Prohledat tento blog

čtvrtek 25. dubna 2013

Dubnový Blobox a téma Sladké mámení...

Další kosmetický box. Tentokrát z vod blogerských. Musím říct, že při procházení recenzí na to kdo co dostal v bloboxu v minulých měsících, jsem měla mírnou obavu, do čeho jsem se to zase uvrtala. Impulzivně jsem se přihlásila do akce Blobox a až posléze mi došlo, že se mi většina bloboxů nelíbí. Pár jsem jich prošmejdila a zdáli se mi sem tam odfláknuté a někdy vyloženě, napíšu to, hnusné. Nicméně já měla obrovské štěstí, protože jsem jako parťačku dostala přidělenou Peťu která má blog Petulane a její svět.



Ty sušenky jsem snědla ještě téhož večera. Všechny!:-D:




Peťa to měla vymakané do detailů. Profesionální popisek výrobků, co mi poslala:


 Ručně psaný úvod mě fakt potěšil a zahřál na duši:-): 


A co jsem to vlastně dostala:
  1. Kneipp sprchový balzám Čokoláda, který jsme si mimochodem vyměnily obě, já poslala ten samý výrobek a docela nás to ve finále pobavilo:-D
  2. Body Basics Chocolate Orange Rich Body Lotion 50 ml voní úžasně!! Jako arabesky.
  3. Body Basics jahodový sprchový gel 50 ml, voní taktéž nádherně, vůbec mám ráda značku Body Basics, takže radost obrovská
  4. Šumivý špalíček Letní slunce Bomb Cosmetics krásně sladce voní, jen škoda, že nemám doma vanu:-)
  5. Mini sůl do koupele s vůní Island Paradise, také nádherná vůně, ovšem nemám vanu. Nevadí, jistě někoho jako dárek potěší. Nebo si u někoho na návštěvě skočím do vany:-)
  6. Freeman detoxikační pleťová maska s čokoládou a jahodami, na tu se moc těším, ještě jsem nezkoušela
  7. Jordana lak na nehty Pink Romance. Hurá, každý lak na nehty vítám a jsem zvědavá, jaký bude
  8. Lesk na rty Sexy Pulp Yves Rocher nemá chybu, dnes jsem s ním prožila celý den. Nelepí, vyživý a je fakt moc pěkný a přirozený
  9. Náušnice s látkovou růžičkou vypadají taky moc pěkně
  10. Čokoládové sušenky byly dělané přímo Peťkou a byly vynikající!! Snědla jsem je na posezení, linie nelinie...
  11. Svíčka F&F s vůní tropických květin
Jak samy vidíte, krásný box, kterým se mi Peťa trefila do vkusu a já tím svým prý taky:-)

Jinak můj box, který jsem Peti poslala, vypadal takto:






  1. Toaletní voda Mirage Daydream Oriflame, jemná, svěží a univerzální, tak jsem to riskla a do balíčku ji přibalila
  2. Lak na nehty NYC v barvě cukrové vaty
  3. Oční stíny Esprit v barvě mléčné, bílé a hořké čokolády:-)
  4. Sprchový gel Čokoláda Kneipp, který jsem dostala taky:-D
  5. Mini multifunkční olejíček Nuxe se třpytkami bude ideální na léto a přibalila jsem ho kvůli omamné sladké vůni bílých květin
  6. Vzorek mýdla Mandlovník Lush
  7. Vzorek parfému Angel Sunessence je slaďárna
  8. Vosk Yankee Candle s vůní vánočního cukroví
  9. Jablečné hrudky, sušenky v kvalitě Bio, mé oblíbené...:-)
To je vše. Děkuji za možnost zúčastnit se akce díky blogu World By Bella a samozřejmě velký díky Peti a její invenci:-)...

34 komentářů:

  1. Tak tyhle balíčky se hodně povedly a k tématu také byly :)
    Chjo, mám chuť na sušenky :D
    P.S. Ten esk od YR mám taky a mám ho moc ráda, škoda, že není víc pigmentovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky bych uvítala vyšší pigmentaci, ale přes rtěnku vypadá moc pěkně a právě já dle názvu čekala nějakou ulepenou šílenost (btw ten název je fakt děsný) a ono neeee, lesk je velmi příjemný a asi si prostě koupím plné balení...chjo...:-P

      Vymazat
    2. To plné balení mne taky láká, ale v tmavším růžovém odstínu :) Jinak souhlasím s tím názvem, na něco takového u YR nejsem zvyklá :D

      Vymazat
  2. Už jsem koukala na váš swap u Péti, mohly byste jít všem blogerskám příkladem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *blogerkám samozřejmě:D

