Prohledat tento blog

sobota 25. května 2013

Jakou kosmetiku bych nejraději zakázala aneb co mě na druhých irituje

Určitě se to někdy stalo i Vám. Věc, kterou když na někom vidíte, máte osypky. Může to být perleťový lak na nehtech, těžký parfém...možná Vás napadne i něco konkrétního. Mí nevkusní favorité jsou dlouhodobí a skutečně jsem na ně vysazená:

Zdroj Google.com
  • Chlolé edp 2008 - vadí mi na komkoli, kdykoli a kdekoli. Stará, mladá, ráno nebo večer, tento chemický chlorový zápach prostě nevydýchám nikdy.
Zdroj Google.com

  • Hořčicové, zelené a hnědé laky na nehtech - nic proti, ale mně se to prostě nelíbí, přijde mi to odpuzující a spíše si tím ženské škodí..
Kvak kvak...Zdroj Google.com

  • Hnědá řasenka - obzvláště pak, má-li nazrzlý odstín, to prostě néééééé, vypadá to blbě, nepřirozeně. Když už ne černou, vyzkoušejte třeba našedlou nebo tmavě fialovou...
Zdroj Google.com

  • Bronzery - málokomu sluší, většinou to vypadá jako hnědá šmouha pod lícními kostmi, na fotkách to sice vypadá efektně, ale v reálu většinou vypadá nepřirozeně, ať už je rozetřený sebelépe...
Zdroj Google.com
    Zdroj Google.com
  • Výrazná rtěnka nanesená na pleť bez makeupu - jako mělo by být možná pravidlem, že když chci výraznou pusu, sjednotím tón obličeje, zahladím pupínky a žilky a následně jemně zapudruji. Nejde o hutné nánosy, nýbrž o to SJEDNOCENÍ PLETI, výrazná rtěnka zvýrazní i nedokonalosti na pleti.
Sorry Vivienne...Zdroj Google.com
  • Dlouhé umělé nehty (drápy) s ornamenty a kamínky, růžovou, zelenou či jinou "vkusnou" aplikací - Nejlépe kombinujte se zimní sportovní bundičkou či mikinou a zvolte jako parfém Chloé nebo její levnější náhradu, těch je všude taky dost...
Zdroj Google.com
  • Příliš mnoho tvářenky, pudru, makeupu, korektoru - ty nánosy jsou fakt vidět, uvědomte si to!:-)
Zdroj Google.com
  • Vytrhané obočí zvýrazněné tmavou tužkou - například opěvované Pixiwoo a jejich líčení, ačkoli dobré, tak to obočí si slečny tvarují jak nějaké ruské carevny a mně se to prostě nelíbí a vypadá to nepřirozeně. Ani trend příliš hustého obočí mne šťastnou neudělal. Zlatý střed...
Bárišňa...Zdroj Google.com

  • Kontrastní melíry, nejlépe kombinované s květákem na hlavě, aneb čím víc barev, tím víc adidas - proč to ty ženský dělají?
Zdroj Google.com

  • Příliš mnoho třpytek - úplně nejhorší je, kdy jsou pod očima, na čele, na nose, na rtech...prostě já preferuji mat a odlesky jen na určitých místech.


Zdroj Google.com

Co zrovna Vás irituje, co nemůžete vydýchat? Je něco takového?

105 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jo, je Vás většina;-)

      Vymazat
    2. Mně Chloe voní jenom jediná a to ta zelená :D netuším jméno, zbytek mi příjde takový nijaký puch. Ale jinak souhlasím i s obočím, prošla jsem si fází úzké čárky i skoro "Brežněva" a zlatý střed je nejlepší. Vzala jsem si alespoň ponaučení, že obočí je opravdu důležíté! :))

      Vymazat
    3. Chloe L´Eau de Chloe je skvělá, ta je úplně jiná a moc se mi líbí...a ano, obočí je na obličeji zásadní, souhlas.

      Vymazat
    4. Já taky Chloe úplně nesnáším, ale mamka ji miluje. Teď si koupila See by Chloe, přijde mi podobná té klasické a ta mi světe div se vcelku i voní a dokonce sem se s ní i jednou našplíchala :) že by se můj čich už tak otupil? :D

      Vymazat
    5. See se dá, furt lepší než klasika...Určitě si ji dovedu představit na běžné denní šplíchání;-)

      Vymazat
    6. Anonymní8:27:00

      Už jsem si myslela,že jsem asi blázen,když mi tenhle hrůzný vynález neustále smrdí pod nos...Voní se tím fakt skoro každá a absolutně to nechápu a nerozumím tomu...Pohybuji se ve společnosti holek a žen,které o sebe skutečně dbají a je pro mě dost šokující,jak velké procento používá tohle...Jsem ale ráda,že nejsem jediná,kdo nesnáší Chloe :)

