrkadielko? :D videla som to dnes u Plum vo videu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm...aha...takové trošku do kovova, ale proč ne:-D

      Vymazat
  6. Panečku, našlo by se pár věcí co by mi udělaly radost ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Kus kovu?:)měla bys tam mít zrcátko...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))))))))))))))))))))Noooo, dneska nemám svůj den...jo je to zrcátko...

      Vymazat
  8. Obsah boxu super, já jsem ještě Senzabox nedostala patřím mezi desítku odběratelek, kterým příjde až zítra - nějaká chyba v systému :-P zaplacený greatbox mi taky nepřišel(ani mi to nevadí), ale jde o princip :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš já mám to samý s LB, ještě ho nemám...U GB netřeba litovat...ale kdoví s čím se vytasí příští měsíc...dle mého skromného názoru by to měl být minimálně Chanel:-P

      Vymazat
    2. no nevím s tím Chanelem, v GreatBoxu si myslí, že byl box fajn :-D

      Vymazat
    3. Nevěřím, že tomu oni věří. Pokud ano, tak to můžou zabalit.

      Vymazat
    4. příjde mi, že se tak chovají... žádné komenty na facebooku :-P

      Vymazat
  9. no se mi to zdá takové slabší, ale je fakt, že záleží jak kdo co očekává. každopádně tužka MUFE je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to beru tak, že odličovačů není nikdy dost, ačkoli Dermacol bych si zrovna nevybrala, tak ráda vyzkouším...a ten zbytek - vyzkouším a uvidím, ráda poznám nové...

      Vymazat
  10. už jsi oční krém zkoušela? kdyžtak napiš nějakou minirecenzi, jsem zvědavá. Na anatomicals jsem slyšela pouze 2 názory za celý život ( takové smíšeno-negativní), ale pokud bude dobrý, hodil by se na cesty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ho načnu, dojmy sepíšu během dubna:-)

      Vymazat
  11. Ahoj, uděláš prosím recenzi na ten make up Dermacol?:)

    OdpovědětVymazat
  12. milifousek14:33:00

    Jo jo, po greatboxu se na zítra opravdu těším. LB a SB si skutečně konkurují. To se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...