Prohledat tento blog

sobota 6. dubna 2013

Propadáky

Nazdárek, proč si neokořenit sobotu něčím negativním. V uplynulých měsících se našlo pár výrobků, které mě zklamaly. Asi jsem měla vysoké nároky, moc jsem toho očekávala a výsledek byl nakonec slabší nebo žádný. Tento fakt nebrání tomu, že zrovna vám  by výrobek sednout mohl. Taky chci dodat, že většinu věcí jsem vyhodila, takže budete mít nálož opravdu toho nejhoršího, u čeho jsem si řekla "tak tebe nevyhodím, nejdřív tě pořádně properu".... Výrobky jsem schovávala v šuplíku s myšlenkou na pomstu, kterou na nich vykonám:-D...



DEKORATIVNÍ ČÁST




Začneme tím největším zklamáním:
  • Sally Hansen Miracle Cure
Je to děsný, děsný, děsný lak, který jsem zprvu chválila, ale po spotřebování celého balení jsem zklamaná a naštvaná zároveň. Dala jsem za něj přes dvě stovky! Ale o to vlastně nejde, jde o to, jak ho všichni v časopisech protežují, doporučují ho slavné modelky a herečky, no nekupte to! A pak ho máte doma a zjistíte, že nehty jsou stále stejné, možná jsou na tom ještě hůř. Jediný efekt byl ten, že vám jako podlak poslouží proti zažloutnutí nehtů, ale na to vám stačí obyč podlak za třicet korun. Nedoporučuji nikomu, doporučuji se mu obloukem vyhnout a případně na něj házet hnusné pohledy. Uf, konečně jsem to ze sebe dostala!
  • Jardins du Monde Yves Rocher  Brazilian Coffee Beans sprchový krém
Zvykla jsem si na svou kostku přírodního mýdla Auroville, shodou okolností kávové kostky. Zvykla jsem si i na jemnou, téměř neznatelnou parfemaci. No a pak to zkusíte s brazilskou kávou od Rochera a málem se vyvrátíte. Šíleně silná parfemace, umělá. Něco mezi kávou a karamelem, zvedá se mi z ní žaludek. Jinak mám sprchové gely od Rochera hodně ráda, ale tato parfemace je pro můj nos přes čáru.

  • Isana Power lak na vlasy z produkce drogérie Rossmann
Když jsem kupovala lak, byla to jen chvilkové zatemnění mysli. Znáte to, najednou máte pocit, že začnete šetřit a že to zvládnete! No...pak si donesete domů TOHLE a zjistíte, že šetřit nezvládnete. Tedy, pokud by vám "parfemace" ala bublifuk nedělala dobře, to by pak byla jiná. Ten chemický jarový zápach je nesnesitelný. A perlička na závěr, má být mega tužící, označení 5+, hahahaha, netuží skoro vůbec, za to bublifukový odér se za vámi potáhne ještě hodně dlouho....

  • Dermacol Slim-gel na bříško
Už jenom ten název, děs. Sama bych si ho nikdy nekoupila, ale byl v sadě s řasenkou a balíček byl o 50% levnější. Zrovna jsem řasenku potřebovala, tak jsem byla ráda, že k ní mám zdarma tento gel. Používala jsem ho a je na nic. Ne že bych čekala nějaké zeštíhlení, ale alespoň hydrataci. Nic. Gel lepí, smrdí, nefunguje, je to tahač peněz a já jsem ráda, že jsem ho vlastně dostala zadarmo.

  • Payot maska na pleť Intensive Radiance 
O ní jsem psala v této recenzi. Důkaz, že ani drahá značka není zárukou dobrých výsledků. 

  • Šampon s chrpou na šedivé vlasy Yves Rocher
Krásně voní po kopretinách a tím to začíná i končí zároveň. Má dodat intenzivní stříbrný lesk, který by dodat mohl, pokud by byl pigmentovaný. On ale pigmentovaný není, tudíž žádný stříbrný lesk dodat nemůže a já to beru jako klamání zákazníka. Jo a má přirozeně tónovat. Jak?! Čím? Opět dodávám, je to průhledný, lehce nafialovělý šampon. Prostě si z nás dělají srandu.

  • Tvářenka MAC Sheertone Shimmer Blush odstín Plum Foolery
Skotačivá švestka? Kdo od Macu nic nečeká? Leda blázen. Takže já jsem taky čekala. Například výdrž (nula), nanášení (flekatí a je tvrdá)...ach jo:-( Na té si ještě pochutnám sólo.