      Vymazat
    7. Nejsi jediná, je nás asi víc:-D

      Vymazat
  2. Tak mě hnědá řasenka přijde na bledých zrzkách a blondýnkách lepší než uhlově černá nebo tmavě fialová :)
    Jinak mě dooost irituje bílý karfiol starších dam s modrým, růžovým, filovým či vínovým nádechem. Vážně chce mít někdo sv. modr vlasy?!
    Vyloženě nesnáším světlovlásky obarvené načerno, s obarveným černým bočím, oranžovým makeupem a černými monokly (prý kouřové líčení) okolo očí. Vadí mi cokoliv umělé - nehty, řasy někdy i vlasy.
    A z těch vůní nesnáším Chanel No. 5. To je pekelný smrad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D...květáků snad obývá, ale furt jsou, bohužel. Co mi fakt vadí jsou relativně mladý ženský s těmi děsnými barevnými melíry, fakt by mě z psychologického hlediska zajímal motiv, proč to dělají...
      Chanel No.5 miluji:-D

      Vymazat
    2. :D :D Jj ty vůně jsou proklatě individuální :) Ty melíry jsou taky hrozný - červený do černých vlasů, oranžové do hnědých, BLONĎATÉ DO TMAVĚ HNĚDÝCH!! Uááá :D

      Vymazat
    3. Anonymní8:38:00

      Chanel 5 je velká klasika a není pro každého,myslím,že k té vůni musí žena dospět a hlavně ji musí umět nosit...Pak je fantastická.Je to vůně pro určitý typ ženy,která už hlavně o parfémech něco ví.Kdysi jsem také říkala,že ji nesnáším,ale dnes jsem jejím zastáncem a Chanelu jako takového vůbec..Miluji výrazné a osobité vůně,které zdůrazňují nás samotnou..Chanel tohle umí.V líčení si spousta žen nerozumí,já taky stále hledám,co mi víc sedne,ale základ mám a ten už jen různě obněňuji-je to otázka citu,ne toho,co do nás hustí reklamy.Párkrát jsem vyzkoušela třeba řasenku z reklamy a výsledek byl většinou velmi tristní.Občas je to špatná volba a vyhozené peníze,v lepším případě výrobek putuje k některé kamarádce,které naopak může vyhovovat-lepší než hned volit popelnici.Obecně mi hodně vadí "sádrové" oči,tedy světlé stíny a většinou ještě s perletí...Jakékoli třpytivé stíny.Mozaikový lak na nehtech-inspirace zombíkama?A pak,jak už zde někdo zmiňoval,cokoli umělé-v současné době hlavně řasy..Obzvlášť před tzv. "doplněním" je to fakt síla.Barevné vlasy nebo výrazné melíry jsou taky dobrá vizitka :) Asi je to tak,čím víc barev,tím víc Adidas...Třeba to kadeřnice doporučují,že je to trendy? :) Nebo je na to sleva?

      Vymazat
    4. Opět souhlasím. Pětka je nádherná. Před pár dny jsem ji cítila na kamarádce, mladé pěkné holce, a voněla na ní jak to nejluxusnější kytičkové mýdlo. Lepší vůni bych k ní nikdy nenašla. Uklidňující, konejšivá a neskutečně ženská. Sádrové oční stíny, lépe bych to nenazvala, se mi taky příčí. Podle mě nesluší nikomu. Naprosté trauma mám ze světle modrých stínů:-D

      Víš co, s těmi melíry, já si myslím, že ty ženy mají pocit, že čím barevnější to budou mít, tím budou krásnější a zajímavější...možná taková snaha zapůsobit za každou cenu. Nebo taky že jiná varianta zaujmutí je nenapadne, nebo prostě jen špatný vkus...netuším...jak už jsem psala, já bych na to neváhala udělat diplomku z psychologie.

      Vymazat
  3. Nahoře ta Nicki Minaj, tak ta má vážně šupu:-D A nechápu, jaký maskér těm herečkám tak nabronzoval líce, to je strašný otřes. Já nemám ráda seprané podprsenky, silikonová ramínka, vylézající tanga ještě k tomu ze zařezaných džínů s nízkým sedem, tenké nakreslené nebo jinak opelichané obočí, velké světlé odrosty u tmavých vlasů atd... je toho spoustu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jak zmiňuješ, i světlé odrosty jsou děsné...silikonová ramínka...to už je přímo do módního pekla:-D

      Vymazat
    2. Anonymní8:56:00

      Jojo :) A ještě ztrvrdlá kůže na patách a k tomu hrdě nošené žabky nebo střevíčky,co vy na to? :-) Celkově mi hodně vadí-a často to vidím-splihlé a urousané vlasy.Bez lesku,upláclé na hlavě..Ano,krásné vlasy jsou vždy po umytí,což je náročnější a také je důležitý výběr vlasové kosmetiky,ale tato investice se opravdu vyplatí.Když už je časová krize,volím drdol a lesk,ale nenechám je rozpuštěné,pokud nevlají a nejsou vzdušné.

