Prohledat tento blog

středa 22. května 2013

Mé osvědčené výrobky na pleť plus co jsem ulovila v outletu:-D

Čas běží a má pleť se mění. Svůj superhydratační arzenál jsem vyměnila za protivráskový krém a na nos používám vzorek krému od Biodermy z řady Sébium, konkrétně AKN-na akné, které s kamarádkou pravidelně žebráme v lékárnách(tím bych se asi chlubit neměla, ale zrovna já jsem ten typ, co si to plné balení koupí). Zůstala jsem věrná masce Queen Helene Mint Julep a micelární vodě, ať už je značka jakákoli. Nově jsem si objednala masku s jílem od Avonu a ta taky není zlá. K dočištění používám gel pro mastnou pleť od Lumene a peeling používám od Dermalogical, je to skvělý výrobek a nejlepší peeling, co jsem kdy měla. Dostala jsem vzoreček v Ladyboxu někdy v prosinci(?) a ještě teď ho mám dobrou půlku. Pleť je po použití jemná, jakoby se vygumují vrásky a prostě a jednoduše pleť vypadá perfektně.  



Tyto výrobky mé pleti prospívají, jsou účinné a jejich pravidelné používání mi zajistí pleť, na kterou nemusím používat(a teď už tři týdny ani nepoužívám, jsem se hecla)makeup ani pudr. Vystačím si s korektorem Mac(psala jsem o něm ZDE), tvářenkou, stíny od Maybelline a nějakým tím leskem na rty. Paradoxně ke konci dne vypadám mnohem lépe, než s nánosem makeupu a pudru ať už je jeho kvalita sebelepší.

Žádný makeup ani pudr, ale uznávám, že se mi leskne nos...

Oční krémy střídám, momentálně používám od značky Rilanja, což je privátní značka Schleckeru, který už, mám ten dojem, není. Dostala jsem ho od tety k Vánocům, tak ani netuším, kolik stojí. Každopádně je krém nesmírně příjemný a předpokládám, že ani ne moc drahý.

Krém revitalift laser renew od L'Oreal mi moc vyhovuje(psala jsem o něm ZDE). Jeho konzistence je ideální(ihned se vstřebá, nelesknete se a zároveň pleť nevysuší, prostě geniální) a především mi vyrovnal tón pleti-díky tomu nemusím používat makeup. Tento krém si určitě ještě koupím a doporučuji ho všude, kde se vrtnu.


Vím, že je tento článek o pleti, ale i tak bych vás chtěla upozornit na skvělý krém na nohy, který jsem nedávno objevila v DMku, je značky Balea a má být na zrohovatělou kůži a je s ureou a allantoinem. Děsně smrdí, ale funguje. 

Na fotce najdete mé druhé balení modré indulony, tou se mažu celá. Především když přijdu z bazénu, kde si dopřeji vířivku...možná to znáte, teplo, chlor...to není nic pro pěknou pleť, indulona ji ale vždy zklidní.

No a můj evergreen na vše, osmihodinový balzám Elizabeth Arden, především na rty a na popraskaná, vysušená místa, spálené čelo, šupinky na nose, záděry...tohle je prostě láska na celý život:-)...

Nemám žádné šupinky, nelesknu se, nemám ucpané póry, vrásky celkem pod kontrolou, jasnou pleť. Sem tam pupínek neřeším a zamaskuji. Hormony nebo proflámovanou noc krém nevyřeší:-).

A na závěr mé nejmilejší šaty značky Joop!, které mě vyšly na pětistovku z původních patnácti tisíc. Berte to jako oživení blogu, do budoucna určitě neplánuji fotit své outfity, nebojte. 


Máte taky své osvědčené tipy pro krásnější pleť a nakupujete v outletu? 

39 komentářů:

  1. Jasně taky ráda lovím v outletu nebo v sekáči:) Rozumím té radosti z krásných šatů a že ses námi o ni chtěla podělit. Tak lovu zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sekáče a outlety, to je moje...už jsem chytla za tu dobu nějaký grif nebo co a nalézám tam samé dobré kousky...

