Prohledat tento blog

neděle 14. dubna 2013

Nový odstín Color Tattoo Maybelline 65-Pink Gold nepřehlédněte! plus ukázka dalších dvou odstínů.

Gelovo-krémové oční stíny se Maybelline povedly. Mám je snad ještě víc ráda než již nevyráběné pěnové oční stíny od Rimmel. Pracuje se mi s nimi snadněji, mají krásné odstíny a drží jak helvétská víra. 
Odstín 65-Pink gold je navíc multifunkčním líčidlem.

Pink gold je středně růžová, pudrová barva s teplým, zlatavým nádechem. Klidně by ji Maybelline mohl prodávat jako tvářenku a rozjasňovač v jednom.



Barvu Pink gold můžete použít jako tvářenku, oční stíny  a dokonce i místo rtěnky. Jako tvářenka necuckovatí, velmi dobře se roztírá, nezalézá do pórů a hlavně dlouho vydrží. Dá se díky své barvě použít i jako rozjasňovač.

Na rty barvu doporučuji jen s leskem nebo balzámem, jinak hodně vysušuje, já ji mám na fotce s klasickým leskem v průhledném odstínu. Celý makeup vypadá celistvě a svěže hlavně díky opakujícímu se odstínu na tvářích, očích a rtech.

Na očích se chová stejně jako bronzový odstín 35-On and on bronze. Dobře se roztírá, okamžitě zaschne a drží na věky věků. I při psaní tohoto postu si uvědomuji, jak moc Color Tattoo miluji vzhledem ke kvalitě, ceně a dostupnosti. 


Trošičku hůře je na tom odstín 05-Eternal Gold. Nenést celistvou vrstvičku je neskutečný problém. Flekatí a proto ji používám jen jako oživení na normální stíny, kdy umí vykouzlit prozářený efekt.

Pro zajímavost, tyto stíny jsou vyrobeny v Itálii a stojí kolem 130 Kč. Mají ještě jeden nový odstín a tím je světlá modrá, krásná barva. Já bych ji ale nevyužila.

Všem vřele doporučuji právě kvůli barvě, konzistenci, výdrži a hlavně multifunkčnosti. Odstín 65-Pink gold se stane stálicí nejspíš i vašeho kosmetického kufříku:-).


42 komentářů:

  1. Tento odstín se mi líbí, ale ještě jsem ho u nás v drogerce neviděla :(

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, já bych potřebovala aby bylo něco mezi eternal a pink gold :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsadím se, že za mořem bys ho našla:-)

      Vymazat
  3. S Eternal Gold mám stejný problém, ale vždycky to pak nějak navrstvím a vypadá to celkem dobře :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tvoří hrudky, samostatně to nevypadá zrovna nejlépe:-(

      Vymazat
  4. Mám ho doma necelý týden. Včera jsem si z něho udělala horní línku a vypadalo to moc dobře. I když si toho asi nikdo nevšiml, mě se to moc líbilo. =D A na oku je to na mě až moc růžové a bojím se, že mi to nesluší, ač jsem stejný typ jako ty- světlá kůže, modré oči a blond vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linku vyzkouším taky. Jinak na oku vypadá tahle růžová svěže a nenápadně, já ji kombinuji s bronzovým odstínem:-)

      Vymazat
  5. Pink Gold je super, pořídila jsem ho cca před 14 dny, od té doby jsem ho v drogérii neviděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, že by se tak rychle vyprodal? A ani jsem nepobrala zda se jedná o limitku nebo se zařadí do stálé nabídky...

      Vymazat
  6. Já jsem na tuhle barvu v pátek koukala a je krásná! Ale já si asi pořídím nějakou bronzovou:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on and on bronze je sázka na jistotu;-)

      Vymazat
  7. Časem se na něj taky chystám, ty zlaté mám taky a miluju je, žádné fleky mi nedělají a vypadají nádherně.Color Tattoo považuju společně s Urban Decay za nejlepší stíny vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná máš jinou várku, i to je možné.

      Vymazat
    2. Anonymní12:33:00

      Mě flekatěla jen horní vrstva. Když jsem se propracovala níž do kelímku tak se začaly chovat jako ty bronzové.

      Vymazat
    3. Aha, to je dobrá poznámka! Vydlabu si ďolík a hned to vyzkouším, díky.