      Vymazat
    3. Paty, tak to je kapitola sama o sobě. Už jsem se nad tím párkrát pozastavila. Jak si někdo může dát sandálky a nohy mít v tak otřesném stavu. Děs!!! A souhlasím, vlasová kosmetika je důležitá. Vidím to sama na sobě. Zničené vlasy, slabé a jemné, zmelírované. Bez kvalitní, kadeřnické značky bych měla vlasy jak urousaná slepice:-(...

      Vymazat
  4. makeup nenosím, výraznou rtěnku ano, často a ráda. do Vivienne mám daleko :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je Chloe jedna z mála vůní, ze kterých mi není špatně:)) Vždycky mi to ze vzorečku voní, ale jakmile to dám na sebe, začne mi být špatně od žaludku a rozbolí mě hlava. Ale vím, že ty se ve vůních hodně vyznáš, takže tomu celkem rozumím, že to asi není úplně ta nej:) Jinak já nesnáším, když si holky ztmavují obličej pomocí makeupu nebo pudru, vidím to strašně často:( Kdy si konečně uvědomí, že i světlá pleť je hezká! Nesnáším ten samoopalovací trend, trend solárek atd. Pak ty husy budou brečet, až budou lítat po kožních. A pak mě ještě vytáčí to, že dneska všechny holky nosí linky, i když na ně vůbec nemají vhodný typ oka nebo si je neumí absolutně namalovat:D
    Jo a nelíbí se mi ani ombre, u většiny holek to vypadá, jako by to byl hodně nepovedený domácí pokus o barvení nebo několika měsíční zanedbání:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ombre nemusím a rty alá ombre jsou pro smích, naprosto nereálné, nepoužitelné, leda tak pro módní focení je to atraktivní...Linky, tak to je kapitola sama o sobě...Kdy konečně ženské pochopí, že linky jsou věc individuální a není vhodné tupě kopírovat tu či onu známou blogerku, protože linka má dotvářet NAŠE oko...to by bylo fakt na dlouho...

      Vymazat
    2. Ha, úplně jsi mě vystihla! (kromě té Chloe, jsem asi jediná na světě, kdo neví, jak voní... ). Ztmavování obličeje nechápu, jednak to ubírá na kráse a to opalování mi přijde ještě hloupější, se všemi zdravotními riziky. To s těmi linkami taky nechápu; nosí je i holky, které se jinak nelíčí, a často si tím škodí. Já mám třeba takový specifický tvar očí, vnější koutky mi hodně padají dolů, a když si udělám linku (zkoušela jsem milion různých tvarů, druhů), tak prostě vypadám blbě; těm komu linky sluší a umí si je nalíčit závidím. Jo a móda ombre mi přijde úplně pošahaná; prostě když někdo řekne, že je trend vypadat jako že mi několik měsíců odrůstá barva, tak to musím mít? :D
      Jinak já jsem obecně za neviditelný základ líčení (makeup, korektor, pudr i tvářenka) a nechápu, že na sebe někdo plácá vrstvy. Podle mě je vtip makeupu právě v tom, aby zakryl a nebyl vidět, a ne aby křičel na 10 metrů "tady jsem!".
      Nicméně Levandule, nesouhlasím s tebou s hnědými řasenkami - podle mě jsou pro blondýnky a zrzky úplně skvělé, obzvlášť pro teplé typy. Když má např. jemňoulinká blondýnka řvavě černé řasy, tak to často vypadá dost děsivě.

      Vymazat
    3. Len, v pořádku, ale já si furt myslím, že je lepší šedá řasenka (studený podtón) než řasenka hnědá, nicméně možná to někomu fakt může slušet, co já vím:-)

      Vymazat
  6. Konecne nekdo, komu smrdi Chloe! Me se z te vune chce doslova zvracet a mam pekelnou smulu, ze ji ma v oblibe hned nekolik mych kolegyn :o( dale: barevne meliry fuj, taky by me zajimalo, co k tomu ty zenske vede, umelohmotne drapy fuj, marfusovske oboci fuj.. a zasadne mi vadi nesoudnost slecen a pani, ktere razi zasadu: kdyz se do toho narvu, je to moje velikost.. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, i v mém okolí je tuny ženských, za kterými se táhne tento odér a přitom je to velká škoda, za ty peníze by mohly mít něco mnohem originálnějšího a lepšího...na druhou stranu, furt lepší než smrad potu, který se objevuje, bohužel, také velmi často...a litr v půlitru, tak to je klasika...ještě že takové jsou, člověk má pak větší šanci zazářit:-/

      Vymazat
    2. Já znám dost lidí (vč. mě), kdo ji nesnáší. Je pravda, že to je snad nejvíc rozpoznatelná a profláklá vůně ever!

