Prohledat tento blog

středa 24. dubna 2013

Ladybox duben

Opět jsem naprosto nadšená. Moje první neonově růžová rtěnka!! A voní a krásně maluje a a a...nevím kde ji budu nosit, jestli vůbec, ale jsem ráda, že ji mám!:-) Už se vidím u vody jak popíjím koktejl, teplý vítr ve vlasech, jemně opálená pokožka a na rtech tato rtěnka...





Nádhera, co? Ale abych se nerozplývala jen nad rtěnkou, věci co v dubnovém Ladyboxu můžete dostat:
  1. Sprchový gel Anatomicals, já mám konkrétně kávový. Nevybrala bych si jiný. Krásně voní, je to tedy krém, ne gel, a vůně je to nepřeslazená, čistě kávová s příměsí kakaa. Plné balení 300 ml
  2. Sprchový peeling proti celulitidě od Eveline. Eveline má skvělou zeštíhlující řadu a jejich krémy jsou teď všude v drogériích vyprodané. Nedivím se, dělají super vyhlazená stehna a jsem ráda, že můžu vyzkoušet tento sprchový peeling...cestovní balení 50 ml
  3. Cestovní balení přírodních výrobků od Kiss my Face, šampon plus kondicionér. Vždy jsem chtěla něco od této značky vyzkoušet, takže jsem moc ráda, že mohu testnout. Oceňuji také, že k šamponu byl přibalen kondicionér.
  4. 5 ml Swisso Logical já konkrétně ve variantě multiregeneračního krému, miluji vzorky všeho druhu a tento krém taky ráda vyzkouším.
  5. Nejlepší výrobek pro mě je rtěnka značky MeMeMe. Jsem prostě klasická ženská a rtěnky jsou mou vášní. Tento odstín jsem vždy chtěla vyzkoušet, ale nikdy bych neměla asi odvahu k pořízení. Takto ji mám doma a určitě ji budu větrat o prázdninách u vody:-) Odstín 07 Hot Magenta, hmmm:-), plné balení 
Ještě bych chtěla dodat, že personalizování v LB z mého pohledu provádějí na jedničku s hvězdičkou!

A jaké jsou vaše dojmy z LB?


26 komentářů:

  1. Ta rtěnka je moc hezká. Podobné růžové odstíny nosím na jaře v létě moc ráda.

    PS: na mém blogu je první giveaway pro věrné čtenáře, budu moc ráda, když se na to mrkneš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmmm...odstín rtěnky se mi taky moc líbí :) a celkově jsi měla v LB pěkné a myslím dosti užitečné dárečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zrovna tobě by Lucko rtěnka mohla slušet (soudím dle fotky);-)

      Vymazat
  3. Mě se tento měsíc obsah líbí)

    OdpovědětVymazat
  4. Hot Magentu jsem si zamilovala a jsem moc ráda, že jsem dostala tento odstín! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt super barva, hodně mi připomíná tu od BarryM v odstínu Vibrant Pink...

      Vymazat
  5. No...osobně mě z toho nic nějak extra nezaujalo. Původně jsem si box chtěla objednat kvůli tvářence MeMeMe a jsem ráda, že jsem to neudělala. Asi bych byla tou rtěnkou zklamaná. Je sice krásná, ale pdoobných oodstínů mám dost a zase tk často je nenosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ani já rtěnku dozajista nebudu nosit denně, ale jsem ráda za nové značky, co mohu vyzkoušet:-)

      Vymazat
  6. Juu, super odstín rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnka je krásná. Taková letní )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, úplně vidím moře, pláž a mojito v ruce:-P

      Vymazat
  8. Rtěnka vypadá zajímavě, ale jinak tento LB nic extra. :(

    http://www.miraculousstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tenhle Ladybox se teda povedl! a odstín rtěnky je naprosto famózní!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Má první reflexní růžová rtěnka...to bude mazec, až ji vytáhnu ven:-D

      Vymazat
  10. rúž s vydaril a plus pre LB za anatomicals ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Kávový sprcháč zní jako fantastická záležitost... Na mě vyšel mango/papaya a voní taky úžasně - tak že bych pak zařadila kávový do fronty na pořízení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se řadím do fronty na mango/papayu:-D

      Vymazat
  12. Máme úplně stejný boxík :). Já bych místo kávového sprcháče měla raději nějaký ovocný, ale jsem na tenhle zvědavá, jestli mě poránu napumpuje energií. A ta rtěnka je prostě boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, věříš že jsem si včera ve sprše taky říkala, že mi mohli dát ovocnou variantu? Kávu bych spíš brala v zimě. A je to gel a ne krém, nevím co jsem to včera večer měla za vlčí mlhu:-D

      Vymazat
  13. Já jsem pořád ještě Ladybox nevyzkoušela... Tento vypadá pěkně, využila bych všechno kromě rtěnky. Růžová ke mě fakt nejde, ale tobě bude určitě slušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušela jsem a je to fakt hodně růžové a divné..ty jo, nevím nevím...bude to chtít opálení a odvahu:-D

      Vymazat
  14. Ja mam podobny odtien, ale od Rimmelu z tej kolekcie Kate Moss a uplne zboznujem ho nosit v lete k obycajnym ciernym linkam :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je ono, černé linky! Minimalismus, vyzkouším, Tino, díky za inspiraci:-)

      Vymazat
  15. Som zvedavá, aký odtieň budem mať ja :D v pondelok si idem do zásilkovny pre balíček :) ale neviem, či ružová je pre mňa práve to orechové.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...