Prohledat tento blog

středa 10. dubna 2013

Ladybox Březen - malé recenze malých balení

Dnes bych v rychlosti dorecenzovala březnový Ladybox. Samozřejmě lak Illamasqua teď používám pořád, nemůžu se odstínu Throb nabažit! A zbývající výrobky v cestovních baleních mě celkem mile překvapily, ale nebudu lhát, třeba krém na dekolt od Evelin mě moc nepotěšil.



Evelin krém na dekolt s push-up efektem. Upřímně, poslední věc na světě kterou potřebuji je mít nadupanější dekolt. Žádný push-up efekt nepotřebuji a ti co mě znají osobně vám to potvrdí:-D...Je to fajn krém, ale poslouží mi jakýkoli jiný tělový krém, takže za mě nic, co bych potřebovala. Jinak polskou značku kosmetiky Evelin mohu všem vřele doporučit, i u mě na blogu najdete pár recenzí, všechny kladné. Stačí si ve štítcích najít "Eveline" a kliknout...Jinak konzistence tak akorát, rychle se vsákne a příjemná parfemace.
200 ml něco málo přes 100 Kč




Weleda čistící tonikum 2 v 1. Tak nad tímto výrobkem budu vážně uvažovat. Používala jsem ho každé ráno na vyčištění pleti. Nanesla na tampónek, přetřela obličej a opláchla vlažnou vodou. Měla jsem z něj vážně dobrý pocit. Je to mléčně zbarvená tekutina vonící po tea tree. Tonikum mi nestahovalo pleť, krásně ji dočistilo...
100 ml 309 Kč


Bio čoko-kokosky Fair Trade byly vynikající, snědla jsem je na posezení a dala bych klidně tři takové balíčky najednou. Moc dobré sušenky, které bych si dovedla představit na sváču mezi snídaní a obědem, vlastně jsem už zjišťovala, kde se dají sehnat. Rozhodně mi chutnají víc než Bebečka, kterými se cpu denně.
100 g 30 Kč

Salcura mini sprej antiac acne je fajn věc na beďary. Já teď žádné nemám, takže těžko vám budu vyprávět o tom, jak mi s pletí udělal zázraky. Na jednu stranu blbý, protože jsem chtěla napsat recenzičku, na druhou stranu dobrý, protože mám momentálně krásnou bezchybnou pleť. 
100 ml 379 Kč

Palmer's krém na strie. Miluji značku Palmer's! Krásně voní po kakau, má skvělé složení a umí opravit popraskanou, vysušenou pleť. Tento krém taky krásně voní, rychle se vsákne do pleti a má konzistenci tak akorát, velmi dobře se roztírá. Výsledky nevím, nejsem těhotná, neroste mi břicho, relevantní recenze by mohla být tak zhruba těsně po porodu...Na druhou stranu, věřím že funguje, je velmi dobře hodnocený právě těhotnými ženami...
125 g 209 Kč



Vše zakoupíte v eshopu Ladybox. Jen ten krém na dekolt od Eveline jsem tam nenašla, ale neváhejte a skočte si pro něj do nejbližší Tety...


Zbytek výrobků (lak Illamasqua a balzám na rty Ladybox) recenzovala ZDE.




17 komentářů:

  1. Ne že bych ti to přála, ale zrovna by mě recenze na ten antibeďarovej sprej zajímala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkám, až se osypu, mám takový výkyvy, takže pak bude i recenze. A taky jeden sprej dávám kamarádce, sepíšu její dojmy;-)...

      Vymazat
  2. Víceméně souhlasím...
    Krém na dekolt mě nevzal za srdce vůbec...

    A o odličovacím mléku také vážně uvažuji. Je dobré i na odlíčení jako takové, hrozně dobře odličuje (i řasenku, ale bohužel trošku štipká v očích :(()

    Palmers ještě stojí frontu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katushko, tonikum jsem si na oči nedala, právě jsem se bála štípání. Beru ho jako pomocníka po ránu:-)

      Vymazat
  3. Ta značka Evelin mě zaujala asi si skočím do Tety, ale spíš pro něco jinýho než tenhle krém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji ti jejich krémy na tělo, hlavně ten chladivý na celulitidu, tak je super, moje stálice:-)

      Vymazat
  4. a zrovna na sprej salcura jsem byla zvědavá :D.... A přišla jsi na to, kde se dají kokosky sehnat ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od té firmy co dělá kokosky mají slané krekry v Bille v Myšákovi :) Tak příště kouknu, jetsli tam mají i kokosky. A ještě od nich mají v DM. Cena 40 Kč (což je na sušenky dost :/ )

      Vymazat
    2. ano, jsou v DMku, pak jsem viděla něco podobného v Albertu v jejich Bio koutku, tam si pravidelně kupuju jedny sušenky, ovesné, ale stojí 60 Kč, možná vyjde líp si zdravé sušenky doma upéct, když mám čas, tak peču, vyjde to levněji:-)

      Vymazat
    3. Bio Zemanku a kokosky jsem viděla i v kauflandu :D za super cenu :) ty Albertacke mi teda moc nejely :(

      Vymazat
    4. Lucko, díky za tip, Kaufland moc nenavštěvuji, ale po tvém tipu si tam o víkendu zajedu:-)

      Vymazat
  5. moja mamka si ten krém na strie pochvaľuje :) Strie jej síce nezmizli, ale vraj krásne voní a má lepší pocit na pokožke tela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém opravdu pokožku jakoby zpevní, všechny výrobky Palmer's stojí za zkoušku:-)

      Vymazat
  6. Já si dneska Ladybox ještě zpětně objednala, bude to můj první box :) Dospěla jsem k závěru, že bez toho laku nemůžu žít. Zbytek ráda vyzkouším. A nezapírám, že se kromě laku nejvíc těším na kokosky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosky jsou opravdu vynikající a lak...jak jsme bez něj mohla doteď žít?!:-)

      Vymazat
  7. Viděla jsem co tam jsou za produkty, moc mě to nezaujalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...