      Vymazat
    3. Jojo, asi tak nějak...:-)

      Vymazat
  7. tak teda musím říct, že se shodneme ve všem. Zrovna u toho parfému Chloé mě docela mrzí, že mi nevoní, protože se mi líbí ta flaška, nenávidím umělé nehty jakékoliv... určitě se najde víc věcí, ale nechci na to ani myslet:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flaška je fakt pěkná, to je fakt:-)

      Vymazat
  8. Nelíbí se mi: ombré, uhlově černá řasenka a černé linky na světlých blondýnách, řasy slepené řasenkou, odbarvené vlasy na Afroameričkankách a Asiatkách, obočí vyškubané do tenké linky nebo domalované obočí, jakýkoli viditelný mejkap, klimakteriální červená ve vlasech, opálení ze solárka, viditelná ramínka podprsenky, uměliny (silikonová prsa, navázané vlasy, nalepené řasy).

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím, že většinou výrazná rtěnka bez makeupu holkám nesvědčí... Mě se strašně nelíbí nehty (asi jsou většinou gelové), které se tvarují do špičky (např. tady ten první typ: http://tanainfinity.webnode.cz/nehtova-modelaz/tvary-nehtu/). Hodně jsem to teď viděla a málo komu to sluší, spíš to často působí až děsivě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je to co má Rihanna a další...přijde mi to nechutné:-(

      Vymazat
    2. Mně to připadá děsně nepraktický, hlavně při nanášení krému, na toaletě... Jinak se to jmenuje stilleto nails :)

      Vymazat
    3. Aha, stilleto, to už jsem, mám ten dojem, viděla na Kissbooku, tam to Mii celkem slušelo, ale i tak...

      Vymazat
    4. Souhlasím, je to nepraktický a doufám, že tento trend brzy odejde :D

      Vymazat
  10. Tak já si dovolím s něčím nesouhlasit:o) Osypky se mi teda vyloženě nedělají, je mi jedno kdo co nosí, ale chápu, že z těch fotek co jsi vybrala osypky máš, ale to jsou fakt extrémy..
    Nesouhlasím, že bronzer málo komu sluší, pokud je nanesen správně a lehce, tak je to pěkné téměř u všech..
    Dlouhé gelové nehty lze také udělat vkusně..
    Nejvíce jsi mě dostala s Pixiwoo a názorem, že tedy jejich líčení je DOBRÉ:-D Myslím, že slečny jsou v líčení více než dobré a jejich obočí vypadá dle mě také dobře, hezky vytvarované, ne extra zvýrazněné, ale tady to asi vidíme opravdu odlišně..
    Samozřejmě pokud někdo nosí něco co mu nesluší nebo něčeho příliš atp., tak to je děs, to zase jo:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se prostě dokonalé obočí jako u holek z Pixiwoo nelíbí, přijde mi nepřirozené. Jinak jejich kvality nezpochybňuji.:-)

      Bronzer, no nevím nevím, jestli sluší všem, ale jsem zvědavá na novinku od Chanela, to má být právě výrobek alá přechod mezi pudrem a bronzerem, to by mohlo být něco pro mě.

      Vymazat
  11. Taky se mi mooc nelíbí zelené nehty..

    OdpovědětVymazat
  12. Súhlasím so všetkými bodmi, okrem tej Chloé a zelené nechty tiež nie sú vždy až také strašné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy ty vyloženě neonové na léto na snědé ruce...proč ne, to skousnu i já:-)

      Vymazat
  13. děkuji za zpestření večera, docela jsem se u těch fotek pobavila ;) a s tím mnohobarevným melírem mám super historku (odpověď na otázku, co k tomu ty ženy vede) - mamčina kolegyně má věk okolo 40, krásnou postavu, potrpí si na značkové oblečení, kabelky, atd. ... no a u nás na maloměstě otevřeli kadeřnictví, kde stříhá Ir ... neuměl ze začátku česky ani pozdravit, ale nasadil takové ceny, že se hned říkalo, že je to LUXUSNÍ kadeřnictví (navíc cizinec a ještě k tomu chlap, žeano) ... no a naše hrdinka se teda rozhodla, že návštěvu tohoto salonu nesmí vynechat, samozřejmě! a jak to dopadlo? zaplatila 2 500kč za barevný melír (hnědá, odstíny blond, růžová, fialová) s tím, že prej je to největší trend foreva! :D :D :D směju se ještě teď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D, tak to jsi mě pobavila...Já taky pravidelně na zastávce autobusu potkávám jednu paní, udržovanou čtyřicátnici, pěkně oblečenou a voňavou, jemně namalovanou...a na hlavě má květák a v tom pět odstínů melíru, ještě k tomu ta růžová...Přitom by stačilo tak málo...zbavit se stávající kadeřníka a vytlouct z hlavy myšlenku, že je to atraktivní a pěkné...:-)

