Prohledat tento blog

středa 20. března 2013

Vyjádření Greatboxu k mé kritice


Dobrý den,

Omrzí mě Vaše nespokojenost s březnovou edicí GreatBox. Co člověk to jiný názor a vkus, co se líbí jedné ženě, může být propadákem pro jinou. 

Nicméně bych ráda shrnula obsah krabičky po finanční stránce:
Štetec FdS – 199,-Kč, http://cz.fleurdesante.com/vyhledavani/?q=78174
Šampón FdS – 79,-Kč, http://cz.fleurdesante.com/pece-o-telo-a-vlasy/.aspx
Iven Cosmetics – 2 vzorky z luxusní řady – 2x 135,-Kč, celkem 270,-Kč, http://www.e-iven.cz/18-vzorkovy-material, pro někoho no name kosmetika, pro jiné česká luxusní kosmetika z velmi kvalitních surovin. 
Sasetky – cena 0,-Kč
Hodnota kosmetického zboží je 548,-Kč

Dárek slevová karta Dream Card – běžná cena 498,-Kč

Na závěr svého vyjádření k Vaší kritice připomínám, že zboží zakoupené na internetu lze do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Po obdržení reklamované krabičky Vám budou neprodleně vráceny peníze.

S přáním hezkého dne jednatelka společnosti
Jana Peffková

Já jen dodám, že můj blog je můj prostor k vyjádření a první věta byla celkem zbytečná, holkám to nejspíš došlo. A jak vidno v komentářích, většina asi moc nadšená nebyla a můj názor sdílela, tož tak.


18 komentářů:

  1. Vážně je jeden vzorek za 135 Kč???

    OdpovědětVymazat
  2. Budeš box vracet? Já bych to udělala. Nicméně tou větou, že zboží zakoupené na netu lze vrátit asi paní dost zadělala na vysvětlování SB a LB, nedokážu si představit, až bude zejtra půlka holke nespokojená a bude chtít vracet boxy. Přeci jen GB se vydává v počtu desítek ks a LB/SB po tisíckovkách.

    Ty "kvalitní" složky mě zajímají a hned se na ně jdu mrknut, jestli tam budou nějaká levná pojidla a silikony, zasměju se od srdce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomuhle jen to, ze paní podle me nikomu nic nezadelala, to s tím vracením peněz u nákupu online platí, sama si to nevymyslela, platí to i pro ostatní.
      To, ze to někdo neví/nechce/nepotrebuje využit, je druha věc.

      No a jinak na to kvalitni složení se jdu taky podivat.

      Vymazat
    2. Anonymní5:26:00

      Já také myslím, že nezadělala na vysvětlování LB a SZ. Jednak je to obecně známá věc. Již zpočátku se LB vyjadřoval k tomu, že lze plnou krabičku vrátit. Takový problém to není, pokud zákaznicí znají koncept krabiček krásy, rozhodně pak všichni nebudou krabičky vracet. Spíš je to pojistka pro to, kdyby cena krabičky byla neúměrná obsahu, což by se ale nemělo stát...

      Vymazat
  3. Podle mě se k tomu postavili dobře. Je na místě projevit svou lítost s nespokojenistí, vysvětlení hodnoty výrobků mi taky připadá vhodné (jako obchodník se musím umět postavit za svůj záměr) a možnost vrácení zboží je stanovená zákonem a to ti, pokud jsi o to projevila zájem, zamlčovat nemohou...

    Teď už jen, jestli budeš chtít box opravdu vrátit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ceny.. no to je dycky diskutabilni za kolik to fakt dostanou, ze...

    Nicmene nechapu proc maji vyrobci porad potrebu se obhajovat a nepouci se z kritiky.

    Jinak souhlas, ze kazde sedne neco jineho.....

