Prohledat tento blog

sobota 11. května 2013

Levandulové organické mýdlo Auroville

Jak já jsme jenom ráda, že jsem kývla na spolupráci s www.auroville.cz. Nebýt toho, pravděpodobně bych nikdy tuhá mýdla nezačala používat. Teď už nic jiného nechci.



Levandulové mýdlo mi nemohlo uniknout. Vůni levandule mám moc ráda, vyplývá to už jen z názvu mého blogu. Mýdlo je krásně zabaleno, do jakoby fialové gázy a ještě samotné mýdlo do papíru. Vůni levandule z mýdla zřetelně cítím. Krásně myje pokožku a i na obličej je velmi vhodný jako dočištění po micelárce či jiném odličovači. Nedráždí pleť. 
  
Složení je přímo na kosmetický orgasmus:-):



Mýdlo, které fotím, je již téměř ve vypotřebovaném stavu. Bohužel jsem ho sebou vzala i na bazén a v uzavřené krabičce se mi mírně rozmočilo. Opět musím říct, že mám pleť celého těla krásnou, bez nedokonalostí a zanícených míst. Tyto mýdla, i s ohledem ke složení, bych doporučila i problematické pokožce. Ať už jsou problémy způsobené stresem, hormonálními výkyvy či genetikou, tohle mýdlo Vám minimálně neuškodí a bude lepší než jakékoli parfémované tekuté mýdlo (sprcháč).



Moc se mi líbí obaly. Jsou vhodné jako dárek a určitě udělají dojem. Mýdla zakoupíte na www.auroville.cz.
50 g za 60 Kč.

*děkuji Auroville za poskytnutí produktu k recenzi:-)

16 komentářů:

  1. Super, já se na objednávku z Auroville už nějaký ten pátek chystám, takže teď vím, že nad mýdlem váhat nebudu a levandulové také přihodím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda všelijaká tuhá mýdla ale snad všechna mne lehce vysušují. I ty které jsou doporučené na suchou a atopickou pokožku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niko, ono tyhle mýdla vysušují, musíš se potom namazat krémem.

      Vymazat
  3. Tý jo, já mám kávové mýdlo a příšerně mě vysušuje, jsem s ním víc než nespokojená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tyhle mýdla vysušují, nejsou jako třeba Dove, ale já se stejně po každé sprše mažu a v konečném důsledku mi vyhovují více, než běžné sprchové gely.

      Vymazat
    2. Jak se říka dobrého pomalu. Pokud mýdlo vysušuje doporučujeme lehce namydlit a i tak mýdlo vytvoří mnoho pěny.

      S pozdravem

      Tym Auroville

      Vymazat
  4. Páni, chtěla bych si k tomu čuchnout!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zatím zkoušela jedno mýdlo na obličej a moc mi nevyhovovala, ale tohle vypadá dobře :)

    Zvu tě na svoji první giveaway u mě na blogu:
    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/2013/05/moje-narozeniny-prvni-giveaway-na-blogu.html

    OdpovědětVymazat
  6. ja som este nikdy mydlo na tvar nepouzila a mam z toho akusi obavu ale celkom si ma tymto navnadila

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za typ!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  8. do levandulové vůně už jsem se zamilovala! nejprve mi nevoněla ale zvykla jsem si na ní u sprchového gelu od Yves Rocher :D
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  9. Ta cena je kamarádská :). Asi si od nich konečně něco pořídím.

    OdpovědětVymazat
  10. Auroville je skvělá stránka, sice je to celkem brzy tohle tvrdit, ale mám takový pocit, že tam objednám několik věcí k Vánocům :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Nezapomněli na něco v tom složení? Jak ty oleje a máslo drží pohromadě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, ale na prvním místě je Saponified olive oil...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...