Prohledat tento blog

sobota 20. dubna 2013

UKONČENO Giveaway CHI hedvábí a Recenze CHI Magnified Volume Spray Foam UKONČENO

Mé jemné vlasy mi dávají zabrat. Nejen že jsou věčně bez objemu, ale taky je musím často mýt a zároveň mi běžná tužidla na vlasy nevyhovují. V konečném důsledku mám vlasy vysušené a objem je jen na pár hodin, nehledě na to, že mé vlasy tužidla zatěžují. Když jsme měla možnost vyzkoušet pěnu na objem od CHI, byla jsem zvědavá, zda bude v těchto bodech jiná. Už při čtení složení jsem tušila, že možná tohle bude skutečně pěna na objem pro mé suché, jemné vlasy. A jak dopadlo testování?




  • Mé vlasy získaly objem na celé dva dny 
  • Po tepelné úpravě jsou vlasy ozdravené, hebké, leské, jako bych vůbec nepoužívala pěnové tužidlo, ale spíše nějaký ozdravný přípravek
  • Skvělé dávkování, zapomeňte na velkou pěnovou kouli v dlani, tento přípravek se cíleně nastříká ke kořínkům vlasů, pěna nenabude takového objemu jako běžné tužidla
  • Jemně voní po gumových medvídcích a ve složení naleznete extrakty ze všemožných rostlin jako je levandule, rozmarýn, heřmánek a mnoho dalších...plus hedvábí a směs aktivních proteinů a keramických částic
  • 200 g vám vydrží opravdu velmi dlouho vzhledem k šetrnému dávkování 
  • Vlasy jsou po použití hebké, vzdušné, lesklé, lehké a zároveň plné objemu, který vydrží až do dalšího mytí. Na vlasech vám nezůstane takový ten typický povlak po použití klasických pěnových tužidel z drogérie

*pro zvětšení klikněte na obrázek





Já myslím, že jsem řekla vše podstatné. Pokud bojujete s jemnými vlasy a chcete fungující pěnu na objem, která vám vlasy zároveň i ozdraví, neváhejte a CHI Magnified Volume Spray Foam si pořiďte. 

Za 296 Kč získáte 200 g tohoto výrobku. Seženete ZDE, v eshopu biosilk. Máte tam i video, jak pěnu použít.

No a jako už minule, mám pro vás soutěž. Tentokrát o dvě balení po 15 ml CHI Silk Infusion, tekutého hedvábí na vlasy, které vám udělá s vlasy divy. Bez tohoto hedvábí si už nedovedu představit svou rutinní péči o vlasy. Vyberu dva výherce, kteří dostanou po jednom balení. Pravidla jsou následující:

  1. Být mým pravidelným čtenářem přes GFC
  2. Do komentářů napsat svůj mail

Konec soutěže a zároveň vyhlášení vítězů bude 1. května 2013. 


143 komentářů:

  1. S tými jemnými vlasmi akoby si mi hovorila z duše :)
    Sledujem ako vik ppop
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych ho vyzkoušela. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. ta objemová pěna vypadá super, zatím jsem od CHI ještě nic nezkoušela - tak uvidíme :)

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. CHI jsem nezkoušela, ale asi vyzkouším))

    OdpovědětVymazat
  5. Ha! Tak ta pěna pro objem by me teda opravdu hooodne zajímala!
    Od Chi jsem zatím nic nezkousela:-)

    Mejlik
    Color.beam @ centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. mysunnypineapple@gmail.com

    To tužidlo vypadá slušně a vůně po gumových medvídcích?Nejspíš se po tom poohlédnu.Od CHI jsem nic nezkusila, což je zřejmě škoda.

