Prohledat tento blog

pondělí 15. dubna 2013

Návrat ke starým dobrým časům. Bůh žehnej Induloně.

To si tak sedím s kamarádkou na vínovém dýchánku a ona ze své krásné stylové kabelky vytáhne INDULONU. No co vám budu povídat, zbystřila jsem a zároveň byla trošku v šoku. Jak z tak pěkné kabelky může vylézt něco tak...starého a nemoderního. Zvědavost mi ovšem nedala a já poprosila o vyzkoušení. Šlo to rychle. Na druhý den jsem nervózně přešlapovala v Tetě u nádraží a vyhlížela mou novou lásku. Modrou Indulonu!


Pokud je jedna věc, která by vám v kosmetickém životě neměla uniknout, je to právě Indulona (a Eight Hour  řada od Elizabeth Arden plus maska Mint Julep od Queen Helene):
  • Perfektně zvláční pokožku rukou na několik hodin
  • Vstřebá se tak za deset minut, tudíž pro kancelářskou práci není vhodná, ale když si ji ráno před odchodem máznu, celý den mám ručky jako ze žurnálu
  • Krásně voní, hodně podobně voní Chanel No.5
  • Úžasná je i na celé tělo, na chodidla není nic lepšího, ani krémy na ně určené, mám je jako mimino!
  • Na suchý, problémový, ekzémový obličej díky jednoduchému složení také velmi vhodná
  • Vy ji ještě nemáte?!




Jen lituji, že už se nevyrábí v tom old school plechovém balení, mělo to něco do sebe. A prosím vás, až se někde dočtete, jak je Indulona skvělá jako urychlovač opálení, nevěřte tomu, leda byste si chtěly uhnat rakovinu kůže. Ovšem jako péče o pokožku hravě strčí do kapsy výrobky o deset, dvacet tříd dražší. 

Takže zahoďme předsudky a vyzkoušejme něco, co sice nestojí tři stovky, ale skutečně funguje a to mnohem lépe. A ano, narážím na Crabtree & Evelyne a jeho předražený krém na ruce, který mi nehydratoval ruce ani zdaleka tak dobře jako "trapná" Indulona.

* a děkuji Zuzce, jako vždy, za skvělou inspiraci, jako už mnohokrát!;-)



62 komentářů:

  1. Indulona je fakt bomba, už mi dlouho slouží velmi dobře, nejraději mám tu oranžovou měsíčkovou, ta tak krásně voní a hydratace perfektní.Určitě ji vyzkoušej.Jenom to balení je drobetko nepraktické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkouším i tu měsíčkovou, ale modré se už nikdy nevzdám:-)

      Vymazat
    2. presne, měsíčková je naj! a vstrebáva sa neuveriteľne rýchlo, na rozdiel od univerzálnej :)

      Vymazat
  2. Brzy si pro ni doběhnu. Nějaké kémy na ruce jsem teď vymazala a nerozumnou částku za krém na ruce se mi zrovna dávat nehce, navíc když to není zapotřebí. Chvíli jsem přemýšlela o plechovém balení a pak mě naštěstí paměť podržela. Mělas na mysli tu plechovou tubu zavřenou bílým plastovým vrškem jako od pasty? Tak to bych si dala tím tuplem říct:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tu mám na mysli, jako malá jsem si říkala, proč máti nekoupí něco lepšího...Jak blbá jsem tehdy byla:-D

      Vymazat
  3. Přesně tak, nevidím důvod kupovat drahé krémy, když máme něco za pár kaček a stokrát lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nedam dopustit na tu oranzovu indulonu, o modrej som este (cuduj sa svete:)) nepocula. Ale vdaka za tip, urcite vyskusam. Ja zhanam nejaky dobry krem na nohy, hlavne teraz ako ide leto a budem furt chodit v sandalikoch, takze nieco ako indulona sa mi urcite zide :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na chodidla je opravdu skvělá. A tu měsíčkovou vyzkouším.

      Vymazat
  5. Uplny suhlas, bohuzial som musela najskor vyhodit 20 eur za loccitane krem, aby som zistila, ze je na h... Verim, ze keby sa predavala v oldschoolovom baleni, obrat by sa rapudne zvysil :S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Změnit obal, lepší design a byl by to hit i pro mladé.