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9:25:00

    Já oceňuji to, že se slušně vyjádřili a navíc připomněli, že je zde možnost zakoupené "zboží" vrátit. Někteří raději mlčí a doufají, že si spotřebitelé svá práva neuvědomí.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že Blondýna má trochu pravdu v tom, že nikdo zatím nepřiznal, že něco mohlo být špatně ... Přesto si myslím, že reakce byla přiměřená a rozhodně profesionálnější než "kauza" Senzabox :)

    OdpovědětVymazat
  7. já nevím, proč se všichni tak špatně vyrovnávají s kritikou. V tom boxu bylo vážně "nic" a oni ti takhle sprostě otřískají o pusu, jak tam byly drahý věci :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda nevím, spočítat si to umíme všichni. Chápu, že to paní mrzí, ale názor je pořád subjektivní záležitost a jako boxíky se nelíbí každému, tak naše názory se také všem líbit nemusejí. GB jsem si neobjednávala a nemám s ním zkušenost, protože mě osobně nezaujal. Tvůj předchozí článek o GB jsem četla a obsahově mě nenadchl. Paní tomu říká kritika, já v tom viděla názor a vyjádření k dáné záležitosti, pořád to ještě nebylo nijak ostré a urážlivé. Tímto si to jen zhoršují..Škoda
    B

    OdpovědětVymazat
  9. J8 zase klobouk dolů před Great Boxem, že se k tomu postavili takto. Nechme ceny cenami. Otevřeně ti dali prostor k vrácení zboží a pokud tě box nenadchl, tak ho vrať! Lepší komunikace než s jinými krabičkami (viz Senza a jejich oranžový make-up)

    OdpovědětVymazat
  10. pobavili :DD ale fajn že to napísali slušne ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ale jo, nejsou hysteričtí, možná jen trochu alibističtí, ale nabízejí možnost vrácení. Jako reakce je to celkem vhodné.
    Ovšem to, že ten obsah je celkem průšvih, je fakt a asi to neokecají.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že se vyjádřili dobře. Když pročtu některé komentáře výše - věčná nespokojenost - musím si vzpomenout na humbuk kolem SB a fakt už pak nevím, co byste holky chtěly :-) Když se brání je to špatně, když uznají chybu, je to špatně.
    To vrácení je možné obecně u zboží co si koupíte.
    Jinak z obsahu boxu bych byla taky zklamaná, to je další věc, to už nezachrání sebelepší omluva.
    Já osobně už jsem těch boxů přesycená, je fakt, že jde o kupu věcí, které bych si nekoupila. Za ty peníze si raději koupím něco z mého wishlistu.
    Jsem zvědavá na březnový LB, dělali velké naděje ale nepodlehla jsem, objednám po odhalení jedině když to bude pecka. Nejlepší je jak vždycky na FB hrozně dějaí, jak "ve středu ve 12 žhavte kompy, zahajujeme prodej tak ať na vás zbyde aspoň jeden" a přitom je vždycky k dostání i po rozesílání :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já v boxech nejedu, ale stejně mě baví tato reakce "postřelené husy" - pardon, je to opravdu míněno metaforicky. Já kritizuju skoro furt na svém blogu - doufám, že mi jednou nebude stát za dveřmi mého blogu - kosmetická policie :). Můj blog - můj domov - můžeme si přece říkat, co chceme. Jakýkoliv box je určitá marketingová kampaň - takže prodělečný být nemůže, takže finanční výpis nechápu. Ale budiž....A to jsi kritizovala jenom Ty - nebo Ti dali box zadara a ty sis ho dovolila zkritizovat? Nějak mi totiž uniká celý smysl této obranné obhajoby stran provozovatele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusela jsem to tu vůbec vylepit, ale je to napsáno slušně, každý nechť si obrázek udělá sám.

      Vymazat
  14. milifousek14:07:00

    Já jsem spokojená nebyla, ale nevracela bych ho kvůli tomu, protože to beru jako svůj risk. Ale vím, že příště už neobjednám. A také to beru jen jako svůj názor. Ale asi nebudu sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to beru taky jako risk s tím, že příště už si je neobjednám.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...