Prohledat tento blog

sobota 4. května 2013

Clarins Everlasting Foundation

Jeden z nejlepších makeupů, které jsem kdy měla. Tím bych mohla končit, neb se mi nechce dnes vůbec, ale vůbec cokoli vypisovat. Tento makeup mi zprvu vůbec nesedl. Vůbec nedržel, odstín byl na mě moc světlý, zalézal do pórů. Byla jsem naštvaná sama na sebe, že jsem si ho koupila, ale pak se stal zázrak...Kecám, žádný zázrak, jen jsem vyměnila pleťový krém na suchou pleť za krém na pleť smíšenou. Nechápu to, ale z mé suché pleti se stala pleť smíšená až snad mírně mastná, nevím čím to, jestli se mi bouří hormony, ale má suchá pleť je zhruba už půl rok minulostí...


Po změně krému se vylouply i dobré vlastnosti makeupu:
  • Skvěle matuje, zároveň nevysušuje
  • Vydrží celý den téměř neporušený a večer je skutečně co odličovat
  • Velmi slušné krytí
  • Dělá sametově krásnou, dokonalou pleť
  • Parfemace je velmi příjemná, svěží, je radost se s ním po ránu líčit
  • Nikde nezalézá, prostě drží, kde má
  • Odstín 103 Ivory je vhodný i pro extrémně světlou pokožku
  • SPF 15



Recenzi píšu v době, kdy je makeupu na dně a já zvažuji koupi tmavšího odstínu na léto. Tento makeup jsem používala nejvíc ze všech makeupů vůbec, téměř denně. Bylo to kvůli jeho skvělé výdrží, dobrému krytí a zároveň přirozenosti. Skvělý makeup, který bych doporučila většině žen. Snad jen ty s extrémně suchou pletí by měly volit více výživný podklad. Stačilo tak málo, abych ocenila jeho kvality: vyblednout a změnit pleťový krém.




Na obrázku můžete vidět, že makeup vypadá, jako bych ho zapudrovala. Takto má pleť vydrží větší část dne.


Máte nějaký tip na dlouhotrvající makeup?






23 komentářů:

  1. takyto bledučky by sa mi hodil je super Romy.

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hm.. Vypadá moc pěkně a je opravdu vidět, jak je typ pleti důležitý pro správnou volbu kosmetiky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní8:07:00

    nepřijdeš mi moc chytrá

    OdpovědětVymazat
  4. jééé přesně ten samý používám taky! dokonce i ten odstín. Je málo dobrých a takhle světlých make-upů!

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, tak pak na něj taky uděle recenzi:-)

      Vymazat
  5. Super světlounký odstín :) a vypadá, že i pěkně kryje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kryje opravdu hodně dobře, ještě když se trošku zapudruje, tak mám pleť jak vyretušovanou (samozřejmě v rámci možností, bo jsem pihatá):-)

      Vymazat
  6. Já teď používám od Maybelinne BB pro masnou pleť a zamilovala jsem si ho! Ale tenhle vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten může být dobrý, možná ho časem vyzkouším taky:-)

      Vymazat
  7. Dlouho vydrží a dobře kryje? To se po něm musím podívat... Doufám, že mají i tmavší odstíny dooranžova.
    (Používám Colorstay Revlon a Mac.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mají, na Mac se teď chystám, chtěla bych vyzkoušet ten dlouhotrvající, ale Rendy o něm moc pěkně nepsala, tak stále váhám:-)

      Vymazat
  8. Anonymní12:03:00

    Krasne ti sedne! Skvělá volba! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se omlouvám, ale vypadá to, že Ti vytvořil póry a rovnou Ti do nich zalezl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně nepřijde a to jsem ho xkrát kontrolovala v zrcátku na denním světle. Něco málo možná ano, ale ne o nic víc, než kterýkoli jiný makeup. A dá se to pak doladit prsty(nanáším štětcem).

      Vymazat
  10. Tuhle značku vůbec neznám, kde se prodává? :)
    Mě by docela zajímal můj typ pleti, vůbec nevím, jak to poznat.. O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parfumerie, internet, ebay...:-)
      Nevíš jak poznat svůj tip pleti? Nejlepší je, zajít si alespoň jednou za život ke kosmetičce, ta by ti mohla dobře poradit (ale ne takové ty co ti cpou pak produkty mc a podobně, ale skutečná kosmetička)...Je to zásadní informace pro následnou péči o tvou pleť. Taky typ pleti se ti může během života změnit...pak je důležité tomu přizpůsobit i produkty co na pleť používáš.

      Vymazat
    2. Asi bych měla no, ale mě to přijde takové divné. Se bude dívat na moji ošklivou pleť a říkat si bůhví co :D

      Vymazat
    3. To si děláš srandu?:-D Se nemáš za co stydět, blechy nemáš ne??:-D

      Vymazat
    4. Ne :D Ale mám z toho takový divný pocit no :D Ale asi to risknu, musím se podívat po městě, kde tu vůbec nějakou kosmetičku máme.

      Vymazat
    5. Přesně tohle jsem chtěla slyšet:-D Uvidíš, nakonec budeš ráda, že jsi tu návštěvu uskutečnila;-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...