Prohledat tento blog

čtvrtek 11. dubna 2013

Lancome Éclat Miracle Serum of Light Universal Radiance Booster

Tento podklad pod makeup je vyložená výhra. Efekt je stejný, jako byste se osvěžily minerálkou ve spreji, makeup vám vydrží o poznání déle a hlavně se dá skvěle využít i jako rozjasňovač. 


Skvělých výsledků dosáhnete, pokud ho dáte jako podkladovou bázi pod makeup. Nevysušuje ani nezmastí pleť, krásně ji jemně projasní (žádné viditelné třpytky, jen decentní jas) a můj dlouhotrvající makeup Clarins s ním vypadá mnohem "živěji" a ještě déle vydrží.


















Éclat miracle je vhodný zejména pro starší a unavenou pleť. Pokud ráno vstáváte s pomuchlaným obličejem, není nic lepšího, než si pod a lokálně na makeup nanést tento výrobek. Skvěle odráží světlo, opticky vyhladí mimické vrásky a tím vám ubere několik let. Efekt je několikahodinový a není nic snadnějšího, než během dne jas přiživit vklepáním séra tam, kde je potřeba to "voživit"...Krásně se roztírá a nezalézá do pórů, textura je prostě vyšší level, lepší než rozjasňovač od Benefitu.

Je to perleťově bílý krém, který bude slušet každému tónu pleti. Je bez parfemace. Doporučuji především ženám 25+, takový výrobek v běžné síti drogérií prostě neseženete.

20 ml seženete za necelou tisícovku a já ho objevila ZDE za 219 Kč.

Výrobek jsem od nikoho zdarma nedostala, to jen pro zvědavce...


26 komentářů:

  1. Vypadá moc hezky, přemýšlím o vyzkoušení...

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ta cena je teda parádní! Achjo, zase budu utrácet..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a prosím tě, o tom Clarins make upu jsi psala? :)

      Vymazat
    2. akorát teď koukám, že tam píšou jen 7 ml...

      Vymazat
    3. A jéje, to jsem si vůbec nevšimla, zadala jsem do vyhledávače Eclat miracle a vyjelo mi tohle:-(, ale mají tam fajn věci za pár korun...

      Vymazat
    4. Jo a na Clarins bude brzy recenze, už je skoro vypotřebovaný a jak jsem na něj ze začátku nadávala, tak po změně krému ho doslova miluji a na léto bych si ho chtěla koupit v tmavším odstínu:-)

      Vymazat
  3. Takže obchod, na který jsi psala odkaz, jsem si uložila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se pak případně na blogu pochlubíš nějakým úlovkem;-)

      Vymazat
  4. Ty ceny se mi moc nezdají teda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam hodně mini a cestovních balení.

      Vymazat
  5. Uááá, jak je někde napsáno Eclat, hned zbystřím. Vypadá perfektně a já si to mini balení na zkoušku objednala.
    Co se týče cen u high end značek jsou nižší, ale jsou to všechno ta mini balení, které nejsou určené k prodeji. Alespoň podle stínů od Clinique a těch mini objemů tak soudím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím to samé, mini balení, ale ne u všeho. Jsem zvědavá co na něj řekneš:-)

      Vymazat
  6. Tyjo vypadá to skvěle, ale ty ceny jsou až podezřele nízké...no nechce se mi tomu moc věřit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se bát, je to spolehlivý obchod.

      Vymazat
  7. Ta konzistencia, farba aj efekt mi pripomina moj momentalne naj rozjasnovac Lumi Magique. Inak nechapem, preco je v nasich drogerkach nedostupny, takze si ho musim zhanat cez ebay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakryš, Lumi Magique a nedostupný u nás? To mě vážně mrzí, už by byl můj.

      Vymazat
  8. Vyzera to super, ja si niekedy pripadam, ze mam taku zvadnutu plet, takze nieco taketo by sa mi uzasne hodilo :) diky za tip!

    Tina z www.makeupaddict.sk

    OdpovědětVymazat
  9. ja som si omylo kupila rozjasnujuci make up takze keby som pouzila este toto tak by som bola ako slnko ziariva

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna mám doma jeden úplně nový a hledám pro něj nový domov :) já na tyhle věci moc nejsem, takže pro něj nemám využití :) Kdyby někdo chtěl to plné prodejní balení, dejte vědět :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja jsem zatim neprisla na chut podobnym produktum, na jinych se mi to libi, na mne uz moc ne. A jaky make-up od clarins pouzivas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase tyhle tekuté rozjasňovače můžu:-) Používám Clarins Everlasting Foundation, velmi kvalitní makeup, hlavně vydrží od šesti ráno do devíti večer, jen se musí dát vhodný podklad a mírně zapudrovat. Ve světě je hodnocený rozporuplně, ale mně nakonec sedl neuvěřitelně.

      Vymazat
  12. tak to vypadá jako užitečná věcička.. já s rozjasňovači žádné bližší zkušenosti nemám :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  13. Ne a Ne a Ne... nebudu utrácet... neeee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...