Prohledat tento blog

pondělí 1. dubna 2013

Auroville Organic Oils Coffee Soap, léčivé mýdlo

Je to zvláštní pocit přejít po všech těch sprchových gelech a krémech na kostku přírodního mýdla. Nebudu vám lhát, chvíli mi to trvalo si zvyknout. Chtěla jsem totiž toto mýdlo používat na celé tělo, nejen na ruce. Taky jsem to lajzla na obličej. Nikdy bych nevěřila, že mýdlo v kostce mé pokožce prospěje. Nevím, zda za to může marketingová masáž ze všech stran, ale byla jsem přesvědčená, že jedině sprchové tekuté mýdlo mou pleť nezničí a nevysuší. Jenže logika pokulhává, neb se denně mažu tělovým krémem, takže není důvod nepoužít přírodní mýdlo...ale to by chtělo nad věcí víc přemýšlet a ne jen opět koupit nějaký parfémovaný sprcháč v akci za dvacku.




Nečekejte, že vás toto mýdlo dokonale zvláční a budete mít pocit jako po nakrémování, to byste byly zklamané. Mýdlo má devizy dlouhodobého charakteru, začnu od začátku:

  • Parfemace je neznatelná, jemně voní po namleté kávě a přírodních olejích
  • Mýdlo obsahuje namletou kávu a taky jsem před použitím měla v mýdle pár celých kávových zrn, které tam jsou spíše pro ozdobu
  • Konkrétně toto mýdlo má výborné peelingové vlastnosti. Pleť mám po použití sametově jemnou, jako miminko 
  • Po dlouhodobém používání se mi zlepšil stav pleti v tom smyslu, že se mi nedělají žádná zanícená místa a pleť je mnohem prozářenější a jasnější, zdravější, jakoby nová
  • Potřebuji se po použití namazat krémem, mýdlo samo o sobě mou pleť dostatečně nezvláční, ale já se mažu pravidelně vždy, ať používám cokoli
  • Velmi dobře pění a ještě lépe čistí, takto vycíděné jste ještě nebyly, to vám můžu zaručit
  • Složení je náááááádherné, nadupané přírodními oleji, gelem z Aloe vera, vanilkou, kávou, brahmou... posuďte samy:




Mýdlo také skvěle poslouží jako dárek. Můžete ho zakoupit v eshopu Auroville za cenu 109 Kč za 100 g nebo 69 Kč za 50 g.

TAKTO VYPADALO MÝDLO PŘED OTEVŘENÍM, UŽ SE TĚŠÍM NA VYZKOUŠENÍ LEVANDULOVÉHO:-)

A co vy, máte zkušenost s přírodními mýdly? Používáte je?



12 komentářů:

  1. Už rok si myju obličej přírodním mýdlem a jsem nadšená. To moje je z Itálie, obsahuje velký podíl argánového oleje a je určené pro citlivou pleť. Asi po dvou týdnech používání se mi výrazně zlepšila pleť a od té doby je ve velmi dobrém stavu. Jedna kostka vydrží hrozně dlouho, tak 7-8 měsíců a to ho používá i můj přítel. Mám v zásobě ještě jednu kostku a až budu v létě zase v Itálii, určitě si přivezu ještě pár kousků do zásoby.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zapomněla zmínit, že mýdlo pomalu ubývá. Je to o zvyku, když už vidím výsledky v podobě krásnější pleti, nemám potřebu kupovat sprchový gel:-)...Mýdlo přímo z Itálie, hmmm...taky si o dovolené nějaké koupím:-)

      Vymazat
  2. Teda safra, to mě nalákalo! Škoda, že jde koupit jen online :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdla se dají koupit nejen na internetu. Máme prodejní místa : Praha Biooo Kotva, RE food Korunní 1167/47 Praha 2 , A pak bio obchod Vinohradská 125, Praha 3, 13000 , A ještě dále Hradec Kralove bio bazalka :)

      Vymazat
  3. No tak tys mě zase nalákala! Když píšeš, že se ti nedělaly žádná zanícená místa, tak to musím zkusit!

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé mejdlíčko.

    OdpovědětVymazat
  5. Docela zajímavý výrobek a to složení se mi taky hodně líbí:) Mrknu do eshopu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Složení je vážně dokonalé :D Ale asi bych taky měla problém zvyknout si na kostku mýdla. Nedávno jsem v vyhrála tělový peeling od Sephory a od té doby vím, že už se peeling na tělo stane pravidelnou součástí naší koupelny, nejen že jsme si začaly s manželem více navzájem drhnouti záda, ale pokožka je opravdu mnohem jemnější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou kostkou to je o zvyku, když vydržíš, uvidíš výsledky a třeba tě to nalomí...Jojo, peeling dělá divy:-)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. milujem tuhe mydla a tieto maju naozaj krasne obaly a lichotive prirodne zlozenie, vdaka za tip:-))

    OdpovědětVymazat
  9. Som závislá na krásnych obaloch, takže určite na to kuknem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...