Prohledat tento blog

pátek 17. května 2013

Nové krémy Garnier Moisture Match Recenze

Příjemný pátek Vám všem. Dneska se recenze zhostí mé kamarádky a známé. Krémy od Garniér jsem chtěla testovat i já, ale ještě nemám vypotřebovaný Revitalift Laser od L'Oreal a přes noc mi nenarostly čtyři hlavy:-)...A taky díky recenzím jsem zjistila, kdo je jak literárně zdatný:-D. Ještě musím dodat, že jsem všem důrazně vysvětlila, že nechci chválu za každou cenu, ať jsou tvrdé a neúprosné. Jak to dopadlo, posuďte samy.





Zuzčina recenze formou dopisu na Garnier Moisture Match Normální a suchá pleť (modrý):

Krém je k dostání v praktické tubě, ze které vždy vymáčknu 
potřebné množství, aniž bych musela prsty sahat do kelímku, což mi připadá nejen praktické, ale také hygienické. Tuba je lehká, skladná a prakticky nerozbitná (takže se mnou pojede na dovolenou). Dalším plusem balení je to, že při své (ne)šikovnosti nemusím honit víčko po koupelně a zbytečně se po ránu rozčilovat (haha).
Konzistence je hustší, řekla bych gelovo-krémová, nemastná. Krém má světle modrou barvu.
Snadno se roztírá a při přiměřené aplikaci se rychle vztřebává a nechává pokožku jemnou bez jakéhokoliv lepivého nebo mastného filmu, což je pro mě velké plus- můžu ven bez makeupu a nelesknu se jako papír od tlačenky.
Krém je také skvělým podkladem pod makeup. Makeup se na něm dobře roztírá a necuckovatí, výborně přilne a nedělá "holá místa".
Na pleti působí svěže, lehce, nezatěžuje, neucpává póry a zároveň skvěle hydratuje. Po ošetření tímto krémem pleť nepne a vypadá na pohled jako by zravější (aby ne, když zmizí zašedlá suchá pokožka).
Krém nedráždí a neštípe.
A nakonec parfemace! Jsem ulítlá na vůně, takže parfemaci jakéhokoliv výrobku začnu zkoumat dřív, než cokoliv jiného. Parfemace tohoto krému mě příjemně překvapila! Voní skoro jako můj oblíbený parfém Acqua di gioia od Armaniho! Prostě mojito na pláži- paráda:) (I když musím uznat, že ne každému musí nutně vonět- myslím, že někoho může i otravovat, ale můj případ to naštěstí není :D)
Když se mi krém dostal do ruky, vůbec jsem netušila, že budu psát takovou oslavnou recenzi..ale když on mi vážně vyhovuje a ještě k tomu voní 
Takže ti Kamčo za něj ještě jednou moc děkuju! Určitě si ho ještě někdy koupím! 
...Takže to je ode mě všechno. Snad mi pak někdo nepůjde dát pár facek, že mu nevyhovuje..protože kosmetika je, jak víš, individuální..skoro jako u bot- to že mám velikost 37 ještě neznamená, že mi sednou všechny 37 na světě, takže tak i s krémem 
Takže díky za něj a já se jdu zas krášlit  Z.



Pája a její dojmy z Garnier Moisture Match Unavená pleť bez jasu (oranžový):

Mojí Levanduličce od Pavlínky,
Textura je gelová se zabarvením do perleťová. Je jemně parfemovaný, připomíná mi to trochu vůni citrusů, která je příjemná a osvěžující. Balení je praktické, né hamatné. Veškerá manipulace s tímto balením je v pořádku. Gel jsem používala pouze ráno a mé problematické pleti kupodivu sedl, pleť nemastí ani nevysušuje, ba naopak ji celkem hydratuje. Řekla bych, že nedráždí pleť a lehce ji zklidňuje. Vstřebávání gelu je na jednu stranu středně rychlé, ale v případě, že se nanese na některé místo více gelu, tak to udělá lepivou masku. Tento gel bych znovu koupila, ale viděla bych ho spíše na letní rána. Místo rozjasňujícího efektu dle mého názoru se mi dostavil podobný efekt jako od samoopalováku. Pleť se možná sjednotila do jednoho odstínu, ale spíše lehce naoranžovělého. Nicméně jako podklad pro make-up vyhovující.



Hanka a Garnier Moisture Match Smíšená až mastná pleť (zelený):

Testovala jsem krém pro smíšenou pleť. Textura je krémová. Je je jemně parfemovaný, vůně je příjemná. Balení je praktické a dobře uzavíratelné. Krém jsem používala ráno i večer a na mou citlivou pleť měl dobré účinky. Nejen že se výborně vstřebává a pleť se po natření neleskne, ale změnu jsem pocítila i viděla hned po prvním natření. Krém mi naprosto sedl. Pleť nebyla vysušená a byla pěkně hladká a vypnutá. Tento krém bych si určitě znovu koupila.



