Prohledat tento blog

neděle 19. května 2013

NUXE Huile Prodigieuse Face, body, hair-suchý olej na vše

Narkotikum. Nemám nijak extrémní sklony k závislosti, ale tento olej to změnil. Mohla bych vám vyprávět příběh od nenávisti k zamilovanosti. Vůbec to nezačalo nenápadně. První použití jsem myslela, že to nepřežiju. Tak omamnou vůni jsme nečekala. Přitom mám vůni bílých květin ráda. Tady jich ovšem bylo moc, a to ještě v exotickém podání tiaré a kokosu, který znám z parfémů. Jenže mazání se sešlo s mazáním a odpor se začal měnit na "celkem to jde" až "po namazání bych si mohla zapálit ještě tu Nuxe svíčku"...:-D

SVÍČKA VONÍ TOTOŽNĚ JAKO OLEJ, BOŽSKY!

Ne že by to s tím souviselo, ale přesně takový příjemný pocit při poslechu mám i při fetování tohoto produktu...


Složení:
sopropyl Isostearate*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Coco-Caprylate/Caprate*, Dicaprylyl Ether*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Corylus Avellana Nut Oil/Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil*, Camellia Oleifera Seed Oil*, Parfum (Fragrance), Tocopherol*, Borago Officinalis Seed Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract*, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract*, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool. *Origine naturelle.


Nuxe suchý olej je skvělá věc. Nic jiného na dovolenou nemusíte brát. Obličej, vlasy i tělo bude v perfektním stavu a ještě budete neotřele a přitažlivě vonět až do rána. Používám ho nyní především na tělo místo tělového mléka a na suché vlasy před umytím. Na tvář jsem ho také několikrát použila a bylo vše v pořádku, olej mou smíšenou pleť prozářil, ihned se vstřebal. Vlasy jsou po něm jedním slovem fantastické! Leské, plné objemu, vyhlazené. Vetřu ho do suchých vlasů zhruba půl hodiny před mytím. 

Na tělo se mi osvědčil taky. Pleť je vyživená, jemná, hladká, voňavá a hlavně se olej ihned vstřebá.

Jen jemný dodatek, pokud jste alergik s přecitlivělou pletí, této kosmetice se raději vyhněte, kamarádce jsem půjčila krém na pleť a celá se z něj osypala. Vysoký podíl rostlinných olejů a výtažků je sice fajn, ale rozhodně se nedá říct, že by to z oleje dělalo neutrální produkt pro všechny.

Na závěr skvělá zpráva pro všechny, které omamnou vůni Nuxe výrobků (mám i krém na obličej a ten voní totožně) milují, vyrábí se i parfém:-)...

Znáte značku Nuxe?

*Balení 100 ml mě vyšlo na zhruba pětistovku, kupovala jsem ho, mám ten dojem, někdy na konci minulého roku. Seženete na internetu i v českých eshopech, stačí zadat do vyhledávače...

19 komentářů:

  1. Anonymní11:06:00

    teda ty vies nabudit cloveka!!! uz sa po nom píííídíííím a bude moj :) juchuchu. inak vseobecne musim povedat, ze zatial vsetky tipy od teba ktore som vyskusala sa mi osvedcili...a za to ti velka vdaka! janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, děkuji za milý komentář, jsem ráda, že mé tipy ti byly k užitku:-)...snad i tento olej ti bude vyhovovat.

      Vymazat
  2. Taky se na něj chystám :D Ale až spotřebuju kokosový olej - ten je taky super! :)
    Jinak od Nuxe mám pleťovou hydratační masku a je bezva, mám po ní krásně naducanou pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák je taky super, to souhlasím. Já mám krém na smíšenou pleť a taky spokojenost, nemastí, hydratuje, nezanáší póry...

      Vymazat
  3. Ja som nim bola spociatku nadsena, ale velmi skoro moje nadsenie opadlo - vona mi zacala prekazat, na telo bol pre mna malo vyzivny, este tak na vlasy...
    Ale je super, ak ti tak sedi, usetri kopec miesta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lučiak, ta vůně fakt není pro každého, chápu tě, jsem nakonec ráda, že mi vůně sedla a na ty vlasy je fakt dobrý! Řekla bych lepší než na tělo a pleť. Fakt mám po něm nádherné nadýchané vlasy, takovou hřívu mi nic jiného nevykouzlí:-D

      Vymazat
  4. Já jsem ti to říkala!!! :) Je prostě skvělý, také jsem na té vůni závislá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, četla jsem u Tebe tu nadšenou recenzi:-)...já ji četla ještě v době, kdy jsem vůni ještě nestrávila, nyní chápu tvé nadšení:-)

      Vymazat
  5. Nuxe znám z doslechu, ale mám dojem že ty ceny jsou docela pálky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato kosmetika se dá sehnat celkem levně třeba na jedenklik.cz nebo parfums.cz...

      Vymazat
  6. Ahoj, od NUXE mam oblubene dva vyrobky - masku Masque Frais Hydratant (pisala som na nu minirecenziu v clanku o "empties" http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/03/spotrebovane-produkty-2.html) a balzam na pery Reve de Miel, ten je uplna bomba.

    Co sa tyka oleja, dostala som 30 ml deluxe sample k nejakemu nakupu, vona uzasna, ale ja nie som cielovka na oleje, takze som ho v lete pouzivala namiesto parfemu (trochu som kvapla na krk a na zapastie). Preto uvazujem skor nad Parfum Prodigieux.

    Este by som rada od nich vyskusala nieco z telovej kozmetiky - krem na ruky, sprchac, telovy scrub. A na tvar mozno cistiaci gel Reve de miel, i ked tam vaham, lebo nie som fanusikom prilis silnych parfemacii u kozmetiky urcenej na tvar.

    OdpovědětVymazat
  7. Nuxe je zajímavá značka)

    OdpovědětVymazat
  8. Uplne jsi me navnadila ho zase vyzkouset...mam teda jen mensi cestovni baleni, ale nikdy jsem ho poradne neozkousela. Ja ted aktivne pouzivam jejich balzam na rty, micelarku a denni krem....se vsim jsem moc spokojena a ta vune je navykova=)

    OdpovědětVymazat
  9. ja som o nom uz citala, ale este som neskusala:)

    OdpovědětVymazat
  10. No jako tohleto jsem vůbec nepotřebovala číst. Nejenže pro tu legendární vůni toužím/plánuji (jak kdy, jednou tak, jednou tak) vyzkoušet už mrtě dlouho. No a tu písničku docela dost žeru, teda ne že bych zní byla až tak high, ale poslouchavá a návyková docela je :) Takže pěkně děkuju, paní kolegyně, zas mám na co šetřit. Snad to nedopadne jak s tím vražedně červeným leskem Chanel tehdy... :)
    Btw, parfém?? Kde se to dá sehnat? Ještě jsem na něj nenarazila.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo,
      ten parfém se dá sehnat třeba tady:

      http://www.mojebylinky.cz/node/268

      Nebo v nějakém tom zahraničním eshopu. Já tu vůni fakt miluju, zajímavé, že ze začátku nic moc, ale teď bych se po ní utloukla:-D

      Vymazat
  11. Anonymní8:04:00

    Dá se vůně k něčemu přirovnat? Např. k Fracas nebo Songes?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jedno, jestli znáš vůni od Montale - Intense Tiaré, tak k té by se dala přirovnat.

      Vymazat
  12. Anonymní5:53:00

    Který krém voní stejně jako olej?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...