      Vymazat
    2. to je to samé jako ombré, někdy někdo řekl, že je to in (akorát pokaždé pro jinou věkovou kategorii), tak si to všichni nechají udělat, i kdyby v tom vypadali katastrofálně ;) některým kadeřníkům bych dávala pokuty za snižování vkusu veřejnosti! :P

      Vymazat
    3. Přesně, zodpovědný kadeřník s vkusem tohle přeci nikdy nevytvoří:-D...to máš to samé s harémovými kalhotami, možná jsem za ty roky potkala dvě tři slečny, kterým to slušelo (modelkovské typy "samárukasamánohastoosmdesátcentimetrů") ale u ostatních to vypadá děsně, děsně a ještě jednou děsně...a ať se zkusí všechny milovnice nasrávaček zeptat na názor chlapů, jak se jim to líbí:-D

      Vymazat
  14. Vraždila bych za barevné květáky a barevné umělé nehty, never ever...
    Článek se ti moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím téměř se vším, ale myslím si, že CHloé není zas tak šílená. Mamka ji má ráda a taky dost záleží na pižmu. Na mě strašně smrdí a na mamce je to úplně jiná vůně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emmo, zkoušela jsem ji na sobě a bezpečně ji poznám i na ostatních, neřekla bych, že na nich voní nějak zásadně jinak. Ale furt lepší Chloé, než pot...a je to otázka vkusu, někomu může připadat otřesná Sun od Jil Sander, má oblíbená...

      Vymazat
  16. Melíry nesnásim taky, jeden čas je nosili i kluci a to bylo teprve fujtaksl.Extra dlouhé nehty mi vadí jenom, když se blíží ke mě.Ještě mě napadají barevné čočky, ty lidi mě děsí.Prostě, když vylepšovat tak přirozeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechny umělé nehty jsou škaredé, ale takové ty extra dlouhé s extra ornamenty na víc mě vadí:-(

      Vymazat
  17. Nně Chloé voní! A to jsem přitom, co se vůní týče, hrozně vybíravá :D Jinak s většinou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, to je v pořádku, můj parfém taky jistě nevoní všem:-)

      Vymazat
  18. božee, prečo má nicki makeup len na polovičke tváre? :D
    ja nenávidím, keď má žena tiene a nedá si maskaru. väčšinou to vyzerá nedokončene, tie tiene ma rušia a nerobia dobrý dojem.
    inak súhlasím so všetkým, okrem chloé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, no tak na ty stíny bez řasenky jsem zapomněla, hlavně u světlých typů je to divné...

      Vymazat
  19. Ty jo chudák Tyra:-((( tady ji ten foťák teda fakt zachytil :-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přitom jinak je to kočka...bych chtěla vědět, kdo jí ten makeup dělal...

      Vymazat
  20. Anonymní13:38:00

    Souhlasím, některé věci jsou fakt otřesné, ale s pár věcma musím prostě nesouhlasit. Myslím si, že bronzer dokáže hezky zvýraznit obličej a nemusí být vůbec špatný. Potkávám slečny s bronzerem, hezky jim oživí obličej a nevypadají divně, naopak mají tváře decentně i když výrazně nalíčené.
    Hnědá řasenka vypadá někdy vypadá hezky, ale když se s ní umí. Na blondýnkách vypadá třeba hezky. :)
    Bohužel nemůžu ani souhlasit se rtěnkou. Myslím, že rtěnku může nosit kdokoliv, třeba přírodní nude odstín.
    Taky nevím, co je špatného na vytvarovaném obočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže problém je v tom, že většina ženských to s bronzerem neumí, koupí si nevhodný odstín a pak si ráno nanesou šmouhu pod lícní kosti a jdou, samozřejmě, že když to někdo umí, tak to nevypadá zle, ale těch je prostě minimum, jak to tak pozoruji.

      Nejde o to, že rtěnku nemůže nikdo nosit, v bodě jsme psala, že se mi nelíbí, když si žena bez nalíčení přejede rty výraznou rtěnkou...že to nepůsobí zrovna dvakrát pěkně. Když výrazná rtěnka, tak na pěkný, pěstěný obličej sjednocený makeupem nebo korektorem a pudrem.