  • Dermacol Make-up Cover
Na mně nedrží, cuckovatí, je nepřirozený, zalézá do vrásek a do pórů a holky, pokud si myslíte, že nejde vidět, tak vás vyvedu z omylu, jde vidět. Jde vidět nehorázně, hlavně na denním světle. Stačí malý ťupanec na beďaru a jde to vidět. Je nepřirozený a vhodný opravdu leda tak na focení nebo do televize. Jojo, možná někoho naštvu...

  • Dermacol 24h Control long-lasting makeup plus báze
Neřeším teď ten šílený oranžový odstín. Nedrží na pleti, málo kryje, báze mi vysušuje pleť...

  • Parfémy Diamonds Summer 2012 Emporio Armani, Coco noir Chanel, Burberry for Woman edp Burberry
Diamonds Summer, limitka z minulého roku. Umělá, nedrží (v tomto případě díky bohu...), nevoní mi. Jablka plus chemie.
Burberry For Woman edp mi dělá se žaludkem zle. Stejný pocit, jako když skáčete s pětimetrového skokánku do bazénu. Jinak voní po vanilce a jablečných šlupkách. 
Coco noir  od Chanelu je vlastně moc krásná vůně, ale ne pro mě. Budete vonět luxusně, ale na mě je moc usedlá, nudná a křičící "já na to mám"...

  • Lesk na rty Estée Lauder Pure Pops
Jde o to, že jsem od této značky čekala víc než jen vodnatý nedržící lesk na rty. Naprostý průměr za nadprůměrnou cenu.

  • Štětce od realTECHniques
Dají-li se tyto pidi šmrdlátka nazvat štětci. Ostatní štětce ze sad jsou ok, ale tyto čtyři jsme nepochopila. Dva fialové na oči. Jeden je moc malý a zbytečný a ten druhý má být na vytvoření linek, ale jeho mega průměr ho odsuzuje spíše do koše:-(
V bronzovém provedení jsou štětce na tvář. Placatý má být na nanášení makeupu. Dělají si srandu? Šmrdlala  bych s ním makeup půl hodiny, je to miniatura normálního plochého štětce na makeup, tečka. Druhý malý šmrdlač má být na korektor. Pro mě je naprosto zbytečný.

  • Goldwell Color Extra Rich 60sec treatment
Maska mé vlasy dostatečně neopečuje, neuhladí. Každopádně jsem ráda, že jsem díky SB masku mohla vyzkoušet.

  • Essence Studio Nails Ultra nail Repair
Další zpevňovač na nehty, který se jen tak jmenuje. Nic vám nezpevní, opadá ještě ten den kdy ho nanesete...

  • Lavera Natural Concealer
Korektor to být má, ale není, je skoro průhledný. Psala jsem o něm zde. 

  • Essence Stay Matt lip Cream odstín 01 Velvet Rose
Slibovala jsem si od něj hodně. Miluji matné barvy na rty. Miluji nude barvy dorůžova. Jenže bohužel, tato barva na rty je mrtvolná, nepřirozená, omítková růžová, kterou většinou používají takové ty "hrozně přirozené" ženské bez vkusu. Pardón, pokud jsem se někoho dotkla, ale tato barva bezkrevné bílo-růžové snad nemůže slušet nikomu, myslím to s vámi dobře;-)...Mrkněte na recenzi od Talky, ta to shrnula dokonale.

To je tak asi vše. Znáte tyto výrobky? Máte své vlastní propadáky? Budu vděčná, když se mi do komentářů svěříte:-).



73 komentářů:

  1. Nene, tys pomluvila Real Techniques a Make-up Cover, končím s tebou :D. Dělám si srandu :). Fakt je, že ten štětec na linky RT je dost tlustý. A že Cover je vidět - to jo, je. Ale ono stačí ho nanést úplně nejvíc miniaturně malinko, taky mi dřív přišlo, že je vidět strašně moc, teď už je to lepší, ale pořád to není neviditelné. Ostatně účinný korektor, který není vidět, jsem ještě nepotkala. Pro mě je Cover nenahraditelný na kruhy pod očima, nic lepšího jsem bohužel ještě nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfect cover na fotkách musí být skvělý, ale v reálu...pod oči jsem ho nezkoušela, to je fakt, ale tam mám svou stálici MAC long lasting korektor, takže nemám důvod patlat něco jiného. Vím, že PC je hodně oblíbený, a teda ty určitě pod oči nepotřebuješ takové krytí, to mi neříkej;-)

      Vymazat
  2. "Malý šmrdlač" - tak to mě dostalo :). (Barevné) laky od Sally Hansen mě taky úplně nenadchly, čekala jsem víc, ale mám od nich za stovku zpevňující lak (Hard as nails), který se dá použít samostatně i jako podlak a s tím jsem spokojená. A korektor od Lavery letěl do koše ihned. Jinak s těmito výrobky nemám zkušenost, také chystám článek o pár propadácích..