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád přemýšlím, jestli jsou jejich výrobky přírodní nebo chemické, netuším, kam je zařadit. Každopádně, tekuté hedvábí je super a mám ho moc ráda =)
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, takováhle GA je něco pro mě :) Moje vlasy jsou po zimě splihlé, zničené a suché..Takovouhle regeneraci bych potřebovala :) Od této značky jsem ještě nikdy nic neměla, ale jak píšeš, tak si asi něco brzy pořídím :) Sleduji tě pod jménem Nikol Káchová
    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle hedvábí na vlasy už chci dlouho vyzkoušet :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Chi mi dochází, chci dalšííííí:)
    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Supeer:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ta pěna vypadá vážně pěkně. Doma mi ještě leží nějaké stoleté tužidlo, ale moc ho nepoužívám, protože mi právě vadí takový ten podivný povlak. Tohle se mi docela zamlouvá, snad někdy vyzkouším :)

    breckova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem čtenářkaaa... a mám to tu moc ráda :) Krásná GA

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Pěna se zdá být zázračnou. Také mám poměrně jemné vlasy a tužidla víceméně používám jen výjimečně. mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ta pěna by se mi hodila ale hedvábí také nemusí být špatné.. tak zkusím své štěstí :)
    MartiRezaninova@email.cz

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  17. CHI už moc dlouho CHcI vyzkoušet:)

    kockatoulava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Bez CHI nedám ani ránu, na moje hrubé a suché vlasy nic lepšího není.
    jitka.cvejnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo, přesně s jemnými vlasy bojuji ... hlavně už druhý den se mi stává, že je mám na vrchu hlavy hrozně "uťáplé" :/ pouvažuji nad ní!
    L.Bros@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. To by stálo za hřích:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Díky za tip na pěnu, neznám moc věcí, které by na jemné vlasy měly skutečně nějaký efekt.
    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Hedvábí bych si na vlasy asi nedávala; myslím, že to není nic pro mé vlasy. Nicméně ta pěna vypadá skvěle, potřebuju právě objem. Jo a líbí se mi, že má vonět po gumových medvídcích. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. ty GFC me jednou zabijou, sleduju pres bloglovin :)

    pdoubkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. To vypadá mooc dobře)

    lilathechocolatetaster@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Styligovací přípravky na vlasy nepoužívám, ale nad samotným hedvábím přemýšlím už strašně dlouho.

    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ta pěna vypadá dokonale. Mé vlasy mají podobný problém, tak snad jednou budu mít možnost jej vyzkoušet :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda bych CHI vyzkoušela :-) Myslím si, že mým suchým vlasům by mohlo toto hedvábí vyhovovat. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Hmm pěnu si píšu na wishlist, jemné vlasy mám hodně a je to děs, ještě by se mi hodil nějaký tip na lak pro jemné vlasy, protože mi vůbec nic nedrží.. A zatím jsem zkoušela jen Biosilk, tak jsem zvědavá na CHI :) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Používám Biosilk a zajímalo by mě, jestli CHI bude lepší.
    nonysek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ráda bych CHI vyzkoušela:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Chi olejíčky mám moc ráda,sedí mi více než Biosilk. Na celou tu jejich objemovou řadu jsem se před časem dívala, tak jsem ráda, že na ni slyším pozitivní ohlasy.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. CHI už chcem veľmi dlho,tak snáď sa pošťastí :)
    kikushkah@post.sk

    OdpovědětVymazat
  34. Ta pěna vypadá doooost dobře :)

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Jestlipak už se mi povede CHI konečně vyzkoušet? :-)
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. vyzera to paradne
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Připisuju na wishlist! :)
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduju jako Kešule Nepovímová.
    aranell.ix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Už som o tom čítala a chcem chcem vyskúšať! :))
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Přes GFC

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji dlouho
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. jemné vlasy mám a hrozně ráda zkouším olejíčky :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tak to by se mým vláskům líbilo :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. škoda, že sa nehrá o penu, tá by sa mi hodila :) každopádne, chi by potešil aj v tejto forme

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Pěna musí dokonale vonět :-) A CHI mám ráda, brala bych ho znova.

    bloghellobeauty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Nezkoušela jsem, ale kdo by nechtěl takový zázrak :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. S olejíčkem od CHI zkušenost nemám, ale ráda bych vyzkoušela :)

    cosmetic-styl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. ráda bych je vyzkoušela :)

    a.duzi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Zkoušela jsem už Biosilk, Chi mě také láká

    tygy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Zatím jsem tyto přípravky nezkoušela. :) Tak mě to docela láká. :)
    mywaybyemily@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ta pěna vypadá skvěle!

