Prohledat tento blog

úterý 28. května 2013

Něco pro suchou a citlivou pleť - OILATUM MÝDLO A KRÉM

Je tomu už nějaký ten pátek, co jsem dostala možnost otestovat výrobky firmy Oilatum pro suchou a podrážděnou pleť, vhodnou pro kojence i dospělé s takovými problémy pleti. Vzhledem k tomu, že mně se má pokožka nezdá suchá a vím, že mamka tento problém má, jsem se rozhodla pro odevzdání výrobků k recenzi právě ji. Mamce výrobky sedly a dokonce se hecla a něco málo napsala:-):



 OILATUM krém a mýdlo:

Oilatum krém-výrobce Stiefel, Sligo, Irsko
Krém je určen na suchou a citlivou pokožku dětí i dospělých.
Použila jsem na vysušenou pokožkou v oblasti loktů a kolen, na podrážděnou kůži-po nanesení krém okamžitě pronikne do pokožky, zvlhčuje, ale nemastí, jak je u běžných prostředků na suchou pokožku. Krém obsahuje minerální olej a zabraňuje dalšímu vysušování, což je po několika použitích (používala jsem několikrát denně) zcela zřetelné. Nepříjemný se zpočátku může zdát jakýsi „závan“ dezinfekce (vůně nemocnice ), který během chvilky vymizí a již není dále cítit. Krém může být vhodný i na opruzeniny či proleženiny. Krém mi vyhovuje, má pleť je po něm vláčná a má citlivá pokožka na něj reaguje pozitivně. Mohu doporučit všem, kteří mají citlivou a suchou pokožku tak, jako já.



Oilatum mýdlo – výrobce Stiefel, Sligo, Irsko
Jedná se o dermatologické jemné zvlhčující mýdlo, určené pro časté mytí suché a citlivé kůže.
Doporučuji pro všechny, kdož nemohou používat sprchové gely z důvodu vysušování pokožky, či z důvodů dermatitid-a to i obličejových. Mýdlo není parfemováno, nedráždí, nevysušuje, po mytí, sprchování je kůže nevysušená, jakoby natřená olejem. Navíc je mýdlo stále konzistentní, neroztéká se, což je výhoda,protože nezanechává známé, nepříjemné mýdlové stopy v mýdlence ani na kachličkách. Mýdlo hodnotím velice kladně, přímo bych řekla, že se jedná o jedno z nejlepších mýdel, které jsem doposavad vyzkošela.

Výrobky jsou dostupné v eshopu www.oilatum.cz a jejich cena je velmi příznivá.
Oilatum krém 40 ml 117 Kč a Oilatum mýdlo 100 g 136 Kč.

*děkuji http://www.oilatum.cz/ za poskytnutí produktů k recenzi.

17 komentářů:

  1. Tak to mýdlo by se mi fakt šiklo, musím to omrknout :). A mamča to sepsala vážně povedeně a věcně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na to mýdlo dívala u mamky a vypadalo fakt dobře, i ten krém, jemně jsem ho zkusila na ruce a okamžitě se vstřebal. Jojo, mamka má literární vlohy, po mně:-)))))))))))))))))))))))))))))));-)

      Vymazat
  2. Anonymní10:54:00

    To je vážně výhodná cena. Já kupuji kostku mýdla za 10, max. 20 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké složení má to mýdlo za deset, dvacet korun? Tady se nebavíme o běžné vysoušecí kostce z drogérie...

      Vymazat
    2. Jo tak kostkou za dvacku si umyju tak ruce, ale těžko bych si s ní myla tělo. Začínám být na některé anonymní rýpálky fakt alergická. Ať už se to týče mého blogu nebo blogu někoho jiného. Takže se omlouvám, že se do toho vměšuji, ale potřebuju to nějak vyventilovat :/

      Vymazat
    3. Já to chápu...tohle ještě beru v pohodě a ne jako útok...a ti ostatní nestojí za jediný slovo, jen za výmaz...;-)

      Vymazat
  3. Tak tohle zkusím!


    http://nicollemendyz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja v posledni dobe na ruznych mydlech ujizdim. Momentalne jsem nadsena z prirodniho SIBU Cleansing Bar a nepohrdnu ani klasickym tuhym Dove, ktere me pleti dela moc dobre. Prekvapilo me, ze jsem v par clancich narazila na to, ze americke dermatolozky ho hojne doporucuji a i recenze uzivatelek jsou moc pochvalne. A musim souhlasit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky momentálně na mytí těla nic jiného nepoužívám. Tuhý Dove je fajn, taky ho mám ráda, ale vadí mi na něm, že moc nepění a to složení není tak pěkné jako u těch echt přírodních. SIBU budu muset sehnat, zajímá mě:-)...

      Vymazat
    2. Já je používám jen na obličej. Na tělo jsem pořád žádné vyhovující mýdlo nesehnala. Jednu dobu jsem používala Lush mýdla, ale ty mi pokožku dost vysušovaly, takže stále hledám. A na SIBU plánuju recenzi, jejich produkty mi opravdu hezky sedly=)

      Vymazat
    3. Jéé, tak to se těším na recenzi:-)

      Vymazat
  5. Ďakujem za recenziu :-) presne takéto niečo hľadám a zaujíma ma :-) mydlo sa určite zíde :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky děkuju! To asi koupím mamince))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, pokud pořídíš, tak věřím, že bude spokojená:-)

      Vymazat
  7. Anonymní10:59:00

    Milá Kamilko, přeji ti vše nejlepší k svátku!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...