      Vymazat
  6. Co můžu zase já jako dobré krémy na ruce doporučit, tak to jsou krémy na ruce od Essence, myslím konkrétně 24h hand moisture balm, 24h hand protection balm, a 2in1 hand&nail balm. Opravdu plní to, co mají, nehty vyživují (hand&nail), hydratují (moisture) a prostě tak :) Ale jak říkáš, není nad klasickou indulonu, v "dnešní době" na modrou niveu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarah, díky za tip, na krémy od Essence jsem četla samou chválu, takže jak je někde uvidím, určitě si jeden koupím.

      Vymazat
    2. Essence se ale vyrábí v Číně, ne? To bych na sebe nepatlala.

      Vymazat
    3. Tak to netuším, ale já jsem přes kosmetiku prase, nějaká Čína mě nemůže rozhodit:-D

      Vymazat
  7. Nedávno jsem si říkala, že si jí zase pořídím, tys mě přesvědčila :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Má láska k Induloně trvá už dlouho, jen poslední rok jsme měly pauzu. Ale chci se k ní vrátit... A propos, ani měšíčková s olivovou nejsou vůbec špatné. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ja som mala popraskané ruky na brigáde z večného oplachovania pohárov, tak som poslala chlapa do obchodu po krém na ruky a čo mi nepriniesol- škaredú modrú indulonu. no fajn, vravím si. lepšie niečo ako nič. no po vyskúšaní som si povedala, že chvalabohu! ruky hladké ako nikdy predtým po prasklinkách a štípaní ani stopy. len keby nebola taká mastná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné mínus, mastnota, ale ona se za pár minut, no možná čtvrt hoďky vsákne.

      Vymazat
  10. Indulona je dobrá, ale bohužel ji můžu jen na noc, mám po ní pocit hrozně upatlaných rukou :(

    OdpovědětVymazat
  11. A Chanel se prave obratila v hrobe:D

    ale co se tyce indulony, tak si ji taky mam porad pro vsechny pripady doma pri ruce, presne tuhle modrou ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Modrou indulonu jsem už dlouho neměla, nalákala jsi mě :) Já mám nejradši olivovou, ta má nejlepší vůni, konzistenci i účinky. Měsíčková taky dobrá, ale připomíná mně brigádu ve fabrice, brr :)

    OdpovědětVymazat
  13. teďka jsem ji taky kupovala, já takový problém se suchýma rukama nemám, ale můj přítel má po zimě ty ruce úplně šíleně a jediné, co mu dokáže pomoct je právě indulona. Třikrát hurá induloně

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní2:57:00

    apríl byl před dvěma týdny, ty chanel no 5...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělám si srandu, a když ne pětka tak nová odlehčená pětka jako vyšitá, ta krémovost tam prostě je!:-)

      Vymazat
  15. ja pouzivam dove obycajny a som spoko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicol, díky za tip, obyčejný Dove také vyzkouším. Vůbec Dove mám moc ráda.

      Vymazat
  16. S Crabtree&Evelyn taky nemám ideální zkušenost, vcucne se rychlostí blesku a obratem mám pocit, že jsem si ruce vůbec nemazala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně stejná zkušenost. C&E má krásný obal, krásnou vůni i dejme tomu zajímavé složení, ale účinky se podle mého názoru nedají srovnat s Indulonou.

      Vymazat
  17. Tak s touhle indulonou mažu packy i našemu čivavákovi když je má v zimě rozpraskané od soli :D Funkguje skvěle jak na lidi tak na zvířata :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý tip na ty packy, vyzkouším na svém beníkovi...

      Vymazat
  18. Anonymní6:37:00

    Naštěstí fasujeme Indulonu v práci.Modrou,měsíčkovou,občas i olivovou.Jsou super,nedám na ně dopustit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já tvrdím, Indulonu zdarma pro všechny!!:-)))))))))))))))))

      Vymazat
    2. Anonymní11:23:00

      No jasněě...:-))) Ale bylo by to fajn...

      Vymazat
  19. Anonymní6:39:00

    Zadejte si do Google "Indulona",je tam více druhů...

    OdpovědětVymazat
  20. No, paraffinum liquidum bych na obličej teda nedala, ale ta měsíčková je na nohy docela dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí silikony a ropné látky snáším celkem dobře a kámošce to pomohlo na problémovou pleť...samozřejmě, že ji nepoužívá rok v kuse, jen někdy, když chce dát pleti voraz.

      Vymazat
    2. Anonymní11:24:00

      Přesně,mně pomohla v zimě s lišejem během dvou dnů.