      Obočí je věc vkusu, mně se líbí přirozeně tvarované, nebo jemně dodělané obočí třeba světle šedým stínem....ale sto lidí, sto chutí...

      Vymazat
  21. Souhlasím.
    Jen prostě si myslím, že je to o tom, že jim to nikdo neřekne :) Myslím totiž, že soudnost mám, ale prostě strašně těžko odhaduju, kolik čeho dát - v každé místnosti natož venku to vypadá úplně jinak, jednou to je ze všech úhlů strašné a jednou zas moc pěkné. achjo :-)
    Jo a nenávdiím ten nový trend obočí ála Brežněv. To jsem myslela, že si reserved s jejich modelkou dělá snad srandu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je ta modelka co hodně chlastá a je momentálně v kurzu...to obočí se mi na ní taky nelíbí...

      Vymazat
  22. Ještě bych dodala Chanel 5, vůně na záchod se mu směle vyrovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, tohle jsem před šesti lety tvrdila taky, a teď bych si za to tvrzení nejraději nafackovala. Dej mu čas a jednou pochopíš...;-)

      Vymazat
    2. presne to som tvrdila pred pár rokmi aj ja, no asi som už došla do toho správneho veku :)

      Vymazat
  23. Já bych řekla, že mi bronzer sluší více jako tvářenka :-) I když ty obrázky, co jsi tam dala jsou hroznééé. A obočí se mi také líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možné je všechno a já ti věřím:-)

      Vymazat
  24. To mě fakt pobavilo :D Zvlášť ten melírovaný květák. Já osobně bych k tomu přidala ombré, asi je to teď v módě, takže to musí mít každá slečna nehledě na to, že má třeba vlasy zničené, nebo jí to vůbec ale vůbec nesluší. Jinak co se týče vůni, tak se mi zvedá žaludek z DKNY Be Delicious, připomíná mi to jablkový osvěžovač na záchod a pak ještě Coco Mademoiselle, u nás po škole se pravidelně vznáší ve vzduchu tenhle Chanel opar a já už jenom krčím nos, když jdu kolem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně st Ombré kdysi líbilo na Jennifer Aniston, jak to vypadá jako vyšisované od slunka...Be Delicious taky nemusím a Coco Mademoiselle taky ne, má tu vůni téměř každý, třeba klasická Coco je mnohem zajímavější (pro mě)...

      Vymazat
  25. Anonymní15:15:00

    Jsem hodně tolerantní. Vadí mi jen to, co se mě (do)týká. Tedy vůně, vůňosmrady, pot nebo bajný Chanel 5 a většina hodně levných voňavek. Ble. Jinak linky, barvy na vlasy, rtěnky a nánosy make-upu mi nevadí. Ničím mě to neobtěžuje. Aspoň mám na co čumět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt, taky jsem kolikrát ráda za zpestření dne. Jenže já mám takovou povahu, že mám nutkání těm dotyčným pomáhat, nebo jim to říct, naznačit...aby byly hezčí...proto mě to štve, že můžou být pěknější, ale nikdo jim to evidentně taktně nenaznačí...ale na druhou stranu, furt jsou to jen povrchní věci (i když v dnešní době, zaměřené především na zjev, to zachází i do hloubky, co si budeme vykládat...)

      Vymazat
  26. s vacsinou bodov suhlasim - Chloe mi spusta alergicku reakciu (doslova), zelene, ale aj modre odtiene na nechtoch mi evokuju mrtvolu, dlhe drapy mi pridu nevkusne, obocie je stalica, uz sa o tom hovorilo tolkokrat...no a tie "vozivino" ucesy (Ada by za ten pojem mala dostat medailu ) su tiez dost hnusne. No a too much je proste too much, nielen v kosmetike, ale aj v mode a vlastne v zivote.
    Bronzer je inak dobra vec, len s nim treba vediet pracovat a trafit si spravny odtien, potom vie byt aj napomocny.
    Mne osobne vadia aj kerky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lučiak, květákový článek na módním pekle nemá absolutně konkurenci, já se tehdy chechtala snad půl dne a ještě jsem ji dala za pravdu.
      Tetování, hlavně u žen, na mě působí vulgárně a taky se mi nelíbí. Ale na chlapech s tím problém nemám:-D, působí to drsoňsky:-P

      Vymazat
  27. Já ten Chloe musím konečně očuchat, vůbec nevím jak voní! :) a jinak né se vším souhlasím, ale článek mě docela pobavil :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní2:32:00