      Vymazat
    2. Jo, jak jsem to tak sledovala, já bych všem zrovna záviděla ten balíček od Peti, takže mám štěstí, že jsem ji "schytala" právě já:-)

      Vymazat
  3. Jejo :D
    krane vecičky a tie sušienky su užasne ! :D vyzeraju chutne :P


    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. jste si poslaly stejný sprchový balzám? to je milé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D, jo, já ho vybírala po čuchu a vlastně jsem ráda, že ho můžu i vyzkoušet:-)

      Vymazat
    2. Já to měla úplně stejně, taky mě zaujal vůní a stejně jsem měla v plánu si ho koupit, takže jsem za něj ráda :)

      Vymazat
    3. Peti, tak tak...sama bych si ho nedopřála a ejhle, byl nám evidentně souzený:-D

      Vymazat
  5. Kamčo, já taky moc děkuji za skvělý balíček a krásnou recenzi :) Ta vana mě mrzí, ale ten špalíček mě tak učaroval, že jsem se o něj chtěla podělit a riskla to, bohužel to nevyšlo :) Ta sůl se dá použít i jako lázeň na nohy, tak pokud máš větší lavor, tak to můžeš zkusit. A koukám, že sušenky českou poštu nevydržely :(
    Každopádně jsem moc ráda, že jsi spokojená, já jsem si to moc užila, jak chystání, tak i rozbalování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, špalíček tě mrzet nemusí, i jako dárek bude pěkný:-) A tu sůl si do lavoru dám, to mě nenapadlo a je to dobrý nápad, kor teď, když furt chodím na vysokých podpatcích, úlevu uvítám. Sušenky vydržely, byly v pohodě a hlavně byly vynikající chuťově!!:-D Ve finále to byla super akce!;-)

      Vymazat
  6. Tak Vám se oboum povedl, holky, me ten muj jeste neprisel, uz jsou z toho docela nervozni.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeanny, tak jsem zvědavá, co jsi dostala za balíček, nezapomeň se pochlubit:-)

      Vymazat
  7. Tímto si Vás, dvě milé blogerky připisuji k vzácným výjimkám, které v blogovém svět, při výměně bloboxů vytvořily jedny z nejmilejších, co do kreativnosti, výběru značek a tak podobně, boxů. Těší mě, že má příkrá slova v článku http://vyvrhell.blogspot.cz/2013/04/do-luciferovy-prerostle-bradky.html
    patří jen některým, kteří se této akce zúčastnili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem si tvůj článek a jako by mi mluvil z duše. Já byla tak naštvaná, když jsem viděla některé balíčky (samozřejmě se našly i ty, které ušly, ale nebylo jich mnoho)...Někteří to vyloženě zabili a já nechápu důvod, proč tedy měli potřebu do toho jít.

      Vymazat
    2. Děkuji Ti za přečtení, ve mně to opravdu vřelo a proto jsem ráda, že jsem si mohla uklidnit duši třeba u Vás dvou, i když mi je jasné, že se zase někde objeví někdo, kdo mě zvedne ze židle. Tohle je lidský nevkus, drzost a omezenost v jednom, a ještě bych mohla jmenovat dál. Lepší je vyměnit si box s člověkem, kterého si sama vybereš a nebo je to člověk, kterého v blogosvětě znají, i když to bude anonymní čtenář, tak i ten může přispívat a člověk ví, co od takového může čekat, ale náhodně vybrané? to je děsivé.

      Vymazat
  8. Boxíky vypadají moc krásně! A ten čokoládový sprcháč je velké lákadlo, v drogerii kolem něj obcházím velmi, velmi pravidelně (odrazujemě jen to, že už ho v koupelně nemám kam dát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel voní skutečně jako čokoláda, parfemace není nijak umělá.

      Vymazat
  9. Obě jste poslaly krásné boxíky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda :))... jak píšeš v úvodu... některé boxy jsou odfláknuté a vůbec se mi nelíbí... to ale není váš případ... brala bych oba balíčky :) fakt se vám to, holky, povedlo :))

    OdpovědětVymazat
  11. Oba balíčky jsou úžasné :-) Krásně jste si s tím obě vyhrály :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ale jsme taková malá vyjímka:-P

      Vymazat
    2. Dovolím si nesouhlasit, před pár dny jsem koukala na balíčky u Duhové kočky a taky to byla paráda :-)

      Vymazat
  12. Vau, super, úžasné :) Ja som si akurát včera osobne vymenila blobox, tiež sa chcem dokopať ku článku :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, myslím, že hodně povedený)

    OdpovědětVymazat
  14. wow aj ja chcem taketo robit to je uplne super

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou krásné balíčky, moc se vám povedly :)!

    OdpovědětVymazat
  16. úplne peckové boxíky ;) takto by mali vyzerať aj tie senza a ladyboxy ;DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...