Prohledat tento blog

pondělí 22. dubna 2013

Revitalift Laser Renew L'ORÉAL

Když vám začne táhnout na třicet, začnete si všímat mimických vrásek. Někdo možná ne, ale pro většinu žen  jsou vrásky něco, co by na obličeji mít nemusely. Ani já nemůžu říct, že bych se nad svými vráskami rozplývala blahem a přála si další a další, ještě hlubší rýhy. Ne, já se vrásek děsím! A nestydím se si to přiznat. Nemám je ráda, nejsou to moje kámošky. A když už stárnutí, tak s nějakým kvalitním krémem, který tento proces zpomalí. To, že se mi poštěstilo vyzkoušet krém Revitalift Laser Renew na prahu třicítky jsem jen kvitovala. Byla jsem zvědavá. Na co konkrétně, se mě neptejte.





+ Konzistence je sametově jemná, něco mezi gelem a krémem

+ Pleť získala kvalitní hydrataci,  mám ji bez šupinek


+ Pleť má super jemný povrch a tón pleti se sjednotil a dostal zdravý nádech

+ Vrásky jsou skutečně méně viditelné, mizí a má pleť vypadá zhruba na dvacet, ale to samozřejmě přičítám i pravidelnému čištění 


+ Složení je opravdu nadupané. Najdete zde Kombinaci látek Pro-Xylane, fragmentovanou kyselinu hyaluronovou (ta má silné hydratační účinky) a LHA

+ Zmenší póry a zároveň pleť nevysuší a ani nezmastí


- Jemná parfemace, která mi nesedla, raději bych bez parfemace, ale vzhledem k účinkům je mi to fuk a hlavně, parfemace je vždy otázkou vkusu






Tento produkt jsem již doporučila několika známým a kamarádkám ke koupi. Doporučený věk je 30-60 let a já tento krém koupím mamce na narozeniny, to myslím mluví samo za sebe. Úžasný i jako podklad pod makeup vzhledem k jeho okamžitému vstřebání. Taky mi na krému makeup déle vydržel




Balení je bytelné, skleněné. Krásně se mi v koupelně vyjímá na poličce. Pravdou ovšem je, že já si na balení až tak nepotrpím.

Kvalitní zpevňující krém, který je dostupný pro většinu žen. Jeho cena je kolem 369 Kč za 50 ml. Neváhejte a vyzkoušejte, já mám díky tomuto krému pleť, jakou jsem již neměla dlouho. 

*Krém používám ráno i večer. 

29 komentářů:

  1. já jsem ho věnovala mamce, plus jsem jí k tomu koupila sérum ze stejné řady, tak jsem zvědavá, jak bude spokojena. já jsem ten krém na sobě zkoušela jen jednou, bohužel lepil a stahoval mi pleť,což je asi důkaz toho, že žádné vrásky nemám a na takové krémy mám ještě pár let čas. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Furt lepší než dobrý krém na vrásky je pleť, která ho ještě nepotřebuje;-)

      Vymazat
  2. Tak pro mě zatím nic, co bych potřebovala. Na třicet mi sice táhne, ale zatím natolik vzdáleně, že jediná vráskovitá věc je rýha v kruzích pod očima (ale ta nechce pryč ani za nic...) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An.,tak rýha bude horší a horší...a k tomu se přidají další...:-D...Zní to trošičku hororově, ale to je realita:-)

      Vymazat
  3. já bych potřebovala nějaký funkční krém na oči - dělají se mi pod nimi drobné vrásky..ach jo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci si koupit z této řady oční krém, tak pak ti dám vědět jakej byl. Nicméně i mně by se hodil tip na kvalitní oční krém proti vráskám...přibývají a přibývají...:-(

      Vymazat
  4. Co se tyka pece o plet, tak se muzu na tvoje doporuceni 100% spolehnout, zatim mi vse skvele vyhovovalo, takze budu muset vyzkouset! Ja jsem z tehle rady zkousela ten Miracle Blur a i kdyz jsem ho trochu pomluvila, tak jsem si na nej docela zvykla a vysledky vidim. No ale ta cena mi prijde na LOreal neumerne vysoka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miracle Blur? Sakryš co to je?? Budu muset prošmejdit tvůj blog:-) Jinak tento krém mě překvapil především kvůli tomu, že mi krásně pleť vyhladil a vrásky nejsou tolik viditelné. A skvěle na něm drží makeup, ale to už jsem psala:-D

