Prohledat tento blog

neděle 28. dubna 2013

Angels On Bare Skin Lush

Asi nejoblíbenější produkty z Lush jsou čistidla, tedy alespoň pro mě. Někdy v lednu mi došel čistič Coalface, tak jsem byla nucena koupit další. Vzhledem ke spokojenosti s černou čistící kostičkou jsem chtěla odklidknout další, ale nakonec jsem se hecla a objednala anděly. Udělala jsem dobře.




Složení: PRUNUS AMYGDALUS DULCIS SEED POWDER (mleté mandle) | GLYCERIN | KAOLIN | AQUA (voda) | LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL (levandulová silice) | ROSA DAMASCENA FLOWER EXTRACT (růže absolue) | CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER OIL (silice z heřmánku pravého) |TAGETES MINUTA FLOWER OIL (silice z aksamitníku menšího) | STYRAX TONKINENSIS RESIN EXTRACT (benzoová pryskyřice) | LAVANDULA ANGUSTIFOLIA FLOWER (květy levandule) |Limonene, linalool



Takto vypadá smíchaný s vodou, mírně nechutně:-D

Pastovitá hmota s kvítky levandule uvnitř je opravdu zvláštní. Úplně první mě do nosu udeřila vůně. Není čistě levandulová, spíš mi voní jako bazalkové pesto. Nemůžu říct, že bych tu vůni milovala, ale jakž takž jsem si na ni zvykla. Strašně moc se mi líbí kvítka levandule uvnitř. Vypadá to stylově a zřejmě to má i nějaký smysl, že by zklidnění pleti?


Čistidlo má mírné exfoliační účinky, nic co byste nemohly používat denně. Já tento výrobek používám večer, po odlíčení. Navlhčím pleť, vezmu kousek rolády a masíruji s ní obličej, dokud se celá hmota nerozpustí. Poté jdu do sprchy a smyji. Pleť je krásně dočištěná, vyživená. AOBS vůbec nevysušuje pleť, naopak mi ji dělá hedvábně jemnou a v podstatě už nepotřebuji žádný krém (který si samozřejmě i tak dám...). 

Zklidní, dočistí, nevysuší, parfemace divoká. Blbé je nanášení, je to zbytečná piplačka. Taky ta levandule dost opadává do umyvadla, než aby zůstala na pleti. Výsledkem je ovšem vyčištěná, ozdravená a vyživená pokožka. 


Čistidlo doporučuji, je účinné, ozvláštní váš denní čistící rituál a udělá vám skutečně andělskou, vyžehlenou, hebkou pleť. Vhodný i pro citlivky.

Já kupovala na českém eshopu a dala jsem za něj 253 Kč za 100 g.


15 komentářů:

  1. Ja používam obmenu AOBS na mastnú pleť - Dark Angels a je to môj najobľúbenejší výrobok z Lushu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, díky, v létě se mi celkem mastí pleť, takže DA vyzkouším, pokud píšeš že je tvůj nejoblíbenější:-)...

      Vymazat
  2. Páni, vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle bylo moje cca dva roky nejoblibenější čistidlo :) pak jsem ale přešla na Hauschku a od té doby mě celý Lush nechává zcela chladnou :))
    Jinak tě musím upozornit, kdybys zase někdy chtěla experimentovat, tak silně nedoporučuju Aqua Marinu - hrozně smrdí, má divnou konzistenci, a navíc jsem po ní neměla vůbec pocit vyčištěné pleti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ardaven, díky za upozornění co se Aqua Mariny týče, na tu jsem taky měla časem spadeno:-D...Hauschka věřím že je fajn, ale je dost drahá. Kdysi jsem četla ten jejich program, že na noc žádný krém, ty přechodná séra...zní to hodně zajímavě a věřím, že to udělá s pletí divy...

      Vymazat
  4. S tou vhodností i pro citlivé bych nesouhlasila....mě dost dráždil, vysušoval a dost mi smrděl :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, je fakt, že já citlivou pleť nemám, takže ještě že jsi tu zmínku napsala. Já to beru tak, že ohlasy na Lush.cz, resp. komentáře, jsou plné pochval i od uživatelek s citlivou pletí...A ta vůně je otázkou vkusu...Mě ovšem nevysušuje, a to mám pleť dost suchou...

      Vymazat
  5. Teda, to vypadá zajímavě, až budu mít možnost tak rozhodně neotálím :)
    Na mém blogu probíhá stále GA! http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to sice zajímavě, ale nijak extra mě to neláká
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem s čistítky od Lushe spokojená, ale AOBS jsem ještě nezkoušela. Miluju Mask of magnaminty :-)

    OdpovědětVymazat
  8. AOBS jsem ještě nezkoušela,ale celkově na lush se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  9. zkousela jsem vsechna cistidla a AOBS je moc fajn, plet je jemna. Aqua Marinu jsem si zamilovala, tak jednou za tri mesice si ji koupim ,celkem mne vysusuje a nesmrdi mi. Nejlepsi na moji plet byl Herbalismus, ale mne tak smrdi, ze ho pouzivam jen vyjimecne. Ucinky i vune jsou pro kazdeho jine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aqua Marinu určitě časem vyzkouším taky:-)

      Vymazat
  10. Pořád jsem nevěděla, zda jo či ne, nakonec jsem ho loni pořídila. Většinou se píše, že je dobrý na citlivou pleť, ale občas se objeví i zmínka, že vydatně pomohl smíšené a problematické pleti. Takže proč to nezkusit. No, za mě: je to jako růžová micelárka Bioderma, umyje hezky, ale to je tak plus mínus všecko. Žádné další extra účinky se nekonají. Navíc to používání... mě to fakt nebaví, nikdy nevím kolik uždíbnout a smíchat s vodou, prostě jsem to doteď nevychytala. Padá to všude, půlka drobečků skončí v odpadu... podruhý už nekupuju. Zlatá jejich mýdla na obličej!
    A koukám, že s levandulí na tobě nešetřili :) Já ji v něm mám spíš rozdrcenou, nasekanou.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím s tím, že používání je pořádně na prd. Vůbec mě to nebaví a je to hlavní důvod, proč už si druhé balení nekoupím a spíš si opět pořídím Coal Face (asi stejně, jako ty:-D, akorát mě štve, že už dlouho nebylo poštovné zdarma).

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...