      Vymazat
  21. Mám doma tři, nedám na ně dopustit:)

    OdpovědětVymazat
  22. Indulona je nejgeniálnější krém vůbec Dporučuji olivovou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, olivovou si hned kupuji, i tu měsíčkovou.

      Vymazat
  23. Ja som celé minulé leto používala indulonu - repelent. Nielen sa o mňa komár ani neobtrel, ale zároveň som mala krásnu hydratovanú pokožku tela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lilliano, dobrý tip, na léto si ji pořídím, hmyzáky nesnáším.

      Vymazat
  24. Já mám prostě problém s ropným základem. Na ruce, nebo nohy ještě dobrý, ale na obličej, zvlášť ekzematický, bych to teda nedala. Problémem i využití krému na ruce je pomalá vstřebatelnost, možná na noc by šel, ale byť jsem kancelářský krysa, ruce si myju denně nejméně desetkrát a pak pokaždé musím přemázavat, takže v tomto ohledu taky není praktický. Indulona byla na obličej vhodná, mám dojem, za dob mé babičky, kdy se ještě nepožíval ropná základ, ale přírodní... =/ jinak, tu vůni "klasické modré" si pamatuju do teď =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mitsuuko, ale mně se Indulona za čtvrt hoďky vstřebá. Nicméně do práce opravdu vhodná není, taky ji tam nepoužívám. S tím přírodním základem musela být Indulona dokonalá:-)

      Vymazat
    2. Ja používam na tvár a ruky klasickú niveu. Ta sa vstrebe za pár minút a celkovo ju mám radšej ale ako sa hovorí sto ľudí sto chutí ;)

      Vymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Na Indulonu taky nedám dopustit, ale musím říct, že dříve měla asi jiné složení, protože mi vyhovovala mnohem víc. Ale i tak si ji stále kupuji :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možný to je, ale i tak je dle mého skvělá...ropa neropa :-)

      Vymazat
  27. Já bych tu indulonu asi nezatracovala, ale...
    Celý moje dětství s návštěvami u jedné z babiček se neslo v duchu totální hygieny! Babi pracovala na okresní hygienické stanici, což ji trochu poznamenalo. Neustále jsem si u nich musela mýt ruce: po příchodu z venku, po použití toalety, po hraní se psem, po hraní bez psa, po hraní s hračkami, po jídle, před jídlem, prostě furt. Otrava na entou, pro malý dítě strašný. Babi mi pochopitelně šla příkladem. A po každém svém umytí rukou si je namazala právě indulonou; jo a u babi se taky furt zavíraly (a zavírají!) všude dveře. Takže ta indulona se mi stala ztělesněním hygieny doslova otisknuté do dveřních klik :DDD A od tý doby ji nechci ani vidět.
    Ale rozumím, že občas je to to nejlepší, co na sebe můžem napatlat. Stejně jako třeba modrá nivea... prostě klasika. ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, tak ten tvůj příběh je opravdu skvělej:-)...Mě by nikdo nikdy k ničemu nedonutil, bych asi měla s bábi rozepře, byla jsem šíleně tvrdohlavá, takže žádné trauma z Indulony nemám. A například klasickou modrou Niveu moc ráda nemám, protože se mi s ní na intru šíleně zkazil obličej:-(

      Vymazat
  28. Ty nejzavrhovanější produkty prostě vždycky bývají ty nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  29. Skvela je aj indulona zelena olivova, na suche ruky aj ako nudzovka na vysusenu plet, na spalenu tvar som na kolegoch vyskusala dezinfekcnu ruzovu...az sa cudujem, ze indulona nestratila svoju staru kvalitu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celeblith, díky za typ na tu růžovou, časem vyzkouším všechny. Taky se divím, že je to tak účinný krém za pár korun.

      Vymazat
  30. Já Indulonu miluju na obličej! :) Nedám na ni dopustit, na ruce taky paráda. Akorát mě nehorázně naštvalo, že teď jak změnili balení, tak změnili i recepturu!! Jsou tam teď navíc ve složení tři látky, mezi nimiž je i syntetické pižmo, způsobující rakovinu prsu, toxické pro okolní organismy, protože je nerozložitelné a hromadí se v tělech jak lidí, tak i jiných živočichů. Jako naštvalo mě to nemálo, ale co mám dělat, když je to jediný krém, který na obličeji snesu a který mě může zbavit vysušené pokožky. Kupovat si ji musím i dál, že jo, bez ohledu na to, co v ní je za srajdy :/.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...