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ráda bych vyzkoušela :)
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. dvorak.jaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. CHI jsem si poslední dobou opravdu oblíbila a mám taky jemné vlasy, takže možná někdy vyzkouším i tu pěnu :) Zrovna dneska mamka koupila pudr ve spreji pro větší objem od got 2B, tak jsem zvědavá, jestli se osvědčí.

    WenzelovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. No zní to božsky !
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Tentom přípravek na mě v recenzích vykukuje ze všech stran a strašně mě láká ho vyzkoušet tak jsem ráda že díky tobě mám možnost zkusit jedno balení vyhrát:))

    kajisssek.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, ráda bych CHI vyzkoušela :)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Mám hodně jemné vlasy, ale naštěstí i dost husté. Když je vyfoukám, tak vydrží pěkné tak 10 minut, kdy jsem fakt spokojená.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. veri.soltesova@gmail.com
    Mojim vlasom by sa nieco take urcite zislo!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  61. Ten obal je takovy mily :D

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Že by konečně konec chemlonovým vlasům? Hurá, přesně pro mě! :D

    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. milifousek12:36:00

    milifousek@seznam.cz
    za zkoušku to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  64. iluse1680@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  65. CHI a CHI a čičiči,
    chci vlasy hebké jak srst kočičí :-D


    Leelookillah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. vlasový přípravky mě většinou neberou, ale tvoje recenze mě na tu pěnu nabudila!:)

    sherylis@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Jojojoo!! :-)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Na vlasové přípravky já jsem ujetá, takže mě tahle GA potěšila, tak ještě mít to štěstí a vyhrát :))
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. No tak, hedvábí od CHI jsem ještě nezkoušela a prubla bych ráda, nicméně ta PĚNA - ta mě extrémně zajímá! Myslíš, že by podobně fungovala i na ne tak jemné, leč plihnoucí a rychleji se mastící vlasy? Ty tři stovky bych za ní klidně dala, pokud bude fungovat, jak si představuju...
    Jo a mail máme v profilu :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jemné, plihnoucí, rychle se mastící. To jsou i mé vlasy. Doporučím ti ji s čistým svědomím, je to fajn výrobek hlavně proto, že vlasy nejsou zatížené, ale krásně ozdravené. Hodně mi připomíná efekt Kérastase Resistance Ciment Thermique, toho výrobku na fénování, akorát tady dostaneš jako bonus objem. Nanášet doporučuji přesně jak je na tom videu.

      Vymazat
  70. Jééé...tak ta pěna by byla parádní - ta mě hodně zaujala!!

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ráda by vyzkoušela, miluji Ga ohledně vlasů :-)
    deeniiskaa@gmail.com
    hodně štěstí všem :-)

    OdpovědětVymazat
  72. Taky toužím po objemných a zdravě vypadajících vlasech! Ty moje jsou jako mokrá sláma :(
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Anonymní21:28:00

    pena vypada zajimave...leni.jandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. :D no tak to je přesně něco pro mě! :D po tom tužidle mrknu, na moje tři splihlý chlupy na hlavě ideální :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. amyclae@gmail.com
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  76. Jemné vlasy jsou zlo, ZLO! :) Vím také své. Hrozné jsou ty cancoury-myší ocásky, co musí člověk stále rozčesávat. Teď je můj spojenec 'kančák', zatím asi nejlepší hřeben, co jsem vyzkoušela pro tento boj.
    jinak, můj mail je : zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. hanik005@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  78. Značku CHI mám moc ráda, to tužidlo mě fakt zaujalo.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. mrs.luczynka@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  80. Fiha CHI by som rada vyskusala uz dlhsiu dobu. Moje vlasy by to potrebovali :)
    schnegy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Jů tak ten bych potřebovala :)
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. zkusím štěstí :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Lusy.Lue@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  84. Ráda vyzkouším =)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. To je presne niečo pre moje vlasy :-)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. hotovo
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Moje zničený vlásky by to potřebovaly jako sůl :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. jaroslavavovesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Skvělá Giveaway!
    katylapisz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Anonymní9:58:00

    elicia@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  91. crazy.metal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Skvelé,rada by som konečne skúsila tento zázrak :)
    sunnytear@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  93. Sleduji jako Lucie Ludlová.
    Skvělý článek....vlasy jsou věčný boj a toto vypadá dobře :)