      Vymazat
  8. Jéé, konečně k nám dorazil i pink gold! Tak to musím naklusat do drogérky. Až na ten fialový, mám tyto stíny také ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialovej a zlatej údajně cuckovatí (u toho zlatého mohu potvrdit)...Mám v plánu si ještě časem dokoupit i tyrkysový, furt nad ním dumám a nevím...koupit si ho a použít třikrát v létě...jinak se líčím spíš přirozeněji...

      Vymazat
  9. tak ten bronzový odstín je krásný..jen mám nějak radši pudrové stíny,ale pro tenhle si možná zajdu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, ten bronzový odstín je vyloženě must have, po vypotřebování si určitě koupím další balení, je to můj nejpoužívanější oční stín vůbec.

      Vymazat
  10. Taky jsem se na oba nové odstíny dívala a jsou krásné. Jen škoda že u nás na ně nejsou testery :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Testery nejsou, myslím, nikde. Ale nezoufej, riskni to a nebudeš zklamaná:-)

      Vymazat
  11. Musím se na ty stíny zaměřit. Vypadají skvěle a ten bronzový bude můj...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ho ještě nemáš?! Tak rychle napravit, budeš z něj určitě nadšená, opravdu krásně namíchaný neutrální odstín.

      Vymazat
  12. Do toho růžového určitě dříve či později půjdu, takové univerzální barvy mám moc ráda. :) Jinak s těmi zlatými dělám hlavně linku, ta celkem celistvá jde a vypadá pěkně. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkouším tu linku, to jsem ještě nezkoušel(vůbec linky se mi málokdy chtějí malovat, jsem na to líná).

      Vymazat
  13. Mám ty broznový a právě nově růžový. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za typ!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  15. Sice mě zatím Color Tattoo nějak minuly (ale já to tak mám se vším, většinou mě to začne opravdu zajímat, až když to nadšení kolem opadne), ale teď jsi mě dost nalákala, protože ta barva je opravdu krásná a multifunkčnost se určitě hodí :-)
    Já snad budu muset udělat nálet na stojan maybelline a pořádně ho prošmejdit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej a kupuj, tyhle stíny fakt stojí za to. Já teď mám mírnou averzi k těm novým rtěnkám Maybelline, koupím si je až tak za rok, až se o nich nebude psát:-D

      Vymazat
    2. Že jo :-) Jak o něčem čtu každé dvě hodiny, tak mě to vůbec neláká. Asijský BB krém (můj vůbec první BB) jsem si pořídila teprve nedávno, i přes to všechno ochání a achání :D

      Vymazat
    3. Ha, zrovna těm bbčkům jsem neodolala. Ale můžu ti říct, že od Zyaji nebo jak se to píše, jsem ještě vůbec nic nevyzkoušela a ani to neplánuji...a to může být fajn kosmetika...

      Vymazat
  16. U nás ho prostě pořád nemají! A to si na něj brousím zuby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi neříkej...bych je zdrbala:-P

      Vymazat
  17. Z bronzového odstínu jsem nadšená, mám doma a spokojenost největší. Jenže po katastrofální Eternal Gold (hrudkovatí, pigmentace horší, musím nanáčet více vrstev a kolikrát se fakt držím, aby celé balení neletělo rovnou do koše) se trošku bojím koupit další odstín:-( Ale Pink Gold fakt hezký odstín...Asi se budu muset vyhýbat drogeriím jako čert kříži. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harmony, tak prej u nás Eternal Gold musíš vydlabat a pak má konzistenci jako ten bronzový...tak nevím...Pink gold má stejnou konzistenci jako ten bronzový.

      Vymazat
  18. Ja jsem si v US koupila Inked in Pink a puvodne jsem si myslela, ze barva bude stejna, ale prijde mi, ze ta americka verze je studenejsi, spis pink silver, nez pink gold=) Ale kazdopadne je to skvely univerzalni stin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inked in Pink musí být taky úžasná! Vůbec, já chci bydlet v USA, nekecám. Mám pocit, že tady sbírám jen drobky:-(

      Vymazat
  19. Anonymní8:55:00

    Pink Gold je bomba, momentalne jedine stiny ktere pouzivam, obcas prihodim nejake pudrove stiny pro vic barvy. Jsem nadsena, pro me zatim objev roku. Kvalita na ty penize neuveritelna:) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v Pink Gold nejedu sama:) Naprostý souhlas, co se týče kvality, cena je symbolická.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...