      Vymazat
  2. Plet mas naozaj nadhernu! Moja tiez bola ok, kym nezacalo skuskove a ja som si nezacala vkuse sahat na tvar... Ked sa ucim alebo som nervozna, robim to mimovolne a pleti to teda neprospieva. Na masku Queen Helen sa chystam uz dlho, ked budem najblizsie objednavat z iHerb, musim ju prihodit do kosika :) Akurat mi dosla maska od Lush - Magnaminty, takze by sa zisla nahrada.
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, nervy jsou nervy, sama moc dobře znám co to se mnou udělalo před třemi lety...začaly mi padat vlasy, třepit nehty...až změna životního stylu mi pomohla...a sahání si do obličeje...blbý zlozvyk, ale dělám to taky:-D Masku doporučuji všemi deseti, je skvělá. Magnaminty si musím konečně pořídit, určitě by se mi hodila a našla uplatnění:-D

      Vymazat
  3. Kamčo, ty jsi prostě strašně krásná :) A i bez makeupu vypadáš skvěle :)
    Jinak v outletech se dají najít věci! Jednou jsem tam pořídila parádní šaty za 40 Kč na menší párty, taneční... a přitom vypadají jako by stály 1000 Kč minimálně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně krásná nejsem, jen celkem fotogenická:-D To ty jsi krasavice! Ale i tak děkuji za kompliment, po ránu potěší:-)...Teď jsem si pořídila dvě tílka dohromady za stovku, nové, z Nextu...já to výhodné nakupování miluji:-D Šaty za čtyřicet, to je moje další meta!!:-P

      Vymazat
    2. Kdyby si mě viděla, tak by si řekla, že jsem taky jen fotogenická :D Hele ty tílka bych brala zase já :D

      Vymazat
    3. to těžko...ty jsi nepopiratelně krásná!!:-)

      Vymazat
  4. Tak to je krásný článek, krásné šaty, celá jsi krásná!
    Tu pleť ti závidím. Já jsem teď vytáhla do boje, ale mám pocit, že spíš tápu a u ničeho dlouho nevydržím. A taky že nic nepomáhá. Achjo, asi to zas po roce skončí na kožní.... :-( Ale nebudu věšet hlavu, myslela jsem, že ekzém nikdy nezmizí, zmizel, tak to co mám na obličeji teď musí taky někdy zmizet!
    Jinak jsem ráda, že jsem našla takhle při večeru pěkný článek...poslední dobou mě ty blogy už nějak štvou, všichni řeší samé pitomosti - jestli by blogerka měla psát o svém soukromí, jestli by měla dát vědět že blog končí.....a vůbec od té "vlny upuštění páry" mě řešení takových jakoby závažnějších věcí začalo úplně prudit :-/ Nicméně i já nedávno vyplodila rozzuřený článek o drogeriích, ale to je aspoň kosmetika! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, ten článek si přečtu:-D...delší dobu nečtu blogy, takže ani nevím, kde se co řeší, momentálně přicházím domů kolem osmé večer, takže ani nestíhám číst...Soukromí je velká otázka, můžu ti říct, že já to řeším taky, například tyhle dvě "blbé" fotky jsem tu vlastně ani nechtěla dávat, nechci řešit na kosmetickém blogu něco jiného než kosmetiku. Nicméně jsem se přemohla a pro nějaké oživení jsme to udělala:-P I tak z toho moc dobrý pocit nemám...

      Vymazat
  5. Skvělý článek! To jsi mě zase potěšila :-). Máš krásnou pleť, já jsem snad taky našla výrobky, které mi maximálně vyhovují. A šaty Ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. papayo, díky...nebýt jedné kamarádky, která mi natvrdo řekla, ať zkusím vysadit makeup, tak by mě to asi samotnou nenapadlo. No a já zjistila, že ho fakt nepotřebuji, jen ten korektor...prostě přelomové období:-D

      Vymazat
  6. Teda tobě to na té fotce sluší, ani žádný makeup nepotřebuješ:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milo, díky, jako oči si namalovat musím, o tom žádná:-D

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší, jsi kočka :). Jinak od queen Helene mám teď nějakou bahenní masku a celkem mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ty taky:-P, díky moc. Jinak nemáš náhodou tu jílovou hnědou(myslím že tam píší, že je z anglického jílu...)...tu jsem měla taky, nebyla špatná, ale Mint Julep je Mint Julep...pokud si ji ještě nevyzkoušela, o hodně přicházíš;-)

      Vymazat
  8. Fakt ti to sekne! Až začne být teplo, tak make-up taky vynechám, vystačím si s karotkovým krémem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi myslíš ten od Lavery, nad tím taky uvažuji...