    Lucie.Ludlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Úžasný :D, mám dnes štěstí dostala jsem se na obě gymnázia- takže sem totálně štástná :D
    odvorakova.skola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Když nevyhraju, tak koupím :DD
    MarketteL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Zrovna jsem se chystala objednávat, ale ještě počkám:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  98. ooo ta pěna vypadá skvěle, asi nad ní pouvažuju... nicméně zapojím se i do soutěže, pečovátek na vlasy není nikdy dost:) petajahodka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. ked bola tato fialova rada na objem novinkou, strasne som ju chcela, ale cena ma odradzala a u nas sa moc dobre nedala zohnat, nakoniec som to nechala tak. Ale potom som pozerala jeden zensky magazin, kde dali, ze ked zavolas mozes ju vyhrat, cakala som na zverejnenie cisla, este som kvoli tomu dosla neskoro ku kamoske..cisla som sa nedockala, ale rozhovoru nejakej, ktora bola rychlejsia ako ja, hej:DD

    OdpovědětVymazat
  100. sleduji.
    mail: lenka.hadravova@seznam.cz

    Tento produkt bych uz hooodne dlouho rada vyzkousela :) mam to stejne jako ty - jemne vlasy, bez objemu.. tenhle vyrobek vypada vyborne :)

    OdpovědětVymazat
  101. Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. jana.zizkova1@gmail.com

    taky si nevím rady jak na jemné vlasy, aby držely objem celý den .. :(

    OdpovědětVymazat
  103. No mě už asi nepomůže nic, ale za zkoušku by to stálo :)
    ekar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. GFC: Adrienne
    Mail: dada.barokova (at) trojversie.sk

    Hodváb na vlasy, to znie skvele, to chcem! :D

    OdpovědětVymazat
  106. Nikdy jsem o tomto neslyšela, ale jak si to tak pročítám, může to být zajímavé:)
    email: sisters4u2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Hodně jsem o něm četla, chtěla bych ho vyzkoušet :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. martina.dushek@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  109. už dlouho se ho chystám vyzkoušet :)
    sLuciii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. já používám hedvábí od Biosilku, ale už dlouhou chci vyzkoušet i od CHI.))
    kataru@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  111. christina-a@centrum.cz :)
    Nepoužívám nic, ale ráda bych vyzkoušela, mám dost zničené vlasy :/

    OdpovědětVymazat
  112. pořád na CHI slyším samou chválu, tak snad budu mít štěstí ten zázrak taky vyhrát :)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Opravdu zajímavé výrobky, které by bylo fajn vyzkoušet ;-)
    long55hair@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Tak toto by som chcela vyskúšať čo by to spravilo s mojimi dlhými neposlušným vlasmi :]
    loweline@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Karolina.Vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. anna.han@seznam.cz

    už dlouho přemýšlím nad obědnáním, tak snad se mi poštěstí :))

    OdpovědětVymazat
  117. Úžasná cena, sleduju :)
    moje vlasy jsou čím dal chabější, potřebovaly by vzpruhu :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. No tak to je skvělé, stále hledám cosi na vlasy, co mi z nich vykouzlí aspoň trochu použitelný materiál :D se svými vlasy nejsem vůbec spokojená, ale tekuté hedvábí jsem ještě nezkoušela, tak snad budu mít štěstíčko :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  119. taky mám velmi jemné vlásky, všude je to do všech stran a ještě nemají žádný objem :D takže proč to nevyzkoušet :P
    slezakovadominika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Mám stejný problém.
    Mariana8@email.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Teeda, tak to by se mi hodilo, taky bojuju s objemem:( budu si držet palečky:D
    sleduji jako Bára Pencová (ja.baruna@gmail.com), ale jako kontaktní mail používám pencova.bara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...