    Můj manžel je cizinec, a když se před lety přistěhoval, pořád se mě ptal, proč má tolik lidí účes z 80. let. Jak jsem na to už zvyklá, tak mi musel vysvětlit, že má na mysli právě ty červenočernohnědo pruhované asymetrické výtvory. Považoval to za účes ala osmdesátkový punk. Je to už Xlet, ale ta móda se pořád drží. Vzhledem k tomu, že je ze severu a je tak zvyklý na lecjakou výstřednost, tak usuzju, že je to nějaká česká specialita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, trend kropenatých slepic je u nás stále aktuální:-D

      Vymazat
    2. Chihi, takhle to nazýváme s mamkou. Je to tragédie českých žen. Umělé drápy, fuj fuj a ještě když jsou fakt dlouhééééééé....
      Namalované obočí atd...
      Hezky jsi to v článku shrnula:)

      Vymazat
    3. A věř mi Noogeto, že žen s květáky pěti barev, ve sportovní bundě a umělými předimenzovanými nehty, také pěti barev, je u nás v Přerově přehršel....

      Vymazat
  29. Mě teda vyloženě se*e, jak tady půlka komentujících má Chanel 5 za smrad, protože k němu jednou jedinkrát čichli v parfumerii k flakonu a nelíbil se jim, zato Chloé tu potkávám denodenně všude a ani po těch letech mi fakt nedělá dobře, to prostě není vůně, ale citrusový pach, který bych si dala maximálně na WC (ale ani tam spíš ne, je mi z ní vážně špatně).
    Jinak jsem se taky pobavila, mělas přesnou mušku na ty odpuzující fotopříklady :D S většinou souhlasím, i když zrovna ten bronzer taky musím bránit, když se to s ním umí, tak je to paráda (mmch, máš u nás ten článeček na Barry M bronzer, jak jsem ti ho už kdysi slíbila :-P, tak konečně visí, cca 2 týdny zpátky), a taky jsem dost tolerantní u barev laků na nehty, ale u umělých drápů už zas neznám bratra, to je hnus. Jo a docela čučím na tu hnědou řasenku - takovou jsem ještě nepotkala. Já mám hnědé docela ráda, ale vždy jsem měla jen studenohnědé, co nemají daleko do černé, takovouhle zrzavou jsem doopravdy ještě nepotkala.
    (Jo a malá připomínka - asi bych specifičtěji uváděla odkazy na zdroje těch obrázků, google.com se nedá považovat za zdroj...ale tak to je na tobě ;))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, díky, mrknu na tu recenzi. Já poprvé pětku taky odsoudila, na arome jsem psala tehdy něco o šíleném smradu a devatenáctku jsem označila za puch láku z mrtvol:-D...kde jsou ty doby, dnes bych je klidně používala a jejich kvality jsou nepopiratelné. Pětka je tak uklidňující, ženská...nádherná...Chloe je agresivní chlor.

      Vymazat
  30. Anonymní2:48:00

    Taková připomínka (ale samozřejmě, že to nemyslím nějak špatně): Google je jen vyhledávač. Zdroj fotek to není. To jsou až přece ty stránky ze kterých ty obrázky máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za připomínku, to víš, lenost je sviňa...příště se polepším.

      Vymazat
  31. Se VSIM souhlasim!!! Chloe naprosto nechapu a popis chemicky chlorovy zapach to krasne vystihuje...lip bych to nepopsala=) Tmava rtenka k nenamalovane tvari je des. Super clanek! Ja se casteji pozastavuji nad tim, jak zeny liceni opomijeji...a pritom pridat par zakladnich zlepsovaku neuskodi nikomu. To same plati o vlasech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, díky za koment...my co máme rády SUN asi nikdy Chloé nevydýcháme;-)

      Chodit bez nalíčení by mělo být trestné, stačí pár úkonů na cirka dvě minuty a vše je alright, to by mělo patřit k úkonům podobným čištění zubů...

      Vymazat
  32. :D haha tá prvá fotka ma úplne dostala :D... ale inak súhlasím.. neznášam nánosy riaseniek, prehnane vytrhané obočie (čiarka), to už nevytrhané vyzerá lepšie ako jeden oblúčik. Potom sa mi nepáči veľa lícneky alebo bronzeru a nechápem módu špicatých umelých nechtov alebo naopak tých duck nails... fuj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duck nails??? Bože, co to je??? Ani to nebudu zjišťovat, asi se to rozšiřuje...brrrr:-(((