      Vymazat
  9. moc ti to sluší, máš krásnou pleť a myslím, že je dobře, že si zbytečně nedáváš makeup, když to není potřeba :) já jsem strašně bledá a flekatá, takže bez BB se neobejdu a bohužel mám šílené kruhy pod očima, na které nestačí ani korektory :( a ke všemu mám světlé řasy, takže řasenka je nutnost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, já bez řasenky taky nemůžu existovat a korektor používám, jsem na něj zvyklá a lépe mi na něm drží oční stíny...a furt mám beďary, protože furt chlastám:-P

      Vymazat
  10. Anonymní4:31:00

    Měla by sis něco udělat s vlasama. Vypadáš jak medúza. A šaty vyžehlit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, každá cool holka nosí s sebou v kabelke žehličku - ja teda ne, ale ty určite ano. Nj, máš bod. A tobe to Levandulko strašne sekne a vobec by som sa nehnevala, keby si si to rozmyslela a outfity zacala davat :)

      Vymazat
    2. Anonymní10:41:00

      To teda nosím a v případě potřeby si oblečení hned přežehlím na těle jako Agáta Hanychová http://www.novinky.cz/koktejl/212369-hanychova-ma-popaleniny-druheho-stupne-zehlila-si-kalhoty-na-noze.html Levandule kabelku nemá, tudíž v ní nemůže mít žehličku, vzhled a la "vytáhla jsem to krávě z huby" je proto omluven.

      Vymazat
    3. V šatech jsem byla focena asi po šesti hodinách, kdy jsem i seděla, nechala po sobě skákat děti, zohýbala se...

      Vymazat
    4. Jo a kabelku jsem nechala v hospodě:-D, takže byla, tudíž mě nic neomlouvá...ericzko, díky ti za milý koment:-)

      Vymazat
  11. chcela by som ta len upozornit ze za tebou stoji nejaky vtak....nom a make up a ani pzder nepouzivam ani ja a cuduj sa svete uz ho ani nepotrebujem,no zazraky sa deju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní6:43:00

    Vypadas skvele! A ta plet! Zavist.. Ja mam kolem oci a na cele par nehezkych pigmentovych skvrn, bez makeupu nebo korektoru bych si netroufla uz vylezt mezi lidi.. :-(
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ale pod očima taky korektor, si z toho nic nedělej;-)

      Vymazat
  13. Super článek, opět jsem ho přečetla jedním dechem a začínám hledat e-shopy... Jenom teda, ehm, co je to výřivka? Vana plná výrů? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vířivka, jo díky za taktní upozornění:-D;-)

      Vymazat
    2. Škoda, tajně jsem doufala, že to máš správně a že něco takového existuje. :)

      Vymazat
    3. ale jako představa je to více než zajímavá:-)

      Vymazat
  14. Anonymní7:33:00

    Nelichotivá barva i střih. Vypadáš jako obří dýně. Nedivím se, že ty šaty nikdo nechtěl.

    OdpovědětVymazat
  15. wau, moc ti to sluší!! Já postupem času také začínám rezignovat na make-up. Zvětšují se po něm póry, takže to vidím na úplné vysazení ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tý jo, strašně ti to sluší, prostě víla :) s make-upem jsem na tom stejně, když ho na sebe ráno pracně napatlám, tak ke konci dne vypadám strašně :/ takže už na něj v rámci běžnýho denního nošení taky kašlu :) Ale taky by se mi docela šiklo, kdyby mi nějaký zázračný krém sjednotil barvu pleti, ale do protivráskových se zatím ještě nehrnu, jinak bych okamžitě šla po tom tvém opěvovaném L´Orealu :)

    OdpovědětVymazat
  17. uz je to hrozne davno, co som nemala krem z drogerky, ale na ten Revitalift Laser Renew asi sama seba ukecam, vyzera vyborne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...