Prohledat tento blog

středa 1. května 2013

Guerlain KissKiss 570 Rose Impudique, rtěnka stvořená k polibku plus kdo vyhrál hedvábí CHI

Jak já jsem jenom ráda, že jsem náhodně klikla k Tuttobene zrovna na MDŽ. Rtěnku Guerlain za dvěstěpáďo nekoupí snad jen kosmetický ignorant. Vybrala jsme si odstín 570 Rose Impudique-neskromně růžová, nebo taky opulentní růžová já nevím jak to přesně přeložit. Každopádně je to růžová. Já bych řekla že skromná růžová. Naprosto nositelná, civilní, nějaký rýpal by mohl říct, že snad i unylá, avšak nositelná záležitost, které se nikdo nelekne.

























Rtěnka v bodech:

  • Vůně je typicky rtěnková, pudrová. Stejně tak kdysi voněly rtěnky od Reginy
  • Barva umírněná růžová s chladným podtónem, houbelec že neskromná. Líbí se mi především nositelnost a případná použitelnost místo tvářenky, barva neobsahuje třpytky, maximálně pidi třpytky stříbrné barvy, ale ty nejsou postřehnutelné na první pohled
  • Má to být rtěnka s hedvábným efektem na rtech, což je pravda, krásně klouže po rtech 
  • Je velmi dobře pigmentovaná
  • Bohužel, ačkoli výrobce proklamuje hydratační účinky, nemohu až tak souhlasit. Rtěnku používám výhradně s balzámem na rty Alverde nebo s osmihodinovým krémem od E. Arden, jinak jsou mé rty za půl hodiny vysušené
  • To balení, TO BALENÍ JE NÁŘEZ, kudy chodím, tudy machruji:-D...Bytelné, zlaté, repre...


Cenu, za kterou se prodává běžně, bych neakceptovala. Nelíbí se mi, že vysušuje, od tak věhlasné značky jakou Guerlain bezpochyby je, bych čekala větší hydrataci. Taky si nemyslím, že v DMku neseženete něco lepšího, pravděpodobně seženete. Ovšem neodsuzuji apriori, balení je moc pěkné a skutečně se nestydím vytáhnout rtěnku z kabelky. Krásné balení, krásná barva, dobrá pigmentace, vysušuje. I přesto je to jedna z mých nejoblíbenějších rtěnek, které nosím téměř denně, takže si vyberte...:-D

3,5 g jsem koupila na Elniňu za 250 Kč.

A ještě ty dva výherce. Děkuji všem za účast v soutěži, zúčastnilo se vás tolik!! Neuvěřitelných 140 lidí!! Tentokrát to udělám následovně, vybírám prvního a posledního soutěžícího:

e-mail: vik.ppop@gmail.com
veronika.pastorkova@centrum.cz

Gratuluji a děkuji ještě jednou za účast v soutěži, již brzy vymyslím něco dalšího.







18 komentářů:

  1. pristane ti na tej fotke :)

    http://eeverywomen.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej ďakujem, výhra ma veľmi potešila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale pěkný odstín :) a moc ti sluší. Guerlain za 250? Tak tomu říkám dobrý kauf :))

    OdpovědětVymazat
  5. krásný odstín, no a obal to je luxus :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší Ti neskutečně! Ty tvoje rty, to je něco, však víš! Je pravda, že hydratační není a konkrétně za KissKiss bych asi taky plnou cenu nedala, to bych se musela neskutečně zamilovat do nějakého odstínu a to teda zatím ne. Jediná kterou bych si v současnosti byla ochotná koupit od Guerlain za plnou cenu by byla Rouge G, ta je pro mě dokonalá po všech stránkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuttobene, Rouge G se píšu do seznamu toho, co musím časem mít. Moc se mi líbí názvy (mám ten dojem, že zrovna u této jsou názvy parfémů a pak ještě názvy na "M"...?)

      Vymazat
  7. Krásná barva a moc ti sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt krásný odstín a sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  9. ten obal je fakt úžas!....no, ale popravde osobne by ma celkom nahnevalo, keby u rúžu takejto značky absentovali hydratačné účinky:/

    OdpovědětVymazat
  10. Páni ta barva je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  11. máš rty pěkně vyfocené! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krasna! Ja zatim zadnou Guerlain nevlastnim, ale za tu cenu bych to mohla napravit. Ja jsem objevila matne rtenky od WetnWild, kus za 2 USD, ktere jsou uplne famozni. Jsou sice suche a na rtech drhnou, ale ten efekt na rtech je nadherny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, já zase nedávno objevila matnou rtěnku od Avonu. Vypadá taky dobře, taky vysušuje, ale balzám to jistí. Mám ji v takovém pěkném přirozeném růžovém odstínu (byla to katalog zpět novinka, myslím ten odstín)...Doporučuji, až na to vysušení.

      Vymazat
  13. Jak na růžovky moc nejsem, tak tahle je nádherná,a sluší Ti - do té barvy bych šla, ale vysušování mi prostě vadí...nejspíš si koupím růžovku osvědčenou hydratačku od GS v drogešce, ale tu "G" si taky napíšu do wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tady se prosím hlásí jeden ignorant:-))
    Z těch dvou odstinů jsem koukala taky na tenhle, nakonec bez nákupu, do teď si rvu vlasy:-)))

    Barva se mi moc líbí, úplně ji sobě každodenně vidím:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám růžové rtěnky strašně moc ráda, více než červené :) A tenhle odstín je perfektní a moc ti sluší! :) Teď jsem propadla Whisperkám od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tu rtěnku ybch chtěla už jen kvůli balení a že je to Guerlain :D A to vysušování mne moc nepřekvapilo, často se platí jen za značku...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...