      Vymazat
  33. Anonymní13:54:00

    jooo ty melíry... děs :D nejlepší je, když vidíš očividně maminku s dcerou, který mají stejnou barvu... s mamkou tomu říkáme "zahradní směs" :D a jinak - vyholený obočí a dokreslený takovou tou mastnou černou tužkou, to je taky mňamka no :D a jak říkáš s tou chloe - mně v podstatě voní a líbí se mi, ale už jsem na ni uplně alergická, kdykoli jsem v nějakým nákupním centru,potkám aspoň pět ženskejch takhle navoněnejch... je to tak strašně líbivá vůně,až mi leze na nervy;)
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahradní směs:-D...si mě pobavila:-D No právě, Chloé na každém kroku v množství větším než malém:-D

      Vymazat
  34. V podstate suhlasim, az na Nicolu (Pixiwoo) a co sa tyka Chloe, pre mna je to vona z kategorie "nenadchne-neurazi"... proste tuctovka. Ale zato nemozem vystat Thierry Mugler Womanity, to uz je na mna too much. A este neznasam, ked ma zena prilis zvyraznene spodne riasy, ze jej to robi take "musie nohy" a este ked ich ma zlepene alebo s hrudkami, tak to je uplna chutovka. A neznesniem "opryskany" (nenapadne ma slovenske slovo) lak na nechtoch, neznasam to na sebe, ked mam nejaku prasklinku, tak ledva cakam kym dojdem domov, aby som to mohla opravit/odlakovat; ked to vidim na nejakej kolegyni, tak mam co robit, aby som na to neupozornila. A uplny vrchol, ked to vidim na nejakej youtuberke, pekne prezentuje a lak ma do polky nechtov zlezeny, tak ani nemam chut sa na nu divat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to a já Womanity můžu, ale chlapům se moc nelíbila, to je fakt...Spodní řasy je problém dobře nalíčit, ale máš pravdu, nevypadá to dobře. Oprýskaný lak taky nemám ráda, především na těch tmavých odstínech, na to jsem taky vysazená:-)

      Vymazat
  35. Já přímo k smrti nesnáším hodně výrazné marfuší tváře! :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  36. Taky souhlas s melíry a k tomu ještě oranžový makeup a pandí oči.

    A gelové nehty take nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pandí oči jsou humus, já normálně zjistila, že jsou ženy, které se denně neomalovávají a nosí makeup třeba dva dny, ten samej!!! OMG!!!

      Vymazat
    2. To jako fakt?! Ježíšmarjá. Na to nemám slov.

      Vymazat
    3. ...když už jsem si to po sobě opět přečetla...tak neodmalovávají...jojo, znám takových pár...

      Vymazat
  37. Souhlasím, se vším. Bronzer je dobrý sluha, pokud se to s ním umí, ale jinak je to hrůza. Chloe mi sice nevadí, ale zato mi ani nevoní, ale docela mi nevoní většina vůní od Muglera (Hlavně Angel a Alien), jsou to pro mě docela bolehlavy, i když každý jinak.
    Nesnáším jakékoliv umělé dolepené věci, ať jsou to navázané vlasy z Indie, umělé pařáty či silikonové balony. Tmavé/světlé vlasy přebarvené do opačného extrému jsou taky hrůza, člověk to stejně pozná a není to pěkné. A květákovité slepičí melíry, to je děs a hrůza, doteď nechápu, jak si někdo může myslet, že mu to sluší... :)
    Bylo by toho asi ještě víc, ale nebudu ten komentář přehánět... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umělé vlasy taky nemám ráda, podle mě stojí šíííílené prachy aby to vypadalo přirozeně, ale většina ženských nemá padesát tisíc jen na ty vlasy. Mugler je dost specifický a chápu, že spoustě lidem nesedne, já od něj měla Womanity, kterou miluji, ale okolí ji nemuselo, tak jsem se na ni stejně vybodla...ale jak teď tak o ní píšu, úplně ji cítím v nose a sakra, já si ji budu muset na léto pořídit...slaný vzduch a fíky s kokosem...paráda!

      Vymazat
    2. Ne mě, ale to, já uměláky nemám

      Vymazat
  38. haha, dobre som sa zasmiala :) v podstate sa zhodneme, okrem toho obočia, mne sa to páči (hrubé a husté), hoci mne už také žiaľ nenarastie :) ešte mi strašne vadí, keď si niekto nerozotrie očné tiene do stratena a je vidieť široké nevytieňované pásy. detto šmuhy na lícach, pásik sem, pásik tam. prípadne líčka a la Marfuša.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margaretko, tak možná proto se ti tak husté obočí líbí:-D, že ty ho sama nemáš...Další skvělý "úlovek", nerozetřené stíny, děs:-D

      Vymazat
  39. výbornej článek!

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Počuj, tak teraz sa cítim ako pri návšteve Módneho pekla.. :D Na jednej strane som sa pobavila, na strane druhej len súhlasne prikyvovala.. Výborný a výstižný článok! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Ady mám hoooodně daleko, ale i tak děkuji za milý koment:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...