Janča a Garnier Moisture Match Suchá až velmi suchá pleť (růžový):

Krém používám na noc.Textura je tak akorát, dobrá. Vůně je mi příjemná, květinová. Pleť mám po použití sametově jemnou a nedráždí mou citlivou pleť. Tuba je super, určitě lepší než dóza, do které se musí sahat prsty. Krém se ihned vsákne a jsem s ním moc spokojená, mé suché a citlivé pleti dělá moc dobře. Garniér mám vůbec moc ráda, používám ho od barvy na vlasy (skvěle drží) až po tělová mléka. Kdyby se prodávaly i tampóny s touto značkou, mám jasného favorita ke koupi ;-)...Krém bych doporučila kamarádkám, už jsem tak i učinila. 




Tak, to by bylo vše. Krémy jsem před rozdáním nafotila. Děkuji za poskytnutí krémů k recenzi a děkuji Zuzce, Páji, Janči i Hance za recenzi. Dost mě překvapila nekritičnost, neboť jsem doufala, že se vyskytne i peprnější recenze. Krémy prostě sedly všem čtyřem. 

Mějte fajn víkend, a zase někdy...:-)

15 komentářů:

  1. nejvic se mi libi balenim ten zeleny, ale mozna zkusim ruzovy:)
    vycerpavajici recenze!
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)hezky vikend
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelený je na mastnou a růžový je na suchou...takže váhat mezi těmato dvěma asi neeee:-D ;-)

      Vymazat
  2. Holky se svého úkolu zhostily skvěle, to se musí nechat :-) Nedávno jsem všechny čtyři krémy zkoušela v drogérii (měli testery, světe div se!) a až budou za trochu lepší cenu, mám v plánu si ten zelený nebo modrý koupit. Růžový je na mě moc hutný a ten gel zas hrozně smrdí po alkoholu a obsahuje docela výrazné třpytky, což mě teda dost překvapilo. Lepivý je taky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dneska ten zelený koupila v Kauflandu za 89,- kč

      Vymazat
    2. Tak za tuto cenu se fakt vyplatí.

      Vymazat
  3. Mě ten matující krém moc neoslovil. :( Vkládala jsem do něj velké naděje a nakonec prd. Musím soihlasit se skvělou texturou a po nanesení je pleť je pleť opravdu krásná, ale stačí hodinka nebo dvě a obličej mám opět lesklý a mastný. Zatím jsem nenašla nic, co by opravdu zafungovalo, snad kromě SEBO specific z YR. Pleť se mi za pár hodně zlepšila, zmizeli téměř všechny nedokonalosti, ale na nose mi černé tečky zůstaly a sem tam pupínek se ještě objeví, ale pleť mám mastnou pořád. Trochu mě to mrzí, protože jsem krému fandila, hlavně díky tomu, že je na obličej opravdu příjemný, ale nic, co bych si koupila podruhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim. U me taky nefungoval ... Textura je bozi, vcetne vune a pocitu po aplikaci, ale zmatneni zadne :/

      Vymazat
    2. Emmo, díky za další dobrou recenzi (jako vážně, dobře si ten krém popsala, šikulka):-)

      Vymazat
    3. Anonymní8:13:00

      Ahoj,zkus podkladovou bázi od Dermacolu - matující,je to to jediné,po čem se opravdu nelesknu a nemusím denně nekolikrát odsávat ubrouskem.Dermacol má skutečně naprosto bezkonkurenční dekorativku :)

      Vymazat
    4. Anonymní8:17:00

      Dermacol MATT CONTROL.Báze pod make up.Nanáší se PO nanesení denního krému.Výborně se mi osvědčila kombinace oranžového Garnier na unavenou pleť a poté tento matt control.Nechá se cca 5-10 minut vstřebat a poté můžeš aplikovat make up či pudr,podle toho,co používáš.Taktéž jsem vyzkoušela zelený matující Garnier a tuto bázi a s oběma výsledky jsem velice spokojená.Nevím,zda bych se leskla bez použití báze,to jsem nezkoušela.

      Vymazat
  4. Už jsem o nich četla a slyšela, jeden si určitě pořídím!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek, Zuzky recenze se mi líbila nejvíc :).

    OdpovědětVymazat
  6. Už nějakou tu chvíli o něm uvažuju.. A myslím, že díky vaší recenzi jsem se už rozhodla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeš spokojená, stejně jako holky co je zkoušely:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...