Prohledat tento blog

neděle 7. dubna 2013

Bourjois Mineral Matte

Makeupy od Bourjois jsou vyhlášené. Kvalitou předčí dražší značky, cenově jsou střední třída, co víc si přát. To byl taky důvod, proč jsem si tento makeup někdy loni na podzim koupila. Byla jsme zvědavá, po všech těch přečtených recenzích na internetu kdy byl popisován jako vysoce krycí a velmi odolný, zda je to pravda.

Složení:



Ten čtvereček čokolády nebyl záměr, jsem si ho tam odložila....:-)))))


Tento makeup je vážně dobrý. Úplně první makeup takové konzistence který dobře kryje. Je minerální, ale obsahuje silikon. Dělá mé pleti velmi dobře, vypadá přirozeně a vydrží neskutečně dlouho. Můžete zapomenout na pudr. Opět to shrnu:

  • Krytí vyšší střední, opravdu velmi slušné
  • Vhodný pro mastnou a smíšenou pleť, neboť velmi dobře matuje a suchou pleť by mohl vysušovat
  • Nepotřebujete po jeho použití pudr, ale předesílám že nemám mastnou pleť, takže já mluvím za mou smíšenou až suchou...
  • Odstín číslo 81 tendre ivoire je vhodný pro velmi světlou pleť a má neutrální podtón
  • Kabuki štětec přiložený k makeupu je skvělý, můžete s ním nanést makeup nebo i krémovou tvářenku...
  • Dělá super hladkou, dokonalou pleť
  • Výdrž je skoro celodenní
  • Nezalézá do pórů ani do vrásek, neflekatí ani neoxiduje


















Kvalitní makeup, který bych doporučila kamarádce. Jen pozor, pokud máte hodně suchou pleť, vysušoval by vás. Bez parfemace.

Dala jsem za něj kolem 300 Kč. Seženete na internetu:-)...

33 komentářů:

  1. škoda toho silikonu, to nebude pro mě. A musím si dát čokoládu, dost mě to navnadilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej, dneska jsem se s čokoládou rozšoupla, asi nervy nebo co já vím...:-)

      Vymazat
    2. Tropic19:51:00

      An je se silikony úplně posedlá a nejen s nimi. To je fakt až sranda. Péruje silikony a pak si nalakuje nehty, na hlavu slečna.

      ---
      Díky za recenzi, užitečná, věcná, fajn.

      Vymazat
    3. Díky za pochvalu, těch není nikdy dost;-)...

      Dřív jsem se silikonům vyhýbala taky, ale lenost zvítězila, nechtělo se mi studovat složení...a při jejich používání se stejně nic nezměnilo (ale věřím, že někomu opravdu nesednou a dělají s pletí neplechu)...

      Vymazat
  2. Tak ten tedy vypadá vážně dobře!!!

    OdpovědětVymazat
  3. wooooow!!! V drogérce jsem ho neviděla, takže jen na netu? To si na něj musím posvítit, já si teď na sypký pudr zvykla, tohle by bylo báááájo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem pako, teď na to koukám pořádně, že je pěnový a ne sypký :)) ale nevadí, vypadá to fakt božsky :))

      Vymazat
    2. Markvitko, já už nevím kde přesně jsem ho kupovala, ale seznám-zboží to jistí;-)

      Vymazat
  4. Vypadá úžasně... dá se sehnat i v parfumeriích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám pocit, že ne. Tady v čř ho snad ani mít nemáme, ale dá se na netu sehnat i v nějakém to eshopu:-)

      Vymazat
  5. Achjo, mě taky mrzí ten silikon..ikdyž zase když je tam jen jeden, to by tak vadit snad nemělo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mně silikon nevadí, žádné pupínky jsem po něm neměla...

      Vymazat
  6. Tak ten vypadá opravdu nadějně, já mám od této značky jeden tekutý make-up (123 Perfect) a jsem s ním také velmi spokojená:) Mám ráda tuhle značku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 123 Perfekt mám v seznamu přání, pokud je tak fajn, určitě ho pořídím, včetně Healthly mixu a Healthly mixu séra:-D

      Vymazat
  7. Vypadá víc než dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten vypadá hodně dobře a jeden silikon by vadit neměl :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jako fakt? To musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to krásně, ale moje pleť je opravdu moc suchá. Asi nic pro mě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro suchou pleť neee, normálně se mi mění pleť...Dříve suchá je teď mastná, mě to celkem děsí, co se bude měnit dál?...raději nevědět...:-D

      Vymazat
  11. Tesila jsem se na recenzi uz kdyz jsi ho ukazovala na nejake spolecne fotce, ale ukazka pred a po me presvedcila. Urcite se po nem podivam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, pokud si ho pořídíš, tak sepiš dojmy a doufám že ti sedne:-)

      Vymazat
  12. Ten se mi líbí :)!

    OdpovědětVymazat
  13. škoda, že ho už nevyrábajú...:( neviem sa dopátrať, aké sú ostatné odtiene...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On už se nevyrábí?? Ha! To jsem netušila, ale dávalo by to celé větší smysl...chjo, tak to je škoda:-(

      Vymazat
  14. Bourjois: jéééé! Vypadá krásně. Ale asi by se na mou suchou pleť úplně nehodil. Dovoluji si Tě pozvat ke mně na blogsale:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/obnovena-blogsale.html

    OdpovědětVymazat
  15. ten make up poznám. Kúpila som ho pred jeden a pol rokom na Cypre. Keďže som ho kúpila už tak dávno, tak ho už nepoužívam. Ale štetec k nemu nebol. Inak bol vážne výborný, cena bola myslím okolo 17 €.

    OdpovědětVymazat
  16. Uplne suhlasim, Bourjois make upy su neskutocne kvalitne, vyzeraju prirodzene a nie su nejako zavratne drahe, takze patrsia k mojim oblubencom :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé Bourjois moje oblíbená :)Pěkné

    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ten je super.. :)) ale bohužel 300,- za make-up to je pro mě celkem nereálné :(
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jo, já jsem se jednou rozhodovala, co si mám od Bourjoiis koupit, ted už vím.

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní2:07:00

    Ahoj, chci se zeptat na ten štětec. Je opravdu jemný? Nevypadávají z něj štětiny? Předem děkuji za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, štětec je jemný, bytelný, nic mi z něj nevypadává, jen je prťavý v porovnání s klasickými štětci co doma mám. Každopádně se mi s ním líčí velmi dobře, tento makeup už nemám a štětec dále používám ;-).

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...