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby ses chtěla těch štětců zbavit, tak sem s nimi :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. S Dermacol Cover nesouhlasím, pokud 100% sedí odstín tak pupínek zakryje skvěle. Ty malé štětce RT jsou dobré na korektory, ten na makeup i na rozjasňovač.. Ale kdo nenajde uplatnění tak chápu no.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fairy, určitě ti to neberu, mně taky sedlo BBčko od Lorealu a dalším sto lidem ne, co člověk to názor:-)

      Vymazat
  5. Sprcháče s vůní kávy taky moc nemusím, jeden jsem měla a vyloženě mi smrděl.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  6. Makeup cover už dlouho promýšlím, ale pořád jsem se nějak neodhodlala ke koupi... :)
    Zpevňovač od essence mám též, je docela vtipný, fakt opadává prakticky hned... :/ :)
    Ostatní věci jsem nezkoušela a ani mě moc netáhnou... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je vše vyzkoušet na vlastní kůži, lak od Essence je opravdu katastrofální výrobek a už je v koši...:-)

      Vymazat
  7. Anonymní3:24:00

    Dermacol Cover mi nedrží a scuckává se, to je pravda. Ale pokud použiji správný odstín a nanesu buď transparentní pudr nebo pudr o něco světlejší než má pleť, vypadá alespoň pár hodin přirozeně.
    ALE! Používám ho pouze jako korektor, jinak mi vysušuje pleť. A nic jiného než toto mi zatím tak dobře pupínky a kruhy pod očima nezakrylo, takže budu používat dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, chápu a věřím že ti vyhovuje:-)...

      Vymazat
  8. Pane jo, tobě nevyhovují tyhle štětce? To jsem ještě nikde nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně tyto čtyři ne, ten zbytek ujde, ale na zadek jsem si z nich nesedla, asi tak...

      Vymazat
  9. Lícenku MAC som si chcela zaobstarať... dobre vedieť... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky mac jsou fajn, jen tento odstín prostě nedrží, přitom je tak krásný! O to víc mi mě to mrzí...

      Vymazat
  10. no tys jim nandala. ale to by mě taky naštvalo, tolik výrobků, co nevyhovuje, tak vůně se dá ještě zkousnout, tvářenka od macu není levný špás,tak to by mě taky vytočilo. štětce mám sigmu, takže jsem v poho, lavera z boxu tragédie, to mám taky doma a essence stay matt mám jiný odstín a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sigmu se musím podívat, resp. něco objednat. Snad budou lepší než realTechniques.

      Vymazat
  11. Už jsem si myslela, že jsem jediná, komu Dermacol Make-up Cover nevyhovuje.
    Vždycky když se někoho - kamarádek, na internetu - zeptám na tip na korektor, tak mi doporučí tento, ale mě prostě absolutně nesedl.
    Kdyby měl někdo osvědčený korektor, tak sem s ním :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji korektory z MAC, jak ten hydratační v plastové tubičce tak je vynikající Long Lasting s pumpičkou. Na ten já nedám dopustit, ale mírně vysušuje, takže to chce pod oči hydratační krém.

      Vymazat
  12. Lavera mi kruhy po očima zakryje, ale je to tím, že na mě moc netrpím. Jinak lesk od Essence, aby byl použitelný kombinuji s hnědou rtěnkou od Alverde, spolu vytvoří perfektní odstín:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noogeto, upřímně, mně taky kruhy netrápí a krytí nepotřebuji, ale hodnotím ten korektor objektivně jako nedostačující. Kombinace rtěnky a matné barvy může být fajn, to určitě ano:-)

      Vymazat
  13. Podkladový lak od Sally Hansen mám tiež, nie je to žiaden zázrak, ale neberiem to tak tragicky. Mne vyhovuje, že rýchlo uschne a prakticky hneď možem lakovať farebne, ochráni pred zažltnutím a dobre mi na ňom držia ostatné laky. Ja spevňujúcim lakom ale všeobecne moc neverím a proti štiepeniu nechtov mi pomáha len pravidelne mazať lôžko bambuckým maslom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve, konečně mi někdo dal zajímavý tip na lámavé nehty, bambucké máslo vyzkouším, mám pocit že ho prodává atok...Sally, kdyby stála pade, tak to beru, ale furt o něm čtu jak je bezvadný a taky stojí docela dost peněz, z toho titulu takový hejt....