      Vymazat
  5. Asi zkusím, jsem na prahu třicítky, uá....
    Jen se bojím, aby se mi potom nedělalala neplecha na obličeji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda žádnou neplechu na obličeji neudělal, ale nemám nějak extra citlivou pleť...:-)

      Vymazat
  6. Ach jo, tento týden jsem nechtěla utrácet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo...tohle si říkám denně...:-P

      Vymazat
  7. Á, taky jsem nechtěla utrácet, teď nevím nevím)

    OdpovědětVymazat
  8. jjj, souhlasím:) testuju ho zatím necelých 14 dní, takže před recenzí mu ještě chvíli dám, ale zatím jsem moc spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se těším na tvou recenzi, já jsem z krému nadšená:-)

      Vymazat
  9. Anonymní15:15:00

    jeej, no tesim velmi, vacsina vyrobkov co pozitivne hodnotis vyhovuje aj mne, idem do obchodu :) velmi rada Ta citam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji za pochvalu a doufám že budeš spokojená:-).

      Vymazat
  10. Píšu si... :-) Zatím sice neodpovídám věkové kategorii pro kterou je určen, ale jako dáreček ke dni matek :D No a třeba se pak ještě potkáme, až bude potřeba :-)
    Velikou výhodu mám v tom, že vypadám mladší, než jsem, tak doufám, že si to moje pleť kolem té třicítky nerozmyslí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je o genetice, pokud máš dobrej genofond, vystačíš si s Indulonou, to je prostě fakt. Nicméně pravidelná péče s cíleným složením, jako je například tento krém, tak to potom je jiná...Jenže výsledky nejsou hned, to pak ženy ocení kolem padesátky...I ty oční krémy, to je to samý...

      Vymazat
    2. No moje mamka na svůj věk vypadá opravdu skvěle, takže: "díky mami", ale bohužel jsem po taťkovi podědila problematičnost pleti (má uhry i po šedesátce), takže se mi to pěkně namíchalo (aby to bylo fér), ale souhlasím, že výsledky pravidelné péče o pleť jsou určitě poznat až mnohem, mnohem později :D

      Vymazat
  11. Levnadulka, tak to mi hovoris z duse...vrasky nie su nieco, co by som zrovna zapijala litro vodky, ale beriem ich ako prirodzenu sucast starnutia..avsak nemusim zase vyzerat v 26 rokoch na 30 a viac :) preto sa nikdy nebranim skusaniu vselijakyhc protivraskovych kremikov, aj ked z nich funguje len mizive percento :)

    Tina z Make up Addict

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, díky za koment, je fakt, že já od krému taky nečekám zázraky, ale některé tu rýhu umí trošku utlumit, rozhodně ne potlačit, ale tak nějak zahladit. Stárnutí asi nezpomalíme, ale minimálně hydratace plus pravidelné čištění jsou zárukou lepší pleti:-)

      Vymazat
  12. já ho taky darovala mamce, protože jsem podle mě na něj ještě mlaďoch :) mamka je zatím taky nadšená. Já jsem si ho párkrát vyzkoušela a taky se mi líbil, ale nedokážu posoudit, jestli mi vypne pleť nebo lehce vyhladí vrásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, to se někdo má, že ještě nemá potřebu zkoušet protivráskové krémy;-)

      Vymazat
  13. Já nevím , já mám prostě problém se složením. Jasně, že na něm makeup déle a líp drží a pleť je hedvábnější, je tam silikon, jako ve většině krémů na vrásky, aby vůbec byl znát nějaký efekt. Což je problém, pro mě určitě. Musím se kvůli němu vyhýbat i makeupům, natož abych ho měla jako součást péče =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, a já pomalu začínám zjišťovat, že mi silikon dělá dobře, nekecám. Dokonce i ve vlasové péči. Jak tam není silikon, tak to drhne (doslova)...:-D

      Vymazat
  14. Ale jinak, hned úvod mě pobavil, právě máme podobné smýšlení - taky začínám ke třicítce s první protivráskovou péčí =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě já čekala do teď a šmrdlala to s hydratačními krémy, ale najednou vidím obří nosoretní vrásku a začínám propadat panice...teď jsem ve fázi, kdy bych vykoupila všechny protivráskové vytuněné séra a možná si píchla botox...ne, dělám si srandu, do toho bych nešla, ale ta vráska tam je a nemizí!! Pomoc!:-D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...