      Vymazat
  14. konečně někdo, komu nesedí Makeup Cover od Dermacol. Já jsem si ho na četná doporučení koupila a jsem z něj nešťastná. vůbec s tím nejde pracovat. z tuby toho vždycky samovolně vyleze na tři obličeje, ne na jeden pupínek, je to voděodolné, takže to pak nemůžu pořádně dostat z rukou a ze všeho, kam to vyteče a ten korekční účinek je čistě průměrný, spíše jak říkáš, ani to nejde pořádně rozetřít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, pro mě je to prostě šílenost na entou, jako na fotky beru, to bude fajn, ale do reálného života...?

      Vymazat
  15. Já mám s make-upem "Dermacol 24h Control long-lasting makeup" naopak dobré zkušenosti a zas mi přijde, že kryje suprově :) ale každý má jinou pleť a každému sedne něco jiného. Mimochodem, jsi první blogerka u které jsem narazila na kritiku na make-up cover od Dermacolu :)) ... Ale super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za pochvalu, jak jsem již předestřela v úvodu, chápu že výrobky někomu vyhovovat budou a to je jen dobře:-)

      Vymazat
  16. Anonymní4:37:00

    s těmi štětci od RT si dovolím nesouhlasit. Základní chybou je, že se řídíš tím, na co by štětce měly být. Je jedno, jestli je na nich napsáno "powder brush" nebo "foundation brush". Každý by si měl najít, na co mu štětce vyhovují, a ne se "tupě" řídit popisem. Tohle skvěle popisuje i Lou z GetTheLouk. Ten malý béžový se dá skvěle použít na projasnění vnitřnáho koutku a pod obočí. Ten foundation brush je skvělý na korektor, někdy i na rozjasňovač, a tak dále...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřídím se vůbec tím, na co štětce jsou, jsem ta poslední, které by chyběla invence. Stojím si za tím, že PRO MĚ jsou ty štětce na prd a nevyužiji je. Nicméně dalším lidem vyhovovat můžou.

      Vymazat
  17. S Dermacolem naprosto souhlasím, vůbec mě to nedivuje - jejich pečující kosmetika je nadupaná chemií a skutek utek. Taky nechápu, proč má Sally Hansen takový mediální ohlas, je to předražené a na nic. OD YR mám sprcháče ráda,ale pouze některé...Essence laky jsou těžký průměr, v drogerce sahám už jen po NYC. Jediné co mě překvapilo je ta MAC tvářenka, počkám si na to sólo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, NYC laky jsou fajn, taky mám doma slušnou zásobu:-)...Mac tvářenky jsou právě fajn, jen asi zrovna tento odstín nedrží...na mně, podotýkám:-)

      Vymazat
  18. och ja som si od Essencu stay matt vela slubovala... citala som uz nan pozitivne recenzie.. som prekvapena.. :/



































































    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorot, barva Essence není špatná, nevysušuje, voní, je vlastně hrozně fajn až na ty šílené, pastelově vyblité odstíny.

      Vymazat
  19. konečně někdo, kdo neuctívá make-up cover, já už si začínala myslet, že jsem jediná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Triss, nejsme jediné, je nás víc, ale furt je to minorita:-D

      Vymazat
  20. Asi se ve mě probouzí moje nenávistné já, ale tenhle článek jsem si vyloženě užila :D Já momentálně silně nenávidím better than gel nails base sealer od essence, top coat je docela fajn, ale ta báze... Do večera polovina nehtů vypadala, jako bych je vůbec nelakovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenávistné já:-D dobrý!!:-)...Ha! Zrovna Better then gel jsem chtěla vyzkoušet, takže nic, nechám ho ve stojanu, top coat vyzkouším, díky za tip.

      Vymazat
    2. No jo, mám těch "Já" hned několik :D good Me, bad Myself and hateful I :D
      Ten base sealer mě vážně dost na...., ale ten top coat je opravdu fajn, nevím, kde nastala chyba...
      Asi jsi mě právě inspirovala k tomu, abych mu věnovala taky nějakej nenávistnej post, určitě doma najdu ještě nějaké výtěčníky, které se k němu připojí, aby mu nebylo smutno :D

      Vymazat
    3. Věnuj tomu post, bo tyhle hejty jsou většinou i nejčtenější a taky, člověk se rád vyhne něčemu, co stojí za houby:-)

      Vymazat
  21. Juuu a nebude ta mac tvarenka nahodou na predaj ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jen na ni spáchám mírně hnusnou recenzi:-)

      Vymazat
  22. Vážně je ta MAC tvářenka tak špatná? Já si pořád brousím zuby na tu jejich paletku a už si v hlavě sestavuju žebříček nejhezčích odstínů a Plum Foolery byla jedním z nich.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valerie, podívej, možná by někomu sedla. Barevně nádherná, originální. Ovšem ta výdrž, to mi déle drží tvářenky od Essence, nekecám.

      Vymazat
    2. Hm... Tak to možná zůstanu věrná tvářenkám Nars, ty mě zatím nikdy nezklamaly.

      Vymazat
  23. S Dermacol Cover souhlasím! Navíc se mi po pár použitích totálně rozpadlo víčko, takže jsem měla zamatlané všechno okolo.. už nikdy víc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ho kupovala podruhé, už jsem ho jednou měla a vyhodila ho pro maskoidní krytí a pak opět koupila pro velmi dobrou reputaci...a opět ho vyhodím...ne, nevyhodím, někoho podaruji.

      Vymazat
  24. ten cover nechapu, podle me je skvelej ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase je fajn, že ti sedí, jako většině, co si budeme namlouvat;-)...

      Vymazat
  25. Taky jsem po gelu na bříško nezhubla, pche. :) Jinak nechci rýpat, ale neříká se protěžovat, ale protežovat - je to z francouzského protégér, chránit, upřednostňovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hubnutí snad ani nikdo nečeká, ale nějakou vzpruhu pro pleť jo...a nic...Jo a díky za korekci, není to poprvé co tohle slovo píšu blbě a furt ne a ne to do té palice dostat:-)...

      Vymazat
    2. Tak si vždycky představ, že protěžovat znamená mlátit někoho po hlavě protěží alpskou. Mně to aspoň pomáhá. :D

      Vymazat
    3. Díky za super pomůcku!! Normálně včera večer v posteli jsem si slovíčko "protežovat" několikrát opakovala, je fajn se zase po lingvistické stránce posunout trošku dál...btw, mám toho ještě hodně co dohánět:-P

      Vymazat
  26. Ten RT concealing brush zbožňuju :D oproti jiným štětcům na korektor je mnohem menší, ale právě díky tomu mi tak moc vyhovuje, když se mi vyvrbí nějaký pupínek, tak korektor nanesu přesně jen na něj a nemusím si zaomítkovat zbytečně velkou plochu obličeje :D mám i ten štětec na make-up, a pro ten jsem teda využití nenašla ani já, na celej obličej je naprosto nevyužitelnej :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten malej plochej je fakt na zabití. Já vím, na krémovou tvářenku fajn, ale to mi stejně poslouží od ELF plochý štětec ze základní řady. A to mě vede k nápadu, že udělám srovnávací recenzi, cha! Takže díky:-)

      Vymazat
  27. Strašně mě zarazilo, že ti nevyhovuje Make-up Cover, ale tak sto lidí, sto chuťí, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evčo, přesně tak. Ale i tak bych ho na vás ráda viděla v akci, abych se přesvědčila. A nejlépe na denním světle...;-)

      Vymazat
  28. tys pohanila ten nejlepší štětec na oční linky od RT :)) Já ho miluju a ničím jiným si linky neumím namalovat :) Ten druhý drobounký mám zas na stíny pod spodní řasy :) Ty na obličej nemám, takže nemůžu soudit, ale ty fialové mám moc ráda :) A s make-up coverem podle mě člověk musí opatrně a vybrat vhodný odstín, jinak to může dopadnout špatně. Mě osobně necuckovatí, ale každý máme jiný obličej, takže nejde říct, že je to univerzálně skvělá věc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, právě proto jsem psala, že to co nevyhovuje mně, může vyhovovat někomu jinému. Ale MC od Dermacolu, ten fakt nemám ráda a odstín mám ok...

      Vymazat
  29. Šampon pro šedivé vlasy nedělal s NEŠEDIVÝMA vlasama to, co píše na obale. To je teda šok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neudělá nic s žádnými vlasy, bo není pigmentovaný!

      Vymazat
    2. To přece nemůžeš poznat, když nemáš opravdu šedivé vlasy. Vždyť ten šampon je určený pro "babičky" se stříbrnou hřívou! To je stejně absurdní jako kdyby si černoška koupila samoopalovací krém a stěžovala si, že nezaznamenala žádnou změnu.
      Nemyslím to zle, jen upozorňuji, že věci můžou být jinak, než si myslíš.

      Vymazat
  30. Ty ten Dermacol make-up cover fakt používáš na celý obličej jako make-up? To by me asi nenapadlo, je šíleně hutný a musí vypadat strašně. Já ho používám jen na kruhy pod očima, protože je mám fakt kvalitní. Na kruhy není špatný, ale že bych z něj byla nějak opravdu odvázaná, tak to tedy ne. Od MACu mám oblíbený Select Moisturecover. Už mám druhé balení a je fakt dobrej.

    Mě třeba naposledy zklamala novinka od Benefitu Fakeup, je to fakt fakeovej korektor, alespoň pro mě :-D. Je úplně na nic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Therezko,mc na celý obličej nedávám, to už bych opravdu mohla jít rovnou do muzea voskových figurín:-D...Zkoušela jsem jen lokálně, ale jak už jsem psala, už jednou jsem ho vyhodila a koupila ho opět s tím, že možná změním názor, když je tak chválený a nezměnila jsem ho. Pod oči bych volila, stejně jako ty, něco od Mac apod...

      A o novince Benefit jsem slyšela. Reklama v časopise zněla opravdu lákavě a pak se doslechnu, že je na nic. Je fajn, že to šíříte dál, jinak bych si ho pravděpodobně opravdu pořídila a nejen já...

      Vymazat
  31. Díky za tenhle článek :). Protože...už dlouho mě lákal ten dvojitý make - up Dermacol, asi kvůli zvláštnímu obalu :D a taky ty jejich zeštíhlující gely, to totiž právě urgentně potřebuju a nějak jsem bláhově doufala, že by to mohlo zabírat :D. No nevadí, zdravá strava a pohyb to asi vyváží :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš super přezdívku:-D...Ono, ten dvojitý makeup ti může vyhovovat, některé holky si ho chválí, je to fakt o tom to vyzkoušet. A gely a séra na zeštíhlení, je to super věc, když jedeš zdraví režim, cvičíš...je to taková berlička, já sama tyto krémy používám, protože dělají krásnou pokožku, ne z důvodů hubnutí;-)

      Vymazat
  32. Skvělý článek :)Ta tvářenka od MACu mne udivuje, také jsem si ji chtěla pořídit. To jsem tedy zvědavá na recenzi. S make-up coverem se to dá lehce přehnat. Mně jako korektor přijde docela OK, ovšem jen tzehdy, pokud člověk nemá suchou pleť.Nicméně Dermacol 24 h control je děs, to souhlasím. Stay matt od Essence mně nevyhovuje spíše svými vlastnostmi a výdrží, právě odstín mi přijde jediný OK (mám taky 01). A realTECHniques mám teprve od včerejška, takže zatím nemohu soudit. Ovšem velikost štetce na make-up mě taky dost zarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mac má super věci, jen zrovna tento odstín na mně nedrží...ale na někom třeba držet bude. Rendy taky nedrží Shimmer brick od BB a na mně drží celý den...:-) Tobě vyhovuje ta barva u Essence, hm...Ale podle fotky jsi úplně jiný typ než já, tak tomu tedy i věřím:-)

      Vymazat
  33. mam zalusk na real technique stetec ten co je ako sigma kabuky uvidime co to da

    OdpovědětVymazat
  34. Prekvapila jsi me s Plum foolery tvarenkou...aspon vim, ze ji muzu preskocit. Od Macu mam jen mineralni tvarenku Warm Soul a ta je uplne skvela, hodi se snad ke vsemu. Myslim, ze Tobe by moc slusela=) A Dermacol Cover mam sice ve dvou odstinech, ale zadny z nich mi nesedi uplne presne. Pouzivala jsem ho pouze bodove na nedokonalosti, ale je pravda, ze je proste videt, tak nejak omitkove=) A dekuji za odkaz!

    OdpovědětVymazat
  35. Překvapila jsi mě s tím šamponem, kupuju ho tátovi pravidelně a viditelně dělá hezčí vlasy, ale teda táta má šedivé vlasy, tak je to pravděpodobně tím...Jinak Laveru mám celkem ráda, ale co se tohoto korektoru týče, tak vlastně moc nechápu, jak ho někdo mohl nazvat korektorem, dyť je to hustší